Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Anonym
Sice neřeším ve článku vzpomínané "trápení" dieselu (motor je zahřátej) ale ničí se i spojka, startér a další - i kdyby to byl benzín.
Tohle je přesně to, kde by se EV mohlo chytit. Ovšem bez perverzních dotací a zákazů to půjde i v tomto případě blbě. Ale tudy cesta vede.
Viděl jsem pošťácký dodávky, co jezdili Prahu 1.
Ale zas tak blbý nejsou, po 20tis je šoupnou někam na okres, kde jezděj přeci jen aspoň mezi vesnicemi.
Tohle je přesně to, kde by se EV mohlo chytit. Ovšem bez perverzních dotací a zákazů to půjde i v tomto případě blbě. Ale tudy cesta vede.
Viděl jsem pošťácký dodávky, co jezdili Prahu 1.
Ale zas tak blbý nejsou, po 20tis je šoupnou někam na okres, kde jezděj přeci jen aspoň mezi vesnicemi.
Anonym
tak má ve 3000 otáček cca91kW.
Když budem věřit výkonu, musel by mít cca 318Nm.
To je nezvratný fakt. Jakákoliv diskuse je nemožná.
Na tohle by měla skočit obchodní inspekce nebo tak.
Nebo KBA? Když pitvají emise do mikrogramů, tohle nevadí?
O EV se může lhát?
Když budem věřit výkonu, musel by mít cca 318Nm.
To je nezvratný fakt. Jakákoliv diskuse je nemožná.
Na tohle by měla skočit obchodní inspekce nebo tak.
Nebo KBA? Když pitvají emise do mikrogramů, tohle nevadí?
O EV se může lhát?
Tipnul bych si že se jedná jen o diletantskou chybu v přepisu údajů a že správný rozsah krouťáku je 290 Nm při 0-3300 ot. a výkon je 100 kW od 3300 ot. až do limitu. Ale očekával bych že tak zjevné boty bude korigovat odborný redaktor.
Stejně tak by nás odborný redaktor asi neměl krmit tvrzením o stejnosměrném asynchronním motoru ....
Stejně tak by nás odborný redaktor asi neměl krmit tvrzením o stejnosměrném asynchronním motoru ....
DonLabuznik
Klasický naftový crafter máme na firmě už dva roky, kupovali jsme jej přes [odkaz] a je to opravdu skvělý pracant, který už s námi najel skoro sto tisíc kilometrů, za tu dobu s ním nebyly žádné problémy, takže jsem na elektro verzi opravdu zvědavý.
A ještě by mě zajímalo jak vypadá takový "stejnosměrný asynchronní" elektromotor, který je uveden také v technických datech, mohl by nám to p.Frei prosím objasnit ?
Jinak baterka 33 kWh je myslím dost zoufale malá. Kromě mizerného dojezdu bude v provozu hluboce cyklovaná, což se samozřejmě promítá do životnosti a ztráty kapacity. Bohužel i přes tu miniaturní baterku je cena auta raketoidní, dyť ten Golf používající údajně stejnou techniku stojí tuším jen kolem mega. Tohle se bude kupovat jen z velkého donucení
A jelikož se dotační politika i v těch k EV nejpřátelštějších zemí mění z "bonusového pro EV" na "malusový pro NE-EV" znamená to že cenu 1 700 000 nepůjde snížit.
Tak se asi budou staré dodávky udržovat opravami při životě.
normalni zivnostnik si "jiste" misto 2 novych aut a jeste noveho naradi do nich koupi jedno elektro auto s omezenym dojezdem... to urcite.. to by musel byt ten zivnostnik na palici...
To zaplatí ti ostatní (blbečcy se spalovákama) na spotřebních daních z paliva.
Jenomže čím bude EV víc, tím to půjde víc ztuha.
Míň peněz ze spotřební daňe, víc dotací....jsem zvědavej.
Jinak dokud budou po městech jezdit opravdu staré naftové Avie atd.,je nahrazení moderního dieselu elektrem u pár delivery firem naprosto neměřitelné z hlediska lokálních emisí.
Představit to můžou, ale běžný VW servis na to nemá servis 😄
Donucení bude. Si piš.
[odkaz]