Testy
Mna by teda zaujimalo, kolko takato "sranda" ziskala hviezd v teste EuroNCAP. Dokaze to ist az 80km/h, ale burat by som v tom teda nechcel. Asistencnych systemov tam vela nebude, airbag asi len jeden, a o strukturalnej pevnosti tej sklenenej bubliny si nerobim ziadne iluzie...
Až příští rok vyrazí na trh e-Cígo s kapacitou baterky 38 kWh a cenou do půl miliónu, půjdou se všechny tyto hračky zahrabat na e-šroťák (vlastně e-recyklační linku).
Vyroba ve Spanelsku mne neprekvapila, to byla jedina zeme, kde jsem tahle vozitka videl v masivnejsich poctech. Povetsinou jako sanitky, pripadne policejni auta. Na soukrome si nevzpominam.
V Dánsku těchto bobíků jezdí mraky. Vedle silnic jsou od určité třídy vždy rozšířené cyklostezky a po nich mohou jezdi skůtry + tato autíčka. Hlavně to využívají starší lidé, jako zastřešenou dopravu při nepřízni počasí.
U nás, se služebními magory ve firemních TDi, překonávajícími ultra vzdálenosti mezi kanclem/penny a chalupou po dědovi rychlostí 130km/h nonstop, se spotřebou 3,14/100km a silniční infrastrukturou na úrovni doby kamenné, je vyšší využití takových vozítek nereálné.
U nás, se služebními magory ve firemních TDi, překonávajícími ultra vzdálenosti mezi kanclem/penny a chalupou po dědovi rychlostí 130km/h nonstop, se spotřebou 3,14/100km a silniční infrastrukturou na úrovni doby kamenné, je vyšší využití takových vozítek nereálné.
kdyby tam ale dali okna, topeni, vyhrivani sedadel a hlavne klimatizaci a klidne dali pryc to zadni sedadlo, tak to za 150.000 kc beru!!!! jezdim po praze smartem fortwo a chci ho casem menit za neco mensiho na elektrinu kvuli parkovacim zonam. stejne v nem jezdim sam a je zbytecne velky..
Na cesty s pritelkyni a ditetem mame druhe auto..