General Motors se snaží podpořit prodeje značky Hummer na evropských trzích a připravil speciální vydání modelu H3 s označením Sensation, které bude nabízeno pouze v Evropě.
Divil byses. V USA jim to nejde, tak to budou prodávat tady, kde podobné obludy letí... Q7, Cayenne, GL, R, Touareg, X5 a X6... vždyť ta auta jsou si tak podobná, všechno přerostlé obludy.
Srovnávat H3 a evrospkou koknurenci jako je Cayene,ML,X5 je jako srovnávat nebe a dudy. Najdi mezi nimi ještě jeden motor, který má plus minus 180 kW a dělá vír v nádrži, když jen trochu šlápneš na plyn, zastaralou 4-stupňovou převodovku, podobné zpracování interiéru...Hummera zachrání diesel a hybridní pohon.
keby to bol aspoň poriadny hardcore osemvalec ale táto päťvalcová zlátanina-žere ako keby bol benzín zdarma ale výkon nikde..toto nie je otázka mám/nemám na to..to je otázka mám/nemám rozum :-!
Michale Polane, ty si kup Toytu Aygo s litrovým motorem nebo auto na vzduch a nevyměšuj ty svoje anti-SUV nenávistný sliny!!! Nikdo včetně mě na ty tvoje obludnosti na jedno brdo neni zvědavej! Shalom! :no:
nj, papierová spotreba ale nie je všetko...a navyše hummer nič z výdobytkov modernej doby (diesel/hybrid >:D ) nemá takže relatívne úsporne znamená jazdiť s ním pod 15litrov
Jeje jeje hosi, tohle je web pro fandy automobilu. To ze se nekomu nelibi H3jka neznamena, ze by meli jezdit jen nakupni tasky. Mam X5, MB A a Smarta. Auto typu Audi Q7, Cayene, X5 ... si clovek kupuje zaprve, ze na to ma, zadruhe, ze chce image a zatreti, ze jsou to bezpecna auta s velkym nadhledem pri jizde. H3 neni zazrak modernich technlogi (stejne polovina z Vas skarohlidu nevi ani jak vypada utomat uvnitr, takze resit 4 stupne, nebo 7 ...), ale nei to zas zdroj vydirani automobilky (neustala vymena ramen u vsech BMW, poruchovost Q7 a extremni poruchovost VW T. ...) Proste je to poradny a hezky udelany auto pro chlapy.A diesel ??? Kdo chce setrit, nebo na to nema, tak at si koupi Octavku ... Neni nic smesnejsiho, nez clovek co si koupi Mergla, nebo Q7 v dieselu a aby se za to nemusel stydet, tak si to da bez oznaceni modelu ... :-) jeeeezis koupit si auto za dve mega a jeste se za nej stydet ... Navic H3 se da NOVA od ofiko prodejce i s dovozem sem koupit za 750t !!! Tak bych se tem zlodejum tady na to vykaslal ... to samy Jeep ...
fúha chlape, tak si nám to teda riadne nandal..škoda že namiesto ostrielaného SUV borca pôsobíš skôr dojmom človeka čo jazdí na felícii
"stejne polovina z Vas skarohlidu nevi ani jak vypada automat uvnitr, takze resit 4 stupne, nebo 7 "..perla týždňa, keď neviete ako vyzerá zvnútra automatická prevodovka nemáte nárok označiť štvorstupňový automat za archaický..ámen 8-s
dieslové SUV-blbosť lebo kto chce šetriť nech si kúpi oktávku...perla týždňa No2..doby keď sa turbodieslový agregát kupoval výhradne kvôli úspore paliva skončili tak pred 10-15 rokmi kámo..
majiteľia dieselových SUV si dávajú odstrániť označenie motora lebo sa hanbia- >:D >:D kurňa chlape to snáď nemôžeš myslieť vážne..robí sa to preto že dieslové motorizácie sú zlodejmi prevažne vyhľadávané
Diesel případně hybrid je pro SUV jako dělaný - čím těžší auto, tím víc toč. momentu je potřeba. A to je s benzínem problém. Ano , zážehové motory taky umí produkovat točivý moment, ale u SUV je třeba vysokoobjemový motor s vysokým zdvihem pístu. Takže aby to stálo za to, tak 8 válců a 5 litrů objemu. Tenhle Vortec má "jen" 328 Nm a to je na 2131 kg těžké SUV málo. Řešit 4 stupně a nebo 7 může i laik. Obecně obvykle platí, že čím víc stuňů, tím nižší spotřeba. Hydra-Matic 4L60-E je planetová převodocka s hydrodynamickým měničem. Nemá přemostění a na měniči jsou ztráty. Osobně bych si toto auto nekoupil kvůli spotřebě a neohrabanosti. Ne protože bych neměl prachy na benzín ale proto, že je to zbytečné plýtvání. Proč nesmyslě pálit skoro 20l když můžu jen 11...Nejsem nějaký šílený ekolog, ale tohle je opravdu plýtvání.
To samozřejmě označuje, to ale neznamená, že je to automaticky hatchback. Viděl jsem, když Calibera poprvé představoval novinářům jeho designér (zkouk ´sem to na Utube) a doslova hovořil o Caliberu jako o jednom z prvních crossoverů vůbec. :-!
Dobrá, bod pro tebe. Jen co se týče faktu, jestli budu víc věřit designerovi od Dodge nebo (bez urážky) redaktorovi auto.cz, tak mám priority jasně daný...