Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Alfa Romeo Giulia QV 2.9T GME/375 kW 8AT – Prodejte barák a kupte si alfičku

131 komentářů

webpaja
...Machi se rozjel a správným směrem. Tohle je to, co tu leta chybělo. Minulý týden předkrm, teď ještě plnotučný test s pěkným kolem v Mostě!
Co se týká okruhu, tak souhlasím, že levá za Matadorem je v kalupu opravdu zatáčkou a vynese až na pravý okraj. Pěkná stopa a richtovat si to plynem je vždy to nejlepší. Po tomhle svezení málokterý předokolkář napíše, že se s FWD na okruhu ještě někdy pobaví.
Díky Speedfredovi a jeho první cestě ze šourůmu jsem si QV vyzkoušel v civilu. Nedá ti to neždímat motor. Je to stejně impozantní zátah (byť v jednotlivých otáčkách jiný), který jsem zažil v F-type R nebo CTS-V. Tak hutná akcelerace je zážitkem.
Brzdy všechni nebo nic jsou vlastnost a ani u nových to není jinak. Je otázka jestli se s tím dá něc dělat změnou destiček nebo to chce SW ladění.

Naladit kompromisně řízení je umění a taliánům se povedlo udělat perfektní cesťák s příjemným komfortem a slušnou odezvou, která nejde tolik přes prsty jako spíš přes zadek. Vůbec mi to ale nevadilo a těch pár km bylo pro mě zážitkem!
Taková auta pomalu zmizí, velebím všechny, kteří měli koule na to, jít do AR a vzít po předlouhé době první a nové auto, které se jednoznačně podařilo. :yes:

Tobě díky za perfektní test! ;-) :yes:
Avatar - iudex
iudex
Súhlas, rovnako dávam Martinovi palec hore za krásne čitateľný a emóciami nabitý test, takto sa má testovať športové auto. :yes: A k tomu ostré kolo na okruhu, to je paráda. Akurát ten Most nie je úplne trať pre takto výkonné auto, to by chcelo ísť na Slovakiaring, ktorý je dlhý a rýchly a Giulia môže na ňom naplno využiť svoje prednosti.
Ešte raz :yes: za test.
admin badge
Martin Machala (Auto.cz)
Díky kluci, tohle se píše samo. Už je to pár týdnů, co tady alfička byla a doteď na ten most vzpomínám. To bylo letos se sériovým autem suverénně nejvíc,
Machi
webpaja
Je jasné, že takováto auta nejsou v testovací garáži každý den, ale takhle to má vypadat :yes: :yes: :yes:
Avatar - speedfred
speedfred
Tebe sa to písalo samo,a mne sa to čítalo samo. Takto dobrý test som už fakt dlho nečítal a pripájam sa k chlapcom s pochvalou :yes:
webpaja
Most je úzký a technický, ale dostat se na něj je nejjednodušší. Brno se zmítá v nesmyslných omezeních z hlediska jízd a SK Ring je daleko.
Brno by bylo take super, na SK Ringu by byla zajímavá druhá pravá a výjezd přes horizont do levé/pravé/levé před protilehlou rovinkou >:D
Tommino
Za mě je Brno s QV nuda >:D
webpaja
Proč? Výkon tam je, široká trať, dá se víc využívat maxima možností auta.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Třeba mluví o Brně jako městě a to fakt nuda je >:D
Tommino
Brno jako takový (okruh >:D ) mi přijde prostě strašně nudný
webpaja
Já ho považuju za jeden z nejhezčích "moderních" okruhů. ;-)
Tommino
Namalovaný kružítkem
pargi
Všechny závodní okruhy mají oblouky bez přechodnic. Skokový nárůst křivosti ovšem není vada, ale vlastnost, je to ten nejpodstatnější rozdíl oproti běžným pozemním komunikacím (mimo legislativních omezení).
Avatar - Dinar
Dinar
Souhlasím s webpajou, pro mně jeden z nejkrásnějších okruhů v Evropě, charakterem bych ho přirovnal k Imole. A pokud jsem měl možnost slyšet názory lidí, kteří okruhy obrážejí, vč. cizinců, vidí Brno většina z nich podobně, jako jeden z nejhezčích a nejzajímavějších okruhů. Faktem je, že díky svým GP parametrům je vhodnější pro výkonná auta, mluvíme-li o konfekci, tak to chce tak 400 koní+, závodní auta, alespoň 300 koní, s menším výkonem jsou rovinky příliš "dlouhé". Každopádně, jen pro zkušenost z NS bych nad Brnem nos neohrnoval, NS je unikum. ;-)
Avatar - chetoos
chetoos
Nejhezčí auto současnosti. Moc přeji Italům, aby se jim podařilo rozběhnout značku Alfa Romeo. Špičkové jízdní vlastnosti, podvozek a motor s charakterem, a desing který vyvolává pozitivní emoce. Dům bych sice neprodal, abych si ji mohl koupit, ale za projížďku tímto vozem bych byl ochoten zaplatit. Je to skvělé auto a důkaz toho, že i v dnešní době downsingu atd je na trhu i kus poctivého železa.
Avatar - white label
white label
Pokud tam přijedeš s Fabií MonteCarlo, pak ano...
webpaja
Edit: po tom co jsem shlédnul tvůj ONB z NB, tak chápu. To bude ale většina tratí >:-[] :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mam radost ked vidim paja aku mas z tohto auta radost... asi som citlivka alebo mozno je to pomaly uz aj s pribudajucim vekom >:D ale som fakt rad.... lenze napriklad so mnou to auto tak nejak vnutri aj vyzarovanim nic nerobi :*) teda aspon takto vizualne to nieje to co by som chcel od alfy vidiet v danom segmente... viac by sa mi pacili hranatejsie ponate kasne a celkovo inak zamerany profil kasne... ale nejdem tu opat plakat.... kazdy mame svoje "esa" v danom segmente.... chcem sa len podakovat za pekne postrehy a nazor lebo od teba je to vzdy kvalitka .... a ako sa vravi.. uzivajme si tej "radosti za volantom" dokial este mozeme ;-) :yes:

ono taketo auta fakt miznu.... ale hadajme preco... preludnenost ide ruka v ruke s ekologiou a tak dalej... je to komplexny zacarovany kruh z ktoreho sa podla mna uz nedostaneme a takychto aut bude coraz menej... no ale teda len boze daj nech sa tentokrat mylim

;-)
Avatar - speedfred
speedfred
Mám už 3 pár predných dosiek a zakaždým iný výrobca a rozdiely sú fakt veľké v dávkovaní brzdenia.
webpaja
Koukej si vrátit zpátky nick, to je strašný! ;-)
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Ošklivé a drahé auto s neekologickým motorem a nesprávnou volbou pohonu zadní nápravy. A pocit zátahu? Zkus Fabii RS a1,9TDI 96kW >:D
Mig_35
a co teprve verze RS s aktivovaným módem "dezorientace auta za sebou černými oblaky dýmu" á la agent 007:)
okoloidúci
Vidím, že Adov autizmus má zasa svoju silnú chvíľu.
car
Nevěřím tomu,že to Ada myslel vážně..dělá si legraci..protože jestli ne..:-\
zlysoused
To je nefér srovnání, Giulia QV nepatří mezi supersporty.
Avatar - speedfred
speedfred
koniec :yes: >:D >:D >:D
Avatar - woody-alien
woody-alien
>:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - praděda7
praděda7
......já bych řekl, že pádla patří do veslice a ne do auta.... ;-)
webpaja
Přesně, řekni to klukům, co jezdí velké závody...LeMans, F1, GT ;-)
Avatar - praděda7
praděda7
No, my co víme, že víme, tak víme jak a proč k tomu ve "velkých závodech" došlo......a že se časem do "této věci" zamilují i vyměklí metrosexuálové bylo jen otázkou času...... ;-)
webpaja
Je to jiné, je to snazší, ale nevím proč metroušovské. Pro takové podobná auta nejsou vůbec, ať už s automatem nebo manuálem.
Avatar - praděda7
praděda7
Hele, už tu máme 3 buzíky.... >:D
webpaja
Proč? Možná souhlasí spíš se mnou než s tebou ;-)
Avatar - Magister
Magister
To je tak, když drželi fofrklacek jen v autoškole. Ne vážně, je to škoda, že se od manuálu takto v Evropě ustupuje.
Avatar - praděda7
praděda7
Chápu, je jiná doba. Lidi jsou pohodlnější, s automatem je to pohodlnější, i na pádla pod volantem brzy zapomenou, i když je tam často mají. Lidi jsou zkrátka co, Halík? Lidi jsou kuurrvva líní.....Halík, nesseerrte mě a myslete politicky.... ;-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
Přepínas programy na tv manuálně ? Je to prostě přirozený vývoj a je super, že dnes pořád máme volbu a když už auto používáš i mimo okruhy a preferujes automat, tak je super si moct zařadit alespoň padly ...
Avatar - Magister
Magister
Myslím, že spíše poukazuje na to, že tu volbu často nemáš. Viz tato fajnová kára. 8-s , kerá je přitom primárně pro zábavu.
Avatar - praděda7
praděda7
O žádný přirozený vývoj se nejedná pokud ovšem nepovažuješ lenost jako přirozený vývoj....a ta bohužel dospěla do stádia, kde už děcka ve škole se nechtějí zúčastňovat tělesné výchovy..... ;-\ [odkaz]
webpaja
K tomu se však neodhodlala právě kritizovaná současná generace, ale ty předchozí. Jejich směřování společnosti ovlivňuje děti.
Avatar - Dinar
Dinar
Lenost je motorem pokroku, to bys mohl ve svém věku vědět. ;-)

Jinak, dávat automaty v autech do souvislosti s nechutí dětí k tělocviku, to je hodně mimomísová úvaha. >:D
Avatar - praděda7
praděda7
Lenost není motorem pokroku, i když líní lidé se za tento nezdravý příměr rádi schovávají. :-!
Vše souvisí se vším. Platí to i o lenosti. :-!
Avatar - Dinar
Dinar
Ta první věta mé poznámky je samo nadsázka.

To, že všechno souvisí se vším, je jedním z nejzoufalejších klišé, za které se zhusta schovávají lidé chabého vzdělání a rozhledu.

Ne, rozšíření automatických převodovek v autech nesouvisí s nechutí dětí k tělocviku. ;-)
Avatar - praděda7
praděda7
Vše souvisí se vším.
Avatar - Barrichello
Barrichello
v USA měli automaty už v 50 letech. Evropa v tomhle byla jen 40 let pozadu no >:D
Avatar - CHerokee
CHerokee
No tam je ale nedávají do sportovních aut. Nebo ne do všech...Shelby GT350 jen s manuálem, stejně jao Bullit. Hell cat jde taky s manuálem, co jsme viděl. Myslím, že totak je i u ostatních aut.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak si me taky hod na seznam, když už automat, tak proč nemít možnost volby rychlosti ? A jak jinak ? Tlacitkem na obrazovce infotainmentu ?:D
Avatar - _Karel_
_Karel_
Co jsem si tak všiml, často mají největší potřebu nadávat do ***ů ti, co se sami perou se svou orientací.
Avatar - praděda7
praděda7
Ty asi budeš amatér filosof *** bolševik, že máš potřebu se ke všemu vyjadřovat.
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
tps://www.autocar.co.uk/car-review/alfa-… />
:yes:
multimatlal
Díky za test, opravdu paráda. K alfě jsem jízdně nikdy ani nečuchnul, jak jsou na tom ostatní verze? Chápu to tak, že QV je úplně jiný level zábavnosti a odladěnosti než běžné motorizace? Nemyslíím vyloženě kw a 0-100...
Avatar - iudex
iudex
Neviem, či tu niekto skúšal verziu Veloce, ale podľa recenzií TO tam je; naladenie podvozka, agilita, riadenie a pod. Samozrejme ten motor v QV určite prebíja všetko ostatné, predsalen 280k štvorvalec a 510k šesťvalec, to sú nebe a dudy.
multimatlal
Já bych na alfu přes 2 mio PC nenašel odvahu, i když už od dávný 164 QV s 200 PS se mi alfy vzhledově libí. Ale upřímně z hled. spolehlivosti a provozu na AR pohlížím s největším despektem, což ale zdůrazňuju vychází z byškařské tedy žádné zkušenosti. Třeba s ní jde žít úplně v pohodě.

Jezdil jsem jen s ghili sq4 (normál ne okruh) a to mne vzhledem k ceně nebavilo vůbec.
Avatar - speedfred
speedfred
Požičať na pár dni a skúsiť. Chlapci čo majú Veloce si celkom pochvaľujú.
Tommino
Já mám teď právě QV jako první Alfu. Nejsem alfista, nemám oblíbenou značku, mám jen rád dobrý auta. A když je něco špatně, klidně to řeknu. Mám najeto za rok a něco 35K, včetně 2 návštěv Nurburgringu atd. A jsem naprosto spokojen, když pominu jednu děckou nemoc. 2X se mi stalo, že v prudké pomalé zatáčce se mi rozsvítila kontrolka motoru, ale auto jelo úplně normálně. Při druhé návštěvě servisu přišli na to, že kabel na odpojování řady válců byl z výroby příliš krátky a jak se pohnul motor a ještě k tomu odstředivá sílav zatáčce, tak se kabel povytáhnul a automaticky se rozsvítila kontrolka. Po výměně je po celou dobu naprosto bez problémů a jsem max. spokojen.
multimatlal
To jsi Ty (YT - Tom #21)? 3,14 švýcarská? :)))) Tak Tvá videa mně poslala do autosalonu AR, jsem zvědav.
Tommino
Asi jo, ale 3,14 švýcarská nevím, co je. >:D
multimatlal
od 0:30 dědek staré :)))

[odkaz]
Tommino
To je na mým kanále, ale řídí M.Z. a je to manuální Giulie Speedfreda a já sedím na spolujezdci. Moje videa jsou tady: [odkaz] a tady....ale jinak mám lidi rád a jsem hodný, to byl jen adrenalin: [odkaz]
Avatar - positivemind
positivemind
Ale vychování panu řidiči trošku chybí... a řídit jednou rukou před flugplatzem je taky lehce šílený. Seš na dni otevřených dveří, ne na závodě, takže musíš počítat s tím, že tam jezdí dementi jako pan v Porsche :))
Redmex
Mal som pozicanu len zakladnu 200k a aj ta ma to spravne DNA (nielen volic rezimov). Podvzok krasne citatelny zadkom, nezaludny, strme riadenie s asi menej citom, ale nejak mi to nechybalo. Vyborne vyvazenie a brzdy co brzdia.
Motor je mimo dynamic tak vlazny ale celkom pekne graduje a auto sa vodilo fakt krasne okreskami, kde som sa s HH bal dat podlahu, lebo tahali za volant do protismeru a rovinky boli pre nich prilis kratke :-)

Veloce ma okrem koni naviac vyrazne kratsie sprevodovanie, takze podla cisel je dynamika lepsia nie o stupen ale o dva a zhoduju sa na tom aj recenzie, tak to asi bude pravda.
Inak US trh ma aj Veloce s 350 konmi.
multimatlal
Jdu se na ní odpol fakt kouknout event. projet.:)))
Avatar - speedfred
speedfred
Daj vedieť nejaké dojmy.
RS
Zhltl jsem to na první dobrou.
Tak jako si často rýpnu a kroutim nad "testy" hlavou, tak tentokrát Martinovi (krom závisti) smekám klobouk. :yes:
martin_dr
Mal som moznost si sam zajazdit a povozit sa zaroven so skusenym vodicom. To auto je genialne prave v tom aky je rozdiel v tych troch rezimoch. V jednom aute mate sialeny zavodak na okruh s ferrari motorom, na druhej strany mate prijemny cestovny sedan s normalnou spotrebou stale s ferrari motorom. To auto je v tomto prekvapivo genialne. Sadnes si a ides, presne ako pise autor textu. Dam to manzelke a ta v pohode jazdi. Ziadna sialenost. Na druhej strane prepnes rezim a mas bestiu. Za mna v danej triede urcite auto , nad ktorym sa oplati premyslat. V modrej :yes:
_Teddy_
Pamatam si, ze toto auto velmi chvalil aj Jeremy Clarkson v ktorejsi casti GT. Dokonca bol tak nadseny, ze si chcel jedno kupit! Akurat spominal, ze sa z neho zle vystupuje. Ale zase na druhej strane, ludom s postavou Clarksona a asi tazko vystupuje z kazdeho auta...
Avatar - speedfred
speedfred
Máš pravdu s tým nastupovaním/vystupovaním , taká M3 je na tom ďaleko lepšie.
Avatar - white label
white label
A co teprve taková M4 s dlouhými dveřmi.
Včera jsem na salónu přesedal z Cayennu do Panamery a pak do 911ky. 911ka má trochu vyšší práh, ale díky delším dveřím se mi do ní celkově nastupovalo/vystupovalo nejlíp ze všech. Pro vysoké postavy je primárním hlediskem délka dveří, pokud jsou krátké, pak ani SUV nepomůže, viz nejen Cayenne. Raději budu sedat třeba až na zem, než zalamovat hlavu při každém vysedání/nasedání, nehledě na to, že když se podívám do boku tak přímo před očima mám B sloupek. 8-s :no:
Avatar - speedfred
speedfred
Kupátko je v tomto najlepšie :yes: čo si budeme hovoriť. Porovnával som Julku vs 3er a v tom je bawor fakt ďaleko lepšie.
Avatar - white label
white label
Tak já mám tu tvou hlášku o JQV uloženou ještě se speedfredem. >:-[]
Avatar - speedfred
speedfred
fakt ostáva doma,jedno pod akým nickom.
Arese
Giulii QV jsem měl tu čest pořádně vyzkoušet na Slovakia Ringu (tehdy ještě s manuální převodovkou) a opravdu je to pekelný stroj, který na okruhu vyžaduje zkušeného řidiče (pro rychlou jízdu mimo okruh to samozřejmě platí dvojnásob). Ovšem ta cena je taky pekelná, ale je fantastické, že Alfa takovéto auto ještě vyvinula (hlavní zásluhu na tom má Účetní, resp. ten na to uvolnil potřebné peníze, a že jich bylo). Jediné, co mě u současné Giulie moc a moc mrzí je fakt, že její řízení je prostě příliš lehké (a to i u té ostré verze QV) a hlavně že dvoulitrový benzín nelze zvolit s manuální převodovkou. To je podle mě neomluvitelné a ostudné! :-O 8-s
P.S. Nadšencům, co na to mají, bych radil aby si Giulii v nejbližších několika letech pořídili, protože již brzy podobná auta (nezprzněná hybridizací a elektrifikací) kvůli bruselským ekoteroristům prostě zmizí z trhu! 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no:
Tommino
Souhlasím, ale nechápu, co máte všichni s tou cenou..... Jedna věc je ceníková a druhá jakou dostaneš slevu. To auto vychází na to stejné co M3ka.
Avatar - Barrichello
Barrichello
tak za tuhle ceny jsou sehnat i V8.....samozřejmě nemaj tak precizní podvozek protože to primárně nejsou auta na blbnutí na okruhu. Na na běžné jezdění po silnici je té zábavy dost a dost.
[odkaz]
[odkaz]

nebo V6 levněji
[odkaz]

A pak je tu ještě sice dražší, ale výkonnější XJR [odkaz]
Tommino
;-) nesrovnávej prosím jabka s hruškama. XJR má něco jízdně spol s Alfou, M3 atd.? Na okruh není ani jedno, ani M3, ani QV...tam to prostě odrovnáš zachvilku. Ale jsou na okresky hlavně. Otázka jak si kdo představuje zábavu, pro mě bylo fakt zábavný, když jsem jel za Hellcatem na jedné vyjížďce napříč ČR po okreskách a jak to nebylo v zatáčkách schopný jet a před každou zatáčkou jsem myslel, že mu vletím do kufru, protože aby jí projel, musel do ní zpomalit fakt moooooc.
Avatar - Barrichello
Barrichello
Hellcat je primárně na sprinty a drifty, ale i okresky umí, samozřejmě to chce správné pneu a umět řídit.

Jaguar je okreskový poněkud víc a CTS-V taky, protože to má trochu jinší podvozek jak Hellcat.
Tommino
Ok, ty si říkáš svoje, já taky a mám na to jiný názor. Ale cenu jsem pořád řešil oproti konkurenci, což je M3/4 případně C63. A tam je cena naprosto v pořádku, prostě jde objednat za úplně jinak, než je ceník.
Avatar - Barrichello
Barrichello
To se dá skoro vše. Budto slevy nebo objednajt jinak než přes ofiko delera, že....
webpaja
CTS-V je obrovská kráva, ATS-V je výkonově i rozměrově odpovídající.
Avatar - Barrichello
Barrichello
jenže to CTS-V stojí o něco málo víc jak ta Alfička >:D A podvozek má hodně slušný - jak sem psal výše, auto na okruhy to není, ale na blbnutí na okreskách je to na hodně zábavy.
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Na každém příspěvků, který jsi do tohoto vlákna dal, je hrozně moc vidět, jak sis k těm autům ani nečuch... Tak by možná bylo záhodno přestat trousit moudra :-)
webpaja
Ani jedno nemá na QV, tak jsi si hezky zateoretizoval při hledání mezi bazarovými auty, připomenul jak dokážeš odpovídat na nevyřčenou otázku a podle mě jsi ani nečetl test.
Hellcat je snad pro toho, kdo denně cestou má 150 semaforů a potřebuje být na tom následujícím nejrychleji, XF-S je z hlediska motoru o třídu níž, navís jde o konkurenta XE. XJR nemá smysl ani komentovat. Zdar zimním v létě! ;-)
Avatar - Barrichello
Barrichello
Bazarovými? Všechno skladovky = nová auto kámo. Máš to volaaké zmetené....

Jo Alfa je strašně malinký auto - má jenom 4,7 metru dýlky >:D CTS je třeba o závratných 26 cm delší >:D
Avatar - speedfred
speedfred
Tak to je dobre že si poradil podľa čoho budem nabudúce kupovať auto. Nebude lepšie dĺžka aspoň 5.5m ?
webpaja
Za 2mio perfektně sladěný sportovní sedan s 510HP je hodně?

Nezapomněl jsi na absenci ručky? >:-[]
Arese
Neboj, nezapomněl. Jen to nemusím dávát do každého příspěvku. ;-)
Avatar - speedfred
speedfred
Na Giuliu sa dá spraviť pekná cena aj na auto do výroby.,cenník je cenník ale realita je troška iná. Myslím že s QV sa dá dostať pod cenu M3.
Ja si Giuliu nehavam asi navždy 8-s
Avatar - white label
white label
Tu poslední větu si ukládám do paměti. ;-)
Avatar - iudex
iudex
Ale už ju nebudeš mať komu pripomenúť, Speedfred už nie je (už len slowfred). >:-[]
Avatar - speedfred
speedfred
Ach jáááj tvoja práca sa nezaprie >:D
Trocha recesie keď vidím tie okruhové časy.
>:-[]
webpaja
Časy? Jezdíš jako z partesu a to i v závodničce, koukej si to vrátit :-! 8-s ;-)
Avatar - speedfred
speedfred
také dobré to asi až nie je,ale totok bola iba taká víkendová recesia ;-)
Avatar - white label
white label
speedfred s velkým S ani nebyl, vždy jen s malým... ;-)
Avatar - speedfred
speedfred
....smutné ale máš pravdu ;-\ :-(
GeekStar
Já když jsem poptával auto loni v létě, tak u Giulie s 2.0 sleva nešla víc jak 8%...
RS
K tomu řízení. Ono je opravdu lehké, ale to je jen pocit, že jsme léta naočkování umělým dojmem, že sportovní = tuhé / tvrdé. To samé s podvozky. Řízení je fantasticky přesné a určitou nutnost lehkosti popisuje i Machi. Za mě sice odvážný tah Alfy jít proti proudu, ale pro řidiče jedině pozitivní :yes:
Avatar - Barrichello
Barrichello
>:D no jasně, já vím že to titulku takového testu se musí dát něco křiklavého, ale barák za 2,2 je dneska totální rujnáto na rekonstrukci, za ceny slušného baráku mimo zapadlé lokality máte dnes ty alfičky minimálně 3, možná 4 >:D
webpaja
Martin to napsal dobře, pak máš nejen na opici, ale i na banány ;-) . Přece by jsi s QV nechtěl jezdit na zimákáách v létě?! >:D 8-s >:-[]
Avatar - Barrichello
Barrichello
Klidně >:D
Tedka jezdích na letních Dunlopech v zimě a maj krásný vzorek 2,1 mm. to sem barbar vid >:D >:D
webpaja
Ty máš QV? ;-)
Avatar - Barrichello
Barrichello
Ne, nemam... Mam Camaro a Jaguar
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ty sis zas koupil Jaguar ? Kdybych nebyl linej a prohledal diskuzi,tak bych našel, jak si se tu na něj dost stěžoval >:D
Avatar - Barrichello
Barrichello
Stěžoval sem si na spolehlivost. Co se týče jízdních vlastností, nemůžu říct popel. Ono sranda byla, že většina věcí co se tam srala byla Bosch asi až na 2 další věci...
webpaja
Ty jsi jako škráblá deska! Byl jsi na trestné výpravě v Jihlavě nebo Indii? ;-)
Avatar - Barrichello
Barrichello
Já chválím jenom to co chválit jde. U Super V8 to byla jen spotřeba a jízdní vlastnosti + design a interiér. Spolehlivost fakt ne.
A neargumentuj věkem a km, měl sem auta co měla najeto 2x tolik a vůbec to takové závady nemělo....
MrBeranek
Krásný a dostatečně výkonný, ale opravdu zajímat se začnu, až bude ve čtyřkolce. No AWD, no deal.
webpaja
To už je dávno, RWD se tuším už nedá objednat.
Tommino
QV ve 4kole? Dávno? CO blbnete. Pokud někdy bude GTV, tak bych o něm výhledově uvažoval, ale modlím se za to, ať 4kola právě není, nebo ať je vypínatelná. QV je moje první zadokolka a neměnil bych za předek nebo 4x4 ani za nic. Je to tak hodné....
_Teddy_
To si asi mylis so Stelviom, nie? To je postavene na rovnakej platforme aj s tymto motorom, a ako stvorkolka...
Avatar - iudex
iudex
Skôr si poplietol pohon s prevodovkou, nedá sa už objednať manuál a je už len automat. Zadokolka samozrejme zostáva.
webpaja
Ano
webpaja
Omluva, ano spletl jsem si to s AT ;-)
Avatar - iudex
iudex
Sranda aké sú požiadavky ľudí rôzne, pre niekoho je absencia 4WD dealbreakerom, pre iného je to nemožnosť mať RWD. Je ale nesporné, že práve zadný pohon robí veľkú časť čara QV, ak by to bola len štvorkolka, zaradí sa do oveľa väčšej skupiny silných štvorkoliek (Stinger GT, XE S, RS4, C63 AMG...). Takto je v podstate jedinou konkurenciou M3.
Inak tiež by som v tejto výkonovej kategórii preferoval 4WD, ale proste preto, že nemám odvahu na tak silnú zadokolku. Ale kým sú ľudia ako Speedfred ktorí si ju kúpia a ocenia, bola by večná škoda nahradiť RWD štvorkolkou.
MrBeranek
Já spoléhám na to, že to už i u BMW pochopí a G80ka bude konečně ve čtyřkolce, protože 500 koní v zadokolce si nekoupím. Klidně přiznám, že na to nemám. Ten plný výkon musí být pro mne snadno, nezáludně a kdykoliv použitelný. ;-)
Avatar - CHerokee
CHerokee
To nezáleží zdaleka jen na poháněné nápravě. 4x4 není žádné zaklínadlo. Tak jako tak s 500 koňovým autem mimo dráhu stejně nikdy nemůžeš jet v provozu naplno. Kromě toho, jak urveš zadokolku - s přetářivým smykem můžš něco dělat, jak urveš 4x4 tak se můžeš modlit.
Avatar - praděda7
praděda7
No nevím, nevím...než jsem koupil M140i testoval jsem i M135i xDrive a můžu potvrdit, že jsem se v ní cítil o moc bezpečněji než později v M140i zadokolce. A to mluvíme jen o nějakých ussrraných 340 koních..... ;-)
webpaja
Tolik teorie, je frajeřina říct, že je to nad něčí řidičské schopnosti nebo potřeby, ale ostravský Barik musí mít poslední slovo.
Jsou to jen plky Cherokee, samozřejmě že i s AWD se dá pracovat při přetáčivém nebo nedotáčivém smyku. Není potřeba se modlit.
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
Alfu neznám, ale jak jsi urval A6 předokolku vs. S6 s quattrem, tak to bylo právě jednoduchý. Dvoukolka se bambelala a chtěla na srovnání prostor. Buď jsi uměl nebo ne. Já většinou naštěstí uměl, ale potřebovalo to místo. Kdežto Quattro jsi krásně okamžitě srovnal plynem a ono se ihned chytlo. I když to už jsi jel o dost rychleji než jsi původně zamýšlel. >:D 4x4 není zaklínadlo a já bych jej kromě off roadu nechtěl, tak na srovnání resp. vytažení ze smyku to bylo dobrý. Zas se bavíme o plnohodnotné čtyřkolce, jak by zareagovala pseudo nevím.
Tommino
Akorát teda C63 není čtyřkolka, ale zadek ;)
Avatar - iudex
iudex
Jj, poplietol som si to s C43 AMG, ktoré je len ako štvorkolka.
webpaja
XE-S není AWD ;-)
Avatar - iudex
iudex
Voľajaký som zmätený, len som registroval, že nejaký Jag už nie je dostupný ako zadokolka a to je F-type V8.
Inak ako pozerám, aktuálne nie je XE so šesťvalcom vôbec dostupná, snáď je to len otázka homologizácie a nevyradili ho nadobro.
webpaja
Ano, F-Type V8 jen jako AWD 8-s . A XE-S už není v EU v nabídce. 8-s 8-s 8-s
webpaja
Omlouvám se za dezinformaci, Giulia pro tebe není ;-)
MrBeranek
Což je trochu škoda. ;-) Výkon a charisma by na to měla. :-)
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
[odkaz]
[odkaz]
DonVito
:yes:

Jeste test (souboj svetu :-) ) Alfa vs Tesla vs Jaguar:
[odkaz]

Jj nova doba..
DonVito
Taky se pridavam k podekovani za test. Jen si neodpustim rypnuti, ze "alficku" bych takto nezdrobnoval. Ale celkove :yes: :yes:

Priznavam, ze alfu jsem nikdy neridil, ale FWD me nikdy moc nelakaly.
Tohle je ale neco uplne jinyho.

Jinak se tu taky diskutuje o AWD a RWD.
Ja jsem jednoznacne pro RWD. Z principu je s nim vice zabavy..
A pri soucasnych zimach ztraci AWD smysl.

K padlum - myslim, ze pro auto s takovym vykonem se hodi. Nedokazu si predstavit jet treba v testu zminenou rychlou zatacku na hrane a pritom sundat ruku z volantu :-)

A neodpustim si odkaz, kde je Tesla rychlejsi, nez tahle Alfa :-)
[odkaz]
A jeste zabycharit (zdravim fouska). Kdybych mel volny 2 miliony asi bych vybiral mezi touhle alfou a M3, ale ne od BMW..
Avatar - praděda7
praděda7
K padlum - myslim, ze pro auto s takovym vykonem se hodi. Nedokazu si predstavit jet treba v testu zminenou rychlou zatacku na hrane a pritom sundat ruku z volantu ..........no vidíš a Fangio takové věci dokázal...... ;-)
DonVito
To vis, jak pisu vys, jina doba :-)

A taky nejsem Fangio >:D
Avatar - euro89
euro89
Uz me docela stve to vecne omilani, jak Fiat pouziva levne plasty. Ano, jsou levny, ale to jsou vsechny plasty. Pracuju u MB a ten volic automatu pod volantem je uplne stejnej levnej klump. Jen u testu tech nemeckych radoby premiovek neni o tom nikdy zminka, ale jakmile cte clovek test neceho italskeho a je jedno, zda je to Fiat, Alfa Romeo nebo Maserati, tak se vzdycky najde v interieru neco ke kritice. Tim nechci rict, ze ty italske plasty nezaslouzi kritiku, ale uvital bych trochu objektivity, protoze nemecka premie prodava stejny klump.
Mimochodem, tento tyden jsem dostal W201 na renovaci orezlych mist karoserie a nejake drobnosti na motoru. Takova zakazka je mezi temi modernimi predrazenymi sunty z levnych plastu jak balzam na dusi. :-) Maska chladice poctivej chrom a ne levnej kus plastu, kterej maji dneska i E-Klasse... kdyz odmontovavam ty postranni plasty na karoserie, tak je vsechno pridelano desitkami poctivych sroubu a zadne levne plastove klipsy, ktere se hned ulamou (jako dnes...) Motorovy prostor to same, vsechno je pospolu prisroubovane a ne jen zacvakane do plastu. A prakticky vsechny soucastky jsou vyrobene v zapadnim Nemecku. Dneska je to v lepsim pripade CR, Polsko, Madarsko... v tom horsim Cina. A v Nemecku to jen zbouchaj dohromady.
Ja bych s tim nemel problem, kdyby se takove auto prodavalo za cenu Dacie, ale pri ceniku Daimleru mi to prijde neskutecna nehoraznost. Pri testech tohle ale nikdo nekritizuje, hlavne ze si vsichni vsimaji ovladani multimedialnich systemu a podobnych kravin. 8-s
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
A to máš w201, tedy plastový kinderbenz. Teď si představ w124 nedejbože w140 nebo R129 ;-) Jo choromy byly kdysi kvalitní, auto s děravou kastlí po 30 letech z mokrých kopřiv a chromy svítily jak zrcadla z pohádky. Dneska plast ostřílený od kamínků za pár let.