Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Jízdní dojmy s omlazenou Škodou Fabia: Pohoda a komfort ve stylovějším balení
97 komentářů
Hittman
a jeho poslední smrtelný zachvev...
? co je na něm hynoucího?
motor
Třeba Yaris nebo Fiesta moc hynoucí není. I když C segment stojí skoro stejně a je už to použitelnější svezení i mimo město. Podstatné je, že facelift Fabie 3 (nemluvě o Octavii 3) zrovna nějaké terno není. Auto je teď takovové "nesourodě rozbité".
webpaja
...první jízdy se odehrávaly, ne odehrávali.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Facepalm. Díky za upozornění, opraveno.
Hezký víkend,
Standa
Hezký víkend,
Standa
Ono i to otevírání okének bude spíše “impulzní” nežli “impulzivní”... :-)
3_diamanty
na mna posobi z niektorych foto [odkaz] ;-) ... mensie predne kukadla chvalim ale naopak tvar masky mi pride uz moc "vejarovity"... skoda mala vzdy pekne masky ale toto je uz kusok take hmm.. ..... ta predosla bola kusok krajsia... takze za mna tak 50 : 50 ... ale v pripade fabie aj tak krasa nehra prim... male auta su hlavne o praktickosti a tu fabia nadalej patri medzi tych lepsich v segmente... uspech podobne ako aj v pripade faceliftovanej octavky tu bude opat jasny :yes:
Údajně přední maska působí "dynamičtěji". Tyhle hrábě, které Škoda v současnosti dává na všechny modely jsou to nejhnusnější v její historii. Připomíná to ruský náklaďák Zil.
twistedTSD
Pro mě je největším plusem návrat komfortních funkcí oken. Tohle stupidní šetření jsem nepochopil a divím se, že se jej nezbavili i v Rapidu.
A jinak, facelift se mi nečekaně začíná líbit. Ceny šly sice opticky nahoru, ale už není potřeba automaticky zaškrtávat nejvyšší výbavu (pokud nevyžaduji LED), takže za mě ok. :yes:
A jinak, facelift se mi nečekaně začíná líbit. Ceny šly sice opticky nahoru, ale už není potřeba automaticky zaškrtávat nejvyšší výbavu (pokud nevyžaduji LED), takže za mě ok. :yes:
Ada je zase tady
Motor je absolutně tragický. Nemá žádnou sílu, netáhne, při každé příležitosti nechutně cuká. Pro mne je nepředstavitelné, že by byl mezi lidmi takový blb, který by si koupil auto bez normálního motoru.
Musíš pochopit, že to není auto, ale přibližovadlo pro důchodce nebo mladé, co nemají peníze.
Já jsem Fa.III s 1.4TDi jezdil, respektive, byl jsem vozem, ale trasy nad 100 km byly nepříjemné a regulérně mě z nich bolela hlava. Jinak spolehlivostní a s ohledem na spotřebu se mu nedalo nic vytknout (tomu konkrétnímu). Jen ten akustický projev a jízdní dojem byly otřesné, a to jen jako pro spolujezdce.
Vidíš, já jsem teď na dovolené najezdil pár stovek km s půjčenou Suzuki s benzínovým motorem a zase jen konstatuji, že ta neschopnost akcelerovat a navíc to trapné cukání benzínového motoru po každém ubrání plynu jsou projevy naprosto otřesné. :no: :no: :no:
Ja som sa dnes vrátil dovolenky, ktorú som odjazdil so zastaralým a ešte k tomu francúzskym benzínovým motorom a vieš čo? Necukal >:D
Popis situace vypovídá spíše o řidiči samotném. Zrychlovat umí každé auto, které má pohon a příslušné převodové stupně, jež jsou od toho. Po ubrání plynu jede auto setrvačností a rozhodně necuká.
MBRANOM
Som sa viezol na fabii, to auta ani zadarmo. 20 minutova jazda ale ten hokut od zadnej napravy to je hnus. Skoro som pri tom zosalel. To je neskutocne, ze novinar moze take auto chvalit.
Pravda, nedávno jsem měl půjčený B Conti GT a úplně to samé. Taky po dvaceti km jsem měl hlavu na prasknutí.
A co bys čekal? Jsi na Auto.cz a toto je Škodovka! Takže kritiku by ze článku vyčetl jen naprostý blázen :-( A novic Kolman místo aby si zachoval tvář rádobyperspektivního pisálka se k tomu propůjčí, čímž se vlastně odkopal hned na začátku své kariéry.
Jenik3
Asi v AZNP vědí, co dělají, jinak by nedělali. Nejsem cilova skupina, tak do detailu nepijdu.
Docela me překvapuje agilita motoru 1.0 atmo. Jestli tento moturek rozjede fabii opravdu na 160kmh, tak asi bude dobrý.
Myslím, ze před dávnými lety se dělala fabia junior taky s litrovým motorem menšího výkonu, ale za úspěch ji nelze povazovat.
Docela me překvapuje agilita motoru 1.0 atmo. Jestli tento moturek rozjede fabii opravdu na 160kmh, tak asi bude dobrý.
Myslím, ze před dávnými lety se dělala fabia junior taky s litrovým motorem menšího výkonu, ale za úspěch ji nelze povazovat.
Na 160 km/h má výkonu více než dost. Větším problémem bude pružnost.
Moje auto má podle digitálního rychloměru změřeno 282 km/h, svědčí to ale něco o jeho agilitě? Ani omylem. Mnohem důležitější je pružnost motoru.
Otec ma Fabiu I sedan, 1.4mpi. Ma to 50kW, a je to len tak pouzitelne. Pred 15rokmi ale nikto na to nefrflal. Dnes ma ten litrovy trojvalec vykon ako vtedajsia 2.0mpi a krutiak vyssi. Takze jazdi lepsie, nez vtedajsia najsilnejsia verzia (mimo RS). Nerozumiem tym sucasnym narekom. Pricom najviac reci okolo toho maju ti, co neboli cielovkou vtedy a ani dnes.
Jediný povedený motor v první Fabii byl 1.9 TDI... To byl dříč, co uvezl s tak malým autem i přeložený vozejk a nebyl brzdou provozu. A nájezdu a dalnici pak tahle Fabie deklasovala i levnější verze Superbu a Oktavek. No... Že tam ve 180ti nebylo slyšet vlastního slova, to se dalo přežít >:D Ty jednactyrky sice nejezdily zle ale kolikrát mi přišlo, že tam nebyl výrazný odskok od silnějších htp. Pro mne i kdybych moc potřeboval Fabii, tak jedině kombi a tam bych se asi s litrem nespokojil. A přitom je to hezké auto.
1.9TDI - 74kW 240Nm, pri 1120kg,
2.0mpi - 85kW, 170Nm, vahu neviem dohladat
1.0TSI - 81 kW, 200Nm, 1164kg,
Takze aktualna 1.0tsi (najvysoknejsia), ma lepsie parametre rovnako aj spotrebu ako vtedajsia najsilnejsia fabia s dvojnasobnym objemom. Dnes to uplakancom nestaci, vtedy by si to nekupili, lebo to predsa strasne zralo, alebo ine krcmove dovody. Dnes si to nekupia rovnako, lebo: turbo, 3 valce, hypoteticka(rozumej ich pocitova) zivotnost a ine krcmove dovody - pricom ten hlavny dovod, ze nie su prachy ani na tu lowcost fabiu. Ale reci ako koza bobkov.
2.0mpi - 85kW, 170Nm, vahu neviem dohladat
1.0TSI - 81 kW, 200Nm, 1164kg,
Takze aktualna 1.0tsi (najvysoknejsia), ma lepsie parametre rovnako aj spotrebu ako vtedajsia najsilnejsia fabia s dvojnasobnym objemom. Dnes to uplakancom nestaci, vtedy by si to nekupili, lebo to predsa strasne zralo, alebo ine krcmove dovody. Dnes si to nekupia rovnako, lebo: turbo, 3 valce, hypoteticka(rozumej ich pocitova) zivotnost a ine krcmove dovody - pricom ten hlavny dovod, ze nie su prachy ani na tu lowcost fabiu. Ale reci ako koza bobkov.
2.0mpi - 85kW, 170Nm má hmotnost 1185kg a zrychlení 0-100 / 9,9s.
Máme ji jako další auto v rodině. Osobně koncern pro jeho nespolehlivost už nemusím (vlastní zkušenosti z předešlých několika vozů) a do této Fabie jsem šel pouze proto, že manželka chtěla zase Fabii a jediné, co bylo na starších Škodovkách spolehlivé, byli právě motory, což už dnes také neplatí. Ten dvoulitr jsem měl i v oktě a byl to příjemný nezmar motor a snáší velmi dobře a dlouhodobě LPG (tohle už také neplatí pro nové přímovstřiky TSI) a navíc je to festovní 8V, tak jsem ho pořídil i v té Fabii. Opět se ale potvrdilo, co je na Škodovce nejspolehlivější je ten motor, zbytek vozu trpí klasicky na spoustu dětských nemocí Škodovek té doby. Dneska mají novější Škodovky jiné mouchy a ty motory je vážně škoda slov. Ta 1.0/55KW MPi startovní motorizace je přitom větší bída, než dřívější 1.4/50kW MPi a to už je co říci. Tohle nemá ve vozu velikosti Fabie už co dělat a patří to leda tak do Citiga.
Máme ji jako další auto v rodině. Osobně koncern pro jeho nespolehlivost už nemusím (vlastní zkušenosti z předešlých několika vozů) a do této Fabie jsem šel pouze proto, že manželka chtěla zase Fabii a jediné, co bylo na starších Škodovkách spolehlivé, byli právě motory, což už dnes také neplatí. Ten dvoulitr jsem měl i v oktě a byl to příjemný nezmar motor a snáší velmi dobře a dlouhodobě LPG (tohle už také neplatí pro nové přímovstřiky TSI) a navíc je to festovní 8V, tak jsem ho pořídil i v té Fabii. Opět se ale potvrdilo, co je na Škodovce nejspolehlivější je ten motor, zbytek vozu trpí klasicky na spoustu dětských nemocí Škodovek té doby. Dneska mají novější Škodovky jiné mouchy a ty motory je vážně škoda slov. Ta 1.0/55KW MPi startovní motorizace je přitom větší bída, než dřívější 1.4/50kW MPi a to už je co říci. Tohle nemá ve vozu velikosti Fabie už co dělat a patří to leda tak do Citiga.
Aktualna startovna 1.0mpi - 55kW,
predchadzajuce startovne:
1.0 mpi - 37kW
1.4 mpi - 44kW
1.4 mpi - 50kW
Ze su to slabe motory niet pochyb, ale aj tak je dnesny najslabsi motor v tom aute tam, kde vtedy to bol stred ponuky.
predchadzajuce startovne:
1.0 mpi - 37kW
1.4 mpi - 44kW
1.4 mpi - 50kW
Ze su to slabe motory niet pochyb, ale aj tak je dnesny najslabsi motor v tom aute tam, kde vtedy to bol stred ponuky.
To není tak docela pravda. 1.0 MPI 55 kW podává i ve 4 tisících ot./min. nižší výkon, než 1.2 HTP 44 kW. Aby ses těm 55 kW přiblížil, musíš točit, a to až přes 6 tisíc otáček. Předpokládám, že i staré 1.4 MPI bylo pro běžnou jízdu příjemnější.
Pod tvůj předchozí komentář se podepisuji. :yes:
Pod tvůj předchozí komentář se podepisuji. :yes:
Nehadam sa, len hovorim, ze aktualna najslabsia 1.0mpi je vo vykonovom strede vtedajsej ponuky. Vtedy to bol stred a dnes aj o polovicu vykonejsia 1.0tsi je povazovane za nieco menej. Co je samozrejme hlupost.
Možná si přečti ještě jednou o čem píši, že Fabie TDI fungovala i jako pracant. Sorry, s downsizovanými turbomotory jsem něco najezdil a jediná disciplína, kde neobstojí a ještě v takto extrémním srovnání malý benzín vs velká turbonafta, je právě jízda s naloženým autem. Fabie TDi pak mohla sloužit i jako auto pro rozvoz věcí, tahání vozíku. Znám minimálně 2 firmy, kde takové Fabie slouží dodnes přesně k těmto účelům.
A jestli myslíš mne tím uplakánkem, tak máš pravdu, nekupuji si Fabii s tříhrnkem, protože nemám na rozhazování dát skoro 0,5M za obyčejnou Fabii >:D To je jako koupit si eidam za cenu cheddaru...
>:-[]
A jestli myslíš mne tím uplakánkem, tak máš pravdu, nekupuji si Fabii s tříhrnkem, protože nemám na rozhazování dát skoro 0,5M za obyčejnou Fabii >:D To je jako koupit si eidam za cenu cheddaru...
>:-[]
Ale ja som nespochybnoval co hovoris, krutiak to ma vyssi, takze pri zatazeni to muselo ist lepsie - co je logicke. 1.9TDI RS bola este vykonejsia 96kW a 310Nm tusim, tam to ozaj celkom slo.
A nenarazal som konkretne na teba - staci preliezt diskusiu vseobecne.
A nenarazal som konkretne na teba - staci preliezt diskusiu vseobecne.
1.9 TDI RS byla jen v hb, takže auto k ničemu >:D Tedy pro mne.
Škodovka prostě tlačí jít o třídu výše, pokud někdo potřebuje trochu stěhovák, co se na dálnici v kopci nezapotí a nechytne záchvat, což se nejedné rodině vždycky hodí. Proto berou radši olítané Ofce ;)
Škodovka prostě tlačí jít o třídu výše, pokud někdo potřebuje trochu stěhovák, co se na dálnici v kopci nezapotí a nechytne záchvat, což se nejedné rodině vždycky hodí. Proto berou radši olítané Ofce ;)
1,9 TDI bol aj v sedane. :-) Kamos to mal niekolko rokov a na tu dobu to bola raketa co nezozrala aj travu okolo cesty :-)
Půl milionu za Fabii s tříválcem? Kde proboha? Ani Monte Carlo tolik nestojí a reálná cena velmi velmi slušně vybavené verze kombi s nejsilnějším motorem je cca 330-340t Kč. To ti jako příjde moc? :-O
Fabia I TDI sice pracant byl, ale za cenu akustiky a nedotáčivosti, běžný zákazník ocenil spíše 1,4 16V, která slušně jela a neměla moc potíží, na to běžné ježdění kolem komína stačila i ta HTP.
A že jsme obytné přívěsy tahali Š105 a dneska to dle některých ani nevyjede o kopce... :-O
Fabia I TDI sice pracant byl, ale za cenu akustiky a nedotáčivosti, běžný zákazník ocenil spíše 1,4 16V, která slušně jela a neměla moc potíží, na to běžné ježdění kolem komína stačila i ta HTP.
A že jsme obytné přívěsy tahali Š105 a dneska to dle některých ani nevyjede o kopce... :-O
BTW, ta Fabia TDi stala v roce 2000 před 31 platů, kratka v základu 415 tKc, když už zmiňujes ten půlmíč. Takže není divu, že takové auto obvykle sloužilo jako rodinné nebo jako "náklaďák". A proč? Protože na lepší auto nebylo.
Dnes Fabii se 70kW pořídíš za 9 platů. Takže pokud někdo dnes chce auto jako náklaďák, tak si prostě koupi o něco dražší a větší auto ...
Dnes Fabii se 70kW pořídíš za 9 platů. Takže pokud někdo dnes chce auto jako náklaďák, tak si prostě koupi o něco dražší a větší auto ...
Frantizsekk
Zvetsena maska je smesna, v tom velkym kusu plastu bude vyriznuta mala dirka na chlazeni. Celkovy vyraz predku vypada stupidne, verze pred FL mela designovou stridmost a zaroven vytribenost, tohle je hodne nepovedene. FL nebyl vubec potreba delat, stacil by jen novej naraznik s radarem.
Otázkou je, jestli je to pořád ještě pozůstatek vyčichnutého Kabaně, nebo už dílo jeho nástupce? V druhém případě bych se dost obával o prodeje a budoucnost Škodovky.
Ja Prvni 123
Vcera jsem si rikal, ze v tomhle zblaznenym svete je Fabka v kombiku s 55kW atmosferou asi jedno z mala pouzitelnych aut pro normalniho cloveka...
Po precteni teto oslavne ody a chvejiveho teseni na 18" kola me to preslo. Ucinek nevinaru je obdivuhodny...
Po precteni teto oslavne ody a chvejiveho teseni na 18" kola me to preslo. Ucinek nevinaru je obdivuhodny...
Teď jde o to, koho myslíš? Novináře nebo ty blekoty výše načaté diskuse?
Novináři se těší na 18” kola u auta z B segmentu k 3hrnkovému motoru, což je celkem masochistická kombinace, k malému autu max 16” kola a stačí.
A ty blekotové výše, co kdy sotva jeli moderním autem, v tý Fábii nikdy neseděli, ale vědí, že je na ho*no, by se sní měli svézt. Je to normální malý auto a ve verzi kombi i rodině použitelné (teda ve výbavě Style). Jezdil jsem s před FL verzí s oběma 1.2TSI a obě mě mile překvapili. Slabší motor byl vcelku pružný a tichý a ten silnější i pěkně jel. Dokážu si ho představit jako druhé auto do rodiny ;-) Případně pro mladý pár s 1-2 malými dětmi...
Nelze od ní čekat to samé, co od nižší sřední a výše. Je to o budgetu na auto, potřebách a prioritách. Někdo chce fungl nové auto za 400k a někdo si za to koupí ojetinu nižší střední 3-4 starou a tiše doufá, že to není levota. Pak se tu vytahuje, jaký udělal kauf >:D
Novináři se těší na 18” kola u auta z B segmentu k 3hrnkovému motoru, což je celkem masochistická kombinace, k malému autu max 16” kola a stačí.
A ty blekotové výše, co kdy sotva jeli moderním autem, v tý Fábii nikdy neseděli, ale vědí, že je na ho*no, by se sní měli svézt. Je to normální malý auto a ve verzi kombi i rodině použitelné (teda ve výbavě Style). Jezdil jsem s před FL verzí s oběma 1.2TSI a obě mě mile překvapili. Slabší motor byl vcelku pružný a tichý a ten silnější i pěkně jel. Dokážu si ho představit jako druhé auto do rodiny ;-) Případně pro mladý pár s 1-2 malými dětmi...
Nelze od ní čekat to samé, co od nižší sřední a výše. Je to o budgetu na auto, potřebách a prioritách. Někdo chce fungl nové auto za 400k a někdo si za to koupí ojetinu nižší střední 3-4 starou a tiše doufá, že to není levota. Pak se tu vytahuje, jaký udělal kauf >:D
Osmnáctky bych si na Fabii nedal ani za nic. Být to RS s dvoulitrem a adaptivním podvozkem, tak možná, ale litřík? Však si taky vyžádaly technické úpravy, aby to podvozek vydržel. [odkaz]
Já nakonec nedal 18” kola ani na Tourana a byla to dobrá volba, 17” jsou komfortní tak akorát a na P207 mám dokonce jen 15” kola, ikdyž 16 by možná byla lepší ;-)
Na Fábku bych si dal 16” na letní a 15” na zimní a dál neřešil ...
Na Fábku bych si dal 16” na letní a 15” na zimní a dál neřešil ...
petr164
Design - nemám problém, Kabaňův základ je zcela OK, zbytek jsou věci individuálního vkusu. Cpát na to 18" kola je hloupost, ale kupující bývají často hloupí neschopní racionální technické úvahy. Motorizace - nemám osobní zkušenost, takže pouze to, že čím slabší stěny bloku a čím menší mazací kanálky, tím bližší zásadní problémy s deformacemi bloku tlakema a teplotami a s ucpáním mazacího systému s jasným výsledkem. Majitelé většinou na průběžnou dekarbonizaci kašlou a ani netuší, k čemu je to dobré a že to za malý peníz šetří peníz mnohonásobně větší. Čím více titěrné elektroniky citlivé na teplotu (vodivé pásky, slabé vodivé vrstvy, atd.), tím více poruch, někdy i kritických ohrožujících bezpečnost. Kdo touží po této fabii, ten by si měl pořídit Logana, který jezdí stejně, má více prostoru vevnitř i v kufru a hlavně je stále jednoduchý a mnohem robustnější konstrukčně i elektr(on)icky. Pokud v Boleslavi a Kvasinách nepochopí, že auta mají být spolehlivá a vydržet, tudíž mají být konstrukčně jednoduchá a robustní, pak je Dacia a Citroen (u Frantíků Cactus) po čase strčí do kapsy. Proto jezdím se starými auty, o něž se průběžně starám a slouží podle toho.
petr164
Ještě drobnost - pokud si lid obecný Fabii maluje tak, jak ji vidí na rychlostních zkouškách v rallye, pak pouze podléhá iluzi, rozdíly jsou propastné a běžné Fabie nejsou pro sportovní piloty - na větší a častější nálož dynamických zátěží prostě nejsou stavěné. RS snad, pokud člověk ví něco o technice a tomu se přizpůsobí.
Arese
Tak si to shrňme:
-výborný čtyřválec 1.2 TSI/81 kW - zrušený
-dieselové motory - zrušené
-vzhled přídě instalací podivných světel - výrazně zhoršený (přední nárazník nyní vypadá obludně vysoký)
-nová kola 18 palců - na takto malé auto absurdní volba, zejména pak na české silnice
Suma sumárum bych řekl, že bude lepší počkat na zcela novou generaci s modernější platformou MQB A0 s větším rozvorem i rozchodem a kratším předním převisem. Za současné situace bych určitě raději volil současnou generaci Ibizy, nejlépe s motorem 1.5 TSI.
Důvod ke koupi Fabie tak nyní mají asi pouze zájemci o populární kombík, který Škodovka pro příští generaci pro jistotu také zruší.... :-O :-O :-O
-výborný čtyřválec 1.2 TSI/81 kW - zrušený
-dieselové motory - zrušené
-vzhled přídě instalací podivných světel - výrazně zhoršený (přední nárazník nyní vypadá obludně vysoký)
-nová kola 18 palců - na takto malé auto absurdní volba, zejména pak na české silnice
Suma sumárum bych řekl, že bude lepší počkat na zcela novou generaci s modernější platformou MQB A0 s větším rozvorem i rozchodem a kratším předním převisem. Za současné situace bych určitě raději volil současnou generaci Ibizy, nejlépe s motorem 1.5 TSI.
Důvod ke koupi Fabie tak nyní mají asi pouze zájemci o populární kombík, který Škodovka pro příští generaci pro jistotu také zruší.... :-O :-O :-O
Ibiza je fajn, ale ty ceny...
Podívej se na POLO, byl jsem u VW a bylo tam Polo s troškou výbavy navíc a 70kW 3 hrnkem za 470tis Kč - ty voe, to je nářez >:-[]
Já když prolézal předváděcí Polo, tak cenovka začínala pětkou. :-) Mám ale zato, že ve vyšší výbavě dovede být Ibiza ještě dražší.
1.0TSI 85kW Style + paket Technology za 383t - jsou tam lité 15", tempomat, manuální klima, senzory... není tam navi, ani LED, ani vyhřívané sedačky, ani zatmavená okna... jako není to vyloženě levné.
K tomu Winter paket, aby měl člověk aspoň vyhřívaná zrcátka, 3800 záruka, metla...přes 400 se dostaneš jak nic, a to ještě nepřišla řeč na autoklimu nebo sociální interiér bez dekoru... A to se mi původně Ibiza líbila tak, že jsem málem vybílil účty. :-)
Tak jestli byl válec jistota a tříválec bude tragédie, to se teprve uvidí, ale samozřejmě ten krok není zrovna ideální. Spíše bude otázkou, co filtr pevných částic, tam by bylo dobré porovnání u verze bez něj.
Diesely v téhle třídě až tolik chybět nebudou.
Se vzhledem souhlas.
18 kola brát nemusíš, v nabídce byly už teď, ale reálně nešly na silnici vidět.
Diesely v téhle třídě až tolik chybět nebudou.
Se vzhledem souhlas.
18 kola brát nemusíš, v nabídce byly už teď, ale reálně nešly na silnici vidět.
Diesel ve Fabii je nesmysl, 18" taky... ani jedno ti nikdo nenutí, před faceliftem sis mohl koupit jeden nesmysl a teď druhý... ;-)
Bobanus
Když pominu, že Fábie je prakticky nejužší vůz třídy B(takový Hyndai i20 je širší než Rapid!), tak zklamáním je stále interiér - takový bakelit, středový panel s aut. klimou jak ze Škody 120L. Asi před měsícem jsem si sedl do R. Clio kombíku, který má měkčené plasty, lepší čalounění, není vzadu tak stísněný a volant má pořádnou tloušťku. Autoru interiéru bych vzkázal Cimrmanovské - nooo nemá talent :-)Mohl bych pokračovat dalšími vozy konkurence, ale není třeba :-)
likvidator
Ať si to třeba někdo koupí ale vždyť se to při rozjezdu klepe. To už radši Hyundai i20.
hustodrak
Zatím se dají koupit roční 1.2 81kw style kolem 300..usetril jsem 70k oproti ceníku a auto je jak nové, nájezd byl 4500km. Kdo chce něco na lítačku kolem komína, mohlo by to být to pravé
×
Sdílení komentáře
×
Nicméně nižší střední třída Ceed je a jde to poznat, Fabia má co nabídnout, ale to jsou ty třídní okraje, slušně vybavená o třídu menší nebo základ o třídu výše. Oba kupce chápu, ale já bych dal přednost Fabii, už jen díky dálničním otáčkám motoru a lepší pružnosti.