BMW M GmbH se připravuje na rozšíření své nabídky vysokovýkonných modelů s pohonem všech kol. Maskované prototypy X3 M a X4 M představilo v rámci doprovodného programu závodů DTM.
To je na úrovni ferrari 430, vím, že to je lehčí, ale ta honba za výkonem je už směšná, M5 před patnácti lety stačilo 400 koní, a ty tu dnes dumáš nad tím, jestli je 460 pro M dost, navíc turbených s větším krouťákem. Řidičské schopnosti se generačně zhoršují, doprava je hustší a hustší, ale koně furt nestačí. >:D
No nevím jak to přesně funguje...ale myslím, že se ty extra náklady na pokuty přenesou na všechny modely.....btw, pěkně si to Brusel vymyslel.... >:-[] Rovná se to kupčení s odpustky ve středověku.... >:-[]
BMW musí využít svých solidních R6 šestiválců, aby si vytvořilo výkonnový odstup od konkurence, která jim s turbo čtyřválci i V6 šestiválci nebezpečně šlape na paty. Řekl bych, že je to pro BMW životně nezbytné. :-!