Testy
argejev
3
Na dve detské sedačky..."decká neserte ma lebo vás dnes do škôlky odvezie tatino na GSi!!" :-)
Přejít do diskuze
ericn
Ono by těch 150k i mohlo stačit pro rychlý svezení, jde jen o to jak to pasuje dohronady s převodovkou a jak moc je ten motor udušený kvuli emisím. Vem si, že Corsa B měla 1.6 se 78kW a svezení pěkny (taky byla lehčí) ;-)
Co mě překvapuje víc, je výbava - jako připlácet za klimu u jedné z nejvyšších výbav? To je “fail” nebo návrat do 90tych let...
Co mě překvapuje víc, je výbava - jako připlácet za klimu u jedné z nejvyšších výbav? To je “fail” nebo návrat do 90tych let...
folcrun
Toto neni ten isty motor ako v astre. Ta ma novu verziu s priamim vstrekovanim a objemom 1399. Corsa ma starsi nepriamostrekovy turbo motor s objemom 1364, ktory este pouzivala astra j a stale ho ma aj mokka. Takze tu LSPI nehrozi.
Arese
Tak jednoduché to asi nebude, možná měl Opel problémy s emisemi, nebo odolností převodovky... :-O
Kortyzon
Pan redaktor by se měl na OPC někdy alespoň podívat, tvrdit v článku, že GSi převzalo podvozek včetně brzd z OPC je směšné, když OPC mělo vpředu čtyřpístkové třmeny a GSi na fotkách má očividně jednopísty
Kortyzon
Za mě bude lepší volba Ibiza FR, cena stejná, výbava lepší, je to mnohem dospělejší a prostornější auto s motorem 1.5 TSI 110kW a 250Nm a udávaným zrychlením 7,9s.
Lehčí GSi s podobnými parametry zrychluje jak litrová Fabie. Buď má hodně dlouhé zpřevodování, nebo papírové parametry motoru neodpovídají realitě.
Lehčí GSi s podobnými parametry zrychluje jak litrová Fabie. Buď má hodně dlouhé zpřevodování, nebo papírové parametry motoru neodpovídají realitě.
Litrová Fabia je o pol sekundy pomalšia. To mi je teda ale GSi, nejako to devalvovali ...
empeso
Aha pravda. Zmátl mě ten výkon 110kw. Jo, tak ten by měl být bez problémů.
miromen
Jo to umistěni displeje je až moc nizko, alespoň to tak vypada, ale v corse jsem neseděl.
Jinak je to docela zajimava kombinace, šasi z OPC jen slabši motorizace a ještě k tomu stara verze motoru s předchozich generaci oplu jen tam tušim došlo k nějakym upravam co jsem dřive četl. Každopadně něco podobneho by se mohlo vice rozšiřit o segment vyše.
Jinak je to docela zajimava kombinace, šasi z OPC jen slabši motorizace a ještě k tomu stara verze motoru s předchozich generaci oplu jen tam tušim došlo k nějakym upravam co jsem dřive četl. Každopadně něco podobneho by se mohlo vice rozšiřit o segment vyše.
twistedTSD
Souhlas, třeba umístění infotainmentu je na dnešní dobu komické. Ale myšlenka je to dobrá a doufám, že u ní zůstanou i v příští generaci.
miromen
Tak ono neni uplně podstatne v jake škatulce je tahle corsa zařazena, ale je to poměrně zajimava alternativa k běžnym verzim v tehle třidě, kterou tušim nikdo jiny nenabizi. Jen se docela divim, že se nenabizi i v 5 dviřku ve kterych se dělaji i ty nejostřejši verze. Osobně by mi vadila moralni zastaralost tehle corsy a taky když čtu o te bezcharakternosti motorizace a nic moc zvukove kulise tak to taky nezni zrovna povzbudivě.
Arese
Tak lepší než nic, ale jak už tady zaznělo, ty koně tam pro sportovní svezení prostě chybí. Kdy tedy dorazí pravá Corsa OPC? :-O
empeso
Mám tenhle motor v Astře a není to taková pohádka. První ročníky trpěly na LSPI (tzn. klepání - předčasné samovznícení ještě v kompresní fázi) s fatálními následky. Je na toto téma vtipná 460stránková diskuse na Astra K fóru:
[odkaz]
Od MY 17 dali nové svíčky a zavedli jinou specifikaci oleje a je to lepší. I tak nikdo neví jestli je to definitivně pryč a stále platí pravidlo "Pokud nechceš za 2 roky kupovat nový písty a vačky tak do 2000 otáček zákaz plynu".
Motor je mezi 2000 a 3000 RPM celkem mrtvej a zátah má mezery. Od 3000 super plynulá gradace až do 5000.
Na tenhle motor už existuje prověřenej chip od EDS-motorsport (Phase 1). V astře z toho umí dostat 185, tady jsem koukal že 175.
[odkaz]
Podle zkušeností lidí z Astra fóra řeší EDS Phase 1 jak náchylnost k LSPI, tak mezeru mezi 2000 a 3000 RPM, plus reálně spotřeba dolů a ty koníky tam fakt jsou. Takže za nějakých 450 EUR se z toho dá udělat to co z toho měl udělat Opel hned od začátku.
[odkaz]
Od MY 17 dali nové svíčky a zavedli jinou specifikaci oleje a je to lepší. I tak nikdo neví jestli je to definitivně pryč a stále platí pravidlo "Pokud nechceš za 2 roky kupovat nový písty a vačky tak do 2000 otáček zákaz plynu".
Motor je mezi 2000 a 3000 RPM celkem mrtvej a zátah má mezery. Od 3000 super plynulá gradace až do 5000.
Na tenhle motor už existuje prověřenej chip od EDS-motorsport (Phase 1). V astře z toho umí dostat 185, tady jsem koukal že 175.
[odkaz]
Podle zkušeností lidí z Astra fóra řeší EDS Phase 1 jak náchylnost k LSPI, tak mezeru mezi 2000 a 3000 RPM, plus reálně spotřeba dolů a ty koníky tam fakt jsou. Takže za nějakých 450 EUR se z toho dá udělat to co z toho měl udělat Opel hned od začátku.
Googlit
Vzpamatuje se, zadní sedadla jsou u auta velikosti nákupní tašky absolutní nouzovka u gsi tím tuplem tak jaképak zadní dveře proboha?