Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Prozradim vam tajemstvi...
| 19. 8. 2018 09:56
Tohle zarizeni neni urcene na nabiti zcela vybiteho akumulatoru... je uzitecne k tomu, aby se nabita baterie dlouho odstaveneho vozidla samovolne nevybila...
:-)
Prozradim vam tajemstvi...
| 19. 8. 2018 10:53
Tak co bys chtěl od článku ve kterém autor udává nabíjecí proud v ampérhodinách... :-)

Citace: ".. „Na přímém slunci činí dobíjecí proud 0,4 Ah..."

A pro přepočet proudu na výkon potřebuje odborníka
Avatar - holden2
Prozradim vam tajemstvi...
| 19. 8. 2018 12:15
co taky cekat od antropologa, absolventa fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity
Prozradim vam tajemstvi...
| 19. 8. 2018 11:26
Jo, sranda popísaná v článku slúži na konzerváciu akumlátora, nie na nábíjanie prázdneho…. To by bol beh na dlhú trať >:D
tajemství měření proudu.
| 19. 8. 2018 11:15
Prozradím vám další tajemství, to speciální zařízení na měření el. proudu se odjakživa krabička se jmenuje Ampérmetr, ta druhá Voltmetr a není potřeba drahá diagnostika. Auto článku je fakt totální lama, která píše o něčem, o čem vůbec nic neví. Proč redakce zaměstnáívá takové technické antitalenty?
---
Pokud chcete nabíjet solárem autobaterii, potřebujete poskládat články, které dají dohromady aslespoň 14V a 4-5A. 0,4A je na přímé nabíjení olověného akumulátoru málo. Solární články se dají koupit kusově velmi levně v číně a poskládat jak potřebujete. Protože je výstup ze solárních článků, kvůli nestabilnímu slunečnímu svitu, značně proměnlivý, je dobré na výstup dát nějaký regulátor, je jich rovněž široká nabídka. Vše se dá pořídit celkem levně, pokud jste trochu zruční, neptřebujete zařízení za tisíce.
Avatar - Đawson
tajemství měření proudu.
| 19. 8. 2018 11:23
Nedávno něco podobného řešil kamarád na dodávce ( cestuje v ní a spí ). Solární panely z číny, netuším jakou má konfiguraci, utáhnou led svícení a i jeho notebook. Dobíjí přes digitální regulátor jednu obří trakční baterii, kterou nemá propojenou s alternátorem a zatím bez problému.
tajemství měření proudu.
| 19. 8. 2018 21:06
"Proč redakce zaměstnáívá takové technické antitalenty? "

ti co neco umeli a vedeli jim utekli pric :-! kdo normalni by taky chtel delat pro nejvetsi auto bulvarni jizdu na webu, kdo si chce budovat karieru autonovinare v takto male zemi si ji prece hned nazacatku nebude nicit v tehle parodii na auto web kde jedine kriterium pro psani je psat bulvarni nesmysly
1 kWp = 5 až 6m2
| 19. 8. 2018 12:55
Pro špičkový výkon jedné kilowaty je obvykle potřeba kolem 5 až 6 m2. Pokud běžná autonabíječka nabíjí 14V při řekněme 5A (Lidl má tuším 3,8), tak nabíjí výkonem 70W. Takže se zohledněním nějakých ztrát by musel mít panel na takový výkon plochu cca 0,5m2. A to všechno za ideálních okolností a při špičkovém výkonu. Reálně může spadnout výkon takového panelu na jednotky procent, pokud je pod mrakem.
Nicméně třeba na autolednici (má příkon kolem 2-4A při 12V) by takové solární střešní okno nebo větší panel na dodávce stačil...
Avatar - Jenik3
sikovna věc je booster
| 19. 8. 2018 13:39
Když člověk zjistí, ze je bez stavy, tak to chce booster, aby motor naskočil a jízdou se baterka dobije. Při dnešních kapacitách záložních zdrojů se může vozit sebou nebo píchnout do 230V.
Úplně hotova baterka se neobjeví jen tak z ničeho nic. Zpravidla o sobě dává vědět dlouho dopředu a člověk ma čas pripravit se na výměnu.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku