Německá vláda začala v důsledku soudních rozhodnutí, která povedou k zákazům jízdy části dieselových aut v některých městech, vážně diskutovat o hardwarových úpravách starších naftových vozů.
Jo, to si myslíš. Pindaj možná tak vesničani, ale většina lidí, kteří v těch městech žijou (jako například já ve Stuttgartu), s omezováním spalovacích motorů ve městech rozhodně problém nemá. V porovnání s Českem zvláštní, já vím, ale možná nám prostě jenom chybí ta správná bezohlednost a není nám jedno, v jakým prostředí žijem.
A zrovna tady, kde od zavedení umweltzony klesl výskyt feinstaubalarm-ů z "konstantně po celou zimu" na "pár dní v roce", je to znát fest.
tak ako vyssie Ada, kopec ludi na vychod od nemecka si ten stary diesel rad kupi, kvalita vzduchu je im u***e, hlavne ze usetril, filter pojde aj tak von
A ty si myslíš, že s moderním benzínem škodíš ve městě méně než s naftou? Jediný rozdíl je v tom, že proti benzínu ještě neproběhla mediální masírka. A pokud někoho opravdu zajímá prostředí ve městech, tak zakáže všechna auta.
Tak, tak. Proto jsem psal obecně o motorech spalovacích. Je myslím celkem jasné, že diesel s DPF/SCR na tom bude lépe než (přímovstřikový) benzín, který nemá ani jedno. Ty úplně nejmodernější benziny s GPF jsou zase o něčem jiným, ale těch zatím tolik nejezdí, ani v Německu, natož v Česku.
Z tohohle důvodu bych taky zrušil protekci benzínu (od Euro1 výše mají zelenou, zatímco nafta od Euro4 a dnes už někde od Euro5) - a srovnal bych to minimálně na stejnou Euro normu, časem ale rovnou tak, aby taky procházely jen benzíny s filtrem pevných částic.
to je blbost, benzinovej euro1 je mnohem cistci nez naftovej euro4
jediny v cem je naftova euro5 a 6 lepsi nez odpovidajici benzin, je PM, coz od zari u nove prodanych neplati. jinak je nafta proti benzinu katastrofa, do euro4 vcetne hlavne kvuli sazim a vsechny kvuli jedovatym NOx.
Žádáme tě tedy abys dal k dispozici svůj písek co máš v hlavě. Nic jiného tam nemáš, tak alespoň něčím přispěješ k všeobecnému blahu. >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Ve vsedni den se mi line po zahrade pravidelny ranni smogovy opar podobne jako v centru Prahy.
Mam deti, ty maji deti a ty zase budou mit deti. Takze za me zaplatbuh ze se neco kolem toho deje. I kdyz vetsi problem jsou pro mne nakladni auta, herky, ktere maji stejny rok vyroby jako ja s emisemi jako parni lokomotiva
Re: Stavel jsem dum na vesnici a ted bydlim ve meste
A my máme na západě Prahy všude smrad z výrobny psích granulí a co s tím naděláme po milionech stížností … nic
A jestli ty máš děti a ty budou mít děti tak pánbu s námi a zlý pryč …………. >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Německá vláda má 24 000 000 000 € ročně na migraci
… tak co mohou stát úpravy dieselů, na 1 000 000 vozů per 2 000 € = 2 000 000 000 €, na to Němci mají, to je 10x méně než na migraci.
Jděte do toho Němci. Další z vašich mega-veletočí. A přitom by stačilo nastavit správně emisní homologační testy.
Re: Německá vláda má 24 000 000 000 € ročně na migraci
polovinu naseho rozpoctu daj podle tebe na migraci, uz skoro 30 roku posilaj penize do komousema zplundrovanyho vychodniho nemecka (od padu berlinsky zdi 2bln eur, tedy co rok, to jeden nas rozpocet navrch), jsou cistym platcem do fondu EU a od roku 2014 maj statni rozpocet v prebytku
jak to ti nemci delaj?
ze by to bylo tim, ze jim nevladne trestne stihanej StBak a oje*bavac dani babis ??
U nás bychom mohli začít tím, že by se prasátka nešťourala v nose a s okamžitou platností odstavovala z provozu ty decatované kouřící diesely, které pořád není problém potkat.