Ani ne dva měsíce známe podobu nové generace BMW řady 3 označené G20 a už se mluví o její ostré verzi M3. Pohánět ji bude přeplňovaný šestiválec. A má být spojený s manuálem!
Nesúhlasím s tým, že eMko nie je auto na okruh. A aký model potom má byť na okruh, ak nie čistokrvné ///M? Na také univerzálne vozenie so silným motorom a trochu športovejším flairom bude M340i, ale ///M predsa má byť o level vyššie ako M Performance, takže z môjho pohľadu sa má jednať o auto, ktoré môžem rovno zobrať na okruh (bez toho, aby som ešte musel robiť nejaký tuning). S xdrivom to vidím podobne, ale treba nechať možnosť voľby práve pre tých puristov, ktorí chcú mať M ako športové auto.
Zdravím, zajímalo by mě, jak to je u BMW s poruchami? Momentálně mám Dacii a už potřetí jsem musel měnit nějaké součástky, tak bych se tomu u budoucího vozu rád vyhnul. Minule mi to totiž přišlo dost nevhod, protože jsem měl ještě nějaké další výdaje navíc, a tak jsem si musel vzít rychlou půjčku. Naštěstí se mi podařilo najít celkem solidní nabídku přes tento srovnávač - [odkaz] , takže jsem ve finále moc nepřeplatil. I tak je ale lepší se poruchám spíš vyhýbat.
Pokud nemluvíš o vyrámované E46ce, tak od BMW nevím, o ničem, co bych si představoval na okruh (snad kromě M4 GTS). Mka vnímám jako nejvýkonnější verze původních předloh, ale ne jako auta postavená primárně na okruh.
Jasně, že Mko můžeš vzít na okruh. To můžeš vzít každé auto, ale kromě M4 GTS nevnímám žádné Mko jako auto postavené na okruh, takže M3 ve čtyřkolce vidím jako ideální rodinný dálniční křižník. Něco jako Alpinu B3, ale ještě o trochu ostřejší, ale pořád daily-driver, se kterým se dá přejet v pohodě půl Evropy. :-)
Nechci Audi. Chci 500+ koňový sedan střední třídy ve čtyřkolce a automatu, který přikrmím (komplet výfuk, mapa, sání) někam na hranici 600 koní a takový Audi nedělá. 340i je slabá. I když ji nakrmíš, tak bude někde kolem 450 koní. Málo. :-)
To radši vezmu Alpinu B3 a tu budu krmit, abych se přes těch 500 koní dostal.
Súhlas, M3 nie je a nemá byť daily car, kto chce výkonnú a rýchlu trojku na každodenné vozenie, na to tu je 340i, resp. v aktuálnej generácii bude M340i. Ja síce sám preferujem xdrive (pretože na výkonnú zadokolku nemám gule), ale M3 by mala zostať športovým autom, ktoré môžem kedykoľvek vziať na okruh a tam sa ráta každé kilo, teda jednoznačne RWD ako štandard a prípadne xdrive ako voľba.
Je opravdu smutné, že přitomnost manuálu u budoucí M3 je zde oslavována jako nějaká úžasná "vymoženost". Manuální převodovka by přece měla být u takového sportovního vozu samozřejmou součástí nabídky! :-O
kup si audynu... ne, nebude, pokud bude jako předchozí M3/4 tak bude lehce překoňovaná a bude mít prkenný podvozek i v komfortním nastavení. 340i touring by mohlo být řešení pro tebe, rozdíl ve výkonu po úpravě 10% cca a vše ostatní bude lepší než u M3. tu bych vážně jako daily car pro auto nechtěl...
Ale prd makový hardcore,akurát svižnejšie zvezenie a bezpečné obiehanie.
Pri tom výkone by som povedal že si človek asi viac užije automat ,aspoň u QV. Keď chcem aby bolo ticho a kľud na palube tak musím jazdiť na 6 rýchlosť min 150-160km/h ;-) Súčasná M3 s MT je na tom asi lepšie.
PS : Som už iba fred,rýchlosť mi uz chýba ;-\
Ak myslis toho, ktory je pre radar neviditelny a potom si kupil 8 valcovu diesel vykonnu krabicu, tak to som tu zachitil :-)
Inak, mat vyse 400 koni na zadok ako daily celorocne auto v nasich zemepisnych koncinach je asi naozaj hardcore. Uvidime, co za chvilku povie rychlyfred. :-)
Poslední M3 v manuálu jsem testoval. Přikláněl bych se k tomu, aby nová M3, která bude ještě silnější, byla AWD. Borec tady z ACZ vlastnil M3 v automatu jen jeden rok, protože měl dojem, že ho chce auto každou chvíli zabít.... :-!
Na nejakom anglickom webe, uz nepametam kde to bolo, pisali ze AWD urcite nebude, lebo by to bolo pre M3 zbytocne drahe a tazke. Ten manual ale vraj bude.
Ja sa celkom obávam, že ak pôjde o ten systém pohonu 4x4 ako v M5, tak opcia čistej zadokolky nebude. Proste sa bude argumentovať, že aj ten xDrive vlastne umožňuje pohon len zadných kolies, takže samostatné RWD ani nie je treba. A bude to argumentácia logická, ja osobne by som taký AWD prijal všetkými desiatimi. Druhá vec je samozrejme hmotnosť, štandardný xDrive v 3er má tuším 65 kíl a tento sofistikovanejší odpájateľný xdrive zrejme bude vážiť viac, čo sa na okruhu iste prejaví. No a napokon cena, pre toho, kto chce zadokolku sú to zbytočné cca. 3000 eur naviac.
Btw. ten manuál kvitujem, aj keď mohol zostať aj v slabšej M340i.
Manuál mě nezajímá, čtyřkolka ano! Auto na okruh to není a nikdy nebylo, takže pár kilo navíc kvůli xDrivu to nevytrhne. Ostatně F90ka je lehčí než F10 M5 i se čtyřkolkou, tudíž to stačí udělat tady stejně a bude to ideální rodinný daily-driver. :-)