Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Bugatti Divo oficiálně. Dražší Chiron, který nejede tak rychle

18 komentářů

tomasandrysek
je to drahý a nejezdí? >:D to bych domu fakt nechtěl, ksoro jak škodovka ne? >:D
Avatar - wakantanka
wakantanka
Ma to hlavu v nej mozok a nepouziva ich? Zeby tomasandysek? :-)
Avatar - Emel
Emel
Jo... skoro jako škodovka, můžeš být v klidu.
Anonym
paráda. to je aleBYCHaření...sám nevím jestli Chirona nebo Divo.
JInak Bureš to zase nedal "Winkelmann přitom přiznává, že se prodali okamžitě"
Řekl bych, že se "prodalY" ale já nejsem profík, kterej je za psaní placenej, tak přesně nevím.

To, že je pořád potřeba je opravovat není proto, že jsem vysírač. je to proto, že furt dělají chyby. :-! :-!
Avatar - Emel
Emel
Nabízí se jiná interpretace - prodali se oni, tedy zřejmě tým kolem Winkelmanna... udělali prezentaci a pak se prodali.
TGreat
ale pořád to váží skoro 2 tuny. S tím jak tvrdily jak to bude zaměřené na okruhy, tak jsem čekal o dost razantnější snížení hmotnosti než celých 17kg proti Chironu sport. Ani 170 by nebylo žádný terno...
Anonym
Není kam jít. Je to jen překarosobanej Chiron, kdoví, jestli v TP není Chiron. U všech spešl lamb je tam Aventador a bere se to jako aerokit nebo co.
Svým způsobem je to tahání peněz z lidí, jako nekonečné limitky Veyronu. Noco, když platěj. Vo tom to je.
Jinak koukám, že shoda podmětu s přísudkem je dneska fakt nejen Burešův problém...:)
Avatar - Emel
Emel
Co já vím, tak byl celý projekt Veyron cíleně ztrátový, tj. cílem není tahat z lidí peníze, ale spíš v první řadě image a v druhé řadě chuť pohrát si s velkou hračkou a něco si vyzkoušet.
Anonym
¨jasně že to bylo ztrátový. Ale pak udělat ty limitky a prodat je za co nejvíc fakt chtěli ….ztráta se tak dala zmenšit :-)
Mimichodem mě udivuje, že Bugattu nedělá limuzínu nebo obří koupé s motorem vepředu ve stylu třeba Roayale, i trošku retro třeba. Toho by taky asi prodali tuny. Nebo spíš by to prodali za hodně :-)
Jako když minulá inkarnace chtěla dělat EB112.
Jak to vůbec bylo s tím Galibierem? To položila krize nebo co, nevíš?
Avatar - Emel
Emel
Jestli vyděláš na třech prodaných kusech o pár milionů víc tě asi nevytrhne, podle mě jde i u těch limitek primárně o PR, aby bylo o Bugatti a potažmo o koncernu slyšet.

Krize ne, Galibier byl představený už po krizi. Mám pocit, že spíš pak napřeli síly směrem k Chironu a limuzínu dali k ledu... ale ne že by to vysloveně uzavřeli, co si pamatuju tak se ještě nedávno mluvilo o výrobě s technikou Chironu.
Anonym
Aha...to by bylo ovšem cool.
Pěkně mastný svezení!
>:-[]
Avatar - Emel
Emel
No uvidíme. Zdálo se, že CEO je myšlence limuzíny osobně nakloněný, bylo by fajn vidět, že někde chystají něco jiného než SUV. Zřejmě by se dal čekat nějaký redesign směrem k Chironu... a spekulovalo se o jménu Royale. Mám ale obavu, že v post-dieselgate době z toho nic nebude.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Otazka vsak je, kam by dali v tej limuzine ten monstermotor. :-) ak by bola technika z Chironu. Ci by to len natiahli a pridali par dveri?
Anonym
Z mídtem na motor je to v poho.
Viz ten Galibier nebo proporce starýho Royale.
Avatar - Emel
Emel
Mluvilo se o motoru vpředu (i koncept ho má vpředu). Spekulovalo se o využití MSB platformy vyvíjené pro Bentley. Osobně bych ale byl překvapený, pokud by to v dnešní době vyjelo bez nějaké elektrifikace. Jinak taky zaznělo, že se s výrobou počítá až po ukončení produkce Chironu... což po pravdě nevím jak vychází časově.

[odkaz]
TGreat
Já myslim, že povedená hrubička ne? A vůbec já můžu, já se tim neživim >:D
Anonym
Přesně tak, samozřejmě se to stane nám všem.
Ale v ofiko článku co by měl projít i přes editora nebo co...tam je to moc.
navíc on má chyby vždy a všude.
Anonym
opět, jako vždy.
Opraveno, bez omluvy či poděkování :-)
Tím se ta zdánlivě již hodně nízká úrověň ještě snižuje a hlavně, ze čtenáře, který na chybu upozornil uděláme vola, vždyť je to ve článku přece správně, tak co prskáš!

K pětce z pravopisu tak přibývá ještě poznámka do deníčku.
>:D :-!