Galériu nepochválim, opäť je to len hŕba obrázkov na jednej kope, bez jediného popisu. My si asi máme vycucať z prsta, aký voz na ktorej fotke vlastne je...
Inak naozaj kobúk dole, že fungujú - vzhľadom na to, že desaťročia a desaťročia vyrábajú prakticky to isté, s neveľkými inováciami, je to obdivuhodné. Tie posledné, modernejšie počiny v podobe autobusov štandardnej veľkosti (10-12 - metrová dĺžka) vyzerajú už vcelku moderne, ale za svetom ešte zaostávajú. Ale hlavným trhom bude ten ruský, tam rozhodne uplatnenie nájdu.
Rozsáhlý text, kvalitní fotogalerie.
Pro mě zajímavá oblast, neboť naše firma s PAZem (i GAZem, LiAZem) spolupracuje. Znalost historie je proto užitečná. Snad jen doplním, že skupinu GAZ dal dohromady onen známý miliardář Děripaska (s podporou státu) a životaschopnou ji učinil pan Bo Andersson, jehož osudu v AvtoVAZu jste se na stránkách ACZ také věnovali. A mohu také potvrdit, že PAZ funguje docela dobře. Snad jen ten konstrukční základ je už dlouho za zenitem a mohli by se přiučit u jim blízkých Turků z KARSANu... [odkaz]