Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Závady na modernizované D1: Jak je možné, že se sypou i nové úseky?

28 komentářů

Avatar - lordlord
lordlord
Z odstavného pruhu udělali 3. pruh, kterým stejně moc řidičů nejezdí, ale dokážeze si představit, že tam např. měníte kolo?
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
To ne ale dovedu si tam představit semafor který ve špičkách udělá z odstavného pruhu 3. pruh jako v Bavorsku u Mnichova, tam se ovšem navyšuje počet ze 4 na 5 😄 >😁 >😁 >😁
moan78
K tomu podnadpisu “moc se specha” mal byt este jeden “moc se krade”. Proste tych, co pustili ku korytu menom vystavba dialnic, musia zarobit a este aj zaplatit tym, co ich k tomu pustili. Na to bezne stavebnicke marze nestacia, tak sa kradne, sidi. Neviem, ci je mentalitou, alebo je to garniturou, co vladne. V kazdom pripade tychto prestarlych bolsevikov treba nechat vykapat, inak sa nic nepohne.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Všeci kradnů - ty jsi taky Babiš? Pokud si dobře pamatuji Babiš s Ťokem mají dálnice na svědomí již 6. rokem. >😁 >😁 Takže kradnů Babiš s Ťukem 😄
gil54
>😁 Trochu jsi ten jeho slavný výrok myslím pokroutil.

Má znít : Všeci kradnů, iba ja čerpám ! 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
Řekl bych, že tohle platí už od dob starého Říma. Vždycky se kradlo a vždycky bude.
Avatar - Magister
Magister
Až na to, že skoro všude v Evropě mají lepší cesty než u nás. V tom jsme fakt extrém.
moan78
Najdrahsie cesty v EU a keby niekto hodnotil kvalitu, tak neviem, ci vy sa nasiel niekto horsi. Mne je do placu, ked pozeram, ako zapustia pri stavbe cesty kanal u nas a v rakusku. Pritom tie subdodavky robia v rakusku ak mase firmy. Keby sa * sustredili na IT systemy, kde je jedno ze ten databazovy system nevznikne. Ale cesty a ich kvalitu pocitia vsetci.
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
Podívejte se, kolik a jak nádherných dálnic vyrostlo v sousedním, dříve trochu vysmívaném Polsku!!! Ťokot je úplný břídil a my máme úzeké, klikaté a ihned rozbité. Za naše dálnice je mi úplně stydno 8-s ;-\
Avatar - praděda7
praděda7
ale že některé nové i opravené úseky D1 mají hrbolatý povrch bezprostředně po pokládce nového povrchu je fakt. A nejde tu o spojovací spáry, ale jedná se o celkový povrch. Úsek od Vyškova směr Kroměříž, za Devíti kříží směr Praha a úsek mezi Velkým Beranovem a Měřínem směr Brno.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Já bych byl opatrný, klimatické podmínky se docela mění, pokaždé při finalizaci povrchu se mění. V některých úsecích se jede finalizace jednoho směru v červnu a druhého směru v říjnu ………. Holt ideální podmínky nebudou nikdy.
Buďme rádi že se na D1 mezi Brnem a Prahou alespoň neprovádějí e😜erimenty se struskou z vysokých pecí. >😒] >😒] >😒]
Avatar - praděda7
praděda7
Klimatické podmínky beru. Ale proč to někde jde a jinde nejde?Jo, a na D1 se provádí e😜eriment s nervy řidičů, jestli o tom nevíš....... ;-\
Avatar - Magister
Magister
No a na severní Moravě pod dál nici narvali staré pneu, suť ze staveb a teď je to hrbolaté jak sviňa.
Avatar - praděda7
praděda7
Jo, o tom vím, ale dodnes se neví kdo za to může....anebo už se viník našel? Že by zase Kalousek? >😁
Avatar - Magister
Magister
>😁 ... tchýbi zdarma odvezli z Prajzke staré betony, co měla nad sklepem...tež to skončilo pod dálnicí. Místní vědí, co vše tam skončilo. Síla no. Pokud vím, ví se prd a dálnice je zvlněná dál.
jiras_
To samé se dá říct o D11, D7 (beru jen to, kde pravidelně jezdím). Jako že se to po dvou letech zvlní, fajn, šlendrián, reklamovat (na to se asi kašle), ale kdo sakra přebere zvlněný povrch? Ouřada asi nevidí pod vozovku, ale to se po tom ani neprojedou před předáním od stavařů?
Avatar - praděda7
praděda7
Přesně! Také nechápu, jak může někdo převzít stavbu i bez toho, že se po ní projede. Jo, kdyby stavbu financoval soukromník, který by dálnici pak i provozoval, tak to by byl jiný frkot, to si piš.....
Avatar - Jenik3
Jenik3
No fuj teda takovy myslenky, za to hrozi pankrac. Co by pak delali vsichni na MD a RSD, kdyby se zjistilo, ze to lze levneji a ve vyssi kvalite.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Uplne by stacil dobre nastavene PPP projekt. Ten co by to staval/prevadzkoval by si dal pozor aby to neopravoval kazdy druhy rok.
Avatar - praděda7
praděda7
Přesně! Stále totiž platí, že stát byl, je a vždy bude špatný hospodář. Nevím, jak dlouho to bude lidem trvat než si uvědomí, že stát funguje jen jako "přerozdělovač" daní, za kteroužto pofidérní činnost si nechá řádně zaplatit. A o tom, že na to potřebuje 1/2 mega úředníků z řad spolustraníků, příbuzných a přátel raději pomlčet.... >😒]
Avatar - Magister
Magister
Tak hlavně, že nové volby by s přehledem opět vyhrálo ANO, tedy stejní lidi, co už dopravu roky (b)řídí..s Ťokem a spol. zjevně lépe nebude. Ale zakázek bude, jak to dokončí (4 roky zpoždění), můžou začít za naše chechtáky zase rekonstruovat.
Avatar - praděda7
praděda7
Tak tak...ach ti naši vo-li-či......... ;-\
Avatar - Magister
Magister
Taky si říkám... nerozumím tomu.
Avatar - praděda7
praděda7
Aha, už se jeden parazit přihlásil.......
Avatar - Lojza11
Lojza11
Bylo by nejlepsi, aby Tok dotokal. Postavi sotva 15 km dalnic rocne a prsi se, jaky je borec zoufalec jeden. Disponujeme nejhorsi silnicni siti v Evrope, i na balkane Srbsko, Makedonie, Albanie maji lepsi stav silnic a dalnic. Cloveku nezbyva jen kroutit hlavu, v jakem bordelu zijeme.
At se ti blazni z ministerstva dopravy a RSD jedou podivat napr. do Madarska, jak rychle a hlavne kvalitne stavi dalnice.
Znam dost lidi ze stavebnich firem, vsichni mi tvrdi. Jo my umime postavit 10km dalnice za 1 rok, to neni problem. Ale proc bychom je stavely, kdyz v podminkach vypsanych od RSD je vypsany termin 3roky.
Arni147
Vidím že aj u vás je radost stavať dialnice
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
U nás je betonová vrstva silná 5 - 10 cm, v Německu 40 - 60cm... 8-s
zbrnda
Jak uvádí pán,rozdílná vrstva podkladu,šetření,na vše s horkou jehlou,přetížené komunikace,av neposlední řadě častější opravy,větší vejvar,konečně asi i odborníci-neodborníci.