Ekonomika
kaiserlábus
0
>😒]
Wow, Toi toika válí ! V podstatě dali na zadek všem.
Ford F je pro mě nepochopitelný.
Ford F je pro mě nepochopitelný.
Jo? Z čeho jsi to vyčetl?
Já čerpám z focus2move a tam to na žádný masakr Toyotou nevypadá. Jako značka má Toyota +2,6% (VW +6,3%, Renault +3,6) , jako skupina má +3,3% (VW +7,2%, Renault-Nissan +4,7😖.
Já čerpám z focus2move a tam to na žádný masakr Toyotou nevypadá. Jako značka má Toyota +2,6% (VW +6,3%, Renault +3,6) , jako skupina má +3,3% (VW +7,2%, Renault-Nissan +4,7😖.
I průměrní a podprůměrní lidé si dnes kupují auta. A protože takových lidí je hodně...někteří z nich potom vykřikují "Wow"
Je to jako že hodně prodávaná potravina je rohlík tukový. ...Hm dává všem na zadek, 😄
Je to jako že hodně prodávaná potravina je rohlík tukový. ...Hm dává všem na zadek, 😄
Chlapi , Fostek má pravdu tentokrát, málo lidí kupuje auto podle vlastností, většina jde po ceně za velikost nebo to kupují dokola bez uvažování.
Cena za velikost? Pak by SUV nikdy nemohla přelézt pět procent.
Dobře, špatně jsem to napsal. Cena při stejné velikosti auta. Prostě chci malé SUV s určitou výbavou a u koho to bude stát nejmíň tak beru.
Podľa seba súdim teba?
Zvláštní, podle českých testů a diskuzí by člověk řekl že nej nej značka je jen jedna a celý svět tomu nerozumí 😄
Jak se vykoukne z te nasi kotliny, je svet ponekud jinaci.O corolu tu clovek nezavadi, ale nisan je obcas videt.
Co na tom quasqai svět vidí- dozadu se vejdou 2 malí lidi a ve spolehlivosti to sláva taky není..
Ja zase nechapem RAV4 vs Xtrail. Xtrail je lepsie auto.
vedou SUV, když se sčítají napříč všemi velikostními skupinami, zatímco u skutečných aut se třídy rozdělují...
Takže můžeme říci, že nejprodávanější jsou hatchbacky?
Takže můžeme říci, že nejprodávanější jsou hatchbacky?
Krásně je to vidět u Fordu, kdysi jedničkový Fokus přeskočila i u nás ještě donedávna né zcela vídaná Kuga (dnes jich jezdí o poznání více), potažmo Escape.
Golf válí všude jinde mimo USA, to je klasik, ale možná to bude i tím, že Tiguan se všude neprodává, tam kde Golf ? Protože ho může čekat podobný osud, jako Fokus 😐
A pochvala Civicu, který je vidět se hodně povedl, když se řadí světově hned pod Golf !
Golf válí všude jinde mimo USA, to je klasik, ale možná to bude i tím, že Tiguan se všude neprodává, tam kde Golf ? Protože ho může čekat podobný osud, jako Fokus 😐
A pochvala Civicu, který je vidět se hodně povedl, když se řadí světově hned pod Golf !
Tiguan je o dost dražší než Golf a kanibalizuje spíš Passata. U Fordu je tam určitě taky rozdíl, ale co mám v hlavě tak ne tak velký.
SUVecka proste uz pozieraju strednu triedu aj nizsiu strednu triedu... je to uz par rokov viditelne aj na cestach... takze nic nove 😉 :😉
A je to tu zas a znova..., tyhle statistiky jsou primárně o názvu modelu, nikoli např. o celkovém prodeji klasických kompaktů konkrétní automobilky. Proto není racionální přímo srovnávat produkci kompaktů (dané automobilky), které mají pro všechny karosářské verze shodný název (např. Civic, Focus) s těmi, které mají třeba pro sedan a hb název jiný (Corolla/Auris, Golf/Jetta).
Sečti si Corollu s Aurisem a hlavně pak Golf s Jettou (659.352! - s rezervou absolutní prodejní jednička) a uvidíš čísla Civicu a Focusu ve výrazně jiném světle. Hned pod Golf by pak Civic rozhodně nepatřil. A kdepak by asi byl Civic (nebo Focus) světově bez sedanu (tak jako to má Golf)? Každopádně hodně hluboko pod Golfem.
Sedan je ve světě (na rozdíl od EU) mimořádně populární karosářská verze, proto čísla, kterých Golf i bez ní dlouhodobě dosahuje, jsou naprosto výjimečná.
Sečti si Corollu s Aurisem a hlavně pak Golf s Jettou (659.352! - s rezervou absolutní prodejní jednička) a uvidíš čísla Civicu a Focusu ve výrazně jiném světle. Hned pod Golf by pak Civic rozhodně nepatřil. A kdepak by asi byl Civic (nebo Focus) světově bez sedanu (tak jako to má Golf)? Každopádně hodně hluboko pod Golfem.
Sedan je ve světě (na rozdíl od EU) mimořádně populární karosářská verze, proto čísla, kterých Golf i bez ní dlouhodobě dosahuje, jsou naprosto výjimečná.
sa pomaly ale isto dviha... ja jsem to rikal :😉 😉
tento rok uz pojde podla mna z melona aut rocne vo svete na nejakych 1,2-1,3 melona... a to pri momentalnej ponuke aku ma to vyzera na vcelku slusny tah na branu a mensie prekvapko :yes😒br />
chce to ale dalsie modely.. len 😜ander a eclipse cross dlhodobo nepostaci.... tak uz nech je tu r 2020 a novy bracek nissanu juke :yes:
tento rok uz pojde podla mna z melona aut rocne vo svete na nejakych 1,2-1,3 melona... a to pri momentalnej ponuke aku ma to vyzera na vcelku slusny tah na branu a mensie prekvapko :yes😒br />
chce to ale dalsie modely.. len 😜ander a eclipse cross dlhodobo nepostaci.... tak uz nech je tu r 2020 a novy bracek nissanu juke :yes:
V jinem clanku jsem cetl ze skodovka je na vrcholu prodejnosti a mezi prvnima a ted tady ve svetovem zebricku Skodovku nevidim? Tak ted jsem zmaten, kdo ma pravdu? I zde novinari pisi o uspechu skodovky ale asi jen v malem meritku a svetu se neblizi ani nahodou, a to se nadava na hyundai a ona je 18cta. Taky divny kdyz je to podle mnofa diskutujicich hnuj. Zas nekdo lze.