Tesly jsou vesmes online kdys je signal mobilnich operatoru, a pokud nekdo Teslu ukradne, sice s ni asi odjede , ale hned jak nahlasis kradez, tak Tesla proste zablokuje kody a auto se pri spojeni prez net proste dal nehne a jeste nahlasi kde zrovna je, stejne tak jsou kodovane hlavni dily pohonu, takze pokud nerozkodujes dany SW, jsou k nicemu i samotne dily pohonu, takova Tesla jiz ani nemuze pak nabijet na siti Supercharger
zablokovat auto muzes i ty coby majitel prez telefon se kterym mas Teslu sparovanou, respektive s uctem u Tesly, proto funguje i to ze Teslu muzes pujcit nekomu na druhe strane planety nez jsi sam, proste mu telefonem z te druhe strany planety auto odemknes a povolis treba 1 jizdu
docela se divim ze tyhle vesmes jednoduche veci nemaji dnes automobilky bezne alespon v drazsich modelech
To mi připomenulo film Kurýr :-)
Jinak docela mě zajímají detaily toho zabezpečení. Keyless je v dnešní době docela velký problém a proto taky opět roste počet ukradených aut. Tesla teda v tom novějším klíči už má nějakou lepší verzi, která se nedá tak snadno obejít zesilovačem signálu? Ten PIN kód samozřejmě může pomoci s ochrannou proti ukradení, ale asi bych raději zvolil VAM, než PIN