Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeSergio Marchionne končí jako šéf Fiatu. Připomeňte si jeho příběh. A kdo je jeho nástupce?
39 komentářů
Bubáq
Viz přehled prodejů na evropském trhu podle brandu: [odkaz]
Bez inovace nepřežiješ. Účetní opravdu vedl celou supinu do kopru. Jako člověk mimo autoprůmysl učinil mnoho nesprávných rozhodnutí, která se podepisují na výkonu skupiny v USA a v Evropě. Jeep nemůže skupinu zachránit, může přežít jen jako samorost později převzatý jiným, nejspíše čínským výrobcem.
Nechápu, proč mnozí zaměňují osobní charisma s opravdovou odborností, a proč mnozí nevidí za černými čísly chybějící investice do budoucnosti. Copak Účetního zjevný omyl v rozhodnutí o financování vývoje alternativních pohonů nestačí pro otevření očí?
Bez inovace nepřežiješ. Účetní opravdu vedl celou supinu do kopru. Jako člověk mimo autoprůmysl učinil mnoho nesprávných rozhodnutí, která se podepisují na výkonu skupiny v USA a v Evropě. Jeep nemůže skupinu zachránit, může přežít jen jako samorost později převzatý jiným, nejspíše čínským výrobcem.
Nechápu, proč mnozí zaměňují osobní charisma s opravdovou odborností, a proč mnozí nevidí za černými čísly chybějící investice do budoucnosti. Copak Účetního zjevný omyl v rozhodnutí o financování vývoje alternativních pohonů nestačí pro otevření očí?
Specialistovi Delloite&Touche bych neřikal účetní = zvlášť když to bylo před 40 lety. Ve 40ti byl už šéfem SGS [odkaz] firmy s 95 tisíci zaměstnanci
A i když zjevně nechápeš = zřejmě z danýho udělal maximum možnýho
Že ty to hodnotíš podle svýho = to na realitě a kladnym hodnocení jak ze strany majitelů tak analytiků = nic nemění
Ale jinak = taky bych rád aby dál fungovala Lancia a budoucnost nesměřovala do nadvlády SUV apod. = ale s viz výsledky po letech kdy byl velkej šéf = dělal svou práci sakra dobře
Je to podobný jako s PSA = tady sou aktuálně zveřejněný výsledky [odkaz] jejich nabídka modelů a motorů se mi taky moc nelíbí = přesto novej management dělá svou práci na výbornou
Prostě hraješ s rozdanejma kartama = a jak ty z PSA tak Marchionne hráli sakra dobře
A i když zjevně nechápeš = zřejmě z danýho udělal maximum možnýho
Že ty to hodnotíš podle svýho = to na realitě a kladnym hodnocení jak ze strany majitelů tak analytiků = nic nemění
Ale jinak = taky bych rád aby dál fungovala Lancia a budoucnost nesměřovala do nadvlády SUV apod. = ale s viz výsledky po letech kdy byl velkej šéf = dělal svou práci sakra dobře
Je to podobný jako s PSA = tady sou aktuálně zveřejněný výsledky [odkaz] jejich nabídka modelů a motorů se mi taky moc nelíbí = přesto novej management dělá svou práci na výbornou
Prostě hraješ s rozdanejma kartama = a jak ty z PSA tak Marchionne hráli sakra dobře
Pane H., neobviňujte mne z nechápání. Pozoruji, dotazuji se, porovnávám a také potom chápu. A prosím nezastávejte se pana Účetního, on Vaši podporu nepotřebuje.
Problém není v tom, zda zachránil Fiat. Otázka zní, na jak dlouho. Zatímco Vy vycházíte z toho, že Fiat je v černých číslech a stačí Vám to, já poukazuji na to, že budoucnost nejen Fiatu je chybným postupem pan M. ve značné a opravdu vážné nejistotě. Vždyť to pan Účetní sám zcela otevřeně přiznal. A nevím, co více byste chtěl jako důkaz neschopnosti. Jeho rozhodnutí ohledně zavírání závodů a propouštění zaměstnanců byla vždy velmi rychlá, stejně jako škrtání vývojových nákladů na nové modely. A koncepční rozhodnutí vždy trvala velmi, velmi dlouho a byla nepřesná. Právě proto byl pan Účetní - ze slušnosti- nazýván kontroverzní postavou. Ne kvůli svetru, to byste analytiky trhu dosti podceňoval.
Ještě otřesnější je jeho působení v Chrysleru. I ten nechává zhynout velmi pozvolným způsobem, aniž by podnikl JAKÉKOLIV kroky k napravení situace. Příklad? U řady 200 se obtížně nastupuje na zadní sedadla, tak ji vyřadíme z výroby. Ani náznak koncepčního řešení. Ani stopa starosti o to, co takové rozhodnutí udělá s důvěrou zákazníků ve značku a její výrobky. Hlavně, že je teď v černých číslech.
Nejde o to, že údajně FCA zachránil. Jde o to, že jiný člověk by na jeho místě udělal opatření jiná a koncern by mohl dnes vyrábět dvojnásobek to, co ve skutečnosti vypouští. A měl by před sebou mnohem příznivější perspektivu, než jako dnes má.
Capisto?
Problém není v tom, zda zachránil Fiat. Otázka zní, na jak dlouho. Zatímco Vy vycházíte z toho, že Fiat je v černých číslech a stačí Vám to, já poukazuji na to, že budoucnost nejen Fiatu je chybným postupem pan M. ve značné a opravdu vážné nejistotě. Vždyť to pan Účetní sám zcela otevřeně přiznal. A nevím, co více byste chtěl jako důkaz neschopnosti. Jeho rozhodnutí ohledně zavírání závodů a propouštění zaměstnanců byla vždy velmi rychlá, stejně jako škrtání vývojových nákladů na nové modely. A koncepční rozhodnutí vždy trvala velmi, velmi dlouho a byla nepřesná. Právě proto byl pan Účetní - ze slušnosti- nazýván kontroverzní postavou. Ne kvůli svetru, to byste analytiky trhu dosti podceňoval.
Ještě otřesnější je jeho působení v Chrysleru. I ten nechává zhynout velmi pozvolným způsobem, aniž by podnikl JAKÉKOLIV kroky k napravení situace. Příklad? U řady 200 se obtížně nastupuje na zadní sedadla, tak ji vyřadíme z výroby. Ani náznak koncepčního řešení. Ani stopa starosti o to, co takové rozhodnutí udělá s důvěrou zákazníků ve značku a její výrobky. Hlavně, že je teď v černých číslech.
Nejde o to, že údajně FCA zachránil. Jde o to, že jiný člověk by na jeho místě udělal opatření jiná a koncern by mohl dnes vyrábět dvojnásobek to, co ve skutečnosti vypouští. A měl by před sebou mnohem příznivější perspektivu, než jako dnes má.
Capisto?
Neobviňuju = konstatuju. Capisto?
Shodneme se jen že [odkaz] nepotřebuje obhajobu
Snad jen k závěru = nejde o množství ale o výdělku na auto = viz to PSA nebo naopak Opel. FCA je po letech v situaci kdy už zase může investovat a budovat = spíš by mě zajímalo odkud se bere přesvědčení = že všichni kdo situaci roky analyzovali = se znovu a znovu hrubě mýlili
A proč člověku kterej už ve 40 letech šéfoval 95 tisícum lidem = řikáš účetní. Nebo řikáte = tady je běžnější tykání = ale jestli trváte na vykání = klidně
Shodneme se jen že [odkaz] nepotřebuje obhajobu
Snad jen k závěru = nejde o množství ale o výdělku na auto = viz to PSA nebo naopak Opel. FCA je po letech v situaci kdy už zase může investovat a budovat = spíš by mě zajímalo odkud se bere přesvědčení = že všichni kdo situaci roky analyzovali = se znovu a znovu hrubě mýlili
A proč člověku kterej už ve 40 letech šéfoval 95 tisícum lidem = řikáš účetní. Nebo řikáte = tady je běžnější tykání = ale jestli trváte na vykání = klidně
Asi tak.
A co je lepší - udržet v prodeji atmosférické benziny... nebo uvádět nesmyslný tříválce s přímovstřikem.. ale vědomě u toho lhát a podvádět?
[odkaz]
Kdy už se smíříte s tím, že německý ekonomický zázrak je prostě postavenej na podvodu... a je jedno, jestli jde o auta, o Deutsch banku nebo imigrační politiku.
A co je lepší - udržet v prodeji atmosférické benziny... nebo uvádět nesmyslný tříválce s přímovstřikem.. ale vědomě u toho lhát a podvádět?
[odkaz]
Kdy už se smíříte s tím, že německý ekonomický zázrak je prostě postavenej na podvodu... a je jedno, jestli jde o auta, o Deutsch banku nebo imigrační politiku.
Nemáte tak zcela pravdu: ve stále více a více hustém provozu je točivý moment turbo-benzínů velmi užitečný. Ale litrové tříválce se pravdu hodí jen k pohonu generátorů elektřiny, k ničemu jinému. A podvod je vždycky podvodem, bez ohledu na to, zda se jej dopustí Ital nebo Němec. Ale že by na podvodech byl postaven "ekonomický zázrak"? Tak to se spíš vztahuje k Rusku, než k Německu. Spíš k Číně, než k Německu.
Nemáte tak zcela prevdu: ve stále více a více hustém porovozu = je pro stále opakované rozjíždění vhodnější atmosferický motor [odkaz]
Pro označení účetní je jednoduchý důvo😜 před nástupem k Fiatu neměl ani za mák zkušeností s autoprůmyslem.
Mimochodem, toto - podle mého názoru vtipné- označení používají novináři v celém světě, a hlavně za Velkou louží. Na něj nemají patent jen čtenáři ACZ 😉 .
Mimochodem 2.: opakovat Capisto v každé reakci zvedne zájem čtenářů o další argumenty: tak je ten pan H. opravdový myslitel, nebo se za něj jen vydává?!
Mimochodem 3.: už několikrát jsem zde na stránkách ACZ vysvětlil, že tykání na webu se mi nelíbí. Vede účastníky "diskuze" k neuctivému formulování reakcí na názory druhých (viz zde Mimochodem 2.). Proto sám dodržuji základní pravidlo slušnosti a vykám. Tím dávám najevo, že si názoru druhého vážím a nepovažuji jej za rudý kus hadru před svými buvolími rohy...
Mimochodem, toto - podle mého názoru vtipné- označení používají novináři v celém světě, a hlavně za Velkou louží. Na něj nemají patent jen čtenáři ACZ 😉 .
Mimochodem 2.: opakovat Capisto v každé reakci zvedne zájem čtenářů o další argumenty: tak je ten pan H. opravdový myslitel, nebo se za něj jen vydává?!
Mimochodem 3.: už několikrát jsem zde na stránkách ACZ vysvětlil, že tykání na webu se mi nelíbí. Vede účastníky "diskuze" k neuctivému formulování reakcí na názory druhých (viz zde Mimochodem 2.). Proto sám dodržuji základní pravidlo slušnosti a vykám. Tím dávám najevo, že si názoru druhého vážím a nepovažuji jej za rudý kus hadru před svými buvolími rohy...
ad 3 no většině se líbí a vyhovuje
ad 2 myslitel? No tak dík 😄
ad účetní = měl zkušenosti = který nikdo z těch kdo to blbý Účetní napsal nemá ani náhodou = možná ani dohromady >😒]
To že předtim neměl zkušenost z autoprůmyslu = neni důvod řikat špičkovýmu manažerovi = účetní = kapišto?
ad 2 myslitel? No tak dík 😄
ad účetní = měl zkušenosti = který nikdo z těch kdo to blbý Účetní napsal nemá ani náhodou = možná ani dohromady >😒]
To že předtim neměl zkušenost z autoprůmyslu = neni důvod řikat špičkovýmu manažerovi = účetní = kapišto?
Ja Prvni 123
A nejen pseudonovináři, ale i tady v "diskuzi"... přišlo by vám normální, kdyby pod článkem o tom, že Schumacher upadl po banální nehodě na lyžích do kómatu, byl výčet jeho chyb za volantem a popis závodů, ve kterých havaroval?
A taky byste napsali.. jo, byl sice mistr světa, ale mě se nelíbilo jak řídil - a stejně by někdo jinej dokázal taky vítězit, ale měl by menší spotřebu paliva a pneumatik?
A taky byste napsali.. jo, byl sice mistr světa, ale mě se nelíbilo jak řídil - a stejně by někdo jinej dokázal taky vítězit, ale měl by menší spotřebu paliva a pneumatik?
Proč jen to o Schumacherovi nikdo nenapsal?
A proč se to o Účetním můžete dočíst nejen zde v "diskuzi", ale prakticky na všech motoristických webech vůkol?
Nu, odpovězte si sám...
A proč se to o Účetním můžete dočíst nejen zde v "diskuzi", ale prakticky na všech motoristických webech vůkol?
Nu, odpovězte si sám...
Ne = odpověz ty = teda vy
Když už vykání = tak odpovídat na otázku otázkou je jasná neslušnost. A hlavně = bych to fakt chtěl slyšet :-!
Myslim že se na to nedá odpovědět slušně = jen jako totální.. 😉
Když už vykání = tak odpovídat na otázku otázkou je jasná neslušnost. A hlavně = bych to fakt chtěl slyšet :-!
Myslim že se na to nedá odpovědět slušně = jen jako totální.. 😉
A znova: čtěte i jinde, než na acz... drtivá většina autowebů se vyjadřuje velmi slušně... a to nejen světových - dokonce i místní "garáž" formuluje zprávu zdvořile.
A v závěru přeje uzdravení.
JEN tady se lze dočíst zvěrstva typu, že diskutér mu přeje, aby se nedožil důchodu...
Howgh.
A v závěru přeje uzdravení.
JEN tady se lze dočíst zvěrstva typu, že diskutér mu přeje, aby se nedožil důchodu...
Howgh.
del42sa
dneska Marchionne zemřel. Byla to teda rychlovka....RIP
Snad se pár blbů co ho na smrtelný posteli intenzivně pomlouvalo = chytne za..
[odkaz]
[odkaz]
Stejně tak mi neni moc po chuti kam to modelově a motorově dovedlo nový vedení PSA = ale [odkaz]
Když prodáváš 12 let starý káry , který vyvinul někdo jiný, dělá se papírovej zisk dobře >😁
Viz já včera 21:03 = stejně jako novej management PSA = ti se dostali na 8% a taky z dluhů udělali slušný přebytky
A viz včera 20:52 Ja První 123 = spíš je tu tendencedo dost nadprůměrněho schopnýho inteligentního člověka = viz já včera 17:57 = na smrtelnym loži absurdně kopat
A Bubáq ani neví že do hustýho městkýho provozu = je vhodnější atmosféra 😄
A pak = neblábol = ten zisk je prostě realita. Případně si najdi co znamená fiktivní 😉
Pokud byste tohle udělal, je ze zsika okamžitě mohutná ztráta, ten zisk je jen za cenu brutálního seškrtání všeho.
Chrysler - 2 modely, z toho jedno 9 let staré 300C což je defakto obří facelift auta z roku 2004 = 14 let >😁 >😁 >😁
A jedna Pacifica co se neprodává ani tak jako kdysi Town and country
Dodge -
Charger to samé co 300C
Caravan - 11 let stará jebka
Challenger - auto starý let s pár facelifty
Journey - to samý
Durango - auto z roku 09 s kometickými změnani
Zbytek už se nevyrábí
RAM - přelepený dodávky z Evropy a pikapy původem v roce 2007!! Načančaný dorbným faceliftem
Maserati - modely se neprodávaj
Fiat USA - katastrofa
Fiat zbytek - frční jen 500 někde a dodávky + itoška Panda
Kde sou ty investice???
Jedině Jeep a Alfa, to je hodně slabý