Jinými slovy Honda vynalezla to co už delší dobu běžně funguje v Outlanderu PHEV, akorát ten systém ošidila o pohon zadní nápravy. A mám pocit že jako první s tímhle přišel už docela dávno Opel Ampera
Tento hybrid funguje v USA uz nekolik let a v Accordu ma myslim zrychleni 0-60mph vyrazne lepsi nez konkurence. Myslim, ze je to pod 7s a to uz je pomerne sportovni hodnota.
Vyhoda je, ze pri rozjezdu (nebo pri nizkych rychlostech atd.) se chova jako seriovy hybrid (jako dieselova lokomotiva).
Pri jizde treba po dalnici se chova jako paralelni hybrid - z kopce se dobiji, do kopce e-motor pomaha, ale hlavni ulohu ma spalovaci motor.
Reseni obdobne mechanicky jednoduche jako hsd od Toyoty. Jen asi trochu jednodussi na regulaci..
Spalovaci motor se sice pripojuje pres treci spojku, ktera nicmene funguje spise "digitalne", takze se neni treba obavat opotrebeni.
Je to urcite pokrokovy full hybrid na spravne ceste k EV.
Bez problemu z nej muze byt plug-in, staci pridat baterky.
Skoda, ze cenovka pro me bude prilis vysoko.
Jinak si myslim, ze to je temer optimalni rodinne auto pro vsechny prilezitosti.