Mladoboleslavská automobilka představuje nového člena rodiny Scout, kterým se stává kompaktní SUV Karoq. Přijíždí se třemi různými motorizacemi a vždy s pohonem všech kol.
Pro tmave zeleny auta taky nemam pochopeni, je to hnus.
Ale zase ty 18 a vytazeny lemy blatniku vypadaj skvele. Celkove (bez te zelene) si se scout verzi poradili dobre.
Za me :yes:
A mě se zrovna víc líbí když jsou ty plasty přiznané a černé, podtrhnou celkový dojem z auta. Jen to chce správnou barvu základu která s tou černou ladí, např. vínová, nebo modrá. Tahle lesní směs je fakt ohavná. To si může koupit snad jen voják nebo lesník, nebo barvoslepý.
tmava zelena mi ale nevadi na tomto karoqu a nevadila by mi urcite ani na velkom XJ od jagu.... ale je jasne ze uz napriklad na bmw 3 by to bol kusok ulet.... s farbou nejsou zerty ... ale nie vazne.... je to sranda ze farba tolko v reale vela robi na dojme a pritom by niekto povedal ze taka "blbost" ... ale je to tak... rovnako ked som minule videl cierne lupo az som sa zhrozil... uplne to auto farbou zazdili a stratilo akykolvek tvar aj dusu .... pritom povedzme v cervenej pekne ziari a doslova sa usmieva .. takze ano.. farba ma urcite svoju vahu ... navyse dnes ked stale coraz viac ludi kupuje uz viac okom ako technickymi znalostami to plati dvojnasobne :-)
a jagu takato tmavozelena doslova slusi [odkaz] ;-)
samozrejme uz ine je mat na kasni kriklavu zelenu alebo ruzovu ak vobec taku niekto ma >:D --- alebo povedzme tu matnu hraskovu svetlo zelenu ako na prvej fabii ... na to sa fakt nedalo pozerat nic v zlom .... obcas ale proste nie je na vyber... a ani ja som si svoju bielu farbu bohuzial nevyberal aj ked dnes som za nu celkom rad ( v teple je biela fajn .. nepali ani po celom dni na slnku ) ... proste obcas uz clovek musi pristupit na to co "dostane" ....
PS: tak ako bolo v mode kedysi xy odtienov sivej farby tak dnes mas 50 odtienov bielej... a obcas sa mi stane ze aj ja stojim na parkovisku vedla dalsich 3-4 bielych aut ... ale ani jedno nema uplne rovnaku bielu .. sranda ... najlepsie to vidno ked na to clovek kuka z nadhladu.. povedzme z balkona z vysky a ked je chladok a neodrazaju sa luce kade tade ( byvam hore na 6-tom ).... a co biela na parkovisku to kazda ina ... aj ked zblizka su fakt na pohlad vsetky rovnake ;-)
Je potřeba rejžovat, dokud to jde a módní vlna stále trvá.. Lidem už dnes záleží víc na imitačním vzhledu něčeho, co to auto není, a samozřejmě aby to mělo co největší dotykáč a spoustu dalších kravin..
Tak jest. Pokud se vec prodava a pracujici lid to chce...proc mu v te touze branit. Kdyby si lidi kupovali jen to, co opravdu potrebuji, tak tu jezdime v daciich a toyotach.
Nevím co viz výše. Tohle je velmi dobrá kombinace a hlavně v SUV vždy současně s ní dostaneš to, co bych považoval za v této kategorii nejdůležitější option, tedy AWD.
Jaké opakování? Co je špatně na výbavové linii a AWD u SUV? Znám evropské automobilky, které AWD u stejně velkých nebo i větších SUV ani ostudně nenabízí.
Mi to připomíná likér Jagermeister :-) Ještě germánský klobouček a zelené kraťasy s kšandama a Viel Spas im Wald :-) Akorát to chce normální balonové kola se vzorkem a ne vyobrazené hladké galusky :-|
ešte aj na suv si treba priplatiť za efekt scout. Majstrštyk. Aj mejnstrímovým automobilkám sa podarilo ľudí presvedčiť, že za bežné malé auto treba zaplatiť 500+, Autá išli cenami dole, ale pár trikov stačí, aby ľudia platili o státisíce cz viac. Kto chce kam...
já bych jako logičtější v případě pohonu všech kol viděl 2.0 tsi, ale za chvíli tu budeme mít novou Vitaru, která snad bude mít se čtyřkolkou kombinovaný litrový tříválec, takže plný počet válců u Karoqu je možná ještě úspěch >:D
Nevím jak v Karoqu, ale v Kodiaku tahle motorizace sice slušně jede, ale běžnou jízdou, která u mýho auta reprezentuje spotřebu 5-6 litrů jede Kodiak 2,0 TSI za 11 litrů. Jasně je to velký SUV, ale živit by se mi to nechtělo. V Karoqu by se to možná pod 10 mohlo dostat.
Jenže je otázka, jestli relativně slabý benzínový motor s pohonem 4x4 nebude mít spotřebu stejnou, jako by měl motor větší, který by byl méně zatížen. Karoq s pohonem 4x4 už něco váží + zvýšené jízdní odpory díky rotujícímu železu navíc. Vezme-li se v úvahu, že s rostoucí zátěží účinnost benzínového motoru klesá...
se vyrábí oktávka komb scout je logické. Ale že se dělá "normální" suv a jeho verze scout je totální békovina. :-) To je jako bych dělal off-road, jeden takovej normální a druhej fáááákt do terénu.
na citigu alebo superbe by to asi ( urcite ) bolo kusok mimo misu ( ak by ju mali ) ... ale na outdoorovom karoqu mi tato pralesna farba ladi neskutocne .... :yes:
y mě zajímalo co za to zase budou chtít, zase raketu ne? Bych se ani nedivil, protože vše co je od škodovky je akorát tak předražený a prdlačka motorizace a vybavení
Budou chtít dvě rakety, možná tři. Dokud nestíhají vyrábět, tak budou logicky zdražovat a tyhle pakety jsou jedna z cest jak zvednout nápadně nenápadně cenu, terénní paket, sportovní paket, městský paket a dalších padesát klonů a to bylo aby to nevyšroubovali na mega.
Nemám samozřejmě vůbec nic proti verzi s přiznanými plasty, 4x4 v základu atd.
Co mi ale přijde postavené na hlavu, je použití "přívlastku" Scout (Škodovkou používané pro crossoverové "mutace" běžný verzí) u SUV od Škodovky!
Je to jako kdyby např. Audi přišlo s nějakou verzí Q modelu (SUV od Audi) a dalo mu přívlastek allroad (např. Audi Q5 allroad). Vážně by vám to taky přišlo normální/logické?
Máš pravdu, ale hledat logiku v označování modelů automobilek je dnes už trochu old-fashioned výstřelek. Konec konců při vší nelogice mi přijde pořád ještě srozumitelnější označení modelu Karoq Scout 2.0 TDI, protože z něj odvodím typ karoserie, off-road paket a hlavně motorizaci než Audi Q8 50TDI z kterého třeba tu motorizaci vůbec neodvodím.