Já čerpám z focus2move a tam to na žádný masakr Toyotou nevypadá. Jako značka má Toyota +2,6% (VW +6,3%, Renault +3,6) , jako skupina má +3,3% (VW +7,2%, Renault-Nissan +4,7%).
I průměrní a podprůměrní lidé si dnes kupují auta. A protože takových lidí je hodně...někteří z nich potom vykřikují "Wow"
Je to jako že hodně prodávaná potravina je rohlík tukový. ...Hm dává všem na zadek, :-)
V tom má ale celkem pravdu. Lidi dost koukají na cenu, takže pokud jim jeden nabídne hatchback za 350 000 a druhý za 320 000, je celkem pravděpodobné, že vezmou ten levnější. Podle nadšenců z místních diskusí nejde soudit dav. Jsme v tomhle směru jiní (někdy).
Podle diskuzí se zdá, ze největším automobilovým zlem je koncern VAG a místní (komunita CZ a SK) hlavně velmi podrážděně reaguji na jakýkoliv úspěch Škody.
Nikde a nikdy v testu aut jsem ještě nečetl, ze by novinář prohlásil něco o “nej” značce.
vedou SUV, když se sčítají napříč všemi velikostními skupinami, zatímco u skutečných aut se třídy rozdělují...
Takže můžeme říci, že nejprodávanější jsou hatchbacky?
No a dnes sa kazdy do tej "SUV" krabicky snazi aspon paierovo dostat co najviac svojej produkcie. Dnesnych X percent znamena nieco ine ako pred 5-10 rokmi.
Krásně je to vidět u Fordu, kdysi jedničkový Fokus přeskočila i u nás ještě donedávna né zcela vídaná Kuga (dnes jich jezdí o poznání více), potažmo Escape.
Golf válí všude jinde mimo USA, to je klasik, ale možná to bude i tím, že Tiguan se všude neprodává, tam kde Golf ? Protože ho může čekat podobný osud, jako Fokus :/
A pochvala Civicu, který je vidět se hodně povedl, když se řadí světově hned pod Golf !
A je to tu zas a znova..., tyhle statistiky jsou primárně o názvu modelu, nikoli např. o celkovém prodeji klasických kompaktů konkrétní automobilky. Proto není racionální přímo srovnávat produkci kompaktů (dané automobilky), které mají pro všechny karosářské verze shodný název (např. Civic, Focus) s těmi, které mají třeba pro sedan a hb název jiný (Corolla/Auris, Golf/Jetta).
Sečti si Corollu s Aurisem a hlavně pak Golf s Jettou (659.352! - s rezervou absolutní prodejní jednička) a uvidíš čísla Civicu a Focusu ve výrazně jiném světle. Hned pod Golf by pak Civic rozhodně nepatřil. A kdepak by asi byl Civic (nebo Focus) světově bez sedanu (tak jako to má Golf)? Každopádně hodně hluboko pod Golfem.
Sedan je ve světě (na rozdíl od EU) mimořádně populární karosářská verze, proto čísla, kterých Golf i bez ní dlouhodobě dosahuje, jsou naprosto výjimečná.
sa pomaly ale isto dviha... ja jsem to rikal :*);-)
tento rok uz pojde podla mna z melona aut rocne vo svete na nejakych 1,2-1,3 melona... a to pri momentalnej ponuke aku ma to vyzera na vcelku slusny tah na branu a mensie prekvapko :yes:
chce to ale dalsie modely.. len xpander a eclipse cross dlhodobo nepostaci.... tak uz nech je tu r 2020 a novy bracek nissanu juke :yes:
V jinem clanku jsem cetl ze skodovka je na vrcholu prodejnosti a mezi prvnima a ted tady ve svetovem zebricku Skodovku nevidim? Tak ted jsem zmaten, kdo ma pravdu? I zde novinari pisi o uspechu skodovky ale asi jen v malem meritku a svetu se neblizi ani nahodou, a to se nadava na hyundai a ona je 18cta. Taky divny kdyz je to podle mnofa diskutujicich hnuj. Zas nekdo lze.