Novinky
Sergio Marchionne končí jako šéf Fiatu. Připomeňte si jeho příběh. A kdo je jeho nástupce?
39 komentářů
webpaja
10
Ty slavné automobilové značky si vykopaly hrob již dávno předtím. SM spíše eliminoval škody.
Přejít do diskuze
Já to tušil, že budeš finanční analytik. Já tomu tolik nerozumim a rád se poučim od zkušenějšího - co je na tom zisku fiktivního, prosím?
Ačkoliv si myslím, že modelovou politiku rozhodně zanedbal více než přechod z červených do černých, tak obecně Fiat zachránil.
Přesně = ze silně zadlužený to proměnil na slušně ziskový [odkaz] od strany 233 = to je pro moreczecha
Z hlediska prodejů je zbytečné zanedbání Punta a nástupce Y. Oba se i přes stáří výborně prodávají.
Chápu zklamání fandů z modelový politiky = ale ekonomika bohužel hraje prim = bohužel občas nemáš na výběr
Stejně tak mi neni moc po chuti kam to modelově a motorově dovedlo nový vedení PSA = ale [odkaz]
Stejně tak mi neni moc po chuti kam to modelově a motorově dovedlo nový vedení PSA = ale [odkaz]
A znova: čtěte i jinde, než na acz... drtivá většina autowebů se vyjadřuje velmi slušně... a to nejen světových - dokonce i místní "garáž" formuluje zprávu zdvořile.
A v závěru přeje uzdravení.
JEN tady se lze dočíst zvěrstva typu, že diskutér mu přeje, aby se nedožil důchodu...
Howgh.
A v závěru přeje uzdravení.
JEN tady se lze dočíst zvěrstva typu, že diskutér mu přeje, aby se nedožil důchodu...
Howgh.
A nejen pseudonovináři, ale i tady v "diskuzi"... přišlo by vám normální, kdyby pod článkem o tom, že Schumacher upadl po banální nehodě na lyžích do kómatu, byl výčet jeho chyb za volantem a popis závodů, ve kterých havaroval?
A taky byste napsali.. jo, byl sice mistr světa, ale mě se nelíbilo jak řídil - a stejně by někdo jinej dokázal taky vítězit, ale měl by menší spotřebu paliva a pneumatik?
A taky byste napsali.. jo, byl sice mistr světa, ale mě se nelíbilo jak řídil - a stejně by někdo jinej dokázal taky vítězit, ale měl by menší spotřebu paliva a pneumatik?
Asi tak.
A co je lepší - udržet v prodeji atmosférické benziny... nebo uvádět nesmyslný tříválce s přímovstřikem.. ale vědomě u toho lhát a podvádět?
[odkaz]
Kdy už se smíříte s tím, že německý ekonomický zázrak je prostě postavenej na podvodu... a je jedno, jestli jde o auta, o Deutsch banku nebo imigrační politiku.
A co je lepší - udržet v prodeji atmosférické benziny... nebo uvádět nesmyslný tříválce s přímovstřikem.. ale vědomě u toho lhát a podvádět?
[odkaz]
Kdy už se smíříte s tím, že německý ekonomický zázrak je prostě postavenej na podvodu... a je jedno, jestli jde o auta, o Deutsch banku nebo imigrační politiku.
Neobviňuju = konstatuju. Capisto?
Shodneme se jen že [odkaz] nepotřebuje obhajobu
Snad jen k závěru = nejde o množství ale o výdělku na auto = viz to PSA nebo naopak Opel. FCA je po letech v situaci kdy už zase může investovat a budovat = spíš by mě zajímalo odkud se bere přesvědčení = že všichni kdo situaci roky analyzovali = se znovu a znovu hrubě mýlili
A proč člověku kterej už ve 40 letech šéfoval 95 tisícum lidem = řikáš účetní. Nebo řikáte = tady je běžnější tykání = ale jestli trváte na vykání = klidně
Shodneme se jen že [odkaz] nepotřebuje obhajobu
Snad jen k závěru = nejde o množství ale o výdělku na auto = viz to PSA nebo naopak Opel. FCA je po letech v situaci kdy už zase může investovat a budovat = spíš by mě zajímalo odkud se bere přesvědčení = že všichni kdo situaci roky analyzovali = se znovu a znovu hrubě mýlili
A proč člověku kterej už ve 40 letech šéfoval 95 tisícum lidem = řikáš účetní. Nebo řikáte = tady je běžnější tykání = ale jestli trváte na vykání = klidně
Specialistovi Delloite&Touche bych neřikal účetní = zvlášť když to bylo před 40 lety. Ve 40ti byl už šéfem SGS [odkaz] firmy s 95 tisíci zaměstnanci
A i když zjevně nechápeš = zřejmě z danýho udělal maximum možnýho
Že ty to hodnotíš podle svýho = to na realitě a kladnym hodnocení jak ze strany majitelů tak analytiků = nic nemění
Ale jinak = taky bych rád aby dál fungovala Lancia a budoucnost nesměřovala do nadvlády SUV apod. = ale s viz výsledky po letech kdy byl velkej šéf = dělal svou práci sakra dobře
Je to podobný jako s PSA = tady sou aktuálně zveřejněný výsledky [odkaz] jejich nabídka modelů a motorů se mi taky moc nelíbí = přesto novej management dělá svou práci na výbornou
Prostě hraješ s rozdanejma kartama = a jak ty z PSA tak Marchionne hráli sakra dobře
A i když zjevně nechápeš = zřejmě z danýho udělal maximum možnýho
Že ty to hodnotíš podle svýho = to na realitě a kladnym hodnocení jak ze strany majitelů tak analytiků = nic nemění
Ale jinak = taky bych rád aby dál fungovala Lancia a budoucnost nesměřovala do nadvlády SUV apod. = ale s viz výsledky po letech kdy byl velkej šéf = dělal svou práci sakra dobře
Je to podobný jako s PSA = tady sou aktuálně zveřejněný výsledky [odkaz] jejich nabídka modelů a motorů se mi taky moc nelíbí = přesto novej management dělá svou práci na výbornou
Prostě hraješ s rozdanejma kartama = a jak ty z PSA tak Marchionne hráli sakra dobře
Kdyby FCA mělo investice do vývoje a výzkumu jako VW nebo GM, tak sou 10 let za sebou nepřetržitě ve ztrátě....
Když prodáváš 12 let starý káry , který vyvinul někdo jiný, dělá se papírovej zisk dobře >😁
Když prodáváš 12 let starý káry , který vyvinul někdo jiný, dělá se papírovej zisk dobře >😁
Snad se pár blbů co ho na smrtelný posteli intenzivně pomlouvalo = chytne za..
[odkaz]
[odkaz]
Proč jen to o Schumacherovi nikdo nenapsal?
A proč se to o Účetním můžete dočíst nejen zde v "diskuzi", ale prakticky na všech motoristických webech vůkol?
Nu, odpovězte si sám...
A proč se to o Účetním můžete dočíst nejen zde v "diskuzi", ale prakticky na všech motoristických webech vůkol?
Nu, odpovězte si sám...
Pro označení účetní je jednoduchý důvo😜 před nástupem k Fiatu neměl ani za mák zkušeností s autoprůmyslem.
Mimochodem, toto - podle mého názoru vtipné- označení používají novináři v celém světě, a hlavně za Velkou louží. Na něj nemají patent jen čtenáři ACZ 😉 .
Mimochodem 2.: opakovat Capisto v každé reakci zvedne zájem čtenářů o další argumenty: tak je ten pan H. opravdový myslitel, nebo se za něj jen vydává?!
Mimochodem 3.: už několikrát jsem zde na stránkách ACZ vysvětlil, že tykání na webu se mi nelíbí. Vede účastníky "diskuze" k neuctivému formulování reakcí na názory druhých (viz zde Mimochodem 2.). Proto sám dodržuji základní pravidlo slušnosti a vykám. Tím dávám najevo, že si názoru druhého vážím a nepovažuji jej za rudý kus hadru před svými buvolími rohy...
Mimochodem, toto - podle mého názoru vtipné- označení používají novináři v celém světě, a hlavně za Velkou louží. Na něj nemají patent jen čtenáři ACZ 😉 .
Mimochodem 2.: opakovat Capisto v každé reakci zvedne zájem čtenářů o další argumenty: tak je ten pan H. opravdový myslitel, nebo se za něj jen vydává?!
Mimochodem 3.: už několikrát jsem zde na stránkách ACZ vysvětlil, že tykání na webu se mi nelíbí. Vede účastníky "diskuze" k neuctivému formulování reakcí na názory druhých (viz zde Mimochodem 2.). Proto sám dodržuji základní pravidlo slušnosti a vykám. Tím dávám najevo, že si názoru druhého vážím a nepovažuji jej za rudý kus hadru před svými buvolími rohy...
Teraz to píšsm 😄.... preto už nemám fiat a jazdím s veľkým Plus 😃) a som nadmieru spokojný.
Presne tak 13 rokov vyrábať 1 model s miernymi facelitmi, tak to ano,,,, keď nič nedáš do vývoja len 13 rokov búchaš to isté a predávaš bodaj by to ekonomicky nebolo výhodné... možná na Punte sa zarobilo najviac v histórii. To že aká je to hanba nikoho nezaujíma...Akože Punto je už fakt za zenitom. Tipo čo sa konečne predáva chce zarezať...no neviem... inak ako tam sprasili interiér... to sa ani nedá...to sme už kde keď korejci sú o galaxiu inde...
Jaké? tím že do ničeho neivestoval ani dolar, vyjma Alfy a Jeepu ??? A vytvářel tak fiktivní papírový zisk?
Blábolíš ty. Fiktivní zisk je ten, kdy to vygeneruješ účetní zisk, na papíře, za cenu omezení výdajů - zvyšování mezd, investice, modernizace, vývoj, rozšíření portfolia značek.
Pokud byste tohle udělal, je ze zsika okamžitě mohutná ztráta, ten zisk je jen za cenu brutálního seškrtání všeho.
Pokud byste tohle udělal, je ze zsika okamžitě mohutná ztráta, ten zisk je jen za cenu brutálního seškrtání všeho.
Nejdřív viz já 12:12
A pak = neblábol = ten zisk je prostě realita. Případně si najdi co znamená fiktivní 😉
A pak = neblábol = ten zisk je prostě realita. Případně si najdi co znamená fiktivní 😉
A kde sou ty investice vidět?
Chrysler - 2 modely, z toho jedno 9 let staré 300C což je defakto obří facelift auta z roku 2004 = 14 let >😁 >😁 >😁
A jedna Pacifica co se neprodává ani tak jako kdysi Town and country
Dodge -
Charger to samé co 300C
Caravan - 11 let stará jebka
Challenger - auto starý let s pár facelifty
Journey - to samý
Durango - auto z roku 09 s kometickými změnani
Zbytek už se nevyrábí
RAM - přelepený dodávky z Evropy a pikapy původem v roce 2007!! Načančaný dorbným faceliftem
Maserati - modely se neprodávaj
Fiat USA - katastrofa
Fiat zbytek - frční jen 500 někde a dodávky + itoška Panda
Kde sou ty investice???
Jedině Jeep a Alfa, to je hodně slabý
Chrysler - 2 modely, z toho jedno 9 let staré 300C což je defakto obří facelift auta z roku 2004 = 14 let >😁 >😁 >😁
A jedna Pacifica co se neprodává ani tak jako kdysi Town and country
Dodge -
Charger to samé co 300C
Caravan - 11 let stará jebka
Challenger - auto starý let s pár facelifty
Journey - to samý
Durango - auto z roku 09 s kometickými změnani
Zbytek už se nevyrábí
RAM - přelepený dodávky z Evropy a pikapy původem v roce 2007!! Načančaný dorbným faceliftem
Maserati - modely se neprodávaj
Fiat USA - katastrofa
Fiat zbytek - frční jen 500 někde a dodávky + itoška Panda
Kde sou ty investice???
Jedině Jeep a Alfa, to je hodně slabý
Fiktivní zisk - do ničeho neivestuješ a jedeš na tom co máš, co vyvmyslel někdo jiný v příépadě divize Chrysler GROUP a co ti generuje zisk bez námahy no a až ho dogeneruje, můžeš vyhlásit bankrot, protože ti všichni utekli ne o parník ale o 5 kontejnerových lodí >😁 >😁 >😁 A zákazníci na tebe dávno zanevřeli a zapoměli
No to súlasím, avšak aktuálna corsa je diametrálne iná ako tá z roku 2006 už len dizajnom, ale hlavne interiérom, motory neriešim, tie má Punto fajn, áno tento základ je fajn, dokonca ho mám ja na mojom Aveu a tam ho použili až v roku 2010!). Na pikachu to nie je ale vizuálne je to skoro detto ako v r. 2005, keď dali EVO nemyslel som že bude nasledovať krok späť...
Opel s Corsou robi viacmenej to iste a to ta Corsa je viac ci menej stale odvodena od Grande Punta. Takze ten taliansky zaklad asi nebude az tak na pikachu. 😄
Nech toho = viz odkaz včera 8😁2 = proměnil zadluženou firmu s malou ne-li mínusovou marží na autě = v ziskovou se slušnym výdělkem na autě
Viz já včera 21:03 = stejně jako novej management PSA = ti se dostali na 8% a taky z dluhů udělali slušný přebytky
A viz včera 20:52 Ja První 123 = spíš je tu tendencedo dost nadprůměrněho schopnýho inteligentního člověka = viz já včera 17:57 = na smrtelnym loži absurdně kopat
A Bubáq ani neví že do hustýho městkýho provozu = je vhodnější atmosféra 😄
Viz já včera 21:03 = stejně jako novej management PSA = ti se dostali na 8% a taky z dluhů udělali slušný přebytky
A viz včera 20:52 Ja První 123 = spíš je tu tendencedo dost nadprůměrněho schopnýho inteligentního člověka = viz já včera 17:57 = na smrtelnym loži absurdně kopat
A Bubáq ani neví že do hustýho městkýho provozu = je vhodnější atmosféra 😄
Nemáte tak zcela prevdu: ve stále více a více hustém porovozu = je pro stále opakované rozjíždění vhodnější atmosferický motor [odkaz]
Ne = odpověz ty = teda vy
Když už vykání = tak odpovídat na otázku otázkou je jasná neslušnost. A hlavně = bych to fakt chtěl slyšet :-!
Myslim že se na to nedá odpovědět slušně = jen jako totální.. 😉
Když už vykání = tak odpovídat na otázku otázkou je jasná neslušnost. A hlavně = bych to fakt chtěl slyšet :-!
Myslim že se na to nedá odpovědět slušně = jen jako totální.. 😉
ad 3 no většině se líbí a vyhovuje
ad 2 myslitel? No tak dík 😄
ad účetní = měl zkušenosti = který nikdo z těch kdo to blbý Účetní napsal nemá ani náhodou = možná ani dohromady >😒]
To že předtim neměl zkušenost z autoprůmyslu = neni důvod řikat špičkovýmu manažerovi = účetní = kapišto?
ad 2 myslitel? No tak dík 😄
ad účetní = měl zkušenosti = který nikdo z těch kdo to blbý Účetní napsal nemá ani náhodou = možná ani dohromady >😒]
To že předtim neměl zkušenost z autoprůmyslu = neni důvod řikat špičkovýmu manažerovi = účetní = kapišto?
Nemáte tak zcela pravdu: ve stále více a více hustém provozu je točivý moment turbo-benzínů velmi užitečný. Ale litrové tříválce se pravdu hodí jen k pohonu generátorů elektřiny, k ničemu jinému. A podvod je vždycky podvodem, bez ohledu na to, zda se jej dopustí Ital nebo Němec. Ale že by na podvodech byl postaven "ekonomický zázrak"? Tak to se spíš vztahuje k Rusku, než k Německu. Spíš k Číně, než k Německu.
Pane H., neobviňujte mne z nechápání. Pozoruji, dotazuji se, porovnávám a také potom chápu. A prosím nezastávejte se pana Účetního, on Vaši podporu nepotřebuje.
Problém není v tom, zda zachránil Fiat. Otázka zní, na jak dlouho. Zatímco Vy vycházíte z toho, že Fiat je v černých číslech a stačí Vám to, já poukazuji na to, že budoucnost nejen Fiatu je chybným postupem pan M. ve značné a opravdu vážné nejistotě. Vždyť to pan Účetní sám zcela otevřeně přiznal. A nevím, co více byste chtěl jako důkaz neschopnosti. Jeho rozhodnutí ohledně zavírání závodů a propouštění zaměstnanců byla vždy velmi rychlá, stejně jako škrtání vývojových nákladů na nové modely. A koncepční rozhodnutí vždy trvala velmi, velmi dlouho a byla nepřesná. Právě proto byl pan Účetní - ze slušnosti- nazýván kontroverzní postavou. Ne kvůli svetru, to byste analytiky trhu dosti podceňoval.
Ještě otřesnější je jeho působení v Chrysleru. I ten nechává zhynout velmi pozvolným způsobem, aniž by podnikl JAKÉKOLIV kroky k napravení situace. Příklad? U řady 200 se obtížně nastupuje na zadní sedadla, tak ji vyřadíme z výroby. Ani náznak koncepčního řešení. Ani stopa starosti o to, co takové rozhodnutí udělá s důvěrou zákazníků ve značku a její výrobky. Hlavně, že je teď v černých číslech.
Nejde o to, že údajně FCA zachránil. Jde o to, že jiný člověk by na jeho místě udělal opatření jiná a koncern by mohl dnes vyrábět dvojnásobek to, co ve skutečnosti vypouští. A měl by před sebou mnohem příznivější perspektivu, než jako dnes má.
Capisto?
Problém není v tom, zda zachránil Fiat. Otázka zní, na jak dlouho. Zatímco Vy vycházíte z toho, že Fiat je v černých číslech a stačí Vám to, já poukazuji na to, že budoucnost nejen Fiatu je chybným postupem pan M. ve značné a opravdu vážné nejistotě. Vždyť to pan Účetní sám zcela otevřeně přiznal. A nevím, co více byste chtěl jako důkaz neschopnosti. Jeho rozhodnutí ohledně zavírání závodů a propouštění zaměstnanců byla vždy velmi rychlá, stejně jako škrtání vývojových nákladů na nové modely. A koncepční rozhodnutí vždy trvala velmi, velmi dlouho a byla nepřesná. Právě proto byl pan Účetní - ze slušnosti- nazýván kontroverzní postavou. Ne kvůli svetru, to byste analytiky trhu dosti podceňoval.
Ještě otřesnější je jeho působení v Chrysleru. I ten nechává zhynout velmi pozvolným způsobem, aniž by podnikl JAKÉKOLIV kroky k napravení situace. Příklad? U řady 200 se obtížně nastupuje na zadní sedadla, tak ji vyřadíme z výroby. Ani náznak koncepčního řešení. Ani stopa starosti o to, co takové rozhodnutí udělá s důvěrou zákazníků ve značku a její výrobky. Hlavně, že je teď v černých číslech.
Nejde o to, že údajně FCA zachránil. Jde o to, že jiný člověk by na jeho místě udělal opatření jiná a koncern by mohl dnes vyrábět dvojnásobek to, co ve skutečnosti vypouští. A měl by před sebou mnohem příznivější perspektivu, než jako dnes má.
Capisto?
Viz přehled prodejů na evropském trhu podle brandu: [odkaz]
Bez inovace nepřežiješ. Účetní opravdu vedl celou supinu do kopru. Jako člověk mimo autoprůmysl učinil mnoho nesprávných rozhodnutí, která se podepisují na výkonu skupiny v USA a v Evropě. Jeep nemůže skupinu zachránit, může přežít jen jako samorost později převzatý jiným, nejspíše čínským výrobcem.
Nechápu, proč mnozí zaměňují osobní charisma s opravdovou odborností, a proč mnozí nevidí za černými čísly chybějící investice do budoucnosti. Copak Účetního zjevný omyl v rozhodnutí o financování vývoje alternativních pohonů nestačí pro otevření očí?
Bez inovace nepřežiješ. Účetní opravdu vedl celou supinu do kopru. Jako člověk mimo autoprůmysl učinil mnoho nesprávných rozhodnutí, která se podepisují na výkonu skupiny v USA a v Evropě. Jeep nemůže skupinu zachránit, může přežít jen jako samorost později převzatý jiným, nejspíše čínským výrobcem.
Nechápu, proč mnozí zaměňují osobní charisma s opravdovou odborností, a proč mnozí nevidí za černými čísly chybějící investice do budoucnosti. Copak Účetního zjevný omyl v rozhodnutí o financování vývoje alternativních pohonů nestačí pro otevření očí?
V inej diskusii ti ini davali odkazy na vysledovky. Ked trochu pohladas najdes aj kolonku s investiciami, samozrejme za predpokladu ze aspon trochu tomu rozumies.