Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - janodespota
nic moc
janodespota
| 9. 9. 2018 12:24
No jo, mohlo to byt lepsi, kdyby odstranili i sedadla a tapacirung. I tak nic moc. Myslel jsem, ze hmotnost ma na zrychleni vetsi vliv. :-!
Avatar - Emel
nic moc
Emel
| 9. 9. 2018 13:42
Taky bych čekal větší rozdíl při snížení cca. o 25%.

Takovýhle čas, to bude koncová rychlost kolik, 130-140? Tam už může začínat hrát roli i aerodynamika...
nic moc
clippyRS4
| 9. 9. 2018 14:01
Zaujimave, toto asi prekvapilo viacerych. Tu bude vacsou brzdou skor celkove sprevodovanie a naladenie motoru na “pohodovu” jazdu. 500kg je vela a je neuveritelne, ze orezali menej ako pol sekundy casu. Schvalne by som rad videl, ako by sa podobna kura podpisala na case takej BMW M3 alebo Hondy CTR.
nic moc
Mig_35
| 9. 9. 2018 18:31
Absolutně nechápu. Zhoršení dynamických schopností auta jsem schopen odhadnout i při plně naloženém autě vs jen řidič. Když jsme to měřili, dělalo to minimálně 0.8-1 sekundu.
Jinak zrychlení lze dosáhnout i změnou velikosti disků...
Avatar - Beefcake
nic moc
Beefcake
| 9. 9. 2018 23:47
Vdaka redakcia za "jednoduchy" tip.
Avatar - Drag-On
nic moc
Drag-On
| 10. 9. 2018 07:36
Tak aerodynamický odpor tiež robí svoje. Lebo inteligenti, keď odobrali dvere a nechali tam iba dieru, tak aerodynamike veľmi nepomohli...
Avatar - beibej
dost jim toho na autě ještě zbylo
beibej
| 9. 9. 2018 19:33
třeba nárazníky, světla, zadní i přední okno. Mohli taky říznout střechu a tak. Jít prostě víc do extrému. Jinak asi větší rozdíl může udělat reakce při startu.
aerodynamika
pendoch
| 22. 9. 2018 17:31
Myslim že kdyby tam dveře a kapotu nechali, tak by to dopadlo i líp, protože bez dveří je auto aerodynamicky docela na nic

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku