První oficiální fotografie páté generace vlajkové lodi značky BMW jsou na světě a zároveň s nimi se na veřejnost dostávají na veřejnost i první informace o této novince.
Jo, také už jsem o něm četl na jiných stránkách včera. Opravdu vypadá pěkně a určitě bude nabušený špičkovou technikou. Jsem zvědav na srovnávací jízdu s konkurenčními limuzínami. :-!
Rozdiel je v zoradení - Bi-turbo sú dve rovnaké turbodúchadlá, zväčša pre každú radu valcov (pri V konfigurácii) jedno. Tvin-turbo označuje za sabou zaradené turbíny pracujúce v rôznych režimoch, zväčša väčšie vo vysokých a menšie v nízkych otáčkach.
:yes: přesně tak, nutno ale dodat, že takto si to rozlišuje BMW u svých motorů, mezi výrobci je v tom docela bordel, každý si svoje dvojité turbo označí jak chce. Je to stejně jen otázka marketingu, i mezi lidmi od BMW je to všechno nakonec stejně jen Doppelturbo. ;-)
Tak konečně máš možnost každému podrobně vysvětlit, proč sis včera koupil pandu a nepočkal na novou sedmu. Naštěstí to v Mnichově nikoho nedojme, protože jestli někdo desítky let definuje pojem - sportovní limuzína - je to právě BMW.
Očekávání, která máš u dívek není nutno aplikovat na auta. Ostatně až se jednou v ajfru přidusíš mezi pětkama, stejně nakonec budeš muset ten největší hold složit sedmičce. Jedné, ale nadpozemské...
No tak jak? Klasik by řekl - konečně auto. Je tam všechno, umanutost i zkrocení mistra Bé, tah časem, klenot povýšený do šlechtického stavu, síla okamžiku a věčnost věčnosti. Na nic se nezapomnělo... jen snad... tohle auto vyžaduje chlapa. Empétrojkovej kovboj s kroužkem na klíče vetknutým do obočí, prstenem na palci a podolkem u kolen by měl zkoušet štěstí v jiné loterii. Tohle auto se nefasuje na úřadech práce, tohle auto žádá elegantní mravy, elegantní postoje, elegantní konto a elegantní džob.
A speciálně pro nás je velmi povzbuzující, že v designových liniích nové sedmy kráčí i náš Superb (zde oceňme voko kolegy Navtecha)... Jo, dobří holubi se opravdu vracejí...
Bohužel, GTI, mám takový dojem, že v Americe to nebude o eleganci. Ty amíci dokážou zprasit snad všechno. Už vidím ta 22" chromovaná kola, směs neidentifikovatelných barev a hromadu audio šrotu a plazma TV. To už není elegance ale pitomost obrů s tlustým gold řetězem na krku. :no: ;-\
Chápu,že takto "upravených" aut potkáš málo, ale pro mne už jen představa, že někdo dokáže takhle z.....t jinak dokonalý vůz prostě bolí. Viděl jsi někdy "upravený" RR pro jakousi hip hop hvězdu. Jejich míra vkusu je opravdu úžasná. 8-s
Na nové sedmičce oceňuji "pětkoidní" zadní lampy, více navazují odkazem na menší model a přitom jsou originální.
Z čeho jsem v rozpacích je předek. Připadá mi takový nemastný neslaný. Uvidíme na živo.
PS: Zadní světla na trojce jsem pořád nepřekousl. To je pro mne jednoznačné designové minus trojky.
Krásný vůz. Ta čistota přídě. Hlavně přechod kapoty a jakési vytažení ledvinek směrem dopředu a jak to vše hraje s předními světly ve mě evokuje BMW Z4.
Oproti stávající sedmičce je příď až nečekaně lehká, zaujal mě i přední nárazník s chromovanou lištou.
Pro mě je nová sedma v designu velký skok a ve srovnání s stávající (pro mě velmi povedenou) generací působí "jednoduše".
Bude to dobré... nezapomeň, že to je auto na dalších cca 7 let... Dnes jsme stále očarování ze zádí S-klasse, jo, ale ten BMW musí v sobě mít nejen tu noblesu, ale i drajv, vždyť je to atlet...
ak to má byť konkurent AUDI A8, tak len cenou, inak je to sklamanie. Nechcel som chváliť VW koncern ale myslím, že aj po ďalších 7 rokoch bude A8 vyzerať lepšie ako táto novinka. A poviedku na Hviezdoslavov Kubín už máš ? pionýre >:D >:D
Sedmicka se pomalu vraci, bocni silueta je prakticky dokonala, navazuje konecne na E38, bohuzel predni cast je ne moc sikovnej facelift faceliftu E65ky.. mohli se trochu vic odvazat ve stylu one studie, co uz nevim jak se jmenovala. zadni svetla maji v poradku tvar..presto..asi by to chtelo jinou strukturu, takhle ta jednolita plocha pusobi jako samolepka..trochu korejsky..
Zadné svetla - dokonale okopírované z LEXUSU ;-)
Ale zase klobuk dole, je to dokonala masina!
BMW je spicka a nie tie vyplachy analu, ktore vytvara AUDI
no mne ten zadok tiez pripada japonsky. Tie svetla mi pridu, ze ich niekto spravil, potom zistil, ze by sa podobali na LS a tak ich vonkajsiu cast rychlo vymenili a priplacol tam z 5er.
Ale celkovo sa mi to zatial paci, na vlastne oci by to mohlo vyzerat zaujimavo, skor elgantne ako E39, nie ako tank E65
ta disharmonia je fakt tym, ze ked sa povodny navr podobal na LS, tak rychlo cast zadnych svetiel vymenili a na mna to posobi tiez neucesane, disharmonicke je to spravne slovo ;-)
V jednom mas ale pravdu. Doted BMW 7 predstavovalo silu a nafoukanost, nova generace se vic blizi uhlezenemu vzhledu jaky ma lexus a nejen lexus. Zboku jsou tam rozhodne znatelne nektere zmekcujci prvky. Dnes jsem videl v Ostrave LS600h je to nadherna limuzina a BMW se muselo prizpusobit aby vsichni potencionalni zakaznici neutekli....
Ahoj Pierro, tak jsem Ti před chvílí koukl z okna a zhruba na vzdálenost 100 metrů stály 4 XFka. Stříbrný,bílý,bordó(nejhezčí) a tmavě šedý. Pohled předo-bok a najednou jsem viděl 4x GS. Kam ten autosvět spěje. >:D >:-[]
no neviem na co si sa kukal ty ale tych 10 XFiek co mame na dvore v roznych farbach niesu ziadnym kopirakom nicoho, su jednoducho jaguaracke, novy styl jaguaru. Mne osobne sa tie auta pacia ;-)
Oficialni cisla mluvi jinak. 97% novych zakazniku prijde od konkurence, zbyvajci 3% odchazi od lexusu jinam. Ano samozrejme pokud nekdo nedokaze vymenit znacku za jinou,nekde lepsi nekde horsi, ale rozhodne levnejsi, spolehlivejsi, bezpecnejsi tak at zustane u toho co ma. Navic Lexus bude v evrope vzdy bran jako vyjimecne auto. BMW je tuctovka kterych tu jezdi tisice. Ale je to tak dobre. Tolik BMW co se tady proda za den tolik se proda lexusu za rok. Tim co rikam rozhodne nechcu naznacit ze BMW nejsou kvalitni, samozrejme ze jsou, maji dokonale podvozky, nej motory ale motor a podvozek neni vse. Nehlede na to, ze nemecke auta stoji pred servisem a cekaj na opravu, zatimco japonske jezdi a jezdi a jezdi...
>:-[] >:-[] >:-[] Musím uznat, že tu už nějaký čas nebyl lepší příspěvek do Zlatého ventilku, snad si to GTI přečte a uloží, tohle by rozhodně nemělo zapadnout. :yes:
To by museli zákazníkům BMW dojít leda peníze. Už by ses měl otřepat z toho tátovýho RX a pochopit, kdo tady určuje směr v luxusní třídě. Lexus to rozhodně neni, ten ještě nedospěl ani k automatickýmu zapínání světel.
Zajmave, ja jezdim tim RX uz 3 roky a automaticke svetla tam mam, stacilo jen upravit ridici jednotku osvetleni a LEXUSy ktere jsou prodany po zavedeni denniho sviceni to myslim uz maji taky. ;-) Tvuj nazor ze pro tebe urcije smer BMW ti neberu ale ve skutecnosti urcuje smer zakaznik v USA a tam se prodavaji LS dokonce vic nez BMW7, v evrope je to jinak jelikoz jste vsichni posedli BMW jako kdyby to byla spicka jak techniky tak designu, ale spicka to neni, je to jedna ze spicek.
No hlavně, ž e interiér lexusu je tak špoičkový. V porovnání s S-Klasse vypadá jak z minulého století (především díky těm stovkám tlačítek a přepínačů). Lexus také trochu opomíjí detaily jako je např. osvětlení interiéru. A s tou posedlostí bych to viděl jinak. Spíš je to tak, že evropanié mají radši diesely než neekologické hybridy.
Interier je osvetlen perfektne na vsechny mista kde by jsi mohl neco hledat sviti zestropu bodove led ktere nejak neoslnuji. Promin ale ten interier je z minuleho stoleti spis u M-B a BMW navic ve vsech tech vozech je stejny akorad jinak natazeny kdezto u lexu ne. Ano tlacitek tam je dost, jenze za par tydnu si na to zvyknes a tam kde sahnes tam to zapnes, kdezto multimedialni ovladani v M-B a BMW to musis sledovat i obrazovku, kdyz mackas tlacitka tak nic nesledujes.
Interiér LS bohužel v designu a zpracování nepřináší nic nového a přesně podle tvých slov, jen s drobnými změnami je to natažený z GS.
Kdo má jen trochu "voko", musí uznat že mezi ztvárněním přístrojové desky a středového panelu M-B S-klasse a LS je rozdíl světů. Jen pro připomenutí [odkaz] osvětlení [odkaz] a Lex [odkaz] . A k ovládání systému Command v M-B, pokud vlastníš mobil a nemáš s jeho ovládáním problém, pak ti tento systém s centrálním ovladačem bude naprosto vyhovovat. Navíc jsou některé funkce zdvojené. Například ovládání klimatizace, má i samostatná tlačítka čili nemusíš bloudit v menu.
Pekne odkazy moc pekne, jen skoda ze pristrojovka z S classe je modifikace pristrojovky z tech nejlevnejsim M-B a je to stejne jako u BMW, proste je to jen zmena rozmeru, nic noveho. Sezen jeste osvetleny nocni interier z LS600h, nebo mam vyfotit svuj z RX400h ktery byl vyroben zacatkem roku 2005?? To se snad neda srovnat ne?
v S classe vede LS600h ale to uz se vi ne?? Mozna to tak s natupem noveho S nebude ale pri srovnani se stavajcim to tak je. Ano pri rychlostech okolo 200Km/hod uz je LEX hlucnejsi ale dejme si ruku na srdce, budu jezdit castejn 0-160Km/hod nebo 200-250Km/hod?
Nezpochybňuju špičkový kvality Lexusu, ale ovládat prvotřídní techniku tlačítkama z "jaurise" a fasovat pájku, nebo předělávat soft kvůli prkotinám, který jsou běžný u aut nižší střední je přinejmenším divný.
Nemáš pravdu, aut. zapínání světel už měla předchozí gen. GS. A spory o to kdo co měl první jsou nanic. Vždy někdo s něčím přijde jako první a ostatní to použijí následně také. Ať chceme nebo ne Lexus už neodvratně patří mezi špičku a stojí na úrovni M-B,BMW i Audi a Jaguaru. Kdo to nechce vidět ten to neuvidí. Řeči o tradici jsou v něčem relevatní ale tak pro zákazníka ale pokud chci vést diskuzi o autech a ne o prodejních číslech musím tam zařadit i Lexus. ;-)
Jestli nemyslel "tunelový mód", ale i tak, souhlas, tohle je nepodstatné. Ale ono určování směru za nepodstatné nepovažuju, tenhle segment je výstavní síň automobilek, zdejší leaderství také určuje, kdo bude sklízet i v nižších segmentech. Totiž, udělat limuzínu srovnatelnou se špičkou dokázal i VW, ale, i když pominu problém s image, které má Lexus podobný, nemůžu říct, že by dokázali VW resp. Lexus v této kategorii určovat směr někam ji posunout, protože Lexus hraje max. na notu jinakosti a body získal prací spíše marketingovou než technologickou; tím myslím hybridstory. Zjednodušeně řečeno, když přišla A8 ukázala svou hliníkovou karoserií a celkovou lehkostí pojetí, že MB směr Mamut je mimo, pak zas BMW novou sedmou udělalo mezi limuzínami interierovou revoluci, do toho nové esko tohle vše dokonalým sladěním postrčilo dál, teď kontruje sedma zaměřením na dojem mrštnosti, nebude to limo pro páprdu vzadu, na tahu je A8. No, a ten Lexus zatím nepřihazuje jen dorovnává, a to ještě s velmi odřenýma ušima. Plus ta, v Evropě pochybná image, zatím to prostě není plnohodnotný hráč segmentu, a prodeje to jen reflektují. ;-)
Přesně tak. Fanatismus "lexusáků" z katalogu co to nedokážou vstřebat. Spíš mě majitelé Lexusu připadaj, že se chtěj prostě za každou cenu odlišit, jako frantíkáři od zbytku Evropy, tedy VW.
Vidím, že jsi mě nepochopil a to mě trochu mrzí. Nemám profesně s Lexusem nic společného kromě toho, že jsem jezdil se všemi jeho modely, ale zrovna tak jsem jezdil se všemi modely M-B a BMW. Všechny značky plně respektuji a nikoho narozdíl od některých nezatracuji. Škoda, myslel jsem, že diskutiji s lidmi, kteří mají o autech přehled a neodsuzují hned každého kdo nesdílí bezvýhradně jejich názor. ;-\
V tom případě promiň, ale diskutovali jsme zde téměř výhradně spolu. Mimochodem současná S-Klasse je velmi povedená a popravdě moc se mi líbí C63 AMG. Ale zrovna tak je příjemné svezení s IS-F nebo M3. Tahle auta i když je každé z nich trochu jiné než to druhé,patří do jedné skupiny. :yes: >:D
Pokud to bereš z pohledu prodejních čísel je to pohled pro statistika, ale pohledem člověka který se v této branži pohybuje to je prostě jinak. Proč se tedy M-B snaží Lexus překonat v "tichosti" interiéru při jízdě, proč technici BMW zkoumají motory od Lexusu. Z plezíru to určitě nedělají. Funguje to i naopak. Tvůj názor na určování směru respektuji, nicméně z mého pohledu nemáš tak docela pravdu. Na to aby jsi řídil směr dealšího běhu musíš vymyslet a vyprodukovat něco skutečně převratného a to se v poslední době zatím nikomu nepovedlo. A8 s AL károu je sice zajímavá ale není to převrat, a dokonce ani není první. ;-)
Překonat Lexus v tichosti? Pak se jim to podařilo na výbornou, protože narozdíl od S-klády je v Lexu při vyšších rychlostech pěknej kravál. A to nejsou jen moje pocity, na to poukazujou i testy. Samozřejmě v městskym provozu je Lex tramvaj.
Jasně, tentokrát se to S-Klasse povedlo, ale věnovali tomu velké úsilí a to jde. Je to prostě soutěž a vždy je někdo v něčem nahoře a ostatní se snaží ho překonat. Tak to bylo, je a bude. A je to tak dobře, to je to co pohání vývoj. Nicméně Lexus z této společnosti vyloučit prostě nelze.
Ad 507, Ty v tom máš tak trochu guláš, viď. Já se nesnažím někoho přesvědčit jestli je lepší S-Klasse nebo LS. To je věc každého jednotlivce. Ale že Lexus do současné špičky patří je nesporná věc. Pokud si myslíš, že při srovnávacích testech je vhodné postavit proti sobě A8 a Mondeo, tak není o čem diskutovat. ;-)
Vyloučit nelze, to je jasný. Já na to jen koukám z hlediska zákazníka a uvádim mnou zjištěný reálný skutečnosti a pocity. Není nic, co by mě k Lexu přivedlo. Zatim... a to na image poměrně se-ru i když mě neni úplně fuk, v čem jezdim.
Vazne? Tak to je novinka. Hlavne pre mna. Chod zajtra do predajne Lexus a skus si to a potom napis ci je naozaj taky "kraval" ako hovoris. V mojom GS pri rychlosti 230km/h vsetci spia...okrem mna ;-)
Každá automobilka rozebírá do šroubku modely relevantní konkurence, tím co uvádíš, jsi ale vlastně docela trefil hřebík na hlavičku. V čem byl a je Lexus dokonalý, to je umění poučit se na příkladech, ono rozebírání konkurence, všichni víme, kde a jak začal. A to následování je pro něj typické stále, je to plnohodnotný produkt své třídy, ale jeho model nemá nic, čím by svou třídu definoval nebo někam posouval. A ten argument s Audi je úsměvný (ano, vím o NSX ale řeč je o limuzínách), a představ si že bych to otočil a začal o hybridu v Audi už v roce..., neposouvejme to do wolffího levelu. ;-)
Moc se ti to teda nepovedlo dnesni A8 je srovnatelna s LS400 ktery byl uveden na trh v roce 93, takze to kde kdo ma navic nevim nevim... Kdo nechce at neveri ale lexus je hodne velka konkurence pro vsechny evropske "spicky" .
Přešně tak, evropan si lexus nekoupí kv. image, znám člověka co vybíral sedana a na lexuse reagoval, a to je co nejakej hybrid hyundaie? Ale zas vnitřek se mi líbí, zvenku toyotacka nuda
Tak potom som prvy, ktory si kupil Lexus kvoli image. Hyundaie? Tak nech si najprv na tom zajazdi a potom nieco povie. Ten hybrid hyundaie rozbije v pruznom zrychleni aj 550i
Před měsícem to tak ještě bylo. Je to prkotina, ale když sednu do Lexu za 3.5 mega a musim zapínat světla ovladačem z Camry, tak to mě prostě zarazilo.
Ach jaaaj! Ty si naozaj tupé teľa z Detvy alebo Očovej!! Si neskutočný sedlák!!! A čo má tvoja Fabia??? A Lexus je v koži a nie v plastoch ....to si naozaj pleties s Fabiou >:D >:D >:D
Ani RX nema interier z plastu ale kuze, nebo je to aspon verna imitace kuze, pristrojovka je tak mekka az by jses divil.... Ale je jasne ze nekomu se japonci libi a nekomu ne, kazdy jsme nejaky.
V tom pripade jdi tam kde ti to daji. TRosku si protirecis protoze v BMW za 700 tis mas stejnou palubku jako v BMW za 3 mega az na to ze je trosku masivnejsi ale porad je to to same.
Ať koukám, jak koukám, tak nic, co by si zasloužilo být pasováno na auto další generace nevidím... >:-[] Možná se ale redakce spletla, a mohly by to být fotky nějakého úspěšného čínského plagiátora jedné v celku úspěšné evropské značky... to by pak odpovídalo... :yes:
Na té fotce přímo zezadu mi to na první pohled nevím proč připomělo BMW 850 ku :-) Ale kdo vidí v zadní části podobu Lexusu ať už v jakémkoliv pohledu, to fakt nechápu :-)
Aj v BMW pochopili, ze v konecnom efekte rozhoduje trh o tom, co sa bude vyrábat. Bangle-oviny sa viditelne nepresadili, design predchádzajúcej sedmicky polarizoval viac ako bolo asi zelané a tak i BMW chciac-nechtiac pochopili, ze treba dodat na trh to, co má sancu sa reálne predat. Holt v luxusnej triede sa revolúcie akceptujú v oblasti technickej, nie dizajnovej a tak sa bavorskí vrátili k tomu, co od nich vsetci ocakávajú: spicková technika a motory zabalené v klasickom kabáte bez výstrelkov. A je to tak správne. Trh (vátane toho prestízneho - trhu vládnych limuzín) podla mna potvrdí, ze táto generácia sedmicky bude úspesnejsia ako Bangleova.
Neni co dodat, "starou" sedmicku jsem minimalne respektoval diky spickove technice, design me teda rozhodne neuchvacoval, ale tuto novou bych si koupil a ani bych ji nemusel videt nazivo, staci fotky. Pomalu vyplnuju objednavku na 335i takze jestli se bude dal darit, za dva tri roky si poridim tenhle dostavnik :-)
Samozrejme ze tyto auta se nedaji porovnavat skodovka je porad jen skodovka a BMW7 je jedna z ikon luxusu. Ale precejen.... Novy superB ma mohutne zadni blatniky jako tomu bylo u BMW7 ale ouha BMW7 se stava vic ladnym a nema tak masivni * jako ted prevzal superB. SuperBu to nepridalo, spis naopak, i octavka ma lepsi tvary nez ten novy superB.
Elegancia, noblesa, luxus. Ale ničím akosi neupúta. Nevyzerá príliš ako novinka, a už vôbec nie ako nástupca predchádzajúcej generácie, v porovnaní s ňou má takmer archaický dizajn. Že účel je hlavným kritériom, platí asi aj v luxusnej triede.
Čo sa dizajnu týka, čakal som viac. Premakanejšie detaily, decentnejšie ťahy, výraznejšiu formu. Toto je príliš umiernené a trochu nedotiahnuté. Vpredu na mňa priveľké ľadvinky pôsobia rušivo, akoby chceli veľkosťou prekonať masku chladiča na Mercedese. Vzadu neladia svetlá s čudne poprehýbanými líniami obvodu, s prednými svetlami sa trochu bijú. Zaujímala by ma celková dĺžka a hodnota rázvoru, zadná náprava sa zdá byť posunutá až príliš vzad, spolu so širokým druhým párom dverí evokujú natiahnutého jazvečíka. Niekedy si vravím, zlatý Bangle.
Každopádne realita ukáže, či umiernenejší vzhľad a pokojnešie línie voči predchodcovi sú tým správnym receptom. V tejto triede možno áno. O technike je asi zbytočné diskutovať, tam niet čo spochybňovať. Dizajn ma trochu sklamal, čakal som viac, alebo lepšie povedané, skôr niečo iné. :-)
Nikdo samozřejmě nic nekopíruje, jen vidíš, jaké designové trendy budou hýbat za dva až tři roky Evropou. Skutečnost, že Superb vypadá jak vypadá jen nasvědčuje tomu, že Škoda hraje opravdu první ligu. Myslím, žes také pochopil, proč C5 zestárla ještě dříve, než se dostala do prodejen...
Je to trochu nadsazené, design C5 je velmi povedený, hodnotíc očima roku 2008, ale pokud jde o trend, ten jde jinudy, u C5 máš dojem pohledu na velmi dobře zvládnuté Audi s něčím navíc. Jenže linky Audi z roku 2002. Tím ale vůbec neříkám, že se mi C5 nelíbí nebo že se nelíbí obecně. ;-)
neviem preco tu pletiete tak hrozne dispropcialne auto, ako SUPERB. 7er s tym nema nic spolocne absolutne. Ak mi nieco toto pripomina, tak trochu quattroporte
Po predstaveni LSka vsichni zacli povazovat za ten spickovy luxusni sedan Lexuse (ktery mj. kopiruje od BMW, kdyz napriklad integruje koncovky vyfuku do zadniho narazniku). Konecne se zase tim nejlepsim stane BMW, ktere urcuje smer a je originalni, i se zadnimi lampami... Sem zvedavy, jestli novanari zacnou vychvalovat novou sedmicku tak jako vychvalovali LS. Ten kdo se v autech vyzna, co znamena kopirovat napad ci design, ale BMW je ten posledni kdo by neco kopiroval... Mnichovsti byli vzdy nejlepsi. A predchozi sedma byla prechod, ne ulet. Toto je vyvoj Bangleova designu. Bravo BMW :yes::yes::yes:
Design opravdu potěší, technika na výši, proměnlivá geometrie zadních kol...prostě vše co si jen můžeme přát. Stejně bych si ji ale nekoupil. Podle mě musí pořádná limuzína izolovat okolí, musí vytvořit auru klidu, pohodlí a uvolnění. Nová sedmička bude s velkou pravděpodobností stejně tvrdá jako její předchůdce. Kdybych si kupoval trojku tak by mi to nevadilo - tam se to očekává, ale tady nejde o požitek z jízdy. Luxusní limuzínu přece neřídí její majitel...A pokud chce tak je lepší si koupit pětkovou/šestkovou řadu. :-)
Jiná, ano. A to je ono. Všichni ladí na komfort jen. Ale BMW ladí na komfort a sport režim. To umí jen BMW. Musíš ji brát takovou, jaká je, jinak musíš jít jinam...ale tos asi už pochopil :-)
Jasně že pochopil :-) Ale řekněmě, že si chceš koupit luxusní vůz a chceš si vybrat u BMW, protože máš radši sportovní jízdu. Postav si do řady 5,6,7, případně ještě X6 (pokud už kolena neslouží :-) ). Která z nich bude lepší? Není najednou sedmička zbytečně moc dlouhá? A pokud ti nejde o řízení, postav do řady S,LS,7...V které bude více komfortu?
Já taky tajně doufal, že BMW 7 výrazně ukáže směr a vytvoří nadčasový design, který ani ke konci života modelu nebude působit zastarale.
Doufal jsem v podobného ducha, co má pětka. Komplexně jsem z designu nové sedmičky rozpačitý.
Ja myslim, ze spousta lidi cekala, ze dostanou od novy sedmy stejnou facku jako tomu bylo u predchozi generace. Proste neco naprosto drzyho, co se designu tyce...neco, co si netroufnou udelat u MB ani Audi...neco co urci smer vsem dalsim nasledovnikum z nizsich rad. Misto toho je sedma ponekud konzervativnejsi a usedlejsi...
P.S: ty zadni svetla pusobej hrozne velky...
Jednak, nemyslím, že by tohle spousta lidí čekala, trochu mi to zavání krátkou pamětí, hlasy od roku 2001 křičí úplně něco jiného.
Ale stejně, nesouhlasím s usedlostí nebo nedrzostí. E65 byla oproti esku (W220) kontrastem v masivnosti, nový 7-er je proti současnému, noblesně uhlazenému esku, kontrastem v akcentu na sportovnost (krátký převis, dlouhá kapota, kolmé konce auta). Obrázky možná trochu matou, to auto ale v reálu působí ostře jako břitva. Mnohem ostřeji a namyšleněji, než kdy dokázala působit ikona zaklínačů se klasickými bmw7 tedy E38. To, co píšeš není ani tak problémem usedlosti, jako toho, že chybí prvek kontroverznosti, to je fakt, jenže po E65 by muselo BMW ukázat něco s tvary lunochodu, aby to vyvolalo podobnou debatu. ;-)
Neviem co to maju z tou kontroverznostou. Neda sa ist takto stale. Myslim ze samotny Bangle to aj tak povedal. Najskor revolucia, potom evolucia. A tado sa podarila vyborne. Kiez by aj iny mali take gule!
Svojho casu som podobne pozeral na 4porte...ale ked som ho zbadal nazivo padol som na zadok. Predok ktory som nemohol vystat zdal sa byt zrazu dielom majstra, dokonale proporcie a krasa k tomu. Verim ze podobne to uvidis so Sedmou. A ked nie...dosad si co chces...len som si pamatal ze obdivujes A8.
Trojka se mi líbí, je to pro mě nejkrásnější BMW. Navíc můj sen. Ale s tou usedlostí atd. a s tím souvisejícím zklámáním to vidím stejně. Zvlášť mě mrzí, že v tom pohledu zezadu furt vidím nějaké jiné modely, furt mi to neco pripomina, nevím, ale prostě mi ten zadek k BMW nesedí.
Jedny z nejhorších plagiátorů si chtěl napsat, to máš pravdu, oni naopak ty proudy designu vytváří, pro ty, kteří se jich následně chtějí chytat a chytají..
Nemyslím si, že by ses tady chtěl nějak více rozepisovat. ;-) To ti nestačlo včera, když jsi budoucí AR 169 napasoval fiaťáckým způsobem do vybrané společnosti S-ka, Sedmičky a Á osmy? >:D
Jednou se takhle probudíš a začne se ti líbit. Jako mě ta současná. Pořád jsem jí nepřišel na chuť, ale jak šla cena před faceliftem dolu, tak jsem sebral prasátko a utíkal do Autecu pro jednu po komunistovi z Parlamentu. Stačilo vytepovat ten smrad po něm a jak človšk prožíval tu lásku ti ani nebudu vyprávět.
Až uvidíš, svezeš se a prostě zažiješ, budu potřebovat Liebherr na to, abych ti zavřel bradu = dostal zpět na čelist, která bude někde v Austrálii skákat z toho, jak úžasný zážitek jsi právě měl...věř mi, nevíš, o čem mluvíš, pokud to nezažiješ...
...jen aby zas jeden nešoural hlavou o střechu. Mám takový dojem, že vývojáři jsou zakomplexovaní trpaslíci, kteří staví auto takříkajíc na tělo. Bohužel na své. Ale jinak dobrý. ;-)
Tohle auto tě katapultuje rázem o sedm pater výše. Prohlédl jsem opět snímky a zejména u té krémové barvy (na rozdíl od tmavé nevnímáš jen obrys ale i "obsah" karoserie) začíná být jasno. Tam je vidět to dokonalé napětí. Auto drží při sobě a boční hrana v úrovni klik, to je tetiva tenzí. Kabina sportovně posunutá dozadu, předek a záď dokulata. K tomu narostlé ledviny... s překrásnýma očima. Jo, je to dělo. Luxusně sportovní bavorácký dělo. Přijmeme ho dříve nežli předchůdce. Je to tak pěkný, že by si ho člověk měl pořídit...
Konecne nekdo, kdo to pochvali. Me se zda nova sedma taky velice pekna. A pekny i vydrzi. Vetsina z vas, co dneska rikate, ze sedmicka neni hezka, si na ni casem zvyknete. A casem se vam zalibi...
Na tuhle chvíli vždy čekám jak vyprahlá zem na déšť. Vždy, když příjde něco z BMW, je to událost. A když to je vlajková loď automobilky, je to o to větší událost!
Proč říkáte, že MB S-Class je nejlepší limuzína? Vždyť u Mercedesu umí naladit jen podvozek a pěkně udělat interier...a...a...tím to hasne. Jo a motory od AMG. Konec.Ale u BMW jsou vždy průkopníci s nějakou technologickou novinkou...I-Drive, HUP Display, twin-turbo engines, vodíkový V12 v "civilu" a mohl bych dál pokračovat. BMW vždy určuje směr, a tak tomu i bude.
Tohle je auto pro řidiče, kteří VÍ, co chtějí!
Lepší limuzínu momentálně nenajdete v této třídě. Pokrok je pokrok... :yes:
Tak právě I-Drivem bych moc neargumentoval. Používal jsi někdy I-Drive? Nemám moc rád sdružené ovládání ale I-Drive je víc zmatený než MMI, Command od MB je z nich asi nejlepší. Mít technické vychytávky neznamená mít lepší vůz. O pár příspěvků výš je můj příspěvěk ohledné sedmičky. Osobně mám na luxuxní limuzíny trochu jiný pohled...
Podle me je prave I-Drive nejlepsi. A nechapu proc by s nim Johny.Rico nemel argumentovat. Poprve centralni ovladani opravdu pouzilo BMW. Audi a MB si to udelali podle neho.
Podle me je prave I-Drive nejlepsi. A nechapu proc by s nim Johny.Rico nemel argumentovat. Poprve centralni ovladani opravdu pouzilo BMW. Audi a MB si to udelali podle neho. :yes::yes::yes:
Používal. V 530xd, v X5 3.0sd, v X6 35d...jsou to skvěle ovladatelné systémy a potřebuješ na to čas jako na kterýkoli jiný systém, o němž se právě učíš!
A je možné, že MB má lepší, ale to jen proto, že 7 přišla s I- Drivem první a pak ho testl MB a dotáhl ho v tom, co se nelíbili "odborné veřejnosti" (což mi přijde jako pakárna :no: ).
Vem si třeba blinkry v předních světlech...diody. Kde je jinde můžeš najít? Je to prostě klasa. Neboj, po jízdě by sis ji zamiloval. Tomu věř.
To bezpecnostni prvky posuzujes podle reklamy? Chces vyjmenovat jaky prvky ma BMW? To by me spis zajimal crash-test, kdyby se u luxusni tridy dal. A pochubuju, ze by nove BMW dopadlo hur nez starsi MB.
Ja myslim, ze se pletes ;-) tak jsem naschval zagooglil a nasel jsem u MB-S "the first use of anti-lock brakes". Doufam, ze se tu dneska jeste objevis, abysme to mohli probrat pane Všeznalý ;-)
Řídit se pouze nějakým periodikem je opravdu zcestné, s tím souhlasím. Boužel nikdy se mi nepodaří řídit všechna auta, které bych chtěl a dokonce se v nich asi ani nesvezu. K tomu je např. Top Gear/Autocar/... skvělý. Případně si můžu porovnat svoje poznatky a poznatky lidí, kteří jsou v tomhle jedni z nejlepších :-)
Jo a ještě něco k těm airbagům: Použili je první, ano, ale je to už dááávno. To je to samé jako když bych já oslavoval začátek používání pneumatik gumových pro jízdu místo dřevěných kol z kočárů a vozíků ze středověku. Jde o to, kdo s čím přijde teď, to je důležité. Na minulost se až tak nekoukej...
Slo mi to jakym zpusobem jsi to ve svem prispevku podal..."pouze interier a podvozek". A svet podle TG neridim, ale byl tam peknej vycet toho, v cem ma MB primat. Kdybys byl trochu objektivnejsi, tak bych nemel duvod takhle reagovat - proti BMW nic nemam, spis naopak.
Jasně, já jsem zaujatý BMW, to se ví a je to pravda. Jenže vem si to tak. Každá nová generace limuzíny je vždy lepší než kdejaký starší konkurent...ber to tak a o tom nemůžeš argumentovat.
jsi moc zaujatý. Tohle říct o S klasse kterou ještě nikdo nezesadil z trunu na daném segmentu je velmi troufale. Někdy by si se v tom autě měl provést a prostudovat historii jedné z nejstarších automobilek, která zásadně ovlivňuje automobilovou technologii a která světu dala velké množství již dnes běžně používaných prvků u všech ostatních značek - Mercedes-Benz
Na rozdiel od teba som za tmavu...ale v tej bledej vidim svoje prve 4porte. Velke ladviny ktore treba najskor vidiet a az potom clovek pochopi, co je to byt zasiahnuty bleskom. Michael Corleone by vedel rozpravat! >:D
Niektorym chyba v novej Sedme arogancia, drzost, sabaistota. Zo Sedmy vsak dycha hlavne vedomie lidra, toho, kto vie ze liga sa nehra, aby sa jej mohol zucastnit, ale aby ostatny mohli byt spolu s nim clenom.
Sorry...malo byt pod GTI ;-)
Tak v Mnichově určitě odvedli dobrou práci. Určitě skvělá technika, materiály, podvozek a nezapomněli na radost z jízdy (Kolony na dálnicích a ve městech >:-[] ), ale něco tam chybí. Překvapuje mě, jako by se báli odvážnějšího designu a chtěli si to vyžehlit u těch, co nemuseli extravagantní poslední 7mu. Asi těch prachatejch staříků, obtloustlejch managerů a nadšených „Brawo“ obdivovatelů bylo moc. Čekal jsem větší metamorfózu studie CS. Chybí mi tu ty BMW's neokoukatelné linky, kde by je člověk očekával, ale přesto iritující až si je zamiluješ. Deus ex Machina, pro který jsem schopen tolerovat třeba chybičky v ergonomii. Něco co by mne posadilo, jako pokaždé když vyjela nová 7ma, chvíli jsem nevěděl jestli nekoukám na záď C5 ;-\. Tak good luck
Na 18 prodaných ks v česku za 1-5/2008...slušná diskuse >:D Počet názorů překročí tradičně matematicky prodaný počet 43,2 aut za 2008 dost výrazně a to je jen a jen dobře.Jinde v tom budou jezdit... :yes::-!
Mám pocit že BMW sa pri zadnej časti novej sedmičky inšpirovalo 2.generáciou BMW 7...teda aspoň mne to tak pripadá. V každom prípade 5.generácia vyzerá omnoho lepšie než tá ozrutná predchádzajúca generácia..tá sa mi jedine páči v spojitosti s videoklipom od Stinga - Stolen car :-)
Nechci nijak zvlášť kritizovat BMW, ale osobne si myslim, ze tohle se jim moc nepovedlo.
Nazyvaji to sice ,,novou radou'', ale me to spis prijde jako nejakey megafacelift. Navic ne tak uplne povedeny. Nevim, co ma napriklad znamenat ta zad. Horsi zadni svetla ma uz snad jenom accord combi.
Ten predek by docela sel, nebyt zbytku auta. Cele totiz vypada tezkopadne a az moc mohutne. To jsem jeste nezminil az obscenne velké ,,ledvinky´´, které vuci malym svetlum pusobi nepatricne. Myslel jsem si, ze se z minule generace pouci, jenze ono se to tezko meni, kdyz je ta nova komplet postavena na te stare.
Ach jo, kam se podel koncept CS.
Nevěš hlavu! Určitě se ti bude líbit! Nebo chceš říct, že v tobě přišla o dalšího zákazníka? Já jsem optimista a live bude vypadat určitě lépe! Počkej na první oficiální videa a na živou produkci! Drž palce a nevzdávej to!