Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
MBRANOM
Ja nerozumiem tej primitivnej panike stale rastu predaje, mezmensuju sa iba nie je taky obrovsky narast, ale stale idu hore, a sprosti novinari vytvaraju paniku ako keby im klesali predaje. A snazia sa vytvorit dojem strachu, paniky a krizy.O co Vam ide Vy retardi.
Ale zustan v klidu, zadna panika neexistuje. Ctu vsechno po svete v ruznych jazycich a tento clanek je naproaty unikat. Autor nema co delat, dostal za ukol napsat neco, co udela kliky a zobrazi reklamy a tak take udelal.
Me treba bavi veta “Už dříve mezi zavedenou německou prémii zamířily Alfa Romeo Stelvio, Jaguar F-Pace nebo Range Rover Velar, vůči kterým se zástupci ingolstadtského, mnichovského a stuttgartského výrobce museli chtě nechtě vymezit.”
Bych se autora rad zeptal, jestli a) vi, co znamena slovo vymezit se a b) co presne ta D3 udelala, ze si mysli, ze se vymezili. To jsou jen bezobsazna slova ktera nemaji ani hlavu ani patu.
Me treba bavi veta “Už dříve mezi zavedenou německou prémii zamířily Alfa Romeo Stelvio, Jaguar F-Pace nebo Range Rover Velar, vůči kterým se zástupci ingolstadtského, mnichovského a stuttgartského výrobce museli chtě nechtě vymezit.”
Bych se autora rad zeptal, jestli a) vi, co znamena slovo vymezit se a b) co presne ta D3 udelala, ze si mysli, ze se vymezili. To jsou jen bezobsazna slova ktera nemaji ani hlavu ani patu.
Článek je klasicky nic moc = ale fakt že Audi propadá už dlouhodobě a trochu se zadrhává růst celý D3 = je prostě fakt
Neni na tom nic panickýho jak to vidí MBRANOM = prostě růst prémie D3 zpomaluje a někdo zase roste rychlejš
Viz já v úvodu = D3 je s výbavou hodně předražená a už dlouho se pere s chvílema katastrofální nespolehlivostí a kvalitou. Drnčící palubka navý A6 neni dobrá vizitka = ale to je detailík = zlobí elektroinstalace, chvílema tristní je spolehlivost motorů a tak
Když V8 prémie zlobí víc než tři válce 1,2 mainstreamu = neni to prostě dobrý >😒]
Když cena těch V8 modelů se rovná auta s tim 1,2 na celej život = neni to prostě dobrý 😄
Neni na tom nic panickýho jak to vidí MBRANOM = prostě růst prémie D3 zpomaluje a někdo zase roste rychlejš
Viz já v úvodu = D3 je s výbavou hodně předražená a už dlouho se pere s chvílema katastrofální nespolehlivostí a kvalitou. Drnčící palubka navý A6 neni dobrá vizitka = ale to je detailík = zlobí elektroinstalace, chvílema tristní je spolehlivost motorů a tak
Když V8 prémie zlobí víc než tři válce 1,2 mainstreamu = neni to prostě dobrý >😒]
Když cena těch V8 modelů se rovná auta s tim 1,2 na celej život = neni to prostě dobrý 😄
Naprosto se vsim souhlasim.
Vzdyt v te tride BMW 3 tu mame spoustu novych a to se musi aspon trochu projevit (ovsem prechod na SUV je mnohem dulezitejsi) - Jaguar XF, Alfa Romeo Giulia, Maserati Ghibli ... a neco mi rika ze jeste neco, na co si ted nevzpomenu 😄 To vsechno jednu generaci zpet neexistovalo.
Mezi SUV je to zrovna tak a navic vznikaji dost zajimave veci jako to DS7, Jaguar F-Pace a E-Pace, Stelvio, Lavante... konce to nema 😄
Vzdyt v te tride BMW 3 tu mame spoustu novych a to se musi aspon trochu projevit (ovsem prechod na SUV je mnohem dulezitejsi) - Jaguar XF, Alfa Romeo Giulia, Maserati Ghibli ... a neco mi rika ze jeste neco, na co si ted nevzpomenu 😄 To vsechno jednu generaci zpet neexistovalo.
Mezi SUV je to zrovna tak a navic vznikaji dost zajimave veci jako to DS7, Jaguar F-Pace a E-Pace, Stelvio, Lavante... konce to nema 😄
Emel
Prodeje D3 nestojí na jednom modelu, vždycky bude nějaký z klíčových modelů "v půlce cyklu"... hlavně při dnešní ofenzivě SUV, buď je novinka v klasické řadě nebo té zvýšené. Audi má nových modelů dost.
Ale aspoň jsem se pobavil, že si musí dávat pozor na DS7 Crossback by mě nenapadlo >😁
Ale aspoň jsem se pobavil, že si musí dávat pozor na DS7 Crossback by mě nenapadlo >😁
Na to že má "Audi nových modelů dost" = a nevrátili se ani na úroveň před propadem = to je skoro na paniku o který mluví MBRANOM >😒]
Je dobře že trh se šílenýho nárůstu D3 trochu nasytil = fakt nabízej problematickou kvalitu za zvrhle problematický ceny
Je dobře že trh se šílenýho nárůstu D3 trochu nasytil = fakt nabízej problematickou kvalitu za zvrhle problematický ceny
Když se podívám do čísel Focus2Move, tak je Audi za 2017 na nule a žádný propad nemá [odkaz] , ten byl jen za první pololetí.... za celý rok je jediná prémiovka z top 50 s propadem Lexus (-4,3😖.
I tak... nějaké jednotky procenta sem nebo tam, to je kosmetika. Prémie neskutečně vyrostla ve střední třídě a teď zválcuje i lepší SUV... kdyby někdo před 20 lety tvrdil, že krom Passata nebude nikdo ve střední stíhat prodeje prémie, byl by za blázna.
I tak... nějaké jednotky procenta sem nebo tam, to je kosmetika. Prémie neskutečně vyrostla ve střední třídě a teď zválcuje i lepší SUV... kdyby někdo před 20 lety tvrdil, že krom Passata nebude nikdo ve střední stíhat prodeje prémie, byl by za blázna.
zlysoused
No já bych si třeba přál, aby značky jako Jag, RR, Alfa, nebo Mase co nejvíc narušily hegemonii D3, ale v nejbližších letech to nevidím jako reálné.
.StenLi.
Ak im ne EU trhu zavari Tesla aspon z tretiny tak ako na US trhu tak maju vazny problem. V US sa iba z Modelu 3 predalo za August vyyrazne viac ako vsetkych osobnych BMW modelov spolu! (okrem X3,4,5,6 ktore su uz definovane ako Trucky), 17800-20450 vs 14450. Pricom priameho konurenta Modelu 3, BMW radu 3 sa predalo iba 3751 kusov, cize asi 5x menej. Takzke casy este len pridu, kedze predaje Modelu 3 kazdy mesiac prudko stupaju.
>😁 >😁 >😁 :yes: BMW uz se v Evrope kvuli Tesle chysta balit kufry. Kdo videl Teslu 3 nemuze se divit.
To je tvoj milny a trapny nazor 😄Takto to vyzera ked troll narazi na fakty 😄 To ze im Tesla predaje robia velke problemy v US a ocakavaju ich v mensej miere aj v EU priznava aj vedenie BMW.. ale ty e😜ert na trapne kecy asi vies lepsie >😁
Ty si taký "milny" troll...
Přesto ví o autech víc než ty 😉
Nelze nez souhlasit, ze je to podobny odbornik jako ty.
V zásadě = jo >😒]
Viz diskuze o Porsche nebo tady s tim STK = white ví opravdu velký kulový 😄
Zajímavý jak vás dráždí = úroveň Vaculík. Ve všech oborech 😉
Viz diskuze o Porsche nebo tady s tim STK = white ví opravdu velký kulový 😄
Zajímavý jak vás dráždí = úroveň Vaculík. Ve všech oborech 😉
Uznavam, pomylil som sa 😉 troll vsak nie som, to je tvoj omyl. To co pisem su fakty, najvacsi nepriatel trollov..
A co tato fakta (fakty) - Tesla neustále prodělává, D3 neustále vydělává. Dokážeš tato fakta přijmout nebo nám to zase "vysvětlíš", že vlastně Tesla vydělává? A že za problémy Tesly mohou jen zlí novináři, různí trolové jako jsme my, prostě nepřející lůza... a samozřejmě spekulanti, kdy bylo všechno ok když se spekulovalo na růst akcií ale nyní jsou to lumpové, když spekulují na pokles … >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
Jedna vec je poznat fakty a druha pochopit ich, ta druha cast ti velmi nejde. Financne vysledy mas tu: [odkaz]
Cisty operacny zisk z vyroby je 618M. Cely ho investuju do R&D atd.. + nieco navyse. Tym vznikne celkovy bilanc v podobe straty, co nie je ziadny negativny a uz vobec nie necakany vysledok, hlavne ked na tieto vydavky maju pripravenych 2,2B v hotovosti a teda stratu 717M si mozu nielenze kludne dovolit ale je vzniknuta investovanim co v buducnosti prinesie este vyssie zisky a o to prave ide tym skutocne dolezitym ludom - investorom, nie o ohurenie diskuterov ACZ tym ze vykazu zisk aby ste boli spokojni >😁 Pre vas sa situacia vyjasni v Q3 alebo Q4 kedy bude Tesla v zisku a konecne nadobudnete dojem ze technologicky startup ktory ma hodnotu 60B predsa len nekrachuje 😄 Avsak ak dominantne ovladli jediny trh na ktorom pospobia s Modelom 3 a predava sa 5x lepsie ako donedavna jedotky trhu, je to najlepsie predavane EV sveta vratane cinskych EV a v US predajoch EV obsadili so svjimi 3ma modelmi 1., 2. a 3. miesto, tak by to malo dojst aj tomu najhlupejsiemu a najzarytejsiemu haterovi 😉
Cisty operacny zisk z vyroby je 618M. Cely ho investuju do R&D atd.. + nieco navyse. Tym vznikne celkovy bilanc v podobe straty, co nie je ziadny negativny a uz vobec nie necakany vysledok, hlavne ked na tieto vydavky maju pripravenych 2,2B v hotovosti a teda stratu 717M si mozu nielenze kludne dovolit ale je vzniknuta investovanim co v buducnosti prinesie este vyssie zisky a o to prave ide tym skutocne dolezitym ludom - investorom, nie o ohurenie diskuterov ACZ tym ze vykazu zisk aby ste boli spokojni >😁 Pre vas sa situacia vyjasni v Q3 alebo Q4 kedy bude Tesla v zisku a konecne nadobudnete dojem ze technologicky startup ktory ma hodnotu 60B predsa len nekrachuje 😄 Avsak ak dominantne ovladli jediny trh na ktorom pospobia s Modelom 3 a predava sa 5x lepsie ako donedavna jedotky trhu, je to najlepsie predavane EV sveta vratane cinskych EV a v US predajoch EV obsadili so svjimi 3ma modelmi 1., 2. a 3. miesto, tak by to malo dojst aj tomu najhlupejsiemu a najzarytejsiemu haterovi 😉
3_diamanty
viem si predstavit aj cloveka ktory kedysi snival o A3 za 20 tacov ale dnes si za tuto cenu uz radsej vezme niro.... ved preco aj nie... takze iste je tu jednym z dovodov aj coraz vacsia konkurencia zo strany hybridov a elektroaut... ktore v podobne posadenych premiovych cenach ponuknu svoj vlastny a odlisny pristup k autu... pristup ktory je v sucasnosti coraz aj podla mna zaujimavejsi ... a nejde len a setrenie na palive ako takom ... ved ked uz aj premiovky coraz viac tlacia na 4 valce.. alebo dokona aj na 3... je vcelku uz pochopitelme ze sa tymto dostavaju chtiac nechtiac vlastne do vod nepremie kde je zrazu uz podstatne vacsia konkurencia ... a ked zvazime ake vedia byt dnes aj nepremiovky v podstate uz nielen vyzorom "premiove" a naslapane ... k tomu este neraz aj s lepsou praktickostou a sikovnostou tak vidim tu proste nejaky ten dovod k odklonu ... ale zase nic brutalne to nebude... ide len o akesi prerozdelenie sil z pohladu kupujucich v ramci danej ceny 😉
PS: a ked k tomu zvazime aj novych D3 konkurentov v eu ako je E-pace, I-pace, F-pace, DS7 crossback, Stelvio, giulia, stinger, RR velar, XC40, levante a pod... tak je jasne ze uz aj v tomto smere maju vacsiu konkurenciu ako este pred 5-6 rokmi...
PS: a ked k tomu zvazime aj novych D3 konkurentov v eu ako je E-pace, I-pace, F-pace, DS7 crossback, Stelvio, giulia, stinger, RR velar, XC40, levante a pod... tak je jasne ze uz aj v tomto smere maju vacsiu konkurenciu ako este pred 5-6 rokmi...
Blbost. D3 už má spoustu hybridů v nabídce. benzínových a dieselových. Na rozdíl od Toyoty nabízí vše. Čisté spalováky, hybrid-benzíny, hybrid-diesely a nyní i EV.
taková je síla d3, mohou nabídnout vše co si člověk žádá, bohatý výběr ……… A UMÍ TO PRODAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :yes: :yes: :yes: :yes:
taková je síla d3, mohou nabídnout vše co si člověk žádá, bohatý výběr ……… A UMÍ TO PRODAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :yes: :yes: :yes: :yes:
karel999
To pana redaktora nenapadlo, že třeba lidi zrovna nový auto nepotřebujou, nebo nechtěj?
Tahle varianta je možná při řešení statistik prodejů v nějaké vesnici. Globální prodeje o tomhle nejsou.
Ada je zase tady
To, že lidé v EU se odvrací od dieselu je lež.
Adamantium
Vsichni jsou posedli nejen rustem prodeju, ale i rustem rustu. Jakmile neco sice roste, ale tempo rustu je mensi nez bylo, tak uz je problem.. Nic neroste do nebe a e😜onencialni krivky z principu uz vubec ne..
Anonym
nejen úpadek nafty, ale i možná ochodní válka usa/EU/čína, další problém jim dělaj zvyšující se prodeje konkurence hlavně z asie a usa na různých trzích.
Lidi už konečně pochopili že německá trojka není to nejlepší co se dá koupit >😁 Rozhodně ne co se týče spolehlivosti.
Lidi už konečně pochopili že německá trojka není to nejlepší co se dá koupit >😁 Rozhodně ne co se týče spolehlivosti.
A neni divu že se D3 propadá = kombinace fakt vysokejch cen = s naprosto tristní poruchovostí = nemůže fungovat navěky. A ty problémy se spolehlivostí = maj už sakra dlouho. Myslim Audi a BMW = Mercedes jakžtakž
[odkaz] + [odkaz] + [odkaz]
Když si tak pozorný čtenář auto.fora, proč tu nedáš odkaz i na tamní článek z 6. 9. 2018 s názvem😒br /> "Toto jsou nejméně poruchová ojetá auta dle Dekry. Záda všem ukázaly dvě značky"
V prvé řadě je to právě Audi, které suverénně dominovalo dokonce v pěti třídách (A1/A3/A4/už tradičněA6/ TT), MB pak ve třech třídách a VW v jedné.
To si zase raději "přehlídl", že jo... :😉 8-s >😒]