Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

BMW řady 7: první fotografie páté generace

284 komentářů

Konečně zase BMW 7 jak má být. Už se těším na první jízdu. >😁
Avatar - Pierro
Pierro
jo jo, už včera jsme ho hodnotili na blogu. I mě se líbí a moc... 😉
Jo, také už jsem o něm četl na jiných stránkách včera. Opravdu vypadá pěkně a určitě bude nabušený špičkovou technikou. Jsem zvědav na srovnávací jízdu s konkurenčními limuzínami. :-!
Avatar - marek.g
marek.g
mattelko bude u vytrzeni.konec supermegagiga mekcenych plastu na palubovce.prichazi mekcena kuze :-!
SkyDriver
Nevim ale zadek neni BMW ale spíše Lexus, ale jinak povedený desing ja bych bral radši toho Lexe
Avatar - Dinar
Dinar
zatím známé😒br /> 730d - R6 3,0 turbo 245PS/540Nm
740i - R6 3,0 twinturbo 326PS/450Nm
750i - V8 4,4 biturbo 407PS/600Nm
aky je rozdiel medzi biturbo a twinturbo?

BMW sa tiez uz opiera do preplonovanych motorov, to mi radost nerobi ;-(
Avatar - iudex
iudex
Rozdiel je v zoradení - Bi-turbo sú dve rovnaké turbodúchadlá, zväčša pre každú radu valcov (pri V konfigurácii) jedno. Tvin-turbo označuje za sabou zaradené turbíny pracujúce v rôznych režimoch, zväčša väčšie vo vysokých a menšie v nízkych otáčkach.
Avatar - Dinar
Dinar
:yes: přesně tak, nutno ale dodat, že takto si to rozlišuje BMW u svých motorů, mezi výrobci je v tom docela bordel, každý si svoje dvojité turbo označí jak chce. Je to stejně jen otázka marketingu, i mezi lidmi od BMW je to všechno nakonec stejně jen Doppelturbo. 😉
Avatar - iudex
iudex
Ano, este ze tých biturbo motorov tak vela nie je . 😉
a ten 35i a 35d su twinturbo, alebo biturbo? 😉
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
a ještě 735d... 😉 :yes:
GTI
Tak konečně máš možnost každému podrobně vysvětlit, proč sis včera koupil pandu a nepočkal na novou sedmu. Naštěstí to v Mnichově nikoho nedojme, protože jestli někdo desítky let definuje pojem - sportovní limuzína - je to právě BMW.

Očekávání, která máš u dívek není nutno aplikovat na auta. Ostatně až se jednou v ajfru přidusíš mezi pětkama, stejně nakonec budeš muset ten největší hold složit sedmičce. Jedné, ale nadpozemské...

No tak jak? Klasik by řekl - konečně auto. Je tam všechno, umanutost i zkrocení mistra Bé, tah časem, klenot povýšený do šlechtického stavu, síla okamžiku a věčnost věčnosti. Na nic se nezapomnělo... jen snad... tohle auto vyžaduje chlapa. Empétrojkovej kovboj s kroužkem na klíče vetknutým do obočí, prstenem na palci a podolkem u kolen by měl zkoušet štěstí v jiné loterii. Tohle auto se nefasuje na úřadech práce, tohle auto žádá elegantní mravy, elegantní postoje, elegantní konto a elegantní džob.

A speciálně pro nás je velmi povzbuzující, že v designových liniích nové sedmy kráčí i náš Superb (zde oceňme voko kolegy Navtecha)... Jo, dobří holubi se opravdu vracejí...

BRAVO BMW :yes: :yes:
Avatar - element5
element5
:yes:
Bohužel, GTI, mám takový dojem, že v Americe to nebude o eleganci. Ty amíci dokážou zprasit snad všechno. Už vidím ta 22" chromovaná kola, směs neidentifikovatelných barev a hromadu audio šrotu a plazma TV. To už není elegance ale pitomost obrů s tlustým gold řetězem na krku. :no: ;-\
Avatar - T613
T613
tak se nekoupej na hip hop >😁
Navtech
Nezoufej, těch je víc ve filmech, než v reálu a málokdy je tam potkáš. Většinou si przněj spíš ty svoje beztak hnusný modely. 😄
Chápu,že takto "upravených" aut potkáš málo, ale pro mne už jen představa, že někdo dokáže takhle z.....t jinak dokonalý vůz prostě bolí. Viděl jsi někdy "upravený" RR pro jakousi hip hop hvězdu. Jejich míra vkusu je opravdu úžasná. 8-s
Navtech
Ja tyhle mluviče nesleduju, ale na netu je těch pitomců dost. Celkově je to zanedbatelný.
Avatar - marek.g
marek.g
:yes:
GTI
:yes:
Avatar - iudex
iudex
hodnotné diskusné príspevky... 😉
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
T613
tahle sedma nasadila laťku pěkně vysoko! Jen ty zadní světla.. ale kdo je dokonalý? :yes:
GTI
Ty blinkry budou to samé co u trojky, napřed šok, a dnes je jasné, že jsou to jedny z nejkrásnějších blinkrů světa...
Na nové sedmičce oceňuji "pětkoidní" zadní lampy, více navazují odkazem na menší model a přitom jsou originální.
Z čeho jsem v rozpacích je předek. Připadá mi takový nemastný neslaný. Uvidíme na živo.
PS: Zadní světla na trojce jsem pořád nepřekousl. To je pro mne jednoznačné designové minus trojky.
Avatar - Pierro
Pierro
souhlas....
Avatar - Dinar
Dinar
Facelift klepe na dveře... 😉
Avatar - T613
T613
Kdybys myslel lampy z kupé, tak bych s tou krásou souhlasil, leč u sedanu jsou pro mne dodnes těžce zkousnutelné
no ale s E90 maju teda sakra co robit, to nie su len tie zadne svetla, co nicia to auto.

Ovsem E92 je krasa, tak snad to nejak pojde
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Ty světla jsou náááádherné. Počkej, až to uvidíš v reálu. Na tohle auto jedu sto pro do Ženevy...už zase...asi po třetí a budu jen a jen tam!!!
Navtech
Sedmý nebe, tak to je... pro někoho sedmdesátý, ale přesto je mu jasný, jak chodil designér BMW s kopírákem kolem Lexusu. :yes:
GTI
:yes:
Avatar - Dinar
Dinar
:yes: specielně za větu, "je tam všechno, umanutost i zkrocení mistra Bé", dokonale vystiženo. 😉
GTI
😉 :yes:
Avatar - jurajos
jurajos
Stalo sa ze aj rieka zacala tiect do kopca a preto vravym...amen! :yes:
GTI
óóó 😉 :yes:
BaracudaJ
Krásný vůz. Ta čistota přídě. Hlavně přechod kapoty a jakési vytažení ledvinek směrem dopředu a jak to vše hraje s předními světly ve mě evokuje BMW Z4.
Oproti stávající sedmičce je příď až nečekaně lehká, zaujal mě i přední nárazník s chromovanou lištou.
Pro mě je nová sedma v designu velký skok a ve srovnání s stávající (pro mě velmi povedenou) generací působí "jednoduše".
GTI
Jo, je to kláda.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pierro
Pierro
Počkaj až uvidíš naživo, až sa doň posadíš. Myslím že mu prídeš na chuť... 😉
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pierro
Pierro
Nebol to nejaký pancierový špeciál?? Predsa len za osem milionov (teda českých) kúpiš trebars Bentley Brooklands a to je predsa len iná liga...
GTI
Bude to dobré... nezapomeň, že to je auto na dalších cca 7 let... Dnes jsme stále očarování ze zádí S-klasse, jo, ale ten BMW musí v sobě mít nejen tu noblesu, ale i drajv, vždyť je to atlet...
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
GTI
To samé, věř tomu, ty snímky zkreslují, zdá se nám menší než určitě ve skutečnosti je.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
T613
BMW pro mě byl symbolem arogance a drzosti. To co ty říkáš jsem měl vždy ve spojení s Mercedesem. A neboj v reálu bude vypadat impozantně 😉 :yes:
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
T613
Já v tom vidím dravost, aroganci a drzost. 😉
Současná sedma mě nijak nezaujala, byl to v porovnání se svým předchůdcem krok stranou 😒
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
jamp
ak to má byť konkurent AUDI A8, tak len cenou, inak je to sklamanie. Nechcel som chváliť VW koncern ale myslím, že aj po ďalších 7 rokoch bude A8 vyzerať lepšie ako táto novinka. A poviedku na Hviezdoslavov Kubín už máš ? pionýre >😁 >😁
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
norday
Sedmicka se pomalu vraci, bocni silueta je prakticky dokonala, navazuje konecne na E38, bohuzel predni cast je ne moc sikovnej facelift faceliftu E65ky.. mohli se trochu vic odvazat ve stylu one studie, co uz nevim jak se jmenovala. zadni svetla maji v poradku tvar..presto..asi by to chtelo jinou strukturu, takhle ta jednolita plocha pusobi jako samolepka..trochu korejsky..
Zadné svetla - dokonale okopírované z LEXUSU 😉
Ale zase klobuk dole, je to dokonala masina!
BMW je spicka a nie tie vyplachy analu, ktore vytvara AUDI
Navtech
Tebe nepřekoná ani náhodou objevený film s Vlastou Burianem nebo Oldřichem Novým po padesáti letech na půdě!
no mne ten zadok tiez pripada japonsky. Tie svetla mi pridu, ze ich niekto spravil, potom zistil, ze by sa podobali na LS a tak ich vonkajsiu cast rychlo vymenili a priplacol tam z 5er.

Ale celkovo sa mi to zatial paci, na vlastne oci by to mohlo vyzerat zaujimavo, skor elgantne ako E39, nie ako tank E65
Avatar - Dinar
Dinar
E38 😉
kua, E38 😉
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
>😒] >😒] >😁 >😁 >😁 >😁 :yes: :yes: :yes:
Avatar - T613
T613
Na ten Lex bych být tebou neupozorňoval, protože na téhle sedmě jsou vcelku disharmonické 😄
ta disharmonia je fakt tym, ze ked sa povodny navr podobal na LS, tak rychlo cast zadnych svetiel vymenili a na mna to posobi tiez neucesane, disharmonicke je to spravne slovo 😉
Navtech
Proč ty svoje slinty přepisuješ? Jen to nech, tak jak ti to myšlenkový proudy dovolí! Díky.
Avatar - T613
T613
No asi nám chtěl naznačit poslední větou, kde a jak vznikají jeho příspěvky..
GTI
>😁 :yes:
ty si totalny primitiv :yes:
Avatar - T613
T613
GTIho uznání od mistra musí těšit 😄 :yes:
Avatar - Pierro
Pierro
>😒] >😒] >😒] :yes:
Já bych za primitova tipoval spíše tebe. Dle psaného projevu asi nebudeš žádný génius.

A co jinak, dneska nevozíš? Šéf ti dal volno?
ano, od teba to plati 😉 od rana - do vecera si zastrceny v anale fantoma GTI >😁
Avatar - element5
element5
Hele, klídek ...
Avatar - T613
T613
já tam byl méně krát, než ty si na něj myslel 😄
Avatar - Pierro
Pierro
nechceš vzít zpátečku ty jedno pako?? 8-s
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
MazdaGE
V jednom mas ale pravdu. Doted BMW 7 predstavovalo silu a nafoukanost, nova generace se vic blizi uhlezenemu vzhledu jaky ma lexus a nejen lexus. Zboku jsou tam rozhodne znatelne nektere zmekcujci prvky. Dnes jsem videl v Ostrave LS600h je to nadherna limuzina a BMW se muselo prizpusobit aby vsichni potencionalni zakaznici neutekli....
Avatar - Pierro
Pierro
Hochu zlatá, kdo kupuje BMW té nejvyšší třídy, ten obvykle k Lexu neutíká... Jinak souhlas LS je krásná... 😉
Ahoj Pierro, tak jsem Ti před chvílí koukl z okna a zhruba na vzdálenost 100 metrů stály 4 XFka. Stříbrný,bílý,bordó(nejhezčí) a tmavě šedý. Pohled předo-bok a najednou jsem viděl 4x GS. Kam ten autosvět spěje. >😁 >😒]
Avatar - Pierro
Pierro
Zdravím Carmiku, no víš že jsem si té částečné podoby s lexíkem taky všim??
Hele, kdo jste zprznil Borhy? Teď jsem četl, že je v tom! >😁 >😒] :yes:
no neviem na co si sa kukal ty ale tych 10 XFiek co mame na dvore v roznych farbach niesu ziadnym kopirakom nicoho, su jednoducho jaguaracke, novy styl jaguaru. Mne osobne sa tie auta pacia 😉
MazdaGE
Oficialni cisla mluvi jinak. 97% novych zakazniku prijde od konkurence, zbyvajci 3% odchazi od lexusu jinam. Ano samozrejme pokud nekdo nedokaze vymenit znacku za jinou,nekde lepsi nekde horsi, ale rozhodne levnejsi, spolehlivejsi, bezpecnejsi tak at zustane u toho co ma. Navic Lexus bude v evrope vzdy bran jako vyjimecne auto. BMW je tuctovka kterych tu jezdi tisice. Ale je to tak dobre. Tolik BMW co se tady proda za den tolik se proda lexusu za rok. Tim co rikam rozhodne nechcu naznacit ze BMW nejsou kvalitni, samozrejme ze jsou, maji dokonale podvozky, nej motory ale motor a podvozek neni vse. Nehlede na to, ze nemecke auta stoji pred servisem a cekaj na opravu, zatimco japonske jezdi a jezdi a jezdi...
Avatar - Dinar
Dinar
>😒] >😒] >😒] Musím uznat, že tu už nějaký čas nebyl lepší příspěvek do Zlatého ventilku, snad si to GTI přečte a uloží, tohle by rozhodně nemělo zapadnout. :yes:
GTI
>😒] Nechce mi to vzít ani Zlatej ventilek >😁 >😁 Jedině snad deklem od kanálu do hlavy, to by mazdugé mohlo možná probudit...
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - marek.g
marek.g
>😁 :no: :no: :no: :-!
Navtech
To by museli zákazníkům BMW dojít leda peníze. Už by ses měl otřepat z toho tátovýho RX a pochopit, kdo tady určuje směr v luxusní třídě. Lexus to rozhodně neni, ten ještě nedospěl ani k automatickýmu zapínání světel.
MazdaGE
Zajmave, ja jezdim tim RX uz 3 roky a automaticke svetla tam mam, stacilo jen upravit ridici jednotku osvetleni a LEXUSy ktere jsou prodany po zavedeni denniho sviceni to myslim uz maji taky. 😉 Tvuj nazor ze pro tebe urcije smer BMW ti neberu ale ve skutecnosti urcuje smer zakaznik v USA a tam se prodavaji LS dokonce vic nez BMW7, v evrope je to jinak jelikoz jste vsichni posedli BMW jako kdyby to byla spicka jak techniky tak designu, ale spicka to neni, je to jedna ze spicek.
vanos
No hlavně, ž e interiér lexusu je tak špoičkový. V porovnání s S-Klasse vypadá jak z minulého století (především díky těm stovkám tlačítek a přepínačů). Lexus také trochu opomíjí detaily jako je např. osvětlení interiéru. A s tou posedlostí bych to viděl jinak. Spíš je to tak, že evropanié mají radši diesely než neekologické hybridy.
MazdaGE
Interier je osvetlen perfektne na vsechny mista kde by jsi mohl neco hledat sviti zestropu bodove led ktere nejak neoslnuji. Promin ale ten interier je z minuleho stoleti spis u M-B a BMW navic ve vsech tech vozech je stejny akorad jinak natazeny kdezto u lexu ne. Ano tlacitek tam je dost, jenze za par tydnu si na to zvyknes a tam kde sahnes tam to zapnes, kdezto multimedialni ovladani v M-B a BMW to musis sledovat i obrazovku, kdyz mackas tlacitka tak nic nesledujes.
BaracudaJ
Interiér LS bohužel v designu a zpracování nepřináší nic nového a přesně podle tvých slov, jen s drobnými změnami je to natažený z GS.
Kdo má jen trochu "voko", musí uznat že mezi ztvárněním přístrojové desky a středového panelu M-B S-klasse a LS je rozdíl světů. Jen pro připomenutí [odkaz] osvětlení [odkaz] a Lex [odkaz] . A k ovládání systému Command v M-B, pokud vlastníš mobil a nemáš s jeho ovládáním problém, pak ti tento systém s centrálním ovladačem bude naprosto vyhovovat. Navíc jsou některé funkce zdvojené. Například ovládání klimatizace, má i samostatná tlačítka čili nemusíš bloudit v menu.
MazdaGE
Pekne odkazy moc pekne, jen skoda ze pristrojovka z S classe je modifikace pristrojovky z tech nejlevnejsim M-B a je to stejne jako u BMW, proste je to jen zmena rozmeru, nic noveho. Sezen jeste osvetleny nocni interier z LS600h, nebo mam vyfotit svuj z RX400h ktery byl vyroben zacatkem roku 2005?? To se snad neda srovnat ne?
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
MazdaGE
chlape mazdu sem netahej, ta zas vede ve tride mondea.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
MazdaGE
v S classe vede LS600h ale to uz se vi ne?? Mozna to tak s natupem noveho S nebude ale pri srovnani se stavajcim to tak je. Ano pri rychlostech okolo 200Km/hod uz je LEX hlucnejsi ale dejme si ruku na srdce, budu jezdit castejn 0-160Km/hod nebo 200-250Km/hod?
Navtech
Nezpochybňuju špičkový kvality Lexusu, ale ovládat prvotřídní techniku tlačítkama z "jaurise" a fasovat pájku, nebo předělávat soft kvůli prkotinám, který jsou běžný u aut nižší střední je přinejmenším divný.
MazdaGE
Nastaveni denniho sviceni je standartni zasah. Ano packy jsou z TOYOTY to je pravda ale rozhodne drzi, zadna pajka nikde neni videt.
Navtech
Viz dole. Pájku myslim, jako nářadí😊))
MazdaGE
ano ja taky...
Nemáš pravdu, aut. zapínání světel už měla předchozí gen. GS. A spory o to kdo co měl první jsou nanic. Vždy někdo s něčím přijde jako první a ostatní to použijí následně také. Ať chceme nebo ne Lexus už neodvratně patří mezi špičku a stojí na úrovni M-B,BMW i Audi a Jaguaru. Kdo to nechce vidět ten to neuvidí. Řeči o tradici jsou v něčem relevatní ale tak pro zákazníka ale pokud chci vést diskuzi o autech a ne o prodejních číslech musím tam zařadit i Lexus. 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Jestli nemyslel "tunelový mód", ale i tak, souhlas, tohle je nepodstatné. Ale ono určování směru za nepodstatné nepovažuju, tenhle segment je výstavní síň automobilek, zdejší leaderství také určuje, kdo bude sklízet i v nižších segmentech. Totiž, udělat limuzínu srovnatelnou se špičkou dokázal i VW, ale, i když pominu problém s image, které má Lexus podobný, nemůžu říct, že by dokázali VW resp. Lexus v této kategorii určovat směr někam ji posunout, protože Lexus hraje max. na notu jinakosti a body získal prací spíše marketingovou než technologickou; tím myslím hybridstory. Zjednodušeně řečeno, když přišla A8 ukázala svou hliníkovou karoserií a celkovou lehkostí pojetí, že MB směr Mamut je mimo, pak zas BMW novou sedmou udělalo mezi limuzínami interierovou revoluci, do toho nové esko tohle vše dokonalým sladěním postrčilo dál, teď kontruje sedma zaměřením na dojem mrštnosti, nebude to limo pro páprdu vzadu, na tahu je A8. No, a ten Lexus zatím nepřihazuje jen dorovnává, a to ještě s velmi odřenýma ušima. Plus ta, v Evropě pochybná image, zatím to prostě není plnohodnotný hráč segmentu, a prodeje to jen reflektují. 😉
GTI
To se ti povedlo :yes: :yes:
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Navtech
Přesně tak. Fanatismus "lexusáků" z katalogu co to nedokážou vstřebat. Spíš mě majitelé Lexusu připadaj, že se chtěj prostě za každou cenu odlišit, jako frantíkáři od zbytku Evropy, tedy VW.
Vidím, že jsi mě nepochopil a to mě trochu mrzí. Nemám profesně s Lexusem nic společného kromě toho, že jsem jezdil se všemi jeho modely, ale zrovna tak jsem jezdil se všemi modely M-B a BMW. Všechny značky plně respektuji a nikoho narozdíl od některých nezatracuji. Škoda, myslel jsem, že diskutiji s lidmi, kteří mají o autech přehled a neodsuzují hned každého kdo nesdílí bezvýhradně jejich názor. ;-\
Navtech
Já tě celkem chápu, proto nevidim důvod, proč se hlásíš k tomuhle příspěvku a vztahuješ ho na sebe.
Navtech
Krom toho to říkám "zeširoka" a neni to na tvojí osobu.
V tom případě promiň, ale diskutovali jsme zde téměř výhradně spolu. Mimochodem současná S-Klasse je velmi povedená a popravdě moc se mi líbí C63 AMG. Ale zrovna tak je příjemné svezení s IS-F nebo M3. Tahle auta i když je každé z nich trochu jiné než to druhé,patří do jedné skupiny. :yes: >😁
Pokud to bereš z pohledu prodejních čísel je to pohled pro statistika, ale pohledem člověka který se v této branži pohybuje to je prostě jinak. Proč se tedy M-B snaží Lexus překonat v "tichosti" interiéru při jízdě, proč technici BMW zkoumají motory od Lexusu. Z plezíru to určitě nedělají. Funguje to i naopak. Tvůj názor na určování směru respektuji, nicméně z mého pohledu nemáš tak docela pravdu. Na to aby jsi řídil směr dealšího běhu musíš vymyslet a vyprodukovat něco skutečně převratného a to se v poslední době zatím nikomu nepovedlo. A8 s AL károu je sice zajímavá ale není to převrat, a dokonce ani není první. 😉
Navtech
Překonat Lexus v tichosti? Pak se jim to podařilo na výbornou, protože narozdíl od S-klády je v Lexu při vyšších rychlostech pěknej kravál. A to nejsou jen moje pocity, na to poukazujou i testy. Samozřejmě v městskym provozu je Lex tramvaj.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Navtech
Ale to je správný, já mu to neberu 😄 Carmik dealuje Lexusy a chce mě přetáhnout od Mercedesa! Ale já se nedám, na to ať zapomene >😁
Jasně, tentokrát se to S-Klasse povedlo, ale věnovali tomu velké úsilí a to jde. Je to prostě soutěž a vždy je někdo v něčem nahoře a ostatní se snaží ho překonat. Tak to bylo, je a bude. A je to tak dobře, to je to co pohání vývoj. Nicméně Lexus z této společnosti vyloučit prostě nelze.
Ad 507, Ty v tom máš tak trochu guláš, viď. Já se nesnažím někoho přesvědčit jestli je lepší S-Klasse nebo LS. To je věc každého jednotlivce. Ale že Lexus do současné špičky patří je nesporná věc. Pokud si myslíš, že při srovnávacích testech je vhodné postavit proti sobě A8 a Mondeo, tak není o čem diskutovat. 😉
Navtech
Vyloučit nelze, to je jasný. Já na to jen koukám z hlediska zákazníka a uvádim mnou zjištěný reálný skutečnosti a pocity. Není nic, co by mě k Lexu přivedlo. Zatim... a to na image poměrně se-ru i když mě neni úplně fuk, v čem jezdim.
Vazne? Tak to je novinka. Hlavne pre mna. Chod zajtra do predajne Lexus a skus si to a potom napis ci je naozaj taky "kraval" ako hovoris. V mojom GS pri rychlosti 230km/h vsetci spia...okrem mna 😉
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
Dinar
Každá automobilka rozebírá do šroubku modely relevantní konkurence, tím co uvádíš, jsi ale vlastně docela trefil hřebík na hlavičku. V čem byl a je Lexus dokonalý, to je umění poučit se na příkladech, ono rozebírání konkurence, všichni víme, kde a jak začal. A to následování je pro něj typické stále, je to plnohodnotný produkt své třídy, ale jeho model nemá nic, čím by svou třídu definoval nebo někam posouval. A ten argument s Audi je úsměvný (ano, vím o NSX ale řeč je o limuzínách), a představ si že bych to otočil a začal o hybridu v Audi už v roce..., neposouvejme to do wolffího levelu. 😉
MazdaGE
Moc se ti to teda nepovedlo dnesni A8 je srovnatelna s LS400 ktery byl uveden na trh v roce 93, takze to kde kdo ma navic nevim nevim... Kdo nechce at neveri ale lexus je hodne velka konkurence pro vsechny evropske "spicky" .
Dnešní A8 a Lexus z třiadevadesátýho? >😁

Ještě, že už je ten pátek.
Jinak dobrej vtip, opravdu jsem se nasmál.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
MazdaGE
Jo jo taky se obcas divim co to tu vyplodim... 😉
LLLukas
Přešně tak, evropan si lexus nekoupí kv. image, znám člověka co vybíral sedana a na lexuse reagoval, a to je co nejakej hybrid hyundaie? Ale zas vnitřek se mi líbí, zvenku toyotacka nuda
Tak potom som prvy, ktory si kupil Lexus kvoli image. Hyundaie? Tak nech si najprv na tom zajazdi a potom nieco povie. Ten hybrid hyundaie rozbije v pruznom zrychleni aj 550i
MazdaGE
Nejsi prvni 😉
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Navtech
Před měsícem to tak ještě bylo. Je to prkotina, ale když sednu do Lexu za 3.5 mega a musim zapínat světla ovladačem z Camry, tak to mě prostě zarazilo.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Navtech
Podívej se na fotky, nebo zajdi k dealerovi.
MazdaGE
Ne ma pravdu, bouzel vsechny vypinace kolem volantu jsou z toyoty.
Navtech
Ale to jsou ty, třeba pro mě, zásadní momenty, proč bych já, nebo i ostatní do Lexu nešel.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ach jaaaj! Ty si naozaj tupé teľa z Detvy alebo Očovej!! Si neskutočný sedlák!!! A čo má tvoja Fabia??? A Lexus je v koži a nie v plastoch ....to si naozaj pleties s Fabiou >😁 >😁 >😁

[odkaz]
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
heh >😁 od teba to sedi :yes: :yes: :yes:
MazdaGE
Ani RX nema interier z plastu ale kuze, nebo je to aspon verna imitace kuze, pristrojovka je tak mekka az by jses divil.... Ale je jasne ze nekomu se japonci libi a nekomu ne, kazdy jsme nejaky.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
MazdaGE
V tom pripade jdi tam kde ti to daji. TRosku si protirecis protoze v BMW za 700 tis mas stejnou palubku jako v BMW za 3 mega az na to ze je trosku masivnejsi ale porad je to to same.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
MazdaGE
Ja o trojkove rade nemluvil. 3 znamenalo 3 000 000 korun.
karlitto00
Stejne jako blinkry v touaregovi a "kejenovi" jsou z golfa. Jdu blejt 😄
:yes: >😁
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Deception
Za chvíli mu bloknou i tento. Vždyď se tu projevuje jako naprostý asociál.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
T613
já bych ho nazval jinak, ale i asociál jde
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
tupec je tu len jeden: GTI !!
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - JFK
JFK
Ty humpolacky ledviny jsou trochu pozustatkem zfetovanyho Bangleho, jinak celkem OK
Kvasoň
Ať koukám, jak koukám, tak nic, co by si zasloužilo být pasováno na auto další generace nevidím... >😒] Možná se ale redakce spletla, a mohly by to být fotky nějakého úspěšného čínského plagiátora jedné v celku úspěšné evropské značky... to by pak odpovídalo... :yes:
Tano
Na té fotce přímo zezadu mi to na první pohled nevím proč připomělo BMW 850 ku 😄 Ale kdo vidí v zadní části podobu Lexusu ať už v jakémkoliv pohledu, to fakt nechápu 😄
Avatar - iudex
iudex
Aj v BMW pochopili, ze v konecnom efekte rozhoduje trh o tom, co sa bude vyrábat. Bangle-oviny sa viditelne nepresadili, design predchádzajúcej sedmicky polarizoval viac ako bolo asi zelané a tak i BMW chciac-nechtiac pochopili, ze treba dodat na trh to, co má sancu sa reálne predat. Holt v luxusnej triede sa revolúcie akceptujú v oblasti technickej, nie dizajnovej a tak sa bavorskí vrátili k tomu, co od nich vsetci ocakávajú: spicková technika a motory zabalené v klasickom kabáte bez výstrelkov. A je to tak správne. Trh (vátane toho prestízneho - trhu vládnych limuzín) podla mna potvrdí, ze táto generácia sedmicky bude úspesnejsia ako Bangleova.
karlitto00
Neni co dodat, "starou" sedmicku jsem minimalne respektoval diky spickove technice, design me teda rozhodne neuchvacoval, ale tuto novou bych si koupil a ani bych ji nemusel videt nazivo, staci fotky. Pomalu vyplnuju objednavku na 335i takze jestli se bude dal darit, za dva tri roky si poridim tenhle dostavnik 😄
Avatar - element5
element5
Nazdar karlitto, docela bych se divil jestli si už splatil úvěr na toho tvého Nissana Sunny a ty teď už vyplňuješ objednávku na 335i. >😒]

PS: Jestli jsem si tě s někým spletl, což si nemyslím, omlouvám se. 😉
martinpapo
:yes:
o něco menší hnus než ta předtím a vzhledem k této skutečnosti se většině lidí bude líbít. Technika na špičce ale jinak totální šeď
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
Šeď je sice v Německu, ale u jiný značky. Zrovna BMW je tou poslední značkou, kterou bych označoval za šeď...
Ok, tak fajn. Uvidíme naživo, ale zatiaľ OK.
MazdaGE
Samozrejme ze tyto auta se nedaji porovnavat skodovka je porad jen skodovka a BMW7 je jedna z ikon luxusu. Ale precejen.... Novy superB ma mohutne zadni blatniky jako tomu bylo u BMW7 ale ouha BMW7 se stava vic ladnym a nema tak masivni * jako ted prevzal superB. SuperBu to nepridalo, spis naopak, i octavka ma lepsi tvary nez ten novy superB.
Avatar - DBS
DBS
No nevim.Moc se mi to nelíbí,hlavně ty ledvinky mi přijdou moc velký,ale třeba tomu postupem času přijdu na chuť,tak jako u minulé generace.
Avatar - Ghostyx
Ghostyx
Nadherna masina, stejne jako X6, kterou kdyz jsem videl na zivo, tak mi naprosto ucarovala... Brawo :yes: :yes: :yes:
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
X6 jsem řídil, jede dokonale. Na 21" ani nepoznáš, kde je díra na cestě! Absolutně ne! To jsou jen rozežrané kecy, které táhnou s davem :no:
Klaudius
Elegancia, noblesa, luxus. Ale ničím akosi neupúta. Nevyzerá príliš ako novinka, a už vôbec nie ako nástupca predchádzajúcej generácie, v porovnaní s ňou má takmer archaický dizajn. Že účel je hlavným kritériom, platí asi aj v luxusnej triede.
Čo sa dizajnu týka, čakal som viac. Premakanejšie detaily, decentnejšie ťahy, výraznejšiu formu. Toto je príliš umiernené a trochu nedotiahnuté. Vpredu na mňa priveľké ľadvinky pôsobia rušivo, akoby chceli veľkosťou prekonať masku chladiča na Mercedese. Vzadu neladia svetlá s čudne poprehýbanými líniami obvodu, s prednými svetlami sa trochu bijú. Zaujímala by ma celková dĺžka a hodnota rázvoru, zadná náprava sa zdá byť posunutá až príliš vzad, spolu so širokým druhým párom dverí evokujú natiahnutého jazvečíka. Niekedy si vravím, zlatý Bangle.
Každopádne realita ukáže, či umiernenejší vzhľad a pokojnešie línie voči predchodcovi sú tým správnym receptom. V tejto triede možno áno. O technike je asi zbytočné diskutovať, tam niet čo spochybňovať. Dizajn ma trochu sklamal, čakal som viac, alebo lepšie povedané, skôr niečo iné. 😄
Sakra ptám se proč ten bavorák kopíruje superba od VW?
Má toto vůbec zpotřebí?
Jestli to není náhodou tím náskokem díky technice.
GTI
Nikdo samozřejmě nic nekopíruje, jen vidíš, jaké designové trendy budou hýbat za dva až tři roky Evropou. Skutečnost, že Superb vypadá jak vypadá jen nasvědčuje tomu, že Škoda hraje opravdu první ligu. Myslím, žes také pochopil, proč C5 zestárla ještě dříve, než se dostala do prodejen...
Tu C5 (starou) jsi trefil. :yes:
Klaudius
To si kde zobral s tou C5....vlastná fantazia?
GTI
Realita.
Avatar - Dinar
Dinar
Je to trochu nadsazené, design C5 je velmi povedený, hodnotíc očima roku 2008, ale pokud jde o trend, ten jde jinudy, u C5 máš dojem pohledu na velmi dobře zvládnuté Audi s něčím navíc. Jenže linky Audi z roku 2002. Tím ale vůbec neříkám, že se mi C5 nelíbí nebo že se nelíbí obecně. 😉
Avatar - T613
T613
to je kus pravdy, že C5 vypadá jako by zde byla od jak živa 😉
neviem preco tu pletiete tak hrozne dispropcialne auto, ako SUPERB. 7er s tym nema nic spolocne absolutne. Ak mi nieco toto pripomina, tak trochu quattroporte
Po predstaveni LSka vsichni zacli povazovat za ten spickovy luxusni sedan Lexuse (ktery mj. kopiruje od BMW, kdyz napriklad integruje koncovky vyfuku do zadniho narazniku). Konecne se zase tim nejlepsim stane BMW, ktere urcuje smer a je originalni, i se zadnimi lampami... Sem zvedavy, jestli novanari zacnou vychvalovat novou sedmicku tak jako vychvalovali LS. Ten kdo se v autech vyzna, co znamena kopirovat napad ci design, ale BMW je ten posledni kdo by neco kopiroval... Mnichovsti byli vzdy nejlepsi. A predchozi sedma byla prechod, ne ulet. Toto je vyvoj Bangleova designu. Bravo BMW :yes: :yes: :yes:
Johnnn
Design opravdu potěší, technika na výši, proměnlivá geometrie zadních kol...prostě vše co si jen můžeme přát. Stejně bych si ji ale nekoupil. Podle mě musí pořádná limuzína izolovat okolí, musí vytvořit auru klidu, pohodlí a uvolnění. Nová sedmička bude s velkou pravděpodobností stejně tvrdá jako její předchůdce. Kdybych si kupoval trojku tak by mi to nevadilo - tam se to očekává, ale tady nejde o požitek z jízdy. Luxusní limuzínu přece neřídí její majitel...A pokud chce tak je lepší si koupit pětkovou/šestkovou řadu. 😄
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Jiná, ano. A to je ono. Všichni ladí na komfort jen. Ale BMW ladí na komfort a sport režim. To umí jen BMW. Musíš ji brát takovou, jaká je, jinak musíš jít jinam...ale tos asi už pochopil 😄
Johnnn
Jasně že pochopil 😄 Ale řekněmě, že si chceš koupit luxusní vůz a chceš si vybrat u BMW, protože máš radši sportovní jízdu. Postav si do řady 5,6,7, případně ještě X6 (pokud už kolena neslouží 😄 ). Která z nich bude lepší? Není najednou sedmička zbytečně moc dlouhá? A pokud ti nejde o řízení, postav do řady S,LS,7...V které bude více komfortu?
Avatar - Atlis
Atlis
Toto sa niekomu paci? Ved to je LS krizene s prasatom.
Auto bude urcite skvele jazdit, bude skvele vybavene, ale je to hnus velebnosti...
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Atlis
Atlis
Co to meles?
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Já taky tajně doufal, že BMW 7 výrazně ukáže směr a vytvoří nadčasový design, který ani ke konci života modelu nebude působit zastarale.
Doufal jsem v podobného ducha, co má pětka. Komplexně jsem z designu nové sedmičky rozpačitý.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
Dinar
To jsou celkem kategorická tvrzení. Zkus vyjmenovat nějaké prvky designu BMW, a pak napiš, které z nich sedma postrádá.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
Dinar
No, a jsme doma, klasické pro tebe znamená, ze současných modelů. 😄 Ale i tak se podívej pořádně, genů E65 je tam požehnaně.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
Dinar
A jaké klasické prvky z E38 měla E65 a teď nové sedmě chybí?
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
Ja myslim, ze spousta lidi cekala, ze dostanou od novy sedmy stejnou facku jako tomu bylo u predchozi generace. Proste neco naprosto drzyho, co se designu tyce...neco, co si netroufnou udelat u MB ani Audi...neco co urci smer vsem dalsim nasledovnikum z nizsich rad. Misto toho je sedma ponekud konzervativnejsi a usedlejsi...
P.S: ty zadni svetla pusobej hrozne velky...
Avatar - Dinar
Dinar
Jednak, nemyslím, že by tohle spousta lidí čekala, trochu mi to zavání krátkou pamětí, hlasy od roku 2001 křičí úplně něco jiného.

Ale stejně, nesouhlasím s usedlostí nebo nedrzostí. E65 byla oproti esku (W220) kontrastem v masivnosti, nový 7-er je proti současnému, noblesně uhlazenému esku, kontrastem v akcentu na sportovnost (krátký převis, dlouhá kapota, kolmé konce auta). Obrázky možná trochu matou, to auto ale v reálu působí ostře jako břitva. Mnohem ostřeji a namyšleněji, než kdy dokázala působit ikona zaklínačů se klasickými bmw7 tedy E38. To, co píšeš není ani tak problémem usedlosti, jako toho, že chybí prvek kontroverznosti, to je fakt, jenže po E65 by muselo BMW ukázat něco s tvary lunochodu, aby to vyvolalo podobnou debatu. 😉
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
Jo kontroverznost...to je ono. Prechod z E38 na E65 byla proste pecka...spadena celist. Nova sedma uz neni tolik provokativni
Avatar - jurajos
jurajos
Neviem co to maju z tou kontroverznostou. Neda sa ist takto stale. Myslim ze samotny Bangle to aj tak povedal. Najskor revolucia, potom evolucia. A tado sa podarila vyborne. Kiez by aj iny mali take gule!
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - jurajos
jurajos
Daj tomu sancu a vydrz na zivu prezentaciu. Myslim ze potom tam najdes vsetko co od BMW ocakavas. A ked nie...tvoje oko isto potesi A8.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - jurajos
jurajos
Svojho casu som podobne pozeral na 4porte...ale ked som ho zbadal nazivo padol som na zadok. Predok ktory som nemohol vystat zdal sa byt zrazu dielom majstra, dokonale proporcie a krasa k tomu. Verim ze podobne to uvidis so Sedmou. A ked nie...dosad si co chces...len som si pamatal ze obdivujes A8.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
LLLukas
Trojka se mi líbí, je to pro mě nejkrásnější BMW. Navíc můj sen. Ale s tou usedlostí atd. a s tím souvisejícím zklámáním to vidím stejně. Zvlášť mě mrzí, že v tom pohledu zezadu furt vidím nějaké jiné modely, furt mi to neco pripomina, nevím, ale prostě mi ten zadek k BMW nesedí.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
Dinar
Druhý a třetí pohled tomu pomůže, a hlavně naživo, na to si klidně vsadím. 😉
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
Dinar
Avatar - Dinar
Dinar
Nepíše FX o sedmičce? Já jen abychom z každého vlákna nedělali wolffí eintopf.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A2
No vidíš nakonec si dostal i ty rozum a uznal,že nejlepší design najdeš jedině u Fiatů (Fiat,Alfa,Masserati, Ferrari..) :yes:
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A2
Jedny z nejhorších plagiátorů si chtěl napsat, to máš pravdu, oni naopak ty proudy designu vytváří, pro ty, kteří se jich následně chtějí chytat a chytají..
Nemyslím si, že by ses tady chtěl nějak více rozepisovat. 😉 To ti nestačlo včera, když jsi budoucí AR 169 napasoval fiaťáckým způsobem do vybrané společnosti S-ka, Sedmičky a Á osmy? >😁
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Podla mna je toto urcite o triedu lepsie, ao E65 uz aj podla fotiek...

Nievm kde kto zobral, ze BMW 7 ci A8 ma byt povysenecke, to si moze mysliet len ten, co snad trpi komplexom
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ty auto mají přesně to ale v lidech vzbuzovat. Prostě musí.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Navtech
Jednou se takhle probudíš a začne se ti líbit. Jako mě ta současná. Pořád jsem jí nepřišel na chuť, ale jak šla cena před faceliftem dolu, tak jsem sebral prasátko a utíkal do Autecu pro jednu po komunistovi z Parlamentu. Stačilo vytepovat ten smrad po něm a jak človšk prožíval tu lásku ti ani nebudu vyprávět.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Navtech
Nojo, já ti jen říkám, že se s tim vyrovnám.😊 Pro mě je sedma auto, který si koupim, aniž bych ho viděl live, nebo se v něm musel týden vozit. 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Jsi prostě takový starý důvěřivec. 😄 😉
Navtech
Jsem, mě každej ukecá >😁
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
to je ale chyba, lebo E65 oproti S-klasse a LS je o nicom
Navtech
To jsou tvoje pocity a ne realita.
A2
Jasně, a ty tvoje jsou prostě realita.. :yes: >😁 >😁
Navtech
Jizdní vlastnosti nevyčteš ani ty z auto-moto časopisu. To neni, jako přelízt ty z Tipa do posledního Brava a zkoumat posuny v kvalitě.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
T613
to chce klid a relax 😉
jinak co se týče vzhledu tak s babo souhlasím 8-s
Navtech
No, drzej si na to dost! >😁
Avatar - T613
T613
já jsem čistá esence drzých keců >😒]
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
T613
Tož nelíbí se mi ani trochu, toť celé
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Až uvidíš, svezeš se a prostě zažiješ, budu potřebovat Liebherr na to, abych ti zavřel bradu = dostal zpět na čelist, která bude někde v Austrálii skákat z toho, jak úžasný zážitek jsi právě měl...věř mi, nevíš, o čem mluvíš, pokud to nezažiješ...
Avatar - jurajos
jurajos
Ze Liebherr...dobre! >😁 :yes:
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
panja
...jen aby zas jeden nešoural hlavou o střechu. Mám takový dojem, že vývojáři jsou zakomplexovaní trpaslíci, kteří staví auto takříkajíc na tělo. Bohužel na své. Ale jinak dobrý. 😉
GTI
Tohle auto tě katapultuje rázem o sedm pater výše. Prohlédl jsem opět snímky a zejména u té krémové barvy (na rozdíl od tmavé nevnímáš jen obrys ale i "obsah" karoserie) začíná být jasno. Tam je vidět to dokonalé napětí. Auto drží při sobě a boční hrana v úrovni klik, to je tetiva tenzí. Kabina sportovně posunutá dozadu, předek a záď dokulata. K tomu narostlé ledviny... s překrásnýma očima. Jo, je to dělo. Luxusně sportovní bavorácký dělo. Přijmeme ho dříve nežli předchůdce. Je to tak pěkný, že by si ho člověk měl pořídit...
Pokud splní co slibují i u budoucí generace 3er-Reihe tak se máme na co těšit. >😒]
GTI
BMW nezklamává...
Navtech
Zabalte mi tfi >😁
GTI
>😁 :yes: Je to fantastická kára.
Konecne nekdo, kdo to pochvali. Me se zda nova sedma taky velice pekna. A pekny i vydrzi. Vetsina z vas, co dneska rikate, ze sedmicka neni hezka, si na ni casem zvyknete. A casem se vam zalibi...
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Na tuhle chvíli vždy čekám jak vyprahlá zem na déšť. Vždy, když příjde něco z BMW, je to událost. A když to je vlajková loď automobilky, je to o to větší událost!

Proč říkáte, že MB S-Class je nejlepší limuzína? Vždyť u Mercedesu umí naladit jen podvozek a pěkně udělat interier...a...a...tím to hasne. Jo a motory od AMG. Konec.Ale u BMW jsou vždy průkopníci s nějakou technologickou novinkou...I-Drive, HUP Display, twin-turbo engines, vodíkový V12 v "civilu" a mohl bych dál pokračovat. BMW vždy určuje směr, a tak tomu i bude.

Tohle je auto pro řidiče, kteří VÍ, co chtějí!

Lepší limuzínu momentálně nenajdete v této třídě. Pokrok je pokrok... :yes😒br />
Přeju hodně úspěchů téhle "A-Classe" :yes: :yes:
Johnnn
Tak právě I-Drivem bych moc neargumentoval. Používal jsi někdy I-Drive? Nemám moc rád sdružené ovládání ale I-Drive je víc zmatený než MMI, Command od MB je z nich asi nejlepší. Mít technické vychytávky neznamená mít lepší vůz. O pár příspěvků výš je můj příspěvěk ohledné sedmičky. Osobně mám na luxuxní limuzíny trochu jiný pohled...
Podle me je prave I-Drive nejlepsi. A nechapu proc by s nim Johny.Rico nemel argumentovat. Poprve centralni ovladani opravdu pouzilo BMW. Audi a MB si to udelali podle neho.
Johnnn
Ale udělali to líp 😄
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
To je to, o čem píšu pod tvým příspěvkem, čti 😉
Johnnn
Sorry, nevšiml jsem si že je dole odpověď
Podle me je prave I-Drive nejlepsi. A nechapu proc by s nim Johny.Rico nemel argumentovat. Poprve centralni ovladani opravdu pouzilo BMW. Audi a MB si to udelali podle neho. :yes: :yes: :yes:
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Používal. V 530xd, v X5 3.0sd, v X6 35d...jsou to skvěle ovladatelné systémy a potřebuješ na to čas jako na kterýkoli jiný systém, o němž se právě učíš!
A je možné, že MB má lepší, ale to jen proto, že 7 přišla s I- Drivem první a pak ho testl MB a dotáhl ho v tom, co se nelíbili "odborné veřejnosti" (což mi přijde jako pakárna :no: ).
Vem si třeba blinkry v předních světlech...diody. Kde je jinde můžeš najít? Je to prostě klasa. Neboj, po jízdě by sis ji zamiloval. Tomu věř.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To bezpecnostni prvky posuzujes podle reklamy? Chces vyjmenovat jaky prvky ma BMW? To by me spis zajimal crash-test, kdyby se u luxusni tridy dal. A pochubuju, ze by nove BMW dopadlo hur nez starsi MB.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
>😁 GTI, ty dokážeš pobavit >😒]
Díky za evaluaci :yes: :yes: :yes: >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😁
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
Nastuduj si neco o historii MB-S, pak budes mluvit (psat) jinak...prvni airbagy atp. Mozna by ti stacil jeden dil Top Gearu 😉
Ale pan se nako vyzna. V MB-S byl opravdu poprve pouzit airbag. Vis kde bylo prvne pouzity ABS?
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
No urcite to bylo nemecky auto. Takze taky MB-S? >😒]
Spatne. Audi. Tak tady nemachruj, kdyz ani nic nevis! Nerikej, ze si nekdo ma studovat historii, kdyz se v ni ani ty nevyznas! 😉 mala rada
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
Ja myslim, ze se pletes 😉 tak jsem naschval zagooglil a nasel jsem u MB-S "the first use of anti-lock brakes". Doufam, ze se tu dneska jeste objevis, abysme to mohli probrat pane Všeznalý 😉
Nemachruj ty. ABS je dilo MB
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Mám rád lidi, kteří "řídí" svůj automobilový svět podle těch žvást v Top Gear... :no: Opravdu super odpověď.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
GTI, nereaguj prosím na moje příspěvky, jo? Nemám zájem poslouchat slovenské žvásty. So * off :no:
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Johnnn
Řídit se pouze nějakým periodikem je opravdu zcestné, s tím souhlasím. Boužel nikdy se mi nepodaří řídit všechna auta, které bych chtěl a dokonce se v nich asi ani nesvezu. K tomu je např. Top Gear/Autocar/... skvělý. Případně si můžu porovnat svoje poznatky a poznatky lidí, kteří jsou v tomhle jedni z nejlepších 😄
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Jo a ještě něco k těm airbagům: Použili je první, ano, ale je to už dááávno. To je to samé jako když bych já oslavoval začátek používání pneumatik gumových pro jízdu místo dřevěných kol z kočárů a vozíků ze středověku. Jde o to, kdo s čím přijde teď, to je důležité. Na minulost se až tak nekoukej...
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
Slo mi to jakym zpusobem jsi to ve svem prispevku podal..."pouze interier a podvozek". A svet podle TG neridim, ale byl tam peknej vycet toho, v cem ma MB primat. Kdybys byl trochu objektivnejsi, tak bych nemel duvod takhle reagovat - proti BMW nic nemam, spis naopak.
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Jasně, já jsem zaujatý BMW, to se ví a je to pravda. Jenže vem si to tak. Každá nová generace limuzíny je vždy lepší než kdejaký starší konkurent...ber to tak a o tom nemůžeš argumentovat.
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
No v tom pripade ale tvoje tvrzeni v prvnim prispevku postrada logiku, ne?
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Proč myslíš?
jsi moc zaujatý. Tohle říct o S klasse kterou ještě nikdo nezesadil z trunu na daném segmentu je velmi troufale. Někdy by si se v tom autě měl provést a prostudovat historii jedné z nejstarších automobilek, která zásadně ovlivňuje automobilovou technologii a která světu dala velké množství již dnes běžně používaných prvků u všech ostatních značek - Mercedes-Benz
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Já vím...tak vždy mluví zaujatí...podívej se na sebe, co parkuješ v garáži😄 Nemáme si co vyčítat :-! :no:
Avatar - jurajos
jurajos
Na rozdiel od teba som za tmavu...ale v tej bledej vidim svoje prve 4porte. Velke ladviny ktore treba najskor vidiet a az potom clovek pochopi, co je to byt zasiahnuty bleskom. Michael Corleone by vedel rozpravat! >😁
Niektorym chyba v novej Sedme arogancia, drzost, sabaistota. Zo Sedmy vsak dycha hlavne vedomie lidra, toho, kto vie ze liga sa nehra, aby sa jej mohol zucastnit, ale aby ostatny mohli byt spolu s nim clenom.
Sorry...malo byt pod GTI 😉
GTI
Jo.
Avatar - jurajos
jurajos
Ohladne buducnosti BMW sa pisalo cosi o zavedeni novej osemstupnovej prevodovky. Bol to zvast? A ak nie preco ho Sedmicka nema?
Tak v Mnichově určitě odvedli dobrou práci. Určitě skvělá technika, materiály, podvozek a nezapomněli na radost z jízdy (Kolony na dálnicích a ve městech >😒] ), ale něco tam chybí. Překvapuje mě, jako by se báli odvážnějšího designu a chtěli si to vyžehlit u těch, co nemuseli extravagantní poslední 7mu. Asi těch prachatejch staříků, obtloustlejch managerů a nadšených „Brawo“ obdivovatelů bylo moc. Čekal jsem větší metamorfózu studie CS. Chybí mi tu ty BMW's neokoukatelné linky, kde by je člověk očekával, ale přesto iritující až si je zamiluješ. Deus ex Machina, pro který jsem schopen tolerovat třeba chybičky v ergonomii. Něco co by mne posadilo, jako pokaždé když vyjela nová 7ma, chvíli jsem nevěděl jestli nekoukám na záď C5 ;-\. Tak good luck
LLLukas
...přesně tak :yes:
ladlen
Na ženu príliš dobré!!! >😁 >😁 >😁
Na 18 prodaných ks v česku za 1-5/2008...slušná diskuse >😁 Počet názorů překročí tradičně matematicky prodaný počet 43,2 aut za 2008 dost výrazně a to je jen a jen dobře.Jinde v tom budou jezdit... :yes: :-!
Navtech
Zeptej se svojí vzdělaný manželky a vysokoškolský dcery, jestli se to auto už prodává! OK?!
Avatar - pumpkin
pumpkin
Mám pocit že BMW sa pri zadnej časti novej sedmičky inšpirovalo 2.generáciou BMW 7...teda aspoň mne to tak pripadá. V každom prípade 5.generácia vyzerá omnoho lepšie než tá ozrutná predchádzajúca generácia..tá sa mi jedine páči v spojitosti s videoklipom od Stinga - Stolen car 😄
Nechci nijak zvlášť kritizovat BMW, ale osobne si myslim, ze tohle se jim moc nepovedlo.
Nazyvaji to sice ,,novou radou'', ale me to spis prijde jako nejakey megafacelift. Navic ne tak uplne povedeny. Nevim, co ma napriklad znamenat ta zad. Horsi zadni svetla ma uz snad jenom accord combi.
Ten predek by docela sel, nebyt zbytku auta. Cele totiz vypada tezkopadne a az moc mohutne. To jsem jeste nezminil az obscenne velké ,,ledvinky´´, které vuci malym svetlum pusobi nepatricne. Myslel jsem si, ze se z minule generace pouci, jenze ono se to tezko meni, kdyz je ta nova komplet postavena na te stare.
Ach jo, kam se podel koncept CS.
Navtech
Nevěš hlavu! Určitě se ti bude líbit! Nebo chceš říct, že v tobě přišla o dalšího zákazníka? Já jsem optimista a live bude vypadat určitě lépe! Počkej na první oficiální videa a na živou produkci! Drž palce a nevzdávej to!
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.