Mladoboleslavská automobilka představuje nového člena rodiny Scout, kterým se stává kompaktní SUV Karoq. Přijíždí se třemi různými motorizacemi a vždy s pohonem všech kol.
Je potřeba rejžovat, dokud to jde a módní vlna stále trvá.. Lidem už dnes záleží víc na imitačním vzhledu něčeho, co to auto není, a samozřejmě aby to mělo co největší dotykáč a spoustu dalších kravin..
A mě se zrovna víc líbí když jsou ty plasty přiznané a černé, podtrhnou celkový dojem z auta. Jen to chce správnou barvu základu která s tou černou ladí, např. vínová, nebo modrá. Tahle lesní směs je fakt ohavná. To si může koupit snad jen voják nebo lesník, nebo barvoslepý.
Tak jest. Pokud se vec prodava a pracujici lid to chce...proc mu v te touze branit. Kdyby si lidi kupovali jen to, co opravdu potrebuji, tak tu jezdime v daciich a toyotach.
na citigu alebo superbe by to asi ( urcite ) bolo kusok mimo misu ( ak by ju mali ) ... ale na outdoorovom karoqu mi tato pralesna farba ladi neskutocne .... :yes:
Nevím co viz výše. Tohle je velmi dobrá kombinace a hlavně v SUV vždy současně s ní dostaneš to, co bych považoval za v této kategorii nejdůležitější option, tedy AWD.
Nemám samozřejmě vůbec nic proti verzi s přiznanými plasty, 4x4 v základu atd.
Co mi ale přijde postavené na hlavu, je použití "přívlastku" Scout (Škodovkou používané pro crossoverové "mutace" běžný verzí) u SUV od Škodovky!
Je to jako kdyby např. Audi přišlo s nějakou verzí Q modelu (SUV od Audi) a dalo mu přívlastek allroad (např. Audi Q5 allroad). Vážně by vám to taky přišlo normální/logické?
Mi to připomíná likér Jagermeister :-) Ještě germánský klobouček a zelené kraťasy s kšandama a Viel Spas im Wald :-) Akorát to chce normální balonové kola se vzorkem a ne vyobrazené hladké galusky :-|
ešte aj na suv si treba priplatiť za efekt scout. Majstrštyk. Aj mejnstrímovým automobilkám sa podarilo ľudí presvedčiť, že za bežné malé auto treba zaplatiť 500+, Autá išli cenami dole, ale pár trikov stačí, aby ľudia platili o státisíce cz viac. Kto chce kam...
Pro tmave zeleny auta taky nemam pochopeni, je to hnus.
Ale zase ty 18 a vytazeny lemy blatniku vypadaj skvele. Celkove (bez te zelene) si se scout verzi poradili dobre.
Za me :yes:
Nevím jak v Karoqu, ale v Kodiaku tahle motorizace sice slušně jede, ale běžnou jízdou, která u mýho auta reprezentuje spotřebu 5-6 litrů jede Kodiak 2,0 TSI za 11 litrů. Jasně je to velký SUV, ale živit by se mi to nechtělo. V Karoqu by se to možná pod 10 mohlo dostat.
já bych jako logičtější v případě pohonu všech kol viděl 2.0 tsi, ale za chvíli tu budeme mít novou Vitaru, která snad bude mít se čtyřkolkou kombinovaný litrový tříválec, takže plný počet válců u Karoqu je možná ještě úspěch >:D
se vyrábí oktávka komb scout je logické. Ale že se dělá "normální" suv a jeho verze scout je totální békovina. :-) To je jako bych dělal off-road, jeden takovej normální a druhej fáááákt do terénu.
Jenže je otázka, jestli relativně slabý benzínový motor s pohonem 4x4 nebude mít spotřebu stejnou, jako by měl motor větší, který by byl méně zatížen. Karoq s pohonem 4x4 už něco váží + zvýšené jízdní odpory díky rotujícímu železu navíc. Vezme-li se v úvahu, že s rostoucí zátěží účinnost benzínového motoru klesá...
Budou chtít dvě rakety, možná tři. Dokud nestíhají vyrábět, tak budou logicky zdražovat a tyhle pakety jsou jedna z cest jak zvednout nápadně nenápadně cenu, terénní paket, sportovní paket, městský paket a dalších padesát klonů a to bylo aby to nevyšroubovali na mega.
a jagu takato tmavozelena doslova slusi [odkaz] ;-)
samozrejme uz ine je mat na kasni kriklavu zelenu alebo ruzovu ak vobec taku niekto ma >:D --- alebo povedzme tu matnu hraskovu svetlo zelenu ako na prvej fabii ... na to sa fakt nedalo pozerat nic v zlom .... obcas ale proste nie je na vyber... a ani ja som si svoju bielu farbu bohuzial nevyberal aj ked dnes som za nu celkom rad ( v teple je biela fajn .. nepali ani po celom dni na slnku ) ... proste obcas uz clovek musi pristupit na to co "dostane" ....
PS: tak ako bolo v mode kedysi xy odtienov sivej farby tak dnes mas 50 odtienov bielej... a obcas sa mi stane ze aj ja stojim na parkovisku vedla dalsich 3-4 bielych aut ... ale ani jedno nema uplne rovnaku bielu .. sranda ... najlepsie to vidno ked na to clovek kuka z nadhladu.. povedzme z balkona z vysky a ked je chladok a neodrazaju sa luce kade tade ( byvam hore na 6-tom ).... a co biela na parkovisku to kazda ina ... aj ked zblizka su fakt na pohlad vsetky rovnake ;-)
Máš pravdu, ale hledat logiku v označování modelů automobilek je dnes už trochu old-fashioned výstřelek. Konec konců při vší nelogice mi přijde pořád ještě srozumitelnější označení modelu Karoq Scout 2.0 TDI, protože z něj odvodím typ karoserie, off-road paket a hlavně motorizaci než Audi Q8 50TDI z kterého třeba tu motorizaci vůbec neodvodím.
y mě zajímalo co za to zase budou chtít, zase raketu ne? Bych se ani nedivil, protože vše co je od škodovky je akorát tak předražený a prdlačka motorizace a vybavení
tmava zelena mi ale nevadi na tomto karoqu a nevadila by mi urcite ani na velkom XJ od jagu.... ale je jasne ze uz napriklad na bmw 3 by to bol kusok ulet.... s farbou nejsou zerty ... ale nie vazne.... je to sranda ze farba tolko v reale vela robi na dojme a pritom by niekto povedal ze taka "blbost" ... ale je to tak... rovnako ked som minule videl cierne lupo az som sa zhrozil... uplne to auto farbou zazdili a stratilo akykolvek tvar aj dusu .... pritom povedzme v cervenej pekne ziari a doslova sa usmieva .. takze ano.. farba ma urcite svoju vahu ... navyse dnes ked stale coraz viac ludi kupuje uz viac okom ako technickymi znalostami to plati dvojnasobne :-)
Jaké opakování? Co je špatně na výbavové linii a AWD u SUV? Znám evropské automobilky, které AWD u stejně velkých nebo i větších SUV ani ostudně nenabízí.