Preco dostala Skodovka 8 bodov za servis a Toyota len 6, ked naklady na servis do 100t km maju rozdiel len 300 CZK?
To si fakt musi ACZ pomahat hypotetickymi nakladmi na vymenu skla a podobnych veci, ale uz sa zamlci, ze vymena spotrebneho materialu, akym su brzdy vyjde u Skody viac?
A tiez ma pobavilo, ze "porizovaci naklady" su za 8 bodov, ale to nikomu ACZ neradi kupovat, lebo tam nic nie je a odporucaju kupit drahsiu verziu. A testuju verziu, ktora je od Ayga este o 90 tisic drahsia...
Jo to jsem taky nepochopil. Za mě je design Citigo nehodnotitelný. Malé auto má být milé a přitažlivé i proto že v tom jezdí hlavně ženy. Citigo je všechno jen toto ne.
...ani jsem to moc zevrubně nečetl, ale SM nezklame. Auto do města má být hravé a pohodlné. Na tom se shodnou zřejmě všichni, jen SM má jinou optiku.
Nevěřím, že redaktoři by při nákupu za své peníze oželeli výbavu, přistoupili na vyšší cenu a koupili by něco jiného než Citigo. Těžko by přítelkyni, manželce, mamince vysvětlovali, že auto je sice na okreskách o něco dospělejší a jim vyhovuje škodovácká ergonomie.
Toyota by pro mě z těchto dvou byla jasnou volbou. ;-)
tahle pisálkovská práce, kdy se kolem zadání vyrábí příběh. Buď nemáte kousek soudnosti a studu, nebo jste na obě oči slepí a mozek občas vynechává, jiné vysvětlení pro to nemůže být. Tedy kromě toho, že koho chleba jíš, toho píseň zpívej, že plátku?! Chtěl bych připomenout, že existuje novinářský kodex, podle kterého jsou novinářské informace nezávislé a neodvíjí se žádným způsobem od peněz. To v zájmu objektivity a nestrannosti. Jak je vidět, tak zdejší web není novinářský, ale prostě jen reklamní. Proč to číst? asi kvůli obrázkům >:D
Omyl, žádný odpor ke škodovce nemám. Znovu opakuji, jedná se o městská auta, tam mě zajimá pohodlí při přejezdu prahů a kanálů, parkovací kamera, klima, senzory a schopnost otočit se na pětníku.
Rozdíl 90k je strašný, i kdyby byl 50k, stále je to rozdíl třídy.
Vcelku rozumný nápad s tím držákem telefonu. Co je ale větší problém než samotné uchycení je napájení. Předpokládám, že tak "Simply clever", aby držák doplnili o napájecí USB port, do kterého si pak každý dá kablík dle potřeby, už asi ve Škodovce nebyli... nebo jo?
Jinak... test ještě pročtu, ale osobně se mi Cígo prostě nelíbí... a MonteCarlo to moc neřeší (ok, kola jsou hezký). Když už, tak spíš třeba ta zelená metla. Aygo normálně taky nemusím, ale tahle kombinace je docela cool. Jen vevnitř je z mého pohledu Aygo dost oldschool, na pohled se mi to nelíbí, Cígo má třeba středový panel na pohled modernější / hezčí. Osobně bych se asi podíval na Pandu a Up!ku.
Ten rozdíl je šílený, vždyť za cenu Ciga máš třeba Ceeda, nebo nějakou nižší střední >:D A to nemluvim o pěkném B segmentu, včetně Fabie, ale zase testovací vozy.
Já v této kategorii jel jen ve dvou vozech a to v Cigu s testovaným motorem a pak v Twingu a bez rozmyslu a bez předsudku bych z fleku do města bral malého Rencka. Prostornost až obdivuhodná, ovladatelnost i komfort super. Škoda, že nejde koupit s TCe 90 i v nižší výbavě, ale i tak Intens je pořád pod cenou testovaného Ciga a s výkonnějším motorem.
S výsledkem (vítězem) testu nemám problém, ale přeci jen text je někdy až směšně diplomatický po vzoru: "Aygo je v něčem lepší, ALE škodovka ztrácí jen zanedbatelně"
Problém trojčat je přílišná hračkovost. Citigo se líbit nemusí, je takové obyčejné, strohé ale také mnohem dospělejší, seriózní, pocitově hodnotnější.
Citigo je auto vývojem z první dekády. To že jsi je projel obě neznamená vůbec nic, ono v tomto segmentu nelze na prakticky stejném půdorysu vymýšlet nic světoborného, pokud se týká zejména podvozkových skupin a motorizace. Ale pro cílovou skupinu kličové prvky. to je spolehlivost a atraktivita toho auta, které má být spíš nákupní kabelkou a módním doplňkem, když už tedy lovíme v ne zcela low end kategorii, místem k pokud možno příjemnému pobytu v kolonách měst, to snad vidí každý a myslím, že i ty. Tam se ten rozdíl dekády neschová, ostatně Citigo takovým atraktivním autem nebylo ani jako nové... Není jen tak, že když Citigo uváděli na trh, hovořili o novém Favoritu (Autorevue). Nemyslím, že by Aygo kdy chtělo být Favoritem >:-[] >:-[] >:-[]
Místo k příjemnému pobytu - to je to, kde vidím největší problém Ayga. Ta palubní deska s digi otáčkoměrem na mě působí jako ze skútru, displej s oranžovým podsvícením a středový panel mi evokují auta z minulého století, na tohle bych se nechtěl dívat: [odkaz]
CitiGo taky není žádný zázrak, červený tvrdoplast kolem řadičky bych si klidně odpustil, nicméně budíky a středový panel vypadají... jako v autě :-)
PS: zřejmě u TPCA inovovali z jednoho kolíčku na dva, bravo >:-[]
Spôsob ako ste užívali vy Felku je ale dosť odlišný určeniu týchto autíčok. Teda autíčko do mesta, max. na dopravu z okolia do mesta. Toto je ich priorita a nie rezanie zatáčok a preprava celej rodiny na dovolenku. Takže načo široké valce? Znižuje to dynamiku a zvyšuje spotrebu, o cene samotných pneumatík ani nehovorím.
Aygo sem nejel, ale mne teda ještě více dostává, že Škodovka hodně boduje v interiéru proti Aygu... to je něco horšího, než odhalené plechové dveře v interiéru? >:D
Je to o tom, co od toho auta chceš. Cígo se svojí variabilitou už dokáže uspokojit víc než jen ***čky po městě a pak je 1.0MPI s pětikvaltem už právě jen dostatečná, to 1.0TSI jako top by tomu sedlo.
Já mám staršího Swifta (2010), který je sice formálně B-segment, nicméně má menší rozvor i kufr než CitiGo... a jeho 1.3 68kW beru jako adekvátní motorizaci, která mimo dálnice stačí i na trošku zábavy za volantem. Koupit o osm let novější auto se slabším motorem by se mi nechtělo. BTW, nový Swift 1.2 s klimou je za 265.
Co by sis představoval v segmentu miniaut za motory? Dvoulitry? Stávající mi přijdou dostatečné. Hluk je i v autech o třídu výše a že by interiéry nebo výbava byly oproti miniautům revoluční, to ne. Jasně, dá se to vyšperkovat, ale pak jsi v trochu jiných cenách.
Spíš by to chtělo segment miniaut nějak definovat ve stylu kei.
Asi tak, posádka jena tom podobne, zrážka hviezd(y) je zakopaná v ochrane chodcov a (ne) prítomnosti elektronických asistentov. Ale on podľa pocitu vedel čo je bezpečnejšie.
Rovnako označiť 4 hviezdy za biedu je biedne bez hlbšieho skúmania dôvodov >:D
Bytelnosti? To by US auta z 60tych rokov boli tanky :-) Ale opak je pravdou... Navyse, ako do mesta by som bral prave mensie a s lepsim prevodom. Dokonca, podla rencezii, je Aygo pruznejsie. Takze co vlastne viac chciet? A nemyslim si, ze na tych 18km denne bude Tvoja draha drantit ako na motokare...
Ale to je jedno. Su to Tvoje peniaze. Mne je to v konecnom dosledku uplne jedno.
Že Up! vypadá dobře ve zlaté, jako GTI, na velkých kolech... to není až takové překvapení. On ale vypadá dobře i v bílé na plecháčích... to je to, co CitiGo ani náznakem neumí. Ten design je možná relativně strohý, ale elegantní a dotažený.
[odkaz]
Pětistovku beru tak nějak trochu mimo, protože je to zaměřeno na úzkou klientelu, žena nejsem a teplej kadeřník taky ne >:D
Myslím, že nahradit snad nebude třeba, nahrazovat by měli jiné modely a rozšířit nabídku >:D
Do města je stejně nejlepší volbou MHD, nebo skútr >:-[] V Praze už to ani jinak skoro nejde. Dnes se musím ale pochlubit, že jsem po měsíci dnes jel do práce autem a zaparkoval tak, že jsem nemusel na 20x zajíždět na místo, nepřejížděl sem obrovský rantl díky propadlé silnici ( takzvané SUV parkovací místo) a taky sem nemusel vylézat ven kufrem >:D Vím, že to sem nepatří, ale mám z toho radost >:D Tohle se povede tak 4x do roka >:D
Jo, taky bych asi rači Citigo, ale ten test je hroznej. Škoda nemá navigaci, nelze připlatit, což je ale dobře. U Ayga se navigace pořídit dá, velká chyba! Lup ho bod dolů:)
266t. vs. 366t. ??? Ano, vítěz je opravdu víc než jasný >:-[]:-!
Ano, Citigo má o málo lepší tecnický základ a je propracovanější (doladěnější), ale v téhle kategorii nákupních vozíků jde o úplně jiné věci.
Aygo za 266t. v téhle specifikaci vypadá (především zvenku) skvěle. Citigo i za 366t. vypadá zvenku... jako krabice od bot. V interiéru Monte Carlo dobrý, ale za tuhle cenu můžete vybírat o dvě třídy výš.
Chápu, že místní škodabijci po přečtení tohoto testu vidí rudě, ovšem po vyžkoušení obou porovnávaných prcků by museli autorovi testu dát za pravdu (jako já). Citigo je po technické stránce i co se týče kvality zpracování i velikosti kufru prostě lepší auto. U řady potenciálních zákazníků (či spíše zákaznic) ho ale zabíjí jeho zoufale nudný a strohý vnější design - zejména zadek je při pohledu z boku u 5dv. verze designově zoufalý, 3dveřák vypadá o dost lépe... Totálně nudný design je taky hlavní důvod, proč si Citigo pořizují hlavně různé pizzerie a jiné městské rozvážkové služby - u nich totiž vzhled nehraje významnou roli. Jinak není divu, že jsou prodejní výsledky tohoto segmentu v ČR tak slabé - aby tato vozítka dávala ekonomický smysl, ceny jejich základních verzí by musely začínat někde kolem 170 000 Kč. :-!
končí hned v první kapitole, kdy Citigu přiznává více bodů za základní cenu a pak už jen hodnotí brutálně vyšperkovanou a o sto tisíc dražší verzi... Ve skutečnosti si za cenu zaslouží tak 3 body, má-li být relevantní ke zbytku testu.
Stejný proces rozhodování jsme absolvovali cca před rokem. Nakonec zvítězilo Citigo(rok staré ,najeto 6 tis km). V autě je docela dost místa. Jelikož manželka jezdí v 99% v autě sama,tak to je ideální vozítko do města .Spotřeba 5 l. Doporučuji silnější motor. Pak to je i zábava s tímto autem jezdit( sedí jak "motokára"). :-)
Tak ses obecně vyblekotal a teď zkus odpovědět na co se tě Dawson ptal. Mě by to taky zajímalo, protože mám taky zkušenost s oběma, evidentně na rozdíl od tebe.
Nebudu se nejak dohadovat, ale je to 14 dni co sem auta projel, tak mi vysvetli tvuj prispevek. Proc si myslis, ze je tenhle francouzkej japonec lepsi, nez skodovacky up. To si poslechnu >:D
Krabica je skvelý tvar do mesta, Citigo som mal požičané a u mňa je to skvelé auto do mesta.
Spolu s i10 asi naj.
Problém v našom priestore je cena.
Totiž tu každý sleduje pomer cena/veľkosť auta, teda v tomto dobre postavené malé autá prehrávajú. Lebo doložím trochu a mám Fabiu, ešte trochu a mám Fabiu kombi, ešte trochu a Octaviu, ešte trochu a mám Octaviu kombi. A tak sú mestá plné kombíkov s jedným vodičom, ktorý vozí dva kubíky vzduchu. Ale bolo to výhodné, tak čo...
To je sice pravda, ale na lepsiu cenu nez fyzicka osoba dosiahne i OSVC. Prave vdaka tomu dokonca moze ziskat aj vacsie moznosti financovania. A nemusi nutne kupovat 10tky kusov aut. Niekde na nete som cital statistiku luxusnych aut. 90% z nich firemne. Je malo firiem, okrem par drahych taxi sluzieb, ktore by si kupovali desiatky Audi, alebo Mercedesov, resp. BMW. U Lexusu to plati dvojnasobne.
...som dospel k záveru, že ani do mesta také maličké auto nechcem. Kompromisy, holé plechy, nepekné riešenia... Táto trieda nie je zvlášť populárna, takže do nej automobilky ani toľko neinvestujú a svoje mini modely tak dôkladne neinovujú ako iné.
Takže v tomto prípade radšej o triedu vyššie, za 360 tisíc Kč (aj lacnejšie) sa dá kúpiť celkom fajn Yaris, alebo iné 4-metrové vozítko, ktoré je do mesta tak akurát.
Souhlasím, že výchozí Up vypáda obecně lépe, ale s těmi plecháči bych byl opatrný, protože v odkaze jsou poměrně drahá příplatková retro kola. Ten základ na plechu vypadá krapet jinak ;-) [odkaz]
Áno, súhlasím.
Jazdím často z východu Slovenska na Moravu.
Miesto Citiga si možem vybrať Octáviu Scout,
ale vždy mi srdce zatúži po tom malom kompaktnou autíčku
s vysmievaným a podceňovaným motorom.Prebytok kilowatov v motore Ocktávie
a kubíky vzduchu navyše ma parodoxne okráda o radosť z jazdy.
Já jsem se rozhodoval před 3 lety a vyhrál to Up s tím 40 kW motorem. Manželka je velmi spokojena, zatím najeto 87tis. km bez závad. Momentalne hledáme nástupce, vyzkoušeli jsme všechny možné značky a vypadá to zase na UP. Dle mého názoru i když mne koncern už 2x zklamal, nic lepšího v segmentu mini není.
Blbe je len, ze to co si poslal, je nejaka top vybava, takto bezne vybaveny Up! nevyzera ani nahodou. Mal som jeden pozicany na dovolenke, tak to poznam >:-[]
Ak ide o styl, tak existuje len jedno auto - Fiat 500. Este tu patri aj Mini, ale to je cenou na urovni 2 kusov konkurencie...
Este mozno Opel Adam, ale neviem ci sem spada velkostou :-)
Citigo jsem měl jeden den na pojíždění po Sicílii, která má stav komunikací v podobně katastrofálním stavu jako ČR. Auto bylo uskákané a nepohodlné, pro mě tedy mimo.
Nesmyslna vybava, tolik penez bych za to taky nedal, ja jezdil na 15 kolech a zadny problem sem nemel. Pred x lety dokonce na 14 kolech a to uz bylo az moc mekke.
Totálně nudný design je taky hlavní důvod, proč si Citigo pořizují hlavně různé pizzerie a jiné městské rozvážkové služby - u nich totiž vzhled nehraje významnou roli.
Fleet ma uplne ine ceny, nez koncak. A je vseobecne zname, ze VAG rad prida % na zlave. Japonci nie.
Up vo verzii cross je pekna stylovka ktora v praxi vyzera este o dost lepsie ako na foto.. nazivo som ho raz uz videl a je to "kus" ... voci nejakemu autobusovemu pekacu twingu u mna nie je o com ;-) ..snad jedine F500 ma podobnu charizmu ;-)
vitaz bol jasny ako vzdy.. skodovacke servisy kde vam vymenia stierace kazdy krat su super :yes: . Kamarat kupil Citigo a totalne sklamanie, za 2 roky to predal.. cenovo to auto je vyrobene tak za 3000 EUR... a za koľko ho dávajú? totalny predrazeny vozik do supermarketu! ale vy to vidite samozrejme inak >:D
Myslim, že cenovo sa tieto dve autá nedajú porovnávať preto aj v teste musela vyhrať citigo. Keď sme kupovali aygo x-play+touch, teraz sa to volá style, tak nas to vyšlo 8400Eur v akcii pred vianocami. Citigo stala v rovnakej výbave aj v parkovacou kamerou cca 10700Eur.. a za 10800 začínala toyota yaris 1,5 active city.... A s tým otváraním kufra, že je mechanické, otváram ho aj 6x za deň, ale nerobí mi to problém ako autorovi testu....
V kontextu Ayga nebo CitiGo mi ta cena přijde příjemná. Přece jen, 1.2 66kW je víc, než 1.0 55kW například... a i uvnitř je Swift dospělejší auto (hlavně proti Aygu).
on je mnohem větší zádrhel v tom, že nepřihodím NIC a mám třeba Tipo atp. ... Ale věcně ano - při pohledu cena vs. množství auta nemají tyhle mini šanci.
Naštěstí por ně je pohled na západě /a jihu/ poněkud odlišný. Ale jako třetí auto do rodiny bych Aygo bral hned.
Suzuki sa veľmi na triedy nehrá, Baleno je povedzme B-trieda, a pod ňou má ešte tri menšie modely. Swift a okrem Celeria ešte Ignis, na ktorý sa zabúda. Tebe cena 10 tis. € za základný Swift príde nízka? Ignis dostaneš pár stovák pod 10 tisíc, ale tiež ešte žiadne terno. U Suzuki je zaujímavé hlavne to, že väčšinu modelov (tuším okrem Celeria a Balena) dostaneš jak s predným pohonom, tak aj ako štvorkolku.
Živnosti představují podnikání jednotlivce, tedy fyzické osoby. Obchodní společnosti jsou osobní, tedy VOS a komanditní společnost, což je sdružení dvou nebo vice fyzických osob. Kapitálová společnost je s.r.o. nebo a.s. (zdroj - Kislingerová a kol.: Manažerské finance, 2007).
včera som bol v Fiate a celkom ma zaujala nejaká Panda “kros” ,tak to by sa mi páčilo do mesta možno viac ako 500 a ešte by som vypadal aj ako chlap >:D
Držák - praktické, je to fajn, ale dá se to sundat? Včera jsem prohlížel nového Fokuse, který tímto byl vybaven a v interiéru to je jak pěst na oko, zvláště, když je to ještě nad tabletovou navigací.
V případě potřeby 5D bych určitě řešil i Pandu. Pokud 3D, pak je snad jediná volba F500, nic stylovějšího a přijemnějšího mě za rozumné peníze nenapadá.
I Abarth verze mě překvapila ještě ucházejícím komfortem ve městě.
Možno si kamarát zle vybral. To auto sa kupuje manželkám a priateľkám, ktoré sa v autách nevyznajú. Kamarát chcel auto a kúpil si toto vozidlo. Človek nemôže mať vysoké očakávania ak kupuje auto ako Citigo / Aygo.
Moja suseda (70+) má už cca 12 rokov Aygo a je veľmi spokojná. Jazdí s tým všade. Predtým ale mala aj Trabant a podobné autá. Moja teta (70+) si tiež nedávno kúpila Citroen C1 s automatom. Je úplne spokojná - ale predtým mala Tico a Ford KA. Záleží čo človek od auta požaduje - potom bude spokojný, alebo sklamaný.
Aygo / Citigo si neviem predstaviť ani ako prvé auto pre dcéru. Začínal by som od trochu vyšších áut = Yaris / Swift... Aj tie sú dosť malé a pritom dospelejšie - už len tým, že majú zakryté plechy, krajšie "budíky"...
Kolega kupoval auto za cca 12 000€. Pozeral na detaily, ktoré často neriešia ľudia kupujúci 3x drahšie auto :). Nakoniec kúpil Hyundai i20 a je celkom spokojný. i20 je ale v porovnaní s Aygom luxusné auto :).
Ja som zas zakotvil u nižšej strednej triedy - univerzálna veľkosť auta = nestratí sa na diaľnici a v meste ešte nie je veľké.
Když už bych musel mít malé auto, tak za mě o třídu jinde je Kia Picanto. Výbava, interiér, ale i dizajn jsou pro mě TOP mezi miniauty. Už jenom ty zadní okna na klipy v Citigo ve mě vyvolávají pocit auto pro záchytku >:D
Citigo se povedl, ale mohl jít dál s interiérem a stahováním oken. LCD žádné, vše odkázané na mobil, fakt mi to na moderní auto pro studenta nepřipadá :-)
up ma predsa len iste dizajnove prvky ktore mu voci citigu pomahaju... iny zadny stlpik... vzadu ma presklenne veko.... aj to velke logo na maske mu tak nejak viac pasuje a zvyraznuje "kukuc" ... aj ten predny naraznik dole je krajsi ako na citigu .. vsetko je tam tak nejak "lepsie dopasovane" a stylovejsie :-) ... ale cross up je fakt pecka ... proste mega prcek.. na danom "podoryse" skoro az dokonale dielo ... k tomu efektne a prakticke doplnky... len ta cena no .. u nas je jasne ze to nebude ziaden trhak >:D
tak ono za podobnu cenu mas aj twingo smart alebo F500 su to proste stylovky... cross UP ma ako bonus aspon tu vyssiu svetlost a to mi pride prakticke a ucelne ... jasne.. cena miniaut je aka je.. obecne su vsetky za mna pomerne drahe voci uz o dost vyspelejsim povedzme malym autam ktore su neraz drahsie len o maly kusok ... ale teda tie kola ma cross UP fakt pekne... normalne chcem ich :*)
PS: kazia to tam na tom cross UP-e na pohlad akurat tie sive bubny vzadu... toto by som uz dnes od vw necakal... mali tam dat uz kotuce ...
Presne ted se mezi timto rozhoduji, ale v lehce ojetych verzich jako druhe auto. Pritelkyne najede 18km denne. Rozhoduje kvalita a bezpečnost. Aygo bylo snad ve vsem horsi nez citigo. Jen lepe jelo a vypadá vic cool. Staci jedno přesednuti. Jen dnesni citigo ma delsi kvalty nez si pamaruji z drivejska.
185tky su na danu sirku auta okolo 1,6-1,7m uz normalne... dnes uz to nie su vobec ziadne valce ani nahodou ... ;-) ved si len kuk na fotky ake mam brutalne siroke "valce" >:D a to aygo nie je kasnou ani o moc uzsie a dokonca je aj vyssie ako moje o triedu vacsie auto... jednoducho dnes uz aspon 175tky 14tky ako zaklad na mini alebo teda 185tky 15tky ako lepsi standard ... ale 165tky? tie dnes uz nema snad nikto... ani twingo ani F500 :-O ..
PS: ved prave v meste mas najviac "dier" a nastrah pre uzke kola
PS: uz aj to malicke starucke lupo co vidis v mojej galerke ma 185tky ( hoc "len" 14tky ) pneu a to je uz co povedat ;-) a to ma uplne bezne... ziaden "tuning" .. tu aygo zaspalo dobu
PS: s tou "vyssou" cenou sirsich pneu voci uzsim to hadam nemyslis vazne? ved prave 185 je na 15tky standard... takze neverim ze bude o moc drahsi ( ak vobec ) ako nestandardne 165-tky 15tky... tu nejak neviem ozaj vo co go ... a co tak rovno chodit peso :*) ... 8-s
mne by asi v reale uz vadili na aygu tie uzke 165-ky pneu.. uz z feldy viem ze to chytilo kazdu jamu take uzke kolo .. kazdu skaru... .. aj preto sme casom radsej kupili sirsie vacsie 14-tky a hned auto malo aj lepsiu brzdnu stabilitu aj smerovu stabilitu a viac "valcovalo" nerovnosti a tak najeak lepsie pocitovo "sedelo" ... ano paci sa mi hravost ayga to beriem ... je v tomto pekne a hraje na spravnu strunu .. ale preboha ked uz tam davaju vcelku slusne velke 15tky tak nech tam daju aj standardnu sirku teda aspon 185tky ake maju vsetky bezne dnesne 15ky kola ako aj tie moje 15tky [odkaz] ... a nie opat nejake uzke "podivne kola" ako aj na ignise ... ved pneu je defakto zaklad aj co do pohodlia ... na felde som hrozne citil uzke pneu voci sirsim... sirsie pneu boli o level inde ( ved tu ide aj o aktivnu bezpecnost predsa ) ... tu tieto 165tky budu mozno "zrat" menej ako tie sirsie kola na citigu ( asi jedina vyhoda nic ine ) ... ale proste dnes skoro vsetky miniauta uz bezne mavaju sirsie pneu a nie taketo uzke este akoby a la felda.. takze tomuto rozmeru opat nejak "nechapem" a dal by som tam na aygo sirsie pneu aspon o jeden centi... jednoznacne dat ine kola a bude to ok
obe auta mi pridu svojske s vlastnym stylom a aj ked citigo bude zrejme "lepsim" co do dospelosti tak hravost ayga mi tu velmi pasuje.. miniauto sa nemusi hrat na dospelaka ale ma byt hrave napadite zabavne a ma ziarit... u mna toto lepsie splnuje prave aygo... hoc nepochybujem za kvalita kabiny aj podvozka aj celkovej dospelosti bude na strane skody.... lenze mini ma byt mini a tu sa mnohe veci v podstate oproti inym segmentom "odpustaju" ... osobne by som najradsej asi cerveny "cross" UP ked uz 5 dverak minivoz .... z 3 dverakov je zase jasna volba u mna mala F500 v bielej .... no ale z tejto dvojice hm... co som to vravel? zeby aygo? jaj hej... tak dobre... hoc tie budiky v kabine ma .... ako to povedat slusne ... asi je tu radsej lepsie mlcat ;-)
PS: ked uz "napadne" mini za vyse 300 litrov tak ale radsej poprosim cross up :-) [odkaz] ... paradne kola :-)
Trojcata jsou mensi, lehci, maji lehci prevody. Jistota na silnici je ale ve sprospech nemce. Bezpecnost se da změřit bytelnosti, uvnitr je to rozdil tridy. Vzhled je vedlejsi, ja tim jezdit nebudu.