Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Tohle jsou nejprodávanější auta v Evropě za červenec. Pomohly vysokým prodejům emisní normy?

28 komentářů

Avatar - Blue Sun
Blue Sun
a další měsíc pád o třicet procent zase hezky dolů...
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ano, vše díky zmatečnému chování EU a EK.
Děkujme "Dieselgate" za to, že se ledy vůbec hnuly a stupidní systém NEDC mizí …
Děkujme "Dieselgate" za to, že byly přímovstřikové motory konečně opatřeny filtrem pevných částic.
Děkujme "Dieselgate" za to, že automobilky konečně pochopily že bez SCR to nepůjde.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Raději bych to formuloval: až na základě dieselgate. A taky zmizel odporný 1,4 TDI.
Anonym
Děkujeme diselgate za to, že od příštíchnorem nebude v podstatě možné vyrobit jiné auto než hybrid.
Poděkujme EU za to, že
Že snížení emisí stojí miliardy €.
Že většina poruch v moderních vozech má na svědomí nějaká ze součástek na snižování emisí.
Že tyto věci strašivě zvyšují cenu i servisovatelnost aut.
Že vyvíjí další drtivý tlak a to pouze na automobilový průmysl, i když auta se už na plošných emisích podílejí maličkým zlomkem.
Že všichni, aniž by to věděli, v ceně auta platí tisíce až statisíce jako pokutu za nedodržení nesplnitelných norem.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Zase na druhou stranu, kdyby šli od počátku cestou pořádných hybridních technologií, ušetří si nesmyslné systémy na řízení a snižování emisí. Je to sice střelba i do vlastních, ale Toyota v tomhle poráží všechny. Je jedno, zda německé, francouzské, italské či třeba japonské značky, je pořád o generaci napřed.
pogo26
A až se zase změní metodika měření emisí, která je tedˇ výhodná pro hybridy, tak se bude dít to samé jako teď.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Myslíš tak, že by se vrátila totální anarchie a naprostý nezájem o emise? Jo, věřím, že taková doba zase přijde, ale tou dobou už budu bydlet jinde.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: 😄
pogo26
Pár měsíců by snad neznamenalo nějakou anarchii. Nevím, proč kvůli tomu riskovat vyvolání krize. Pokud by chtěl někdo opravdu řešit emise, tak by musel postupovat zcela jinak. Tohle je jen hysterie. Pokud zůstaneme jen u aut, tak proč ještě dnes mohou legálně působit firmy, jež nabízejí vykuchání filtru pevných částic nebo chiptuning? A ten nezájem o emise tady někdy byl? Normy se průběžně zpřísňují už mnoho let a auta jsou na tom v čase také lépe. Nevím, proč se to zrovna u aut musí najednou hrotit.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Žádná krize neni = jen ty co nejvíc podváděli = maj trochu víc problém než ostatní. To je celý
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Protože...
A to je vlastně úplně jedno. Zbytečná snaha.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Neplácej kraviny = v jakýkoli metodice má hybrid nižší spotřebu a emise

Víš proč? Protože prostě spotřebu a emise = má nižší 😄
Avatar - Emel
Emel
Kdyby šli cestou hybridních technologií, tak by ztratili své zákazníky v Evropě.

Co se Toyoty týče... nevím, úplně to nesleduju, ale přijde mi, že poslední Prius žádný zásadní posun nebyl. Možná je ta technologická špička u Lexu?
pogo26
Já bych to hlavně nechal na zákazníkovi. Nevím, proč mně má někdo nařizovat, s jakou spotřebou si mám koupit auto. Pokud někdo chce mít malou spotřebu, tak ať si hybrida koupí. Někdo má celkem malý nájezd a spotřebu neřeší. Nechápu, proč spotřebu aut nenechat jen na trhu.
Reco
Pre ten isty dovod, preco doma nemozes palit stare gumy alebo ine dalsie mnamky. Ze ludia by aj hybridy chceli dokazuju prekvapive cisla napriklad u Porsche. Az tak vysoky zaujem tiez necakali.
pogo26
Co má o litr větší teoretická spotřeba (reálná asi stejná) společného s pálením gum?
Reco
Ze sa mozes rozhodovat len v nejakych medziach, ktore niekto urcil? To, ze si ty myslis, aku to bude mat "teoreticku a realnu" spotrebu, je len v rovine chybnych domnienok - keby to tak bolo, automobilky by dnes nemali problem homologizovat motory. Nie je to len o ich spotrebe a niekto sa nad tym aj realne zamysla. Takze ako ty nemozes palit v peci gumy, automobilky nemozu vyrabat take motory, ktore nesplnaju podmienky.
pogo26
Tak si dávej bacha, aby jsi si doma náhodou nezatopil už v listopadu nebo jsi si nezatopil na 21 stupňů.
Reco
Nemusim sledovat ani jedno, centralna plynova kotolna s vyregulovanou sustavou. Este nieco?
Avatar - white label
white label
Nejlíp to, jak lidi aktuálně celosvětově řeší spotřebu osobního vozu, dokazuje fakt, které auto je nejprodávanějším na světě.

A hybridy od Porsche se nekupují primárně k vůli ekologii, ale hlavně pro jejich vysoký celkový výkon. Chceš-li např. nejvýkonnější Panameru, pak musíš jít do hybridu.
Avatar - Emel
Emel
V principu souhlas, zatížení spotřeby řeší spotřební daň z paliva a není potřeba vymýšlet nic dalšího.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nepřeháníš to už? Že ty doteď nechápeš o co de = neznamená, no to neznamená vlastně nic 😄
Anonym
I přes to, že ti pár lidí dalo :no: máš tentokrát plnou pravdu.
Pokles v září i v dalších měsících bude strašlivý.
Zejména u německých automobilek a zejména u koncernu VW, který to všechno nezvládl naprosto děsivým způsobem.
A mě asi nikdo neobviní, že jsem antikoncernista.
pogo26
Ten velký pokles už nastal. U českých dodavatelských firem se už propouští. Důvod - velký propad objednávek. Alespoń bude mít stát při nabírání dalších zaměstnanců větší výběr.
Reco
Podla mna to take horuce nebude. Ani u jedneho nasho ceskeho zakaznika takyto stav nepozorujeme. Skor to bude suvisiet s tym, ze nie su homologizacie - tudiz vyroba stoji, alebo sa len brzdi a prvi na rane su agenturni zamestnanci. To neznamena, ze pride k poklesu, len mozno teraz prichadza mensi utlm a potom sa znovu nebude stihat vyrabat.
pogo26
Takže o nic nejde. Vyhodí se lidi a pak se zase bude brečet, že nikde nejsou. Ještě v létě je lákaly na nástupní bonusy. Lidé kvůli tomu dali výpověď v předchozím zaměstnání a v září je pošlou pryč. Jen proto, že pár ***ů se chtělo ukázat, jak myslí na zdraví svých spoluobčanů. Plno let nikdo nechtěl nic vidět a teď to dle nich nemůže pár měsíců počkat.
peterle
nové emisné normy robia problémy aj Renaultu
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Snadno, když má polovinu motorové nabídky hloupě vázanou na Mercedes. Svezli se s tím, protože Němci byli líní pracovat a radši zkoušeli lobbovat.