Novinky
To je na úrovni ferrari 430, vím, že to je lehčí, ale ta honba za výkonem je už směšná, M5 před patnácti lety stačilo 400 koní, a ty tu dnes dumáš nad tím, jestli je 460 pro M dost, navíc turbených s větším krouťákem. Řidičské schopnosti se generačně zhoršují, doprava je hustší a hustší, ale koně furt nestačí. >😁
Já se picnu
X3
Délka: 4708 mm
Rozvor: 2864 mm
Šířka: 1891 mm
Šířka se zrcátky: 2138 mm
X5
Délka: 4886 mm
Rozvor: 2933 mm
Šířka: 1938 mm
Šířka se zrcátky: 2184 mm
Fakt strašnej rozdíl ve velikosti >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
X3
Délka: 4708 mm
Rozvor: 2864 mm
Šířka: 1891 mm
Šířka se zrcátky: 2138 mm
X5
Délka: 4886 mm
Rozvor: 2933 mm
Šířka: 1938 mm
Šířka se zrcátky: 2184 mm
Fakt strašnej rozdíl ve velikosti >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Je jasné, že Martin sa vôbec neorientuje, v akej veľkostnej kategórii sa pohybujeme. Skrátka stúpil do oného a ešte sa v tom maže viac a viac.
X5M má 575koní, tady je řeč o X3/4M. Ty jsou o třídu níže.
Tedy proti😒br /> GLC63 510HP
Stelvio QV 510HP
F-Pace SVR 550HP
Macan 440HP
SQ5 350HP
XC60 T8 421HP
Bavoráky jsou tedy výkonově někde uprostřed.
Tedy proti😒br /> GLC63 510HP
Stelvio QV 510HP
F-Pace SVR 550HP
Macan 440HP
SQ5 350HP
XC60 T8 421HP
Bavoráky jsou tedy výkonově někde uprostřed.
No nevím jak to přesně funguje...ale myslím, že se ty extra náklady na pokuty přenesou na všechny modely.....btw, pěkně si to Brusel vymyslel.... >😒] Rovná se to kupčení s odpustky ve středověku.... >😒]
Ano i ne, pokud by byl větší výkon tak by emisní poplatek zaplatil zákazník, tak jak je to u konkurence
Tak BMW by určitě dosáhlo i na víc koni, ale myslím, že musí brát ohled na flotilové CO2 emise...
BMW musí využít svých solidních R6 šestiválců, aby si vytvořilo výkonnový odstup od konkurence, která jim s turbo čtyřválci i V6 šestiválci nebezpečně šlape na paty. Řekl bych, že je to pro BMW životně nezbytné. :-!
CVN - USS Enterprise (CVN-65) - 208796 kW/280000 bhp
[odkaz]