Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Alfa Romeo Giulia QV 2.9T GME/375 kW 8AT – Prodejte barák a kupte si alfičku
131 komentářů
Ada je zase tady
Ošklivé a drahé auto s neekologickým motorem a nesprávnou volbou pohonu zadní nápravy. A pocit zátahu? Zkus Fabii RS a1,9TDI 96kW >:D
a co teprve verze RS s aktivovaným módem "dezorientace auta za sebou černými oblaky dýmu" á la agent 007:)
Vidím, že Adov autizmus má zasa svoju silnú chvíľu.
praděda7
......já bych řekl, že pádla patří do veslice a ne do auta.... ;-)
Přesně, řekni to klukům, co jezdí velké závody...LeMans, F1, GT ;-)
No, my co víme, že víme, tak víme jak a proč k tomu ve "velkých závodech" došlo......a že se časem do "této věci" zamilují i vyměklí metrosexuálové bylo jen otázkou času...... ;-)
Je to jiné, je to snazší, ale nevím proč metroušovské. Pro takové podobná auta nejsou vůbec, ať už s automatem nebo manuálem.
Hele, už tu máme 3 buzíky.... >:D
To je tak, když drželi fofrklacek jen v autoškole. Ne vážně, je to škoda, že se od manuálu takto v Evropě ustupuje.
Chápu, je jiná doba. Lidi jsou pohodlnější, s automatem je to pohodlnější, i na pádla pod volantem brzy zapomenou, i když je tam často mají. Lidi jsou zkrátka co, Halík? Lidi jsou kuurrvva líní.....Halík, nesseerrte mě a myslete politicky.... ;-)
Přepínas programy na tv manuálně ? Je to prostě přirozený vývoj a je super, že dnes pořád máme volbu a když už auto používáš i mimo okruhy a preferujes automat, tak je super si moct zařadit alespoň padly ...
Myslím, že spíše poukazuje na to, že tu volbu často nemáš. Viz tato fajnová kára. 8-s , kerá je přitom primárně pro zábavu.
O žádný přirozený vývoj se nejedná pokud ovšem nepovažuješ lenost jako přirozený vývoj....a ta bohužel dospěla do stádia, kde už děcka ve škole se nechtějí zúčastňovat tělesné výchovy..... ;-\ [odkaz]
K tomu se však neodhodlala právě kritizovaná současná generace, ale ty předchozí. Jejich směřování společnosti ovlivňuje děti.
Lenost je motorem pokroku, to bys mohl ve svém věku vědět. ;-)
Jinak, dávat automaty v autech do souvislosti s nechutí dětí k tělocviku, to je hodně mimomísová úvaha. >:D
Jinak, dávat automaty v autech do souvislosti s nechutí dětí k tělocviku, to je hodně mimomísová úvaha. >:D
Lenost není motorem pokroku, i když líní lidé se za tento nezdravý příměr rádi schovávají. :-!
Vše souvisí se vším. Platí to i o lenosti. :-!
Vše souvisí se vším. Platí to i o lenosti. :-!
Ta první věta mé poznámky je samo nadsázka.
To, že všechno souvisí se vším, je jedním z nejzoufalejších klišé, za které se zhusta schovávají lidé chabého vzdělání a rozhledu.
Ne, rozšíření automatických převodovek v autech nesouvisí s nechutí dětí k tělocviku. ;-)
To, že všechno souvisí se vším, je jedním z nejzoufalejších klišé, za které se zhusta schovávají lidé chabého vzdělání a rozhledu.
Ne, rozšíření automatických převodovek v autech nesouvisí s nechutí dětí k tělocviku. ;-)
Tak si me taky hod na seznam, když už automat, tak proč nemít možnost volby rychlosti ? A jak jinak ? Tlacitkem na obrazovce infotainmentu ?:D
multimatlal
Díky za test, opravdu paráda. K alfě jsem jízdně nikdy ani nečuchnul, jak jsou na tom ostatní verze? Chápu to tak, že QV je úplně jiný level zábavnosti a odladěnosti než běžné motorizace? Nemyslíím vyloženě kw a 0-100...
Neviem, či tu niekto skúšal verziu Veloce, ale podľa recenzií TO tam je; naladenie podvozka, agilita, riadenie a pod. Samozrejme ten motor v QV určite prebíja všetko ostatné, predsalen 280k štvorvalec a 510k šesťvalec, to sú nebe a dudy.
Já bych na alfu přes 2 mio PC nenašel odvahu, i když už od dávný 164 QV s 200 PS se mi alfy vzhledově libí. Ale upřímně z hled. spolehlivosti a provozu na AR pohlížím s největším despektem, což ale zdůrazňuju vychází z byškařské tedy žádné zkušenosti. Třeba s ní jde žít úplně v pohodě.
Jezdil jsem jen s ghili sq4 (normál ne okruh) a to mne vzhledem k ceně nebavilo vůbec.
Jezdil jsem jen s ghili sq4 (normál ne okruh) a to mne vzhledem k ceně nebavilo vůbec.
Já mám teď právě QV jako první Alfu. Nejsem alfista, nemám oblíbenou značku, mám jen rád dobrý auta. A když je něco špatně, klidně to řeknu. Mám najeto za rok a něco 35K, včetně 2 návštěv Nurburgringu atd. A jsem naprosto spokojen, když pominu jednu děckou nemoc. 2X se mi stalo, že v prudké pomalé zatáčce se mi rozsvítila kontrolka motoru, ale auto jelo úplně normálně. Při druhé návštěvě servisu přišli na to, že kabel na odpojování řady válců byl z výroby příliš krátky a jak se pohnul motor a ještě k tomu odstředivá sílav zatáčce, tak se kabel povytáhnul a automaticky se rozsvítila kontrolka. Po výměně je po celou dobu naprosto bez problémů a jsem max. spokojen.
To jsi Ty (YT - Tom #21)? 3,14 švýcarská? :)))) Tak Tvá videa mně poslala do autosalonu AR, jsem zvědav.
Asi jo, ale 3,14 švýcarská nevím, co je. >:D
od 0:30 dědek staré :)))
[odkaz]
[odkaz]
To je na mým kanále, ale řídí M.Z. a je to manuální Giulie Speedfreda a já sedím na spolujezdci. Moje videa jsou tady: [odkaz] a tady....ale jinak mám lidi rád a jsem hodný, to byl jen adrenalin: [odkaz]
Ale vychování panu řidiči trošku chybí... a řídit jednou rukou před flugplatzem je taky lehce šílený. Seš na dni otevřených dveří, ne na závodě, takže musíš počítat s tím, že tam jezdí dementi jako pan v Porsche :))
Mal som pozicanu len zakladnu 200k a aj ta ma to spravne DNA (nielen volic rezimov). Podvzok krasne citatelny zadkom, nezaludny, strme riadenie s asi menej citom, ale nejak mi to nechybalo. Vyborne vyvazenie a brzdy co brzdia.
Motor je mimo dynamic tak vlazny ale celkom pekne graduje a auto sa vodilo fakt krasne okreskami, kde som sa s HH bal dat podlahu, lebo tahali za volant do protismeru a rovinky boli pre nich prilis kratke :-)
Veloce ma okrem koni naviac vyrazne kratsie sprevodovanie, takze podla cisel je dynamika lepsia nie o stupen ale o dva a zhoduju sa na tom aj recenzie, tak to asi bude pravda.
Inak US trh ma aj Veloce s 350 konmi.
Motor je mimo dynamic tak vlazny ale celkom pekne graduje a auto sa vodilo fakt krasne okreskami, kde som sa s HH bal dat podlahu, lebo tahali za volant do protismeru a rovinky boli pre nich prilis kratke :-)
Veloce ma okrem koni naviac vyrazne kratsie sprevodovanie, takze podla cisel je dynamika lepsia nie o stupen ale o dva a zhoduju sa na tom aj recenzie, tak to asi bude pravda.
Inak US trh ma aj Veloce s 350 konmi.
RS
Zhltl jsem to na první dobrou.
Tak jako si často rýpnu a kroutim nad "testy" hlavou, tak tentokrát Martinovi (krom závisti) smekám klobouk. :yes:
Tak jako si často rýpnu a kroutim nad "testy" hlavou, tak tentokrát Martinovi (krom závisti) smekám klobouk. :yes:
martin_dr
Mal som moznost si sam zajazdit a povozit sa zaroven so skusenym vodicom. To auto je genialne prave v tom aky je rozdiel v tych troch rezimoch. V jednom aute mate sialeny zavodak na okruh s ferrari motorom, na druhej strany mate prijemny cestovny sedan s normalnou spotrebou stale s ferrari motorom. To auto je v tomto prekvapivo genialne. Sadnes si a ides, presne ako pise autor textu. Dam to manzelke a ta v pohode jazdi. Ziadna sialenost. Na druhej strane prepnes rezim a mas bestiu. Za mna v danej triede urcite auto , nad ktorym sa oplati premyslat. V modrej :yes:
Pamatam si, ze toto auto velmi chvalil aj Jeremy Clarkson v ktorejsi casti GT. Dokonca bol tak nadseny, ze si chcel jedno kupit! Akurat spominal, ze sa z neho zle vystupuje. Ale zase na druhej strane, ludom s postavou Clarksona a asi tazko vystupuje z kazdeho auta...
Máš pravdu s tým nastupovaním/vystupovaním , taká M3 je na tom ďaleko lepšie.
A co teprve taková M4 s dlouhými dveřmi.
Včera jsem na salónu přesedal z Cayennu do Panamery a pak do 911ky. 911ka má trochu vyšší práh, ale díky delším dveřím se mi do ní celkově nastupovalo/vystupovalo nejlíp ze všech. Pro vysoké postavy je primárním hlediskem délka dveří, pokud jsou krátké, pak ani SUV nepomůže, viz nejen Cayenne. Raději budu sedat třeba až na zem, než zalamovat hlavu při každém vysedání/nasedání, nehledě na to, že když se podívám do boku tak přímo před očima mám B sloupek. 8-s :no:
Včera jsem na salónu přesedal z Cayennu do Panamery a pak do 911ky. 911ka má trochu vyšší práh, ale díky delším dveřím se mi do ní celkově nastupovalo/vystupovalo nejlíp ze všech. Pro vysoké postavy je primárním hlediskem délka dveří, pokud jsou krátké, pak ani SUV nepomůže, viz nejen Cayenne. Raději budu sedat třeba až na zem, než zalamovat hlavu při každém vysedání/nasedání, nehledě na to, že když se podívám do boku tak přímo před očima mám B sloupek. 8-s :no:
Arese
Giulii QV jsem měl tu čest pořádně vyzkoušet na Slovakia Ringu (tehdy ještě s manuální převodovkou) a opravdu je to pekelný stroj, který na okruhu vyžaduje zkušeného řidiče (pro rychlou jízdu mimo okruh to samozřejmě platí dvojnásob). Ovšem ta cena je taky pekelná, ale je fantastické, že Alfa takovéto auto ještě vyvinula (hlavní zásluhu na tom má Účetní, resp. ten na to uvolnil potřebné peníze, a že jich bylo). Jediné, co mě u současné Giulie moc a moc mrzí je fakt, že její řízení je prostě příliš lehké (a to i u té ostré verze QV) a hlavně že dvoulitrový benzín nelze zvolit s manuální převodovkou. To je podle mě neomluvitelné a ostudné! :-O 8-s
P.S. Nadšencům, co na to mají, bych radil aby si Giulii v nejbližších několika letech pořídili, protože již brzy podobná auta (nezprzněná hybridizací a elektrifikací) kvůli bruselským ekoteroristům prostě zmizí z trhu! 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no:
P.S. Nadšencům, co na to mají, bych radil aby si Giulii v nejbližších několika letech pořídili, protože již brzy podobná auta (nezprzněná hybridizací a elektrifikací) kvůli bruselským ekoteroristům prostě zmizí z trhu! 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no:
Souhlasím, ale nechápu, co máte všichni s tou cenou..... Jedna věc je ceníková a druhá jakou dostaneš slevu. To auto vychází na to stejné co M3ka.
tak za tuhle ceny jsou sehnat i V8.....samozřejmě nemaj tak precizní podvozek protože to primárně nejsou auta na blbnutí na okruhu. Na na běžné jezdění po silnici je té zábavy dost a dost.
[odkaz]
[odkaz]
nebo V6 levněji
[odkaz]
A pak je tu ještě sice dražší, ale výkonnější XJR [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
nebo V6 levněji
[odkaz]
A pak je tu ještě sice dražší, ale výkonnější XJR [odkaz]
;-) nesrovnávej prosím jabka s hruškama. XJR má něco jízdně spol s Alfou, M3 atd.? Na okruh není ani jedno, ani M3, ani QV...tam to prostě odrovnáš zachvilku. Ale jsou na okresky hlavně. Otázka jak si kdo představuje zábavu, pro mě bylo fakt zábavný, když jsem jel za Hellcatem na jedné vyjížďce napříč ČR po okreskách a jak to nebylo v zatáčkách schopný jet a před každou zatáčkou jsem myslel, že mu vletím do kufru, protože aby jí projel, musel do ní zpomalit fakt moooooc.
Hellcat je primárně na sprinty a drifty, ale i okresky umí, samozřejmě to chce správné pneu a umět řídit.
Jaguar je okreskový poněkud víc a CTS-V taky, protože to má trochu jinší podvozek jak Hellcat.
Jaguar je okreskový poněkud víc a CTS-V taky, protože to má trochu jinší podvozek jak Hellcat.
Ok, ty si říkáš svoje, já taky a mám na to jiný názor. Ale cenu jsem pořád řešil oproti konkurenci, což je M3/4 případně C63. A tam je cena naprosto v pořádku, prostě jde objednat za úplně jinak, než je ceník.
CTS-V je obrovská kráva, ATS-V je výkonově i rozměrově odpovídající.
jenže to CTS-V stojí o něco málo víc jak ta Alfička >:D A podvozek má hodně slušný - jak sem psal výše, auto na okruhy to není, ale na blbnutí na okreskách je to na hodně zábavy.
Na každém příspěvků, který jsi do tohoto vlákna dal, je hrozně moc vidět, jak sis k těm autům ani nečuch... Tak by možná bylo záhodno přestat trousit moudra :-)
Ani jedno nemá na QV, tak jsi si hezky zateoretizoval při hledání mezi bazarovými auty, připomenul jak dokážeš odpovídat na nevyřčenou otázku a podle mě jsi ani nečetl test.
Hellcat je snad pro toho, kdo denně cestou má 150 semaforů a potřebuje být na tom následujícím nejrychleji, XF-S je z hlediska motoru o třídu níž, navís jde o konkurenta XE. XJR nemá smysl ani komentovat. Zdar zimním v létě! ;-)
Hellcat je snad pro toho, kdo denně cestou má 150 semaforů a potřebuje být na tom následujícím nejrychleji, XF-S je z hlediska motoru o třídu níž, navís jde o konkurenta XE. XJR nemá smysl ani komentovat. Zdar zimním v létě! ;-)
Bazarovými? Všechno skladovky = nová auto kámo. Máš to volaaké zmetené....
Jo Alfa je strašně malinký auto - má jenom 4,7 metru dýlky >:D CTS je třeba o závratných 26 cm delší >:D
Jo Alfa je strašně malinký auto - má jenom 4,7 metru dýlky >:D CTS je třeba o závratných 26 cm delší >:D
Tak to je dobre že si poradil podľa čoho budem nabudúce kupovať auto. Nebude lepšie dĺžka aspoň 5.5m ?
Za 2mio perfektně sladěný sportovní sedan s 510HP je hodně?
Nezapomněl jsi na absenci ručky? >:-[]
Nezapomněl jsi na absenci ručky? >:-[]
Na Giuliu sa dá spraviť pekná cena aj na auto do výroby.,cenník je cenník ale realita je troška iná. Myslím že s QV sa dá dostať pod cenu M3.
Ja si Giuliu nehavam asi navždy 8-s
Ja si Giuliu nehavam asi navždy 8-s
Tu poslední větu si ukládám do paměti. ;-)
Ale už ju nebudeš mať komu pripomenúť, Speedfred už nie je (už len slowfred). >:-[]
Ach jáááj tvoja práca sa nezaprie >:D
Trocha recesie keď vidím tie okruhové časy.
>:-[]
Trocha recesie keď vidím tie okruhové časy.
>:-[]
K tomu řízení. Ono je opravdu lehké, ale to je jen pocit, že jsme léta naočkování umělým dojmem, že sportovní = tuhé / tvrdé. To samé s podvozky. Řízení je fantasticky přesné a určitou nutnost lehkosti popisuje i Machi. Za mě sice odvážný tah Alfy jít proti proudu, ale pro řidiče jedině pozitivní :yes:
Barrichello
>:D no jasně, já vím že to titulku takového testu se musí dát něco křiklavého, ale barák za 2,2 je dneska totální rujnáto na rekonstrukci, za ceny slušného baráku mimo zapadlé lokality máte dnes ty alfičky minimálně 3, možná 4 >:D
Martin to napsal dobře, pak máš nejen na opici, ale i na banány ;-) . Přece by jsi s QV nechtěl jezdit na zimákáách v létě?! >:D 8-s >:-[]
Klidně >:D
Tedka jezdích na letních Dunlopech v zimě a maj krásný vzorek 2,1 mm. to sem barbar vid >:D >:D
Tedka jezdích na letních Dunlopech v zimě a maj krásný vzorek 2,1 mm. to sem barbar vid >:D >:D
Ty máš QV? ;-)
Ne, nemam... Mam Camaro a Jaguar
Ty sis zas koupil Jaguar ? Kdybych nebyl linej a prohledal diskuzi,tak bych našel, jak si se tu na něj dost stěžoval >:D
Stěžoval sem si na spolehlivost. Co se týče jízdních vlastností, nemůžu říct popel. Ono sranda byla, že většina věcí co se tam srala byla Bosch asi až na 2 další věci...
Ty jsi jako škráblá deska! Byl jsi na trestné výpravě v Jihlavě nebo Indii? ;-)
Já chválím jenom to co chválit jde. U Super V8 to byla jen spotřeba a jízdní vlastnosti + design a interiér. Spolehlivost fakt ne.
A neargumentuj věkem a km, měl sem auta co měla najeto 2x tolik a vůbec to takové závady nemělo....
A neargumentuj věkem a km, měl sem auta co měla najeto 2x tolik a vůbec to takové závady nemělo....
MrBeranek
Krásný a dostatečně výkonný, ale opravdu zajímat se začnu, až bude ve čtyřkolce. No AWD, no deal.
To už je dávno, RWD se tuším už nedá objednat.
QV ve 4kole? Dávno? CO blbnete. Pokud někdy bude GTV, tak bych o něm výhledově uvažoval, ale modlím se za to, ať 4kola právě není, nebo ať je vypínatelná. QV je moje první zadokolka a neměnil bych za předek nebo 4x4 ani za nic. Je to tak hodné....
To si asi mylis so Stelviom, nie? To je postavene na rovnakej platforme aj s tymto motorom, a ako stvorkolka...
Sranda aké sú požiadavky ľudí rôzne, pre niekoho je absencia 4WD dealbreakerom, pre iného je to nemožnosť mať RWD. Je ale nesporné, že práve zadný pohon robí veľkú časť čara QV, ak by to bola len štvorkolka, zaradí sa do oveľa väčšej skupiny silných štvorkoliek (Stinger GT, XE S, RS4, C63 AMG...). Takto je v podstate jedinou konkurenciou M3.
Inak tiež by som v tejto výkonovej kategórii preferoval 4WD, ale proste preto, že nemám odvahu na tak silnú zadokolku. Ale kým sú ľudia ako Speedfred ktorí si ju kúpia a ocenia, bola by večná škoda nahradiť RWD štvorkolkou.
Inak tiež by som v tejto výkonovej kategórii preferoval 4WD, ale proste preto, že nemám odvahu na tak silnú zadokolku. Ale kým sú ľudia ako Speedfred ktorí si ju kúpia a ocenia, bola by večná škoda nahradiť RWD štvorkolkou.
Já spoléhám na to, že to už i u BMW pochopí a G80ka bude konečně ve čtyřkolce, protože 500 koní v zadokolce si nekoupím. Klidně přiznám, že na to nemám. Ten plný výkon musí být pro mne snadno, nezáludně a kdykoliv použitelný. ;-)
To nezáleží zdaleka jen na poháněné nápravě. 4x4 není žádné zaklínadlo. Tak jako tak s 500 koňovým autem mimo dráhu stejně nikdy nemůžeš jet v provozu naplno. Kromě toho, jak urveš zadokolku - s přetářivým smykem můžš něco dělat, jak urveš 4x4 tak se můžeš modlit.
No nevím, nevím...než jsem koupil M140i testoval jsem i M135i xDrive a můžu potvrdit, že jsem se v ní cítil o moc bezpečněji než později v M140i zadokolce. A to mluvíme jen o nějakých ussrraných 340 koních..... ;-)
Tolik teorie, je frajeřina říct, že je to nad něčí řidičské schopnosti nebo potřeby, ale ostravský Barik musí mít poslední slovo.
Jsou to jen plky Cherokee, samozřejmě že i s AWD se dá pracovat při přetáčivém nebo nedotáčivém smyku. Není potřeba se modlit.
Jsou to jen plky Cherokee, samozřejmě že i s AWD se dá pracovat při přetáčivém nebo nedotáčivém smyku. Není potřeba se modlit.
Alfu neznám, ale jak jsi urval A6 předokolku vs. S6 s quattrem, tak to bylo právě jednoduchý. Dvoukolka se bambelala a chtěla na srovnání prostor. Buď jsi uměl nebo ne. Já většinou naštěstí uměl, ale potřebovalo to místo. Kdežto Quattro jsi krásně okamžitě srovnal plynem a ono se ihned chytlo. I když to už jsi jel o dost rychleji než jsi původně zamýšlel. >:D 4x4 není zaklínadlo a já bych jej kromě off roadu nechtěl, tak na srovnání resp. vytažení ze smyku to bylo dobrý. Zas se bavíme o plnohodnotné čtyřkolce, jak by zareagovala pseudo nevím.
Akorát teda C63 není čtyřkolka, ale zadek ;)
XE-S není AWD ;-)
Voľajaký som zmätený, len som registroval, že nejaký Jag už nie je dostupný ako zadokolka a to je F-type V8.
Inak ako pozerám, aktuálne nie je XE so šesťvalcom vôbec dostupná, snáď je to len otázka homologizácie a nevyradili ho nadobro.
Inak ako pozerám, aktuálne nie je XE so šesťvalcom vôbec dostupná, snáď je to len otázka homologizácie a nevyradili ho nadobro.
Londonbridge
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
DonVito
Taky se pridavam k podekovani za test. Jen si neodpustim rypnuti, ze "alficku" bych takto nezdrobnoval. Ale celkove :yes: :yes:
Priznavam, ze alfu jsem nikdy neridil, ale FWD me nikdy moc nelakaly.
Tohle je ale neco uplne jinyho.
Jinak se tu taky diskutuje o AWD a RWD.
Ja jsem jednoznacne pro RWD. Z principu je s nim vice zabavy..
A pri soucasnych zimach ztraci AWD smysl.
K padlum - myslim, ze pro auto s takovym vykonem se hodi. Nedokazu si predstavit jet treba v testu zminenou rychlou zatacku na hrane a pritom sundat ruku z volantu :-)
A neodpustim si odkaz, kde je Tesla rychlejsi, nez tahle Alfa :-)
[odkaz]
A jeste zabycharit (zdravim fouska). Kdybych mel volny 2 miliony asi bych vybiral mezi touhle alfou a M3, ale ne od BMW..
Priznavam, ze alfu jsem nikdy neridil, ale FWD me nikdy moc nelakaly.
Tohle je ale neco uplne jinyho.
Jinak se tu taky diskutuje o AWD a RWD.
Ja jsem jednoznacne pro RWD. Z principu je s nim vice zabavy..
A pri soucasnych zimach ztraci AWD smysl.
K padlum - myslim, ze pro auto s takovym vykonem se hodi. Nedokazu si predstavit jet treba v testu zminenou rychlou zatacku na hrane a pritom sundat ruku z volantu :-)
A neodpustim si odkaz, kde je Tesla rychlejsi, nez tahle Alfa :-)
[odkaz]
A jeste zabycharit (zdravim fouska). Kdybych mel volny 2 miliony asi bych vybiral mezi touhle alfou a M3, ale ne od BMW..
K padlum - myslim, ze pro auto s takovym vykonem se hodi. Nedokazu si predstavit jet treba v testu zminenou rychlou zatacku na hrane a pritom sundat ruku z volantu ..........no vidíš a Fangio takové věci dokázal...... ;-)
euro89
Uz me docela stve to vecne omilani, jak Fiat pouziva levne plasty. Ano, jsou levny, ale to jsou vsechny plasty. Pracuju u MB a ten volic automatu pod volantem je uplne stejnej levnej klump. Jen u testu tech nemeckych radoby premiovek neni o tom nikdy zminka, ale jakmile cte clovek test neceho italskeho a je jedno, zda je to Fiat, Alfa Romeo nebo Maserati, tak se vzdycky najde v interieru neco ke kritice. Tim nechci rict, ze ty italske plasty nezaslouzi kritiku, ale uvital bych trochu objektivity, protoze nemecka premie prodava stejny klump.
Mimochodem, tento tyden jsem dostal W201 na renovaci orezlych mist karoserie a nejake drobnosti na motoru. Takova zakazka je mezi temi modernimi predrazenymi sunty z levnych plastu jak balzam na dusi. :-) Maska chladice poctivej chrom a ne levnej kus plastu, kterej maji dneska i E-Klasse... kdyz odmontovavam ty postranni plasty na karoserie, tak je vsechno pridelano desitkami poctivych sroubu a zadne levne plastove klipsy, ktere se hned ulamou (jako dnes...) Motorovy prostor to same, vsechno je pospolu prisroubovane a ne jen zacvakane do plastu. A prakticky vsechny soucastky jsou vyrobene v zapadnim Nemecku. Dneska je to v lepsim pripade CR, Polsko, Madarsko... v tom horsim Cina. A v Nemecku to jen zbouchaj dohromady.
Ja bych s tim nemel problem, kdyby se takove auto prodavalo za cenu Dacie, ale pri ceniku Daimleru mi to prijde neskutecna nehoraznost. Pri testech tohle ale nikdo nekritizuje, hlavne ze si vsichni vsimaji ovladani multimedialnich systemu a podobnych kravin. 8-s
Mimochodem, tento tyden jsem dostal W201 na renovaci orezlych mist karoserie a nejake drobnosti na motoru. Takova zakazka je mezi temi modernimi predrazenymi sunty z levnych plastu jak balzam na dusi. :-) Maska chladice poctivej chrom a ne levnej kus plastu, kterej maji dneska i E-Klasse... kdyz odmontovavam ty postranni plasty na karoserie, tak je vsechno pridelano desitkami poctivych sroubu a zadne levne plastove klipsy, ktere se hned ulamou (jako dnes...) Motorovy prostor to same, vsechno je pospolu prisroubovane a ne jen zacvakane do plastu. A prakticky vsechny soucastky jsou vyrobene v zapadnim Nemecku. Dneska je to v lepsim pripade CR, Polsko, Madarsko... v tom horsim Cina. A v Nemecku to jen zbouchaj dohromady.
Ja bych s tim nemel problem, kdyby se takove auto prodavalo za cenu Dacie, ale pri ceniku Daimleru mi to prijde neskutecna nehoraznost. Pri testech tohle ale nikdo nekritizuje, hlavne ze si vsichni vsimaji ovladani multimedialnich systemu a podobnych kravin. 8-s
A to máš w201, tedy plastový kinderbenz. Teď si představ w124 nedejbože w140 nebo R129 ;-) Jo choromy byly kdysi kvalitní, auto s děravou kastlí po 30 letech z mokrých kopřiv a chromy svítily jak zrcadla z pohádky. Dneska plast ostřílený od kamínků za pár let.
×
Sdílení komentáře
×
Co se týká okruhu, tak souhlasím, že levá za Matadorem je v kalupu opravdu zatáčkou a vynese až na pravý okraj. Pěkná stopa a richtovat si to plynem je vždy to nejlepší. Po tomhle svezení málokterý předokolkář napíše, že se s FWD na okruhu ještě někdy pobaví.
Díky Speedfredovi a jeho první cestě ze šourůmu jsem si QV vyzkoušel v civilu. Nedá ti to neždímat motor. Je to stejně impozantní zátah (byť v jednotlivých otáčkách jiný), který jsem zažil v F-type R nebo CTS-V. Tak hutná akcelerace je zážitkem.
Brzdy všechni nebo nic jsou vlastnost a ani u nových to není jinak. Je otázka jestli se s tím dá něc dělat změnou destiček nebo to chce SW ladění.
Naladit kompromisně řízení je umění a taliánům se povedlo udělat perfektní cesťák s příjemným komfortem a slušnou odezvou, která nejde tolik přes prsty jako spíš přes zadek. Vůbec mi to ale nevadilo a těch pár km bylo pro mě zážitkem!
Taková auta pomalu zmizí, velebím všechny, kteří měli koule na to, jít do AR a vzít po předlouhé době první a nové auto, které se jednoznačně podařilo. :yes:
Tobě díky za perfektní test! ;-) :yes:
Ešte raz :yes: za test.
Machi
Brno by bylo take super, na SK Ringu by byla zajímavá druhá pravá a výjezd přes horizont do levé/pravé/levé před protilehlou rovinkou >:D
ono taketo auta fakt miznu.... ale hadajme preco... preludnenost ide ruka v ruke s ekologiou a tak dalej... je to komplexny zacarovany kruh z ktoreho sa podla mna uz nedostaneme a takychto aut bude coraz menej... no ale teda len boze daj nech sa tentokrat mylim
;-)