Novinky
praděda7
0
BMW musí využít svých solidních R6 šestiválců, aby si vytvořilo výkonnový odstup od konkurence, která jim s turbo čtyřválci i V6 šestiválci nebezpečně šlape na paty. Řekl bych, že je to pro BMW životně nezbytné. :-!
460 koní max, to je trochu málo na velké M ne...
Tak BMW by určitě dosáhlo i na víc koni, ale myslím, že musí brát ohled na flotilové CO2 emise...
Ano i ne, pokud by byl větší výkon tak by emisní poplatek zaplatil zákazník, tak jak je to u konkurence
To je na úrovni ferrari 430, vím, že to je lehčí, ale ta honba za výkonem je už směšná, M5 před patnácti lety stačilo 400 koní, a ty tu dnes dumáš nad tím, jestli je 460 pro M dost, navíc turbených s větším krouťákem. Řidičské schopnosti se generačně zhoršují, doprava je hustší a hustší, ale koně furt nestačí. >😁
Urus 650 a TrackHawk 710 😉
Lambo vs. bmw? >😁 Urus vs. X3? >😁
Beru X5 a TrackHawk není tak drahej 😉
A proč “bereš” X5, když je článek o X3?
Sorry X4 jsem se upsal 😄
X4 je X3 se skosenou zádí, střední suv, v tvých očích je to konkurent pro urus? 😲
Tak 100% ne, není samozřejmě tak luxusní, ale prémiový je dost
Tak s tímhle obkecávacím talentem můžeš z fleku nahradit Ovčáčka...
Je jasné, že Martin sa vôbec neorientuje, v akej veľkostnej kategórii sa pohybujeme. Skrátka stúpil do oného a ešte sa v tom maže viac a viac.