Testy
TEST Jízdní dojmy s Hondou CR-V: Nejžádanější SUV světa je ještě prostornější. Stačí mu 1.5 VTEC Turbo?
114 komentářů
Samozřejmě nikoli. Pod kapotu patří diesel. Kdo by se trápil s neekologickým a zastaralým benzínovým motorem.
Jak moc jsem proti 3-valcum (snad krome miniaut, ktera muzou byt full-electric), tak u teto kategorie aut mi foukana 1.5L prijde jako dustojny agregat. CRV ma 1.5t, coz neni Toyota land cruiser, a 220-260 Nm na to staci.
No kdyby to byl v ČR jeden ze tří nebo čtyř nabízených motorů tak jako základ by určitě pro nějaké městské jezdce bohatě stačil. Ale jako jediný motor v nabídce je to bída. Ten kdo sedmimístnou krabici chce používat nějakým intenzivnějším způsobem (jízda s plnou náloží, tahání přívěsu, delší lety po dálnici) by určitě přivítal alespoň nějaký foukaný dvoulitr, 1,5 byť foukaná je v dolních otáčkách prostě 1,5 (viz i poznatek v článku, že dole to zoufale nejede a musí se to točit, což je u SUV dost na palici, u těch jde vždy hlavně o ty dolní otáčky, nikdo si nekupuje SUV aby jej musel točit jak zubní vrtačku).
Souhlasim, ze by nabidka mela obsahovat jeste silnejsi motor (300Nm) pro privesy a plny naklad.
Paklize se budeme drzet CZ rychlostnich limitu, je to auto na pohodu. Na delsi lety po dalnici toto auto neni uplne to prave kvuli vyssi krabicoidni stavbe.
Paklize se budeme drzet CZ rychlostnich limitu, je to auto na pohodu. Na delsi lety po dalnici toto auto neni uplne to prave kvuli vyssi krabicoidni stavbe.
Pod kapotu už len elektrinu, prípadne LPG, CNG alebo kombináciu elektrina/plyn. Nafta je už zastaralá. 😉
krásne dodržali kontinuitu dizajnu, nový, ale starý dobrý známy. Tie rozbehy a spotreba sa ťažko hodnotia, lebo pri kicbýli sa otáčkami nešetrí.
Pohýňaniu a správaniu v nízkom spektre otáčok sa dá pomôcť optimalizáciou geometrie(zbiehavostí) a korekciou charakteristiky elektronického plyn.pedálu. Obidva spolu majú i ďaľšie sekundárne výhody...lepšia spotreba, živšie riadenie a lepšie nabiehajúce brzdy.
jsem slepý nebo raději spotřebu neuvedl... >😒]
autor článku uvádí 220 Nm pro manuální 6-ti kvalt a 240 Nm pro CVT s tím že Honda nemá dostatečně dimenzovanou manuální převodovku. Zajímavé je že pro Civic je to přesně naopak, tj. 240 Nm pro manuální 6-ti kvalt a 220 Nm pro CVT. Takže japonci převodovku evidentně mají. Nevkradl se do článku nějaký šotek pane redaktore?
:yes: Taky mě to trklo. Aby CVT zvládalo lépe vyšší výkon než manuál, to mi hlava nebere.
Pokud to tak opravdu je, pak asi chlapci v Hondě nějak moc pospíchali. Neumí start-stop k automatu (sice zaplať pánbůh za jeho absenci, ale co je na tom tak složitého, jiní to umí), neumí močku k naftě...
Zkrátka rychle na trh auto, které evidentně není dodělané.
Pokud to tak opravdu je, pak asi chlapci v Hondě nějak moc pospíchali. Neumí start-stop k automatu (sice zaplať pánbůh za jeho absenci, ale co je na tom tak složitého, jiní to umí), neumí močku k naftě...
Zkrátka rychle na trh auto, které evidentně není dodělané.
Ja som to kupil vo verzii EX-L 1.5 navi na biznis.
Bol som trochu skepticky ohladne 1.5 l motora ale zatial sa nemozem stazovat.
Neni to Accord v6 ale bez eco modu je to dostatocne svizne a tiche, spotreba je super.
Bez problemov dosiahnem 34 mil na galon, Accord s V6 maximalne 26-27.
V prepocte na peniaze s tym spravim 360 mil za $29 s Accordom to iste za $44.
Je to velmi pohodlne a tiche - Pokial 1.5 turbo vydrzi a cvt tiez urcite to kupim zas.
Bol som trochu skepticky ohladne 1.5 l motora ale zatial sa nemozem stazovat.
Neni to Accord v6 ale bez eco modu je to dostatocne svizne a tiche, spotreba je super.
Bez problemov dosiahnem 34 mil na galon, Accord s V6 maximalne 26-27.
V prepocte na peniaze s tym spravim 360 mil za $29 s Accordom to iste za $44.
Je to velmi pohodlne a tiche - Pokial 1.5 turbo vydrzi a cvt tiez urcite to kupim zas.
Stačit stačí, když Kaškaji stačí1.2, tak co by CRVčku nestačilo 1.5 >😁 Akorát si myslím, že pro auto této kategorie je optimál +- 2 litr. Stačí, voda z kanystru a toastový chléb k obědu? Joo, stačí, jenže...
Konecne niekto dalsi objavil vyhody automatu, resp. CVT s menicom.
"Řízení s dvoupastorkovým elektrickým hřebenovým posilovačem je přesné a lehké" a co spatna vazba - mam to chapat tak, ze ziadna ?
A opat raz taktne zamlcana svetla vyska. Pocitam opat s brutalnymi 165mm ...
"Řízení s dvoupastorkovým elektrickým hřebenovým posilovačem je přesné a lehké" a co spatna vazba - mam to chapat tak, ze ziadna ?
A opat raz taktne zamlcana svetla vyska. Pocitam opat s brutalnymi 165mm ...
Posledný riadok v tabuľke napovie... 😉
Moja chyba, uz som videl tolko recenzii SUV s tabulkami, kde to nebolo, ze mi to mozog odfiltroval 😄
Ale tá svetlá výška je fakt brutálna. Na ňu sa ani moje Kangoo nechytá, má len 164 mm... 😒
Světlá výška nic moc, tu mám i na svém Jeep Renegade 4x4 a trailhawk ji má ještě o 9 mm větší než CR-V, to se v Hondě moc nepochlapili, čekal bych u takového auta aspoň 250mm
K čemu 250 mm? Dyť to z 99% sou normální auta na silnice = jen ve tvaru SUV
Na výlet s rodinou do přírody, aspoň já jsem si takto vybíral auto do města i na relax do přírody
S Reném jezdím normálně po lesních cestách, možná jsem v té menšině co sjedou s SUV/crossoverem z asfaltu do přírody, ale je to tak
S Reném jezdím normálně po lesních cestách, možná jsem v té menšině co sjedou s SUV/crossoverem z asfaltu do přírody, ale je to tak
Nie som cieľovka, ale. Tých ale je tam viac. Prístrojovka je vyslovene chudobná, to si Honda veľmi zľahčila, vyzerá to ako lepší budík z Alzy. Stredový panel je zase pre zmenu v štýle Nintendo a volič automatu evokuje metro (...na linke C >😒] >😒] >😒] ). Zrýchlenie 0-100 za 10s s takmer dvestokoňovým benzínovým motorom a váhou málo cez 1,5t je fakt biedne. :no:
Tak ale zas koľkokrát za život majiteľ takéhoto SUVčka zrýchľuje na bomby z 0 na 100km/h? Zaujímavejší údaj by ale bol z 0 na 60, či zo 60 na 100. Takto človek zrýchľuje určite častejšie. Či?
Ja mám povedzme tuším 10-11s z nula na sto a nikdy som nemal problém že niečo nestíham. Ale to je asi len v hlave vodiča. Neskúšať jazdiť na limitoch.
Ja mám povedzme tuším 10-11s z nula na sto a nikdy som nemal problém že niečo nestíham. Ale to je asi len v hlave vodiča. Neskúšať jazdiť na limitoch.
Čo to trepeš... Je to SUV, žiadny špintér. V reálnej premávke zrýchľuješ z 0 na 50 asi tridsať sekúnd, takže o čo ide? Čokoľvek pod 15 s je úplne vpohode a aj nad túto hranicu to ešte nie je žiadna tragédia. Dnes je tuším každý pretekár.
Pod 15s z nuly na stovku bolo v pohode naposledy tak niekedy začiatkom deväťdesiatych rokov. Dnes je to v pohode možno v nejakom zapadákove, kde nie je hustá premávka a absentuje potreba zrýchlenia ako prvku aktívnej bezpečnosti. O pretekároch môžeš bľabotať pred tými zúfalcami, ktorý keď potrebujú predbehnúť na okreske dodávku, alebo náklaďák, tak musia zmobilizovať aj posledného kobylu pod kapotou a čakať na kilometrovú medzeru v protismere. Obdobná konkurencia nemeckej a koncernovej proveniencie to zvládne minimálne o sekundu rýchlejšie a stačí jej na to o 40 koní menej. Je to SUV, relatívne malé a dá sa povedať, že aj pomerne ľahké. S viac ako 190-koňovým benzínom je to však lenivé a výkon sa pravdepodobne stráca v nešťastnom CVT. Syndróm kórejských koní. Na papieri motor silný až-až, v reále to však podáva jazdnú dynamiku auta s o tretinu menším výkonom. Toľko k tvojmu trepaniu.
Trepeš, za tým si stojím. S predbiehaním majú mnohí problém iba preto, lebo ich to v autoškole neučili. A môžu mať aj 200 koní pod kapotou a papierovú akcelerácie pod 8 s. Keď má raz niekto kravsky pomalé reakcie a nie je schopný poradiť a dupnúť na plyn, tak skrátka bude čakať na tú kilometrovú medzeru v protismere.
Moje Kangoo má papierové zrýchlenie 13 s, čo som ale nikdy naplno nevyskúšal - na čo aj, ničiť si auto? Beztak akcelerácia z nuly na sto nič neznamená, hlavne nie pri predbiehaní, vieš? O pružnej akcelerácii si už počul?
Moje Kangoo má papierové zrýchlenie 13 s, čo som ale nikdy naplno nevyskúšal - na čo aj, ničiť si auto? Beztak akcelerácia z nuly na sto nič neznamená, hlavne nie pri predbiehaní, vieš? O pružnej akcelerácii si už počul?
Fakt trepem? Tak to je blbé... Ale vieš čo, skús si to najprv upratať v gebuli po ceste do roboty, než zase zatrúbiš nejakú múdrosť. Zrýchlenie 0-100 si pre istotu nikdy neskúšal, aby si si neničil auto - že je to tak nejako blbosť, to teraz preskočím - zato si však dopraješ adrenalínu, keď tam zavalíš trojku a hajde predbiehať kolónu. A to všetko v e😜rese, ktorý vraj urobí stovku za 13s, ale v pružnom zrýchlení trhá v premávke všetko na kusy. Bože, bože a toto sa motá po cestách.
Skús si dať dole klapky z očí a uvedom si, že majitelia áut, aké som spomínal vyššie, neriešia takéto zúfalé situácie, či tam v prípade potreby narvať trojku a prevaliť podlahu pod plynovým pedálom, ale jednoducho primerane pridajú, automatika zvolí vhodný kvalt a než sa spamätáš, tak už je dávno pred tou tvojou kolónou. Bez zbytočných úvah o kvaltoch, orosenom čele a či to aj dnes vydá s herkou, čo sa rozplazí na kilo za trinásť sekúnd a jalových kecoch o neuveriteľne pružnej akcelerácii.
Kúp si normálne auto, čo aj trochu ide a potom už nebudeš musieť plodiť takéto bláboly a vyrábať rizikové momenty na ceste.
Pozri si na youtube porovnateľný VW, tu je 150k Tiguan 1,4TSI s DSG. O 40k menej, okolo 1600kg a zrýchlenie pod 10s... Kdepak asi soudruzi z Japonska udělali chybu?
[odkaz]
Skús si dať dole klapky z očí a uvedom si, že majitelia áut, aké som spomínal vyššie, neriešia takéto zúfalé situácie, či tam v prípade potreby narvať trojku a prevaliť podlahu pod plynovým pedálom, ale jednoducho primerane pridajú, automatika zvolí vhodný kvalt a než sa spamätáš, tak už je dávno pred tou tvojou kolónou. Bez zbytočných úvah o kvaltoch, orosenom čele a či to aj dnes vydá s herkou, čo sa rozplazí na kilo za trinásť sekúnd a jalových kecoch o neuveriteľne pružnej akcelerácii.
Kúp si normálne auto, čo aj trochu ide a potom už nebudeš musieť plodiť takéto bláboly a vyrábať rizikové momenty na ceste.
Pozri si na youtube porovnateľný VW, tu je 150k Tiguan 1,4TSI s DSG. O 40k menej, okolo 1600kg a zrýchlenie pod 10s... Kdepak asi soudruzi z Japonska udělali chybu?
[odkaz]
Ty si fakt trúbka.
Takže argumentačne si sa vyčerpal - niet divu, keď máš etalón na porovnávanie úžitkové auto s dynamikou poplatnou dobe pred tridsiatimi rokmi - a tunelové myslenie jednoduchého prostáčika ti iný pohľad nedovolí.
Všetci v premávke sú trúbky, len ty, osvietený truľko, dokážeš predbiehať na trojke. :yes: >😒] >😁
Všetci v premávke sú trúbky, len ty, osvietený truľko, dokážeš predbiehať na trojke. :yes: >😒] >😁
Fakt kecy.
" v prípade potreby narvať trojku" - na tom nie je nic zle a je to vzdy lepsie ako predbiehat kamionovym stylom.
Tak si skus dohladat aj nejake videa k 1.5T Honde. Napr.
CVT+AWD - [odkaz]
8.5s
CVT+FWD - [odkaz]
8.15s
Alebo uplne komplet test - [odkaz]
V US/CAN ale mozno maju tie modelove roky posunute.
"Toľko k tvojmu trepaniu."
" v prípade potreby narvať trojku" - na tom nie je nic zle a je to vzdy lepsie ako predbiehat kamionovym stylom.
Tak si skus dohladat aj nejake videa k 1.5T Honde. Napr.
CVT+AWD - [odkaz]
8.5s
CVT+FWD - [odkaz]
8.15s
Alebo uplne komplet test - [odkaz]
V US/CAN ale mozno maju tie modelove roky posunute.
"Toľko k tvojmu trepaniu."
Samozrejme, že na tom nie je nič zlé. Kecy sú to, čo ste plodili predtým aj s pružným pilotom Kanga.
Zlé a hlúpe je obmedzené videnie okolitej premávky, zatemnené logikou jazdy v pomalej herke, ktorá podľa majiteľa disponuje nevídanou pružnosťou. Lebo on je jediný na planéte, koho napadne pri predbiehaní podradiť do trojky. To, že je kopec bežných áut s automatmi, kde nikto nerieši aký kvalt tam je, ale proste pridá a predbieha, na to mu už mentálna kapacita nezvýšila.
K videu z youtube, áno, to už sa mi zdá ako primerané. Otázne je, nakoľko je relevantný údaj z článku, alebo podľa akej metodiky dospeli k hodnote 10s.
Zlé a hlúpe je obmedzené videnie okolitej premávky, zatemnené logikou jazdy v pomalej herke, ktorá podľa majiteľa disponuje nevídanou pružnosťou. Lebo on je jediný na planéte, koho napadne pri predbiehaní podradiť do trojky. To, že je kopec bežných áut s automatmi, kde nikto nerieši aký kvalt tam je, ale proste pridá a predbieha, na to mu už mentálna kapacita nezvýšila.
K videu z youtube, áno, to už sa mi zdá ako primerané. Otázne je, nakoľko je relevantný údaj z článku, alebo podľa akej metodiky dospeli k hodnote 10s.
zastanem sa slabších áut. V reále fakt ani dnes autá so zrýchlením do 15 s nespôsobujú žiadny problém v premávke, ten môžu spôsobovať iba vodiči. Na semafóry to stačí v pohode, len auto nepôjde na pol plynu a na bežných cestách si šofér takého auta nemôže vyskakovať a púšťať sa do kolóny v ťažkom úseku, to je všetko. Samotné auto určite nie je zdrojom kolón alebo problémov, dnes sa autá ktoré nevedia v pohode spraviť 130 ani nerobia.
"Na semafóry to stačí v pohode, len auto nepôjde na pol plynu a na bežných cestách si šofér takého auta nemôže vyskakovať a púšťať sa do kolóny v ťažkom úseku"
Samozrejme. A pokiaľ si to šofér takéhoto auta uvedomuje, kde sú tie dynamické limity jeho auta, tak je to OK. Každodenným problémom však bývajú ľudia, ktorí preceňujú svoje auto a človek v protismere potom musí uhnúť až niekam na kraj cesty, aby sa tam takýto pružný pilot vôbec zmestil a nebola z toho čelná zrážka. Lebo on to práve natrel celej kolóne na vytočenej trojke.
Samozrejme. A pokiaľ si to šofér takéhoto auta uvedomuje, kde sú tie dynamické limity jeho auta, tak je to OK. Každodenným problémom však bývajú ľudia, ktorí preceňujú svoje auto a človek v protismere potom musí uhnúť až niekam na kraj cesty, aby sa tam takýto pružný pilot vôbec zmestil a nebola z toho čelná zrážka. Lebo on to práve natrel celej kolóne na vytočenej trojke.
Vraťme se zpět k jádru pudla: není žádný problém jezdit s autem, které má stovku za deset. Problémem může být maximálně řidič.
Ale na auto se 140kw je těch 10s spíš špatná hodnota.
Ale na auto se 140kw je těch 10s spíš špatná hodnota.
áno, ale je fakt, že mnohí preceňujú auto bez ohľadu na výkon, uhýbam jak slimákom, tak stíhačom, takže väčší problém je v kabíne ako pod kapotou 😄
Pozri sa okolo seba a.zistíš, že prúser v podobe zlého odhadu priestoru na predbiehací manéver sa týka vozidiel bez ohľadu na počet koní pod kapotou. Všetko má spoločné len jedno a.to je ten blvbý článok za volantom. Argumentačne si sa nám tu dnes vystrielal ty. Na zrýchlenie z 0-100 za trinásť stačí ísť dekádu naspäť k a popozerať sa po základných atmosférach nižšiej strednej
Je to SUV a z toho by se melo vychazet. Pro sviznejsi jezdeni ma honda v nabidce civic. Osobne mi 15s prijde jako hodne vysoko polozena latka. To snad nemel ani S.favorit v 90 letech. Ja bych si latku snizil na 11s.
Nicmene souhlasim s tim, ze to je umele cislo. V 99% pripadu se clovek rozjizdi pomaleji kvuli provozu a proto, ze neni kam spechat.
Nicmene souhlasim s tim, ze to je umele cislo. V 99% pripadu se clovek rozjizdi pomaleji kvuli provozu a proto, ze neni kam spechat.
Favorit 1,3 40kW 0-100 za 17 s
Verze 42kW za 16 s
Verze 46kW za 14 s
A teď to přijde = verze 50kW za 13 s 😄
Verze 42kW za 16 s
Verze 46kW za 14 s
A teď to přijde = verze 50kW za 13 s 😄
Samozřejmě, že vůbec nejde o to, za jak dlouho se mi auto rozjede na 100kmh. Ale je to jakýsi +- porovnatelný údaj říkající něco o dynamice auta.
Tak áno, niečo sa z toho vyčítať dá, ale vôbec by som to nebral ako nejaký smerodajný údaj, skôr iba na dokreslenie. Dynamika auta je skôr o pružnom zrýchlení, ale vo veľkej miere a najčastejšie je o vodičovi. Ten, kto vie, aký kvalt má kedy hodiť a koľko dupnúť na plyn, pokojne nechá za sebou aj dvakrát silnejšie autá.
Do práce jazdím denne cca 50 km a často vidím, ako sa niekto vlečie za kamiónom a nie je schopný ho predbehnúť. Niekedy doženiem vláčik aj viacerých áut za kamiónom, všetci sa na seba lepia a nikto nepredbieha - takže trojka, viac plynu a pri prvej príležitosti ich musím dať naraz, lebo sa povlečiem s nimi.
Do práce jazdím denne cca 50 km a často vidím, ako sa niekto vlečie za kamiónom a nie je schopný ho predbehnúť. Niekedy doženiem vláčik aj viacerých áut za kamiónom, všetci sa na seba lepia a nikto nepredbieha - takže trojka, viac plynu a pri prvej príležitosti ich musím dať naraz, lebo sa povlečiem s nimi.
Tak to, že někteří málo předjíždějí, má malou vypovídací hodnotu o jejich autech.
Mluvíš o "pružném zrychlení", ale asi mi nebudeš chtít tvrdit, že auto, co dává stovku za 14s předjede kamion obdobně jako auto se stovkou za 10s....
Samozřejmě to nelze brát na desetinky, já bych řekl - rozdíl do sekundy nemusí nic znamenat. Ona ta hodnota 0-100kmh se přece taky skládá z pružného zrychlení - nejdřív na jedničku, pak na dvojku, někdy dojde i na trojku.
Mluvíš o "pružném zrychlení", ale asi mi nebudeš chtít tvrdit, že auto, co dává stovku za 14s předjede kamion obdobně jako auto se stovkou za 10s....
Samozřejmě to nelze brát na desetinky, já bych řekl - rozdíl do sekundy nemusí nic znamenat. Ona ta hodnota 0-100kmh se přece taky skládá z pružného zrychlení - nejdřív na jedničku, pak na dvojku, někdy dojde i na trojku.
Ne = zrychlení na 100 nebo jinou hodnotu neni úplně to samý = neskládá se jak píšeš = z hodnot pružnýho zrychlení
A souhlasim s tim co traveldrive řiká = pružnost je důležitějších než nula až 100
A jak kdo předjede kamion = je často spíš o propojení volantu a pedálů v interiéru, než v motorovym prostoru
A souhlasim s tim co traveldrive řiká = pružnost je důležitějších než nula až 100
A jak kdo předjede kamion = je často spíš o propojení volantu a pedálů v interiéru, než v motorovym prostoru
Nie, žiadne kaleráby ti tlačiť nejdem, hovorím len to, že je prd platné, ak má niekto auto s akceleráciou z nuly na sto hoci o 3 alebo 4 sekundy lepšou, keď nie je schopný to v premávke využiť. A keď už sa spomenulo to predbiehanie, pri ňom využívaš zrýchlenie od určitých otáčok po podradení, a to nie je to isté ako štart a zrýchľovanie z miesta, to uznáš, nie? Skrátka hovorím, že zrýchlenie z nuly na sto je v bežnej premávke prakticky irelevantné.
Ešte k tvojej druhej vete - nejde o auto, ide o vodiča. Drvivá väčšina toho, čo denne na cestách stretávam, nerozozná rozdiel medzi autom, ktoré z nuly na sto zrýchli za 14 sekúnd, od auta, čo to zvládne za 10.
Tento Mitsu to zvláda za 10, OK. Je to príliš? keby to bol hatch alebo lift, poviem, že hej. Ale je to SUV, auto trochu s iným zameraním, tak aj sprevodovanie môže byť iné a priority niekde inde ako v akcelerácii. Ale to trúbkam ako happy_driver nevysvetlíš.
Ešte k tvojej druhej vete - nejde o auto, ide o vodiča. Drvivá väčšina toho, čo denne na cestách stretávam, nerozozná rozdiel medzi autom, ktoré z nuly na sto zrýchli za 14 sekúnd, od auta, čo to zvládne za 10.
Tento Mitsu to zvláda za 10, OK. Je to príliš? keby to bol hatch alebo lift, poviem, že hej. Ale je to SUV, auto trochu s iným zameraním, tak aj sprevodovanie môže byť iné a priority niekde inde ako v akcelerácii. Ale to trúbkam ako happy_driver nevysvetlíš.
V meste je dolezitych 0-50km/h 😄
Samozrejme. Vieš, aká je realita? Raz som si dal tú námahu odsledovať si to a 8 z 10 štartov zo semaforu znamenalo všeobecné zrýchlenie z 0 na 50 km/h za 20-30s.... 😉
? To nemyslíš vážně. Já sám žádný závodník nejsem, při běžné akceleraci zdaleka nevyužívám plný výkon auta, ale za 20-30 sec. to auto na 50kmh roztlačím. 😉
Samozrejme, ale fakt to tak je. Tu a tam sa niekto ponáhľa a dupne na to trochu viac, ale zväčša je ten rozbeh slimačí. Zväčša pomalá 1, rovnako pomalá 2, šupne tam trojku a potom dá plyn na podlahu. Takže keď je takýto umelec pred tebou, na dvojke musíš za ním ubrať plyn, aby si mu nevyliezol na chrbát, aby ti vzápätí utiekol sedemdesiatkou a pred ďalším semaforrom brzdil jak magor... A že takých po meste jazdí, aspoň v Bratislave je ich jak hadov...
Pokiaľ máš manuál a si s ním aspoň trochu schopný narábať, tak pri takýchto situáciach ľahko vymažes deficit desiatok koní, samozrejme v porovnaní s tým, čo len šlápne so zaradenou 6stkou na plný plyn a čaká čo bude. Na súčasnej firemnej popelnici mám len 86 zdochlých turboponíkov bojujúcich s dĺĺhými prevodmi a preto často pri 50km/h hodím dvojku a potiahnem to do 90-100km/ čo na väčšine okresiek stačí. Samozrejme s využitím hlavy a triezvym odhadom na potrebné mieato na dokončenie predbiehania..
Keby len pretekar. On este kazdy popritom vozi nonstop plny kufor, resp. paletu v nom, zapriahnutu jachtu a sedia v aute siedmi.
A samozrejme je este poziadavka, aby to jazdilo za 3 a stalo 500K.
A samozrejme je este poziadavka, aby to jazdilo za 3 a stalo 500K.
Tipuju, že ty budeš jeden z těch co na dálnici najíždějí rychlostí 40kmh, páč přece není kam spěchat... za takovým je radost jet.
Tak 1,5 motorcek je v tomto aute maly. Basta. Moze si tu kto chce placat co chce je to uplne podmotorovane vozitko pre dedkovcov. A este k tomu sikmookych. >😒]
Neviem, ale kedysi som dizajn HONDA miloval ( 2000 až 2010 ) teraz je to katastrofa za katastrofou v dizajne ! Miešanie tvarov a nedinamický tvar celého auta, je pre mňa dôvod na to aby som išiel ku konkurencii. Honda ACORD bolo posledné pekné auto ! :no: :no: :no:
Jo, zvlášť ten zadek je mimořádně ošklivý...
Není zrovna moc povzbudivé, že takový design stačí na celosvětově nejprodávanější auto ve své třídě.
Není zrovna moc povzbudivé, že takový design stačí na celosvětově nejprodávanější auto ve své třídě.
Tak nevím, autore, co se vám nezdá na spotřebě mezi 8-9l benzínu. Když přihlédnu k tomu, že vaše novinářské spotřeby jsou většinou spíš vyšší, přijde mi to na benzín zcela v normě. Kdyby to byly čísla nafty, pak by to bylo na pováženou.
Které SUV této velikosti a podobného výkonu jezdí za 7l benzínu?
Které SUV této velikosti a podobného výkonu jezdí za 7l benzínu?
Za 7 jezdí Toyota RAV4 hybrid 145kW = 114kW a 206Nm atmo benzín + 105kW a 270Nm elektromotor. Občas i za míň = na delší cestě
Uvidíme co hybrid v C-RV
Uvidíme co hybrid v C-RV
Předchozí dvoulitr žral kolem deseti. Takže lepší dynamické parametry, o fous nižší spotřeba, točivý moment níž - a obsah válců o 25% menší... pokud to něco vydrží - tak co chtít víc?
Za 7 litrů by jezdila hybridní verze...
Za 7 litrů by jezdila hybridní verze...
Jj, je to tak.
A protože to vidíme stejně, nějaký dva kolegy můj příspěvek pobouřil a s tvým souhlasí.
Je to tu pořád sranda.
A protože to vidíme stejně, nějaký dva kolegy můj příspěvek pobouřil a s tvým souhlasí.
Je to tu pořád sranda.
honda není subaru 😉 (jen rýpnutí) III G jezdila v průměru za 8,5, IV G i pod 8. v manuálu. ten hondí 5q automat byl stavěný spíš pro usa, ten opravdu bral 10-11.
naproti tomu 2,2 dtec za 6,5 - to jsem zvědav na hybrid, zda to dokáže
naproti tomu 2,2 dtec za 6,5 - to jsem zvědav na hybrid, zda to dokáže
spritmonitor - od roku 2010 spotřeba 9.2 litru. relativně velké auto, s pohonem 4x4 - i tak je to super výsledek. za sedm litrů jezdí litrová Fiesta...
Foukané 1.4-1.6T kolem 110-120kW v praxi obvykle dokážou držet krok s tradiční 2.0d okolo 110kW... ať už je to v Octavii, Mondeu nebo čemkoli jiném. Hondě se 1.5VTEC podle všeho povedl, takže nevidím důvod, proč by tohle nemělo fungovat minimálně srovnatelně s dvoulitrovou naftou, což je pořád standard dané třídy.
Že by to chtělo třebas dvoulitr jako top beru.
Že by to chtělo třebas dvoulitr jako top beru.
Problem je, ze jenom v dynamice, ale ta dynamika je pak zatracene vykoupena spotrebou. Takovyhle maly motorecek v pomerne velkem aute s velkym odporem znamena ze na to trosku clovek slapne a je tam patnactka ani nemrkne. Obecne turbomotory do MPV, SUV a podobnych krabic jsou nesmysl, tak musi jit diesel. Ono to neni jenom o tom downsizingu ono i dvoulitrove turbo v Tiguanu ma kombinovanou spotrebu realne pres deset litru.
Hmm, jsou tu zkušenosti uživatelů třeba 1.6EB v SMax a není to žádná trága. Pro rodinné využití s nájezdem třeba 15t za rok, při 2l/100 rozdílu, 10.000 Kč za rok... na brázdění autobahnu to není, ale jinak v tom nevidím problém.
Nie je to tak zlé ako to opisuješ 😉 . Koniec koncov aj majiteľ suv, alebo mpv si môže užívať kultúru chodu a ticho pričom rozdiel možno nebude ani tie 2l na 100 km
Tak povídej = co má nějaká EU a nějaký soudruzi = společnýho s SUV z Japonska? A dej si záležet >😒]
Tak ať ti to vydrží aspoň do toho pondělí ráno >😒]
Nebo do termínu u psychouše = nebo do příští dávky tablet 😄
Kecy o EU = sou fakt kravina :-!
Že se takovejhle prodávanější model vyrábí na víc místech planety = tenhle na 3 různejch kontinentech = neni nic výjímečnýho. Zrovna tak je to dneska se Škodovkou atd.
Ten zadek je z generace na generaci ošklivější
Oceňuji velikost vnitřního prostoru, na to že je to japonec
Maximum minulý generace byl výbornej 2,4 i-VTEC 124kW 220Nm