Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dlouhodobý test na 100.000 km Škody Rapid Spaceback 1.0 TSI: Podruhé s karavanem. Vydržela spojka?

Po nezvykle krátké době se opět vracíme k dlouhodobě testované Škodě Rapid 1.0 TSI. S vyměněnou spojkou auto ožilo a polyká další kilometry. Nakonec zvládlo i tu cestu do Chorvatska s karavanem.
Zpět na článek
29. 9. 2018 09:08
29. 9. 2018 11:57
29. 9. 2018 12:10
29. 9. 2018 13:52
29. 9. 2018 09:07
29. 9. 2018 09:16
29. 9. 2018 10:00
29. 9. 2018 10:16
29. 9. 2018 10:26
29. 9. 2018 10:49
29. 9. 2018 12:14
29. 9. 2018 20:13
29. 9. 2018 10:17
29. 9. 2018 10:29
29. 9. 2018 11:03
29. 9. 2018 12:19
29. 9. 2018 13:10
29. 9. 2018 13:49
29. 9. 2018 14:13
29. 9. 2018 14:23
29. 9. 2018 14:33
29. 9. 2018 12:29
29. 9. 2018 14:26
30. 9. 2018 09:52
29. 9. 2018 12:05
30. 9. 2018 01:03
29. 9. 2018 13:09
29. 9. 2018 13:09
neregistrovaný "SR20"
29. 9. 2018 13:36
29. 9. 2018 14:28
29. 9. 2018 20:16
29. 9. 2018 14:47
29. 9. 2018 19:22
29. 9. 2018 21:10
29. 9. 2018 21:43
29. 9. 2018 23:25
30. 9. 2018 01:13
30. 9. 2018 09:36
30. 9. 2018 11:15
30. 9. 2018 11:33
30. 9. 2018 18:55
30. 9. 2018 09:35
30. 9. 2018 11:45
30. 9. 2018 10:00
30. 9. 2018 10:31
30. 9. 2018 10:48
30. 9. 2018 23:33
30. 9. 2018 23:38
2. 10. 2018 22:20
3. 10. 2018 19:15
30. 9. 2018 11:46
30. 9. 2018 17:54
neregistrovaný "SR20"
30. 9. 2018 14:21
30. 9. 2018 18:00
neregistrovaný "SR20"
1. 10. 2018 20:43
29. 9. 2018 08:51
Fakt dobré auto
Takže do toho Chorvatska dojeli hned na druhý pokus. Na auto co má za sebou už celých padesát tisíc kiláků fakt parádní úspěch. Velká gratulace Škodovce !
Rozbalit vlákno
32
29. 9. 2018 08:56
Re: Fakt dobré auto
Ty jo..k tomu se nemá cenu radši moc vyjadřovat.
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 09:12
Re: Fakt dobré auto
Bacha = viz včerejší diskuze = sou mezi námi tací co to považujou za propagační PR text >:D >:-[]
29. 9. 2018 09:33
Re: Fakt dobré auto
Tak ono kritizovat tak, aby to pochopili vsetci okrem zadavatela je dost tazke. Ale myslim, ze sa to Vaculikovi aspon trochu podarilo , niektori tie "pochvaly" pochopili a ak tu chodi spionaz zo chciplej slepice, tak teraz ho asi zastrelia tym jednookym znakom >:D
Alebo to , ze Rapid dokaze z jednou spojkou az 4x vycuvat do kopca do zodratia oblozenia , niekto chape ako pochvalu ? :-O
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 09:35
Re: Fakt dobré auto
No někdo evidentně jo :-)
Avatar - _Karel_
29. 9. 2018 11:57
Re: Fakt dobré auto
Já teda musím říct, že mě litrový motor hodně překvapil. Nepovažuju za nic samozřejmýho, že odveze víc než tunu do Chorvatska, aniž by u toho vypustil duši. Převody a s tím související spojka jsou samozřejmě chyba, ale kolik zdejších diskutujících by si trouflo za litrový tříválec připojit tunu a vyjet?
Jsem zvědavý na rozborku po 100tkm. Za mě ZATÍM motoru náleží velká pochvala.
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 12:08
Re: Fakt dobré auto
Viz peterle 11:50 ;-)

Nebo jamp 9:33

Hele = když techniku chápeš přesně opačně než MT nebo tady kalousek = fakt věříš že tys to pobral líp? :-)
Avatar - Floyd
30. 9. 2018 00:46
Re: Fakt dobré auto
Ty si nedáš pokoj že? Že tě baví pořád rejt do druhejch. Se na to už vy.er
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 00:56
Re: Fakt dobré auto
Nepoplet sis příspěvky? Co ti řiká [odkaz]
Avatar - Floyd
30. 9. 2018 23:24
Re: Fakt dobré auto
Nepopletl, a význam slova chronologie je mi znám, neměj obavu. Já jen, že jen co začne diskuze, tak ty hned máš nabito,a stříliš ostrejma. Pokaždé, vždycky, bez výjimky. Nejinak tomu bylo i v tomto případě.
Avatar - Hammunasakra
1. 10. 2018 14:45
Re: Fakt dobré auto
Viz chronologie ;-)
Avatar - Blue Sun
29. 9. 2018 12:26
Re: Fakt dobré auto
Motoru nejspíš ano, zbytku pohonné soustavy už zjevně méně. Motor sám o sobě je OK, jen k němu spárovali spojku z HTP a ta ho prostě nedává.
Nakonec je to zase jen problém v šetření nákladů. Místo skutečně potřebné spojky tam dali slabší, však to auto stejně jezdí 99% času jen s řidičem, že? Ale běda, když se najde někdo, kdo by chtěl vozit více...
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 12:47
Re: Fakt dobré auto
Klasicky je to nejblbější článek převodovka = ale ten propad výkonu při zátěži = to neni úplně ok
Avatar - _Karel_
29. 9. 2018 12:57
Re: Fakt dobré auto
Ano, je zásadní konstrukční chyba, když litrový motůrek táhnoucí 2 a 1/4 tuny se v dálničním stoupání víc zahřeje. To by se jiným motorům a zejména francouzskému tříválci 1,2 určitě nestalo. Protože o tom v žádném testu, kde s ním tahali karavan, nepsali.
Zajímalo by mě, čeho ti bůh nadělil víc, aby tím vykompenzoval to, čeho ti dal míň.
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 13:39
Re: Fakt dobré auto
Jo je = i když ti to jako obVWykle nedochází = viz docela jasný vysvětlení v článku = je to konstrukční chyba

Co dal Bůh míň tobě víme = nebo tě to zatim fakt ani nenapadlo? :-)

Že kalousek nebo MT nebo Vaculík = když maj stejnej názor a ty opačnej = no tohle už snad domyslíš sám ;-)
Avatar - _Karel_
29. 9. 2018 13:51
Re: Fakt dobré auto
V článku nepíší nic ani o chybě, ani o konstrukční, trolle. Jestli jo, tak cituj. Článek jen vysvětluje důvod.
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 13:56
Re: Fakt dobré auto
Ty ani nevíš co to je troll ;-)

I když si to nepochopil = tak v článku se = přesně naopak než si myslíš = píše, že to je konstrukční chyba :-)

Ty se jen jako obvykle = hádáš že pravdu máš ty a jen ty. No třeba i Šimpanz a andy a další ;-)

No a on jí má prostě ten kalousek a jirik kirij a ten Vaculík a JirkaX atd.

FAkt myslíš = že to je obráceně? Že ty..?
Avatar - _Karel_
29. 9. 2018 13:59
Re: Fakt dobré auto
Ale odcitovat neumíš....
Někde to tam píší. Vpravo dole prý.
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 14:13
Re: Fakt dobré auto
To si děláš *? 8-s

Citoval sem už včera = ty už od včerejška tvrdíš = že to je chvála a skoro PR článek :-)

Hledej chyby tam kde sou = ne v textu, ale ve svý hlavě

Znova se zeptám = fakt věříš tomu že ty to chápeš líp a rozumíš technice líp, než diskutující který tu opakovaně vysvětlujou = že to je opačně než vydíš ty? Fakt věříš že seš technicky nad kalousem? Že v práci s textem nade mnou = to vim >:D >:-[]

Teď bez ironie = je to prostě = přesně obráceně než to celou dobu vidíš ty :-!
29. 9. 2018 14:45
Re: Fakt dobré auto
Zahřeje se pochopitelně každej motor v takový zátěži. 3,6 VR6 FSI v R36 Passatu se po dosažení 250km/h během pár desítek vteřin dostala přes 120 stupňů na oleji.
130kW TDI v Passatu B7 s kolama na kouli a výjezdem na Brenner z Itálie rychlostí cca 150km/h taky olizovala 120 stupňů. U žádnýho z nich ale výkon neklesal.
Mercedes kdysi přiznal, že posunutí omezovače dále než na 300km/h u SL65AMG není možné hlavně kvůli chlazení.
Každopádně slušný oleje mažou v tědlech teplotách ještě celkem slušně, takže v tom problém není. Temploměr u atmo V12 v posledním SL s tímhle motorem měl červený pole teploty oleje až na hranici 150 stupňů.
Problém je v konstrukci toho R3 motoru. Nicméně táhli karavan s čelní plochou jak kráva, to prostě není bežný provoz.
Nelíbí se mi, že navrhnou motor a převodovku tak, že v kombinaci nepřežije 50tkm. To, že se tomu snižuje výkon v takovým extrému by mi asi nevadilo. Někteří výrobci jako třeba Lexus (RX450 2t), nebo třeba Insignia s 1,4 mtotorem to řeší tím, že prostě sníží celkovou hmotnost soupravy, respektive vleku. RAV4 ma tuším 1500-1750Kg. Pro srovnání Tiguan má 2,5t.
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 22:41
Re: Fakt dobré auto
:yes: :-!

Lexusy s V8 5.0 sou z tohohle důvodu omezený na 270 km/h = tipuju že hodně lidí to vyhodnotí jako mínus = zdravim Karla :-)
Avatar - bystron
1. 10. 2018 06:49
Re: Fakt dobré auto
Zahrati neni problem, rozjezdy vsak ano
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 22:44
Re: Fakt dobré auto
Ano = nejde o objem ani počet válců = to je rozhodnutí výrobce

Že ty opět popíráš závěry Vaculíka = to už je taková klasika ;-)

Si v dobré společnosti = jak napsal Zetti: Slusne vymyvani mozku. To by mi zajimalo, kolik tak lidi na to naleti

No ty se Šimpanzem ne >:-[]
Avatar - Floyd
30. 9. 2018 00:45
Re: Fakt dobré auto
krásnej stěr >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 00:58
Re: Fakt dobré auto
Z tebe se stal mentál? >:D

Dyť blábolí v obou diskuzích = totální kraviny + viz já 0:56 :-)
Avatar - Floyd
30. 9. 2018 23:27
Re: Fakt dobré auto
Neřeším mentál vs. ementál aka podstatu vašeho sporu. Mě jen pobavil ten jeho backhand, no spíš smeč, to jak ten míček na svojí polovině hřiště elegantně odpinknul :-)
29. 9. 2018 12:40
Re: Fakt dobré auto
Ja asi bez problémov, ešte nedávno sme lietali sme v dodávkach s hladkými dízlami s brutálnymi +-50kW. Toto je voči tomu raketa…..
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 12:45
Re: Fakt dobré auto
Na Berlíngo 1.9D mi nesahej >:D
29. 9. 2018 13:52
Re: Fakt dobré auto
V berlingu to bolo ok, ale tieto motoru mal transporter, ducato a podobne srandy.
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 14:11
Re: Fakt dobré auto
My ho měli jako první poloslužebák = eště na škole. Tam se děly věci + zvládlo věci :yes: :-)
Avatar - Floyd
30. 9. 2018 00:48
Re: Fakt dobré auto
Je to lehký auto, takže s tím nemají tři válce problém. Pro běžné použití ok. Měl jsem tu čest a byl jsem překvapen. Mile. Jen ten zvuk a pak i pohled pod kapotu jsou tristní :-)
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 00:58
Re: Fakt dobré auto
No vidiš že to de ;-)
30. 9. 2018 09:13
Re: Fakt dobré auto
So zvukom nič neurobíš, ale pod kapotu sa pozerať nemusíš >:D
Avatar - Ada je zase tady
29. 9. 2018 09:02
Gratulace!
Auto s normálním motorem sice po prvních 50tis. km ještě není ani zajeté, ale pokud je pod kapotou zážehový experiment, je jistě nutno ocenit, že to s karavanem dojelo až k moři hned po zásadní opravě pohonné jednotky! :-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 09:08
Re: Gratulace!
No Ádo, pokud si došel do konce, příběh dopadl dobře a pan Foldyna si koupil Golf TDI..
29. 9. 2018 12:10
Re: Gratulace!
Však sa hovorí "Koniec dobrý - všetko dobré." ;-)
Avatar - Ada je zase tady
29. 9. 2018 13:18
Re: Gratulace!
Jistě. Nicméně více by mu nepochybně slušel 2.0TDI. 1.6TDI je moc uškrcený. Do Fabie je to ale nejlepší motor. ;-)
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 13:52
Re: Gratulace!
Do Fabie to už nedávají :-(
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 14:02
Re: Gratulace!
Do Fábie se už dává jen 5 verzí 1 litru :-)
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 09:07
Nesmysl
Opravdu i když z článku je cítit snaha obhájit takový motor a jsem si jist, že při používání někde na městský a příměstský provoz to fungovat bude a dokonce i dobře, tak na tahání je tu prostě diesel. I když bude třeba pomalejší, popřípadě větší benzín, ale těch v této třídě aut není.

Čtenář to pochopil a vsadil na jistotu, což je naprosto logická volba.
Rozbalit vlákno
32
29. 9. 2018 09:16
Re: Nesmysl
Jestli jsem článek pochopil správně tak k postupné devastaci spojky docházelo právě v tom normálním městském provozu, například při výjezdu z podzemních garáží ale vlastně při jakémkoliv rozjezdu a to kvůli zásadní konstrukční chybě.
Ten lehký přívěs spojku pak už jen rychle dorazil.
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 10:00
Re: Nesmysl
Obecně v zátěži, naložené auto v kopci, takový motor na to není stavěný, psal jsem to i včera, jezdil jsem pár let s HTP a i když v tom městě při běžném provozu byl motor docela živý na svou kubaturu a výkon, tak v kopcích a při naloženém autě ta indispozice byla znatelná. Nejvíce jsem měl problém v Alpách, kdy v kopci jsem měl problém se rozjet i dopředu, byl to opravdu prudký kopec...

Já si prostě myslím, že na tahání vleku je ideální 4válcový nafťák v takovém autě, samozřejmě čím větší motor, tím lepší.

Pokud si z nějakého důvodu koupím takové TSI, musím ho taky tak používat k čemu je určené a né pak brečet nad rozbitou spojkou a možná časem i horšími poruchami. Taky jsem od HTP nečekal, že bude lítat po dálnici a auto neutahám, na to jsou tu jiné motorizace..
29. 9. 2018 10:16
Re: Nesmysl
A k čemu ja takové TSI podle tebe určené ? Říkáš že není na dálnice a tahle reportáž potvrdila že ani pro městský provoz. Takže ?
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 10:26
Re: Nesmysl
Na dálnici Proc ne, ale lítat s tím v Německu pořád na plnej... To asi taky není ono..já to beru jako náhradu starých malých motorů, ve většině situaci bude rychlejší díky parametrům, ale musíš prostě pořád počítat s tím, že sis koupil litr a nečekat, že to bude ve všech situaci sloužit, jako staré čtyřválcové dvoulitry
29. 9. 2018 10:49
Re: Nesmysl
Jo teoreticky by ten motor mohl snad i úspěšně nahradit starší atmosféry s podobným výkonem.
Nicméně výrobce to zazdil volbou naprosto nevhodného zpřevodování což má za následek nejen obtížné rozjezdy, ale bohužel i brzké fatální závady
29. 9. 2018 12:14
Re: Nesmysl
Figu nahradiť! Naháňa CO2 pre flotilové emisie. ;-\
Avatar - Ada je zase tady
29. 9. 2018 13:23
Re: Nesmysl
Jasně. Hlupáci ten benzínový motorček koupí. :-)
29. 9. 2018 20:13
Re: Nesmysl
Zatim se ukazalo, ze hlupaci si koupili diesel v Nemecku. Mozna za par mesicu vyhlasime za hlupaky stejne kupujici v Cesku, kdo vi? Mozna jenom Dan.
29. 9. 2018 10:17
Re: Nesmysl
Kukám, že máš evideentne problém pochopiť , že tá spojka bola mŕtva už dávno pred zapriahnutím toho prívesu. Okrem toho 81kW a 200Nm sú parametre nedávnych dízlov, alebo atmo benzínov 1,8 . Htp sem neťahaj, 47kW a cca 110Nm?. Snáď to porovnanie ani nemyslíš vážne. Že bude väčší dízel na ťahanie x násobne lepší sa tu nikto prieť asi nebude
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 10:29
Re: Nesmysl
Ale spojku oddelaly kopce .. jinak viz výše. Pokud koupím litr, musím pořád myslet na to, že sem si koupil takový motor. Pokud chci víceúčelové auto, holt si musím připlatit, nebo jít do bazaru. Pořád se prostě jedná o malé auto se základnější motorizací.
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 10:39
Re: Nesmysl
Viz popis jejího chování = stejně jí oddělá třeba popojíždění v koloně

Bazar neni řešení = za pár let v něm budou zase ty litry. Řešení je to udělat pořádně = aspoň jako třeba tu Corollu
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 11:03
Re: Nesmysl
No myslim, že jí hodně nakoplo i to, že s tim jezdilo hodně lidí, každý řadí jinak, někdo to prostě neumí.
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 12:12
Re: Nesmysl
A co nevymejšlet = a nepopírat to co je o původnim nastavení v textu? :-)
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 12:19
Re: Nesmysl
Já narozdil od tebe taky používám i vlastní zkušenosti, slepé konstatování textu je tu pro tebe :-) Vidím to v práci na služebních autech, kdy třeba i slavna oktavka 1 s TDI má už asi 4tou spojku...
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 12:29
Re: Nesmysl
Takže = vymejšlet :-)

Že ti do tvý vymyšlený verze nezapadá změna kterou díky tomu výrobce udělal = to neva ;-)

Těch prvních 9 slov to je co? >:D
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 13:10
Re: Nesmysl
Zapadá... Já neřekl že v autě není problém, jen že střídání řidičů autům nesvědčí a že jsou borci, co odpálí spojku i na jiných autech, kde někdo na tom nalitá 0.5M. to se přeci nevylučuje..
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 13:45
Re: Nesmysl
Ne nezapadá = jestli si to nepochopil, výrobce to udělal blbě = a protože to nebylo o střídání řidičů ale "každý model musí zvládnout 12 po sobě jdoucích rozjezdů" verze před úpravou ani s maximálně se soustředícim zkušenym řidičem = ne

A sama kapitola je to "maximálně se sousředící řidič" = jinak dýmáme

Už ti to zapadá? ;-)

A těch tvejch prvních 9 slov = to bylo co? :-)
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 13:49
Re: Nesmysl
Nepochopils a mermomocí se chceš dohadovat.Auto problém má, nic jiného i autě nepíšu... Další věc je už pro tebe moc složitá na pochopení.
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 14:10
Re: Nesmysl
Hu hu = to bude vono >:D

Nechci se dohadovat = rád bych, abys to co Vaculda napsal pochopil. Ale zatim to nevypadá :-)

Těch tvejch prvních 9 slov = to bylo co? ;-)
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 14:13
Re: Nesmysl
Jsi natvrdlej... Auto má poddimenzovaná spojku a není vhodné na takové používání... To se píše v článku, píšeš to tu ty i jiní..... A dále ke spojce obecně dodávám, že šikovný řidič tomu umi pomoci bez ohledu na auto...
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 14:17
Re: Nesmysl
Jsi natvrdlej = auto musí zvládnout rozjetí 12x po sobě. Jedno jakou používá techniku = tohle to nezvládne

To mi řekni = co na tom nechápeš? :-|

Ke spojce = pokud ani teď nechápeš = že takhle fungovat nesmí! Tak si fakt mimoň
Pokud je řidič motoristickej redaktor = a vysvětluje ti = že je nutný se maximálně soustředit = je slušnej fanatismus = řikat mu že kecá = že ty to chápeš líp :-)

Ultramimoň = když víš že výrobce přistoupil k úpravám
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 14:23
Re: Nesmysl
Já: to auto má hezkou barvu
Ty: auto je špatně a ty nic nechápeš
Já: mluvím o barvě
Ty: auto je špatně a ty to nechápeš..

Už vidíš jaký si b l.b ?:D Ja tu nikde nenapsal, že auto je v pořádku, nikdy a nikde, tak proč mě s tím otravuješ ? Já nikde nenapsal že redaktor kecá a tak. To si tady vedeš bij ve špatném vlákně .. proč se pořádně nepodívala na či reaguješ ?
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 14:27
Re: Nesmysl
Reaguju na tebe = že teď couváš nebo spíš kličkuješ = neoceňuju :-)

Že autor kecá = píšeš opakovaně s tou spojkou = že se jako obvykle snažíš bruslit a hrát to o slovíčka = to seš prostě ty ;-)

Ale je šílený = že takhle v reálu nadstandardně dlouhej náročnej a do nezvyklejch detailů jdoucí test text = část lidí chápe jako PR a doteď obhajuje jako spíš propagaci a tak vwůbec :-)
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 14:33
Re: Nesmysl
Cože ?? Ok.. tak asi čteš něco jiného než píšu.

Já to jako PR nevídim, naopak se mi líbí jak se pan Foldyna hezky vyléčil ... Asi by si měl min pít , protože čteš úplně něco jiného, než píšu..

Oddelanou spojku řidičem jsem zažil a ne jednou. Nevím, proč tím popiram článek, to s ním nemá co dělat.
Avatar - Blue Sun
29. 9. 2018 12:29
Re: Nesmysl
Kopce samy o sobě spojku neodrovnají. Odrovnají ji právě ty rozjezdy, kdy nenafoukaný litr nemůže autem hnout, a po nafoukání už má síly zase příliš mnoho... A zjevně to výrobce podcenil.
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 12:41
Re: Nesmysl
A,to že na to Vaculík jako první ze všech recenzí upozornil = Šimpanz a pár dalších = chápou jako PR Škodovky ;-)
Avatar - Ada je zase tady
29. 9. 2018 13:27
Re: Nesmysl
Upozornil na ten fakt, že pod kapotu patří diesel! :-!
29. 9. 2018 14:26
Re: Nesmysl
No ale stejně si nedokážu..vlastně dokážu..představit,kdyby tohle postihlo francouzský/korejský auto..no vlastně nedokážu..;-)
Avatar - Ozzman
30. 9. 2018 09:52
Re: Nesmysl
Ono by se to zas tak moc nezměnilo, ti rozumnější by stejně konstatovali, že takove auto nemůže nahradit 2x tak velký diesel a fungovat stejně v zátěži, ostatní by si plivli na poruchovou značku a pár chorých hlav by obrátilo a bagetelizivalo problém , především, kdyby to bylo s jejich přesvědčením značky a snažilo by se to obrátit proti koncernu, vytahováním jiných kauz, že koncern je horší...
Avatar - CountachSV
29. 9. 2018 09:26
Nepochopil sem
Jenom naprostej zoufalec si koupí takové auto, když i jenom v koutku duše uvažuje o tom, že by za tím cokoli tahal. Strašný, kam jsme se to dostali. A ještě si budeme nalhávat, že je to krok správným směrem. Celé to tancování kolem těchto motůrků mi připadá, jako tanec kolem evropských hranic. Do poslední chvíle je všechno super a podle plánu.... a davy přikyvujou a hlavně - podporujou 8-s
Rozbalit vlákno
100
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 09:47
Re: Nepochopil sem
Špatně to chápeš = to je ekonomie. Neni problém si koupit pořádný auto s pořádnym motorem = jen na něj většina lidí prostě nemá

A jo je lepší koupit Corollu [odkaz] než tohle = no u nás spíš tu tříválcovou krabici od mlíka s turbem = i když ta eště, zásadní problém je jako většinou u koncernu = přeVWodovka

Nevim jestli za to může menší rozdíl v objemu (no v procentech zas tak malej neni) ale 1,2 PureTECH je na tom prostě líp
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 10:03
Re: Nepochopil sem
Určitě Corolla s 1.6tkou bude lepším autem na tento režim a zvládne jízdu s vlekem.

Pokud ti nebude vadit, že ti ten Rapid ujede... mne by to nerozhodilo a Corollu vnímám jako velmi dobrou koupi za to, co nabídne za ty prachy. Pure Tech je stejná písnička jako TSI a nevěřím, že by ho karavan v kopcích neutahal... dříve či později.

A nebo koupit starší Golf TDI, jak to udělal pan Foldyna... myslím, že je z třívalců vyléčen.
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 10:16
Re: Nepochopil sem
No to je to = neujede. V reálnym světě = dojedem do toho Chorvatska stejně. Záleží víc na provozu a jakou chytneš kolonu = než na motoru. Ta Corolla má poctivejch 97kW atmosféry a 4 válců = to je lepší než se opájet turbíčkem v krabici od mlíka

Rozdíl je i dlouhej táhlej = jen jednomu z nich klesá výkon pod zátěží. Jeden z nich má tradičně zlobící převodoVWku = a ten jeden je vždycky ten samej

Ale máš pravdu = lidi daj spíš na to co píšeš ty = poct že ujede = ostatní de stranou :-)

Koupit starší = původně dražší lepší vůz = má bohužel i svý negativa

Mě = z toho vychází něco jako ta Corolla = tady lidi zatim spíš nechápou proč je to dlouhodobě tak dobře prodávaný auto. Možná se blíží čas kdy to začnou chápat
29. 9. 2018 10:20
Re: Nepochopil sem
Lenže tých 97kW podáva pri viac ako 6000ot za minútu. Pozri si priebeh výkonu tej posmievanej krabice mlieka a poď naspäť podiskutovať
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 10:28
Re: Nepochopil sem
No to je snad logický ne? Turbo vs atmosféra

Jednomu dochází dech a snižuje výkon = atmosféra je prostě atmosféra [odkaz] pro tohle je to úspěšný auto = no a někdo dá spíš na ten pocit = klidně do 1.0 di ;-)

Když 3válec = tak to vypadá že král je teď 1,2 PureTECH

Nebál bych se že takovýhle texty změněj realitu = že tady se bude dál prodávat nejvíc 1.0 krabice od mlíka s turbem :-)
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 10:30
Re: Nepochopil sem
Král je ecoboost;) a i tak bych ji nechtěl.
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 10:37
Re: Nepochopil sem
Tenhle [odkaz] to jo :yes: :-)

Ale viz materiál o 1,2 PureTECH = z pohledu spolehlivosti i chování = normální masovej motor = což ten z Fiesty ST spíš nebude = je dneska králem ten malej francouz

U nás nejrozšířenější krabice od mlíka je už asi moc malá = a v kombinaci s blbou převodovkou.. :-|
Avatar - Blue Sun
29. 9. 2018 12:32
Re: Nepochopil sem
No, pokud myslíš Ecoboost 2.3 nebo 3.5, pak jo...
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 13:11
Re: Nepochopil sem
Já jen používám sakrovu logiku, on jel jen puretech, tak je nej, já zas ecoboost >:D
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 13:28
Re: Nepochopil sem
To právě ne >:D

Já sem jen spokojenej že k čemu sem došel před časem = se pak po letech dočtu = že to stejně vidí.. ;-)

Objektivně z víc zdrojů = je nej malej motor = no to už víš :-)

Srovnání 2.3 vs 5.0 v Mustangu Frei s Vaculíkem taky dělali = drtivě jednoznačný :yes:
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 13:52
Re: Nepochopil sem
Jel si ten ecoboost ? Nejel, tak jen papouskujes co si četl. Já Pure teh nezkoušel , tak z litrů co jsem jel se mi nejvíc líbí ecoboost. Teď sem na dálnici vyklízel Mustangu gt levej ve 200 .... To je trochu jiná liga..
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 14:07
Re: Nepochopil sem
Papouškuješ? Chlape ty mě s vejškou = fakt nemůžeš ukecat >:D

Ale když sis o to řek = tvoje vyzkoušení = má hodnotu nula :-)
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 14:18
Re: Nepochopil sem
Tebe neukecal nikdo, ty si sebestředný egomaniak , co má až sexuální uspokojení, když má koncern problém, už druhý den tady squattujes na diskuzi, jen aby si tu tvoji radost mohl omlatit o všechny diskutéry..

Moje vyzkoušení má hodnotu pro mne. Ty si jel v životě pár aut... A píšeš tu jako motoristicky novinář a zkušenost vlastní nemáš ..Je to jako nechat se operovat od amatéra, co si o operaci přečetl na netu.
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 14:20
Re: Nepochopil sem
Připomenu ti o co de = ty popíráš text Vaculíka = ne já

S tim textem souhlasí kalous a další = ty ne

A ty tvrdíš = že já sem maniak :yes: >:D

Maniak za to že to nevidim jako Šimpanz ty a Karel = ale jako ten Vaculík a kalous atd. = fakt dobrý :-)

Jo pro tebe = trochu egomaniak když tvrdíš že to vnímáš naopak a přitom líp než takovejhle docela nadstandardně do hloubky jdoucí text ale budiž
Problém kterej si nepochopil je = že já s názorem chirurga souhlasim = to ty ho zpochybňuješ >:-[]
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 14:28
Re: Nepochopil sem
Já nikde text nepopírám , ty máš normálně halucinace, pokud sis nespletl vlákno, tak máš fakt asi zamlženo v hlavě. Já o TSI nic nepsal, ten motor sem jel 1x a nemám problém uznat to co píší v testu. Já se ptal, proč je puretech lepší dle tebe než ecoboost, protože ecoboost je chválen v testech a já ho i jel. Ty ne, ale už víš, že je horší...