Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
LLLukas
0
...jen ty plasty olíznout >:D
0
Co jiného by jsi od auta chtěl, snad ne jízdní vlastnosti ... >:D ?
acALIEN
Pekne se nam bateriaci rozjeli :).Tesla chrli roadster s vlastnostma Porsche Cayene,ted prijde jeste sedan,Prius dostava nove LiPol baterie,Honda chce prodavat Hybrid za 300tis CZK.....no,jak na tohle odpovi ropaci...
Nový Prius bude mít Li-Ion,nahradí tak nynější Nimh. Li-Pol se spékaly a dokonce i vybuchovaly, když se "přebily" a nebo když se dostaly hluboko pod bod vybití.
Ropaci si to libit nenechaji a vynesou trumfy - ropa za 150 USD. Mozna jeste tento tyden.
davy
Tenhle koncepte mne oslovuje. K autu jeste fotovoltaickou elektrarnu a jsem zcela nezavisly na rope:-) Teslu jsem pred par tydny videl na Velke cene v Monacu, kazdy se u toho zastavil, auto stalo u Casina a bylo pichle v zasuvce:-)
ZocelenyDrapalik
V centale koncernu se prave rozeznela varovna sirena. Poplach - lidi uz neveri na uzasne ciste dizly! Ektrina v automobilu je in a kazdy takovy model budi rozruch. Rychla konstrukterska rota byla prave probuzena a sjizdi po tyci z loznic, kde je vedeni udrzovalo v umelem spanku ke svym pocitacum a kresli elektromobily a hybridy co jim sily staci. Ale zo to trvalo. Mala firmicka ukazala miliardovym gigantum zada. A pak ze to pry nejde. A vida. Kdyz se chce, jde to.
IPace
"Tesla Motors je prvním výrobcem, který dotáhl vývoj elektromobilu až k sériové výrobě." Tesla je jen prvni kdo to dotah v seriove vyrobe s marketingem, seriove se us davno vyrabej elektromobili GM, kuprikladu EV1 se prodaval od roku 1996 a byl spolupraci nekolika automobilek, a jine elektromobili se seriove vyrabej po celem svete i v EU, jen otom spousta lidi nevi a automobilky to taky nijak nedavaj extra najevo , staci prolistovat treba tyhle stranky a informaci je tam o elektromobilech hafo [odkaz]
No momentálne sa sériovo vyrábajú športiaky Tesla Roadster a Venturi Fetish (boli aj na autonews). Okrem toho ešte nórske mestské vozidlo Th!nk. Vyrába sa aj čosi iné?
Renault Cango Elektric ( ale dela se prestavbou u firmy Cleanova ) , Peugeot Partner, Smart EV ( tusim jen pro UK, Japonsko a Australii ) , a pak maloserii u malovirobcu
treba u Mercedesu me mrzi ze dodneska nedotahli dokonce A elektric, ikdys Acko bylo pro elektopohon us odpocatku konstruovane a zvisena podlaha u tohoto modelu zeje prazdnotou namisto toho aby tam byli baterie ;-\
treba u Mercedesu me mrzi ze dodneska nedotahli dokonce A elektric, ikdys Acko bylo pro elektopohon us odpocatku konstruovane a zvisena podlaha u tohoto modelu zeje prazdnotou namisto toho aby tam byli baterie ;-\
Johnnn
Ještě bych dodal, že "převratná" Tesla není zase až tak převratná. Jak se mohlo stát, že minispolečnost Tesla dokázala jako první komerčně postavit sportovní elektromobil. Velké automobilky ještě nic podobného neprodávájí jen z jednoho důvodu. Tím je vývoj vhodné baterie. Tesla používá zcela bežné komerční Li-Ion články, přesněji řečeno jde o 6831 článků zapojených do série v několika blocích a ty pak paralerně spojí. Tesla uvádí životnost 100 000 km. Boužel nepodložila zatím jak k těmto hodnotám přišla. Snáší se na ni proto velká kritika, která se k nám boužel nedostane. Proč něco podobného neprodává Lexus/Toyota/Panasonic? Jsou to přece odborníci na hybridy a elektromobily, dnešní špička :-) Tesla je podle mě zajímavý počin, takový předskokan k elektromobilům. Jejím bateriím bych nevěřil...