Testy

Zpět na článek

TEST Renault Twizy Urban – Život v bublině

13 komentářů

Petriso
bez oken totalne na nic!

kdyby tam ale dali okna, topeni, vyhrivani sedadel a hlavne klimatizaci a klidne dali pryc to zadni sedadlo, tak to za 150.000 kc beru!!!! jezdim po praze smartem fortwo a chci ho casem menit za neco mensiho na elektrinu kvuli parkovacim zonam. stejne v nem jezdim sam a je zbytecne velky..

Na cesty s pritelkyni a ditetem mame druhe auto..
westeros
V cine takove auticka ted hodne jedou: [odkaz] cena nejakych 20 tisic. Akorat teda nulova bezpecnost, diky olovenym akumulatorum mala rychlost i dojezd. Neni treba ridicak. Kdybych nemel strach ze me sesrotuje nejaka dodavka PPL tak s tim po meste jezdim radeji nez MHD.
dr.Remorey
V ere Suv do kazde rodiny bych nic takovyho nekoupil ani tchyni. Z motorky clovek pri trose stesti vyleti nekam na travnik, tady je to jistotka uplna. Kor kdyz, jak je znamo, z Audi Q7 a dalsich premiovych mastodontu neni videt zadnym smerem, nemaji blinkry a ani handsfree!
Piratelu
Kolega v práci to má... 30km do práce a odpoledne zpět. Když je teplota pod 10°C tak si netroufá... Druhý (nebo první auto) má SUV 8V.... Asi tak...
_Teddy_
Mna by teda zaujimalo, kolko takato "sranda" ziskala hviezd v teste EuroNCAP. Dokaze to ist az 80km/h, ale burat by som v tom teda nechcel. Asistencnych systemov tam vela nebude, airbag asi len jeden, a o strukturalnej pevnosti tej sklenenej bubliny si nerobim ziadne iluzie...
westeros
Dostala dve hvezdy, byla tusim nejbezpecnejsi z tech vozitek co testovali.
Ragnotti
Twizy je 4kolesovy skuter preto by som bezpecnost neporovnaval s autami.
Horst Fuchs
Až příští rok vyrazí na trh e-Cígo s kapacitou baterky 38 kWh a cenou do půl miliónu, půjdou se všechny tyto hračky zahrabat na e-šroťák (vlastně e-recyklační linku).
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Cígo potřebuje diesel!
Ragnotti
Pokial je to pravda tak v tom drzim skodovke palce, nech stiahne ceny elektroaut dole. Ale nemyslim si ze to stihne buduci rok, (mozno nejaky koncept), najskor 2020-21.
Atila_
Vyroba ve Spanelsku mne neprekvapila, to byla jedina zeme, kde jsem tahle vozitka videl v masivnejsich poctech. Povetsinou jako sanitky, pripadne policejni auta. Na soukrome si nevzpominam.
Avatar - CountachSV
CountachSV
V Dánsku těchto bobíků jezdí mraky. Vedle silnic jsou od určité třídy vždy rozšířené cyklostezky a po nich mohou jezdi skůtry + tato autíčka. Hlavně to využívají starší lidé, jako zastřešenou dopravu při nepřízni počasí.

U nás, se služebními magory ve firemních TDi, překonávajícími ultra vzdálenosti mezi kanclem/penny a chalupou po dědovi rychlostí 130km/h nonstop, se spotřebou 3,14/100km a silniční infrastrukturou na úrovni doby kamenné, je vyšší využití takových vozítek nereálné.
Avatar - Ozzman
Ozzman
V Praze je taky spousta cyklostezek pouze pro cyklisty, jezdí po nich motorky a taxikáři..... občas i cyklisti >😒]