Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - speedfred
Pre znalých
speedfred
| 11. 10. 2018 11:59
Podla čoho Porsche označuje interne modely ? 991,991.2,teraz 992 ale v minulosti mám pocit boli tie čísla tak všelijako rozhádzané. Je v tom nejaká postupnosť či to je iba náhodne ?
Ten tvar “chrobáka” je proste úžasný a nestarnúci.
Avatar - white label
Pre znalých
white label
| 11. 10. 2018 16:32
F model, G model, 964, 993, 996, 997, 991, 992...
Až do řady 997 alespoň drželi číselnou posloupnost.
Jinak co se platforem týče, tak 991 má teprve 3. platformou v celé historii 911, ta druhá přišla až s řadou 996!
Avatar - speedfred
Pre znalých
speedfred
| 11. 10. 2018 16:42
a teraz ktoré sú F a G modely,sorry nechce sa mi gúgliť a ty to asi vieš ;-)
Avatar - praděda7
Pre znalých
praděda7
| 11. 10. 2018 17:13
F G H J K L M co na tom záleží, hlavně že bude stále mít i převodovku pro chlapy.... >:D
Avatar - white label
Pre znalých
white label
| 11. 10. 2018 17:36
Pouze zatím, a ani to, ne všechny 911ky...
Avatar - white label
Pre znalých
white label
| 11. 10. 2018 17:33
F - 1963-1973
G - 1973-1989
Avatar - CHerokee
Jen turba
CHerokee
| 11. 10. 2018 13:01
Proč zmizí atmosférická varianta, tomu fakt nerozumím. Současná GT3 se výborně prodává, jde na odbyt a nestíhají je ani vyrábět. Zjevně je o ni mezi zákazníky zájem.
Jen turba
SamanAR
| 11. 10. 2018 13:39
dle cekacek nestihaji vyrabet zadnou verzi 911, i na zakladni Carreru je pri konfiguraci do vyroby cekacka 6-7 mesicu
Jen turba
webpaja
| 11. 10. 2018 13:57
Předpokládám, že hlavní důvod bude nemožnost dalšího ladění stávajícího 4,0l na vyšší výkon a současně nižší emise.
Jen turba
přezdívaný alias
| 11. 10. 2018 15:58
Opět si v Evropě trošku odřeknem, abysme zachránili svět :-(
stejně jako ostatní
Nlauda
| 11. 10. 2018 13:40
A na elektriku to bude jezdit za stejně peníze jako ostatní auta.
992
acraft
| 12. 10. 2018 12:07
Informativnost článku bohužel velmi omezená, přitom net se hemží zajimavými údaji ohledně 992 - i běžné varianty poprvé 21" zadní kola, 3.0 F6 biturbo 385 a 450 koní (tj. S model na úrovni 991 gts) a v obou případech částicový filtr, 8st PDK místo 7st PDK v rámci mezigenerační obměny, aktivní aero/lamely v přední části atd. atd. Trochu více námahy příště pls.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku