Nejluxusnější terénní vůz světa Rolls-Royce Cullinan dorazil na pár dní do Prahy a my byli exkluzivně u toho, když se chystal na svou českou výstavní premiéru v pražské prodejně Rolls-Royce v Pařížské ulici.
takže těžko šlo očekávat nějaký fluidní design, na Rolls suv bude třeba si trochu zvyknout, ale z hlediska designu proč ne, markanty RR na suv fungují lépe než ty bentleyovské, baba jaga se na cullinan dívá z velké dálky. Přesto, pokud vedle cullinana postavím Range v nějaké top verzi, sáhnul bych po Rangi, range prostě tu krabicovitost umí nějak lépe nosit, a navíc by zbyly čtyři mega na přívěs a člun. ;-)
Na křižovatce, kde mi dával přednost. Vypadá to jako ta Putinova kára. Zkrátka když má někdo hodně peněz a málo vkusu a potřebuje podpořit své vadnoucí ego. :no::-)
Zaujala mne na to zvláštní barva LED světlometů - taková fialově růžová.
Upřímně Bentayga je proti téhle almaře na kolech učiněný designový skvost. Čekal jsem trochu víc, RR design umí, viz třeba Wraith a tohle SUV se jim moc nepovedlo a to ani uvnitř ;-)
Je vidět, že jsme pořád ještě * Evropy... Dyť je to normální sériovka, v podání RR, ale prostě žádná limitovaná produkce. A on je tu "jen skok". Ach jo.
Jo, asi tak, klasický Rolls je celkovým designem úplně jinde..., detaily, včetně těch velkých/větších, nejsou všechno.
S těmi proporcemi vypadá spíš jako Rolls z Dikobrazu.
Ale kdo ho chce a má na to, má co chce.
Není. Momentálně je mi 30, třeba dospěji do fáze kdy si v 50ti budu chtít koupit takto drahé auto. Sáhnu po něčem co se mi nikdy nelíbilo a nebo po něčem po čem jsem kdysi slintal ? Vždyť už jako malí kluci jsme si tady všichni tapetovali pokojíčky autama, a snili o tom, že si je jednou koupíme. Mnohým se to povedlo a garantuji ti, že většina z nich právě šáhla po autech značky, které zbožňovala když jim bylo 15.
Přesně tak. U range roveru se totiž dizajn vyvíjel postupně, nikolv jako u RR skokově. Kde prostě byla dvougenerační díra a tak dizajnéři sáhli po poslední podobě a naroubovali na to nové tvary. Range rover prostě působí svěže a moderně, narozdíl od dizajnérské nudy a zoufalosti v podobě RR. Tohle je prostě šité na míru Asiatům a Arabům.
Jednou jsem viděl epizodu hvězdné brány kde právě vyspělejší rasa popisovala pozemšťanům, že se k moderním technologiím nemohou dostat skokově, ale musejí projít postupným vývojem, jinak je tyto technologie zničí. Zajímavá paralela.
četl jsem - a to fejsbůkové moudra moc nemusím - už si nepamatuju přesné znění v angličtině, ale bylo to něco ve stylu
"děkuji za Vaše projevy nenávisti. není to zadarmo - musel jsem se ku#$^#y snažit:)"
Mě se taky nelíbí žádný RR. Je to podle mě dizajnová zoufalost. RR by měl být lídrem v technologiích a dizajnu, nikoliv tvořit auta z faceliftem karoserie z roku 1965.
Prostě vytvořit něco co v běžném lidu vyvolá úctu a úžas. Vytvořit něco na co každý kluk bude koukat jako Bobeš na párky. Když jel RR po ulicích v 60. letech působilo to zřejmě jako něco z jiného světa. Je prostě znát, že RR prošvihl dvě fáze dizajnu. Měli by už konečně opustit klasické tvary.