Videa
Zpět na článek
Úplně první „auto“ mělo parní pohon a je starší než Benzův patentovaný motorový vůz
8 komentářů
kyklop
3
Jj, skúsenosti z tvojej mladosti sú pre nás cenným zdrojom informácií
Přejít do diskuze
traveldrive
Ja neviem teda, ale je tu niekto, kto by práve toto nevedel a nepoznal? Však je to učivo základnej školy...
Okrem toho Cugnot postavil svoj stroj za účelom ťahania diel, nie na vozenie ľudí.
Okrem toho Cugnot postavil svoj stroj za účelom ťahania diel, nie na vozenie ľudí.
white label
A originální (za každou cenu) už byli tehdy taky, viz rozložení hmotnosti a sofistikovanost hnané přední "nápravy"... 😉
Ja Prvni 123
Mezi lety 1832 a 1839 vyráběl pan Anderson elektromobily ve Skotsku.
Vrcholem byl v roce 1904 elektrický Studebaker v US... ale pak už se elektromobily dostávaly na vedlejší kolej a tento způsob pohonu zůstal vyhrazen tramvajím, lokomotivám, a v hybridní formě lodím...
😄
Howgh.
Vrcholem byl v roce 1904 elektrický Studebaker v US... ale pak už se elektromobily dostávaly na vedlejší kolej a tento způsob pohonu zůstal vyhrazen tramvajím, lokomotivám, a v hybridní formě lodím...
😄
Howgh.
Sleeper
Jedlik postavil pouze funkční model, nikoli vozidlo v plné velikosti, totéž pánové Stratingh a Becker v Nizozemsku. Robert Anderson elektromobily nevyráběl, podle všeho vznikl jeho rukama jen jediný.