často štvou, nemusím EV ani tablety...
ALE TOHLE CHCI.
Koupil BYCH si to.
To "bych" je tam proto, že nevím, kolik to stojí.
Pokud bude cena trochu rozumná, chci to nasát.
Už dlouho na něco takového čekám.
Edit: myslel jsem, že to bue nový. Když to tak čtu, tak půjde o přestavbu?
Proč proboha nikdo neudělá něco takovýho novýho. Třeba 300SL, 911, E-Type, Countach….jako EV za 5 míčů by byly rozprodaný ve vteřině!? Myslím já.
Aspoň tomu nechali pôvodný dizajn bez akýchkoľvek výstrelkov, takže sa to tolerovať určite dá. Z laminátu by to už možno nemalo to kúzlo, ale tiež by to ešte šlo.
Ale v týchto prípadoch by som tolerantný nebol, lámal by som za to ruky:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Jaguar neví kudy kam. Tohle je pro mě jasný důkaz. Žádná jiná automobilka takovýhle vylomeniny nemá zapotřebí a to se dlouhodobě pohybují v černých číslech.
Přesně tak, zničit E-Type tim, že z něj vykuchám motor a nacpu tam elektromotor, to už je na sprostý slova. Ale mít ho doma a nejezdit s ním jako s daily, je asi podobná debilita.
Já považuji éčko za jakousi ikonu, veterána a lahůdku. Věc pro fajnšmekry, sběratele a ryzí milovníky klasických aut, kteří kladou důraz na co největší zachování originálního stavu pro občasné vyjížďky pro radost, pokud se s ním vůbec bude jezdit. Spotřeba je zde absolutně druhořadá záležitost.
Naopak EV auta beru jako variantu pro každodenní jízdy po městě a příměstě s důrazem na nízké provozní náklady. Proto mě skloubení těchto dvou věcí ani trochu neoslovuje. (A to dělám, že jako nevidím tu příšernou palubku.) Vhodné pro pozéry, hochštaplery, ekology a .....prince Harryho. :-)
Stejné, jako pověsit si v obýváku reprodukci Mony Lisy.
Když já éčko, tak jedině jeden a půltou generaci s R6 4.2 litru, tj. rok 1964 -1968. Obecně nejuznávanější a také nejdražší varianta.