Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeDoplní úpravy softwaru naftových aut také změna techniky? Německo rozhodne do září
18 komentářů
praděda7
A na ty přišel kdo? A jak? Na základě čeho?
ze by merenim??
prumernej limit je 40ug/m3, napr mnichov ma dlouhodove 78, Stuttgart 73, desatej berlin 49.
vlivem nadmerne koncentrace NO2 rocne v nemecku predcasne zemre cca 6tis lidi, u nas to vzhledem k pomeru obyvatel vychazi cca na 1000rocne, tedy 2x tolik nez se zabije pri dopravnich nehodach
prumernej limit je 40ug/m3, napr mnichov ma dlouhodove 78, Stuttgart 73, desatej berlin 49.
vlivem nadmerne koncentrace NO2 rocne v nemecku predcasne zemre cca 6tis lidi, u nas to vzhledem k pomeru obyvatel vychazi cca na 1000rocne, tedy 2x tolik nez se zabije pri dopravnich nehodach
Takže to bude mj. i v těch normách, nee?
Možná jsem se nevyjádřil dost specificky. Měl jsem na mysli se ptát jakým způsobem byly nastaveny ty maximální povolené hodnoty a kým? Co když jsou nastaveny příliš vysoko nebo nízko? :-!
Nikdo neví, na co ti lidé vlastně zemřeli a co to bylo za lidi. To by vyžadovalo velmi pracnou analýzu. Při dopravních nehodách je to víceméně jasné.
Ada je zase tady
A kolik lidí zabije nadměrná produkce CO2 z muzeálních zážehových motorů? CO2 způsobuje globální oteplování a vysychání přírody. Všechna ta africká migrace z oblasti sahelu je výsledkem dementních bezmozků, kteří stále kupují benzínové křápy. :no: :no:
A potom ešte príde Babiš a povie, že migranti nie. Ten blb nech ide na breh k Stredozemnému moru a tam vlastnoručne ukáže, ako treba deti, starých, ... zatlačiť späť do mora!
P.S. Už klasika - krivák Babiš má vždy plnú hubu rečí spoza plota! Ale seknúť VW aby odškodnil poškodených v kauze Dieselgate, tak o tom mlčí ako múmia!
P.S. Už klasika - krivák Babiš má vždy plnú hubu rečí spoza plota! Ale seknúť VW aby odškodnil poškodených v kauze Dieselgate, tak o tom mlčí ako múmia!
Oxid uhličitý (C02) - Není přímou škodlivinou, proto není legislativně omezen. Avšak přispívá k tvorbě tzv. skleníkového efektu, který má za následek globální oteplování Země.
Když začnete prosazovat stejné emisní normy pro dieselové motory, se můžeme podívat do spojených států. V tradičně "ekologických státech" California, Maine, Massachusetts, New York a Vermont si dnes prakticky žádný nafťák legálně nezaregistrujete, místním limitů nevyhoví ani nejnovější dieselové motory s filtry pevných částic.
Když začnete prosazovat stejné emisní normy pro dieselové motory, se můžeme podívat do spojených států. V tradičně "ekologických státech" California, Maine, Massachusetts, New York a Vermont si dnes prakticky žádný nafťák legálně nezaregistrujete, místním limitů nevyhoví ani nejnovější dieselové motory s filtry pevných částic.
Sacahariel
Pořád se mluví jen o VW, na začátku té kauzy se psalo že ty limity nedodržují ani Francouzští výrobci, ale pak to nějak uslo a nikdy nikde neřekli jestli podváděli nebo ne. V Německu ještě chvíli tedy budou řešit všemožné plyny a jejich množství jen u nás se bude udržovat pojízdný kovošrot. Kde jsou ty slíbené silniční daně podle Euro norem, ale žádné drobné do Euro IV pořádný sumy aby ty starý krámy konečně zmizely ze silnic. Nebo ještě lépe zavést strop pro provoz, vozy starší 12 let konec šrot. Ale co je hlavní už konečně by měly začít drakonicky, ale tím myslím opravdu drakonicky řešit nefunkční nebo vykuchané filtry pevných částic už mě opravdu nebaví jezdit za těmi oblaky smradu a černého dýmu co se linou hlavně ze starých vozů Audi, BMW s Škoda! Tyhle prasata chytit, pokuta 100 000 Kč, pokuta pro to prase co to vymontovalo, pokuta pro ME co to nechalo prolézt a auto do šrotu vůbec bych se s tím nemazal.
to je ale dost slaba utecha ve smyslu, ze 1% nejcistcich dyzlu je lepsi nez 1% nejspinavejssich benzinu
naftovej euro 6d-temp muze vypoustet vic jedovateho NOx nez benzinovej euro 3, tedy skoro 20 let starej klumpr, a to bylo kriku ze to nejde splnit
opravdu pokrok ..