Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNečekaná spolupráce! Toyota, Fiat a Honda budou prodávat stejné auto. S čínskou technikou...
33 komentářů
Ja Prvni 123
Aspon ja tomu tak rozumim... a tam mi to nevadi.
😉
😉
A inde by ti to vadilo preco ?
Proč? Už jsem to tady psal mockrát.. ale tak teda ještě jednou😒br />
ty 4 značky opatřují čínské auto svojí značkou, čímž vlastně legalizují krádeže, protože čínská výrobo stojí na dvou základních pilířích - žádný vlastní vývoj, všechno je lepší ukrást... a brutální ždímání lidí i přírody.
Takže na jedné straně tím, že kupujeme jejich výrobky podporujeme tuhle linii a utvrzujeme je v tom, že je to funkční...
A na druhé straně tím připravujeme naše lidi o práci, o možnost se naučit věci dělat... a během nějakých dvou generací už prostě nebudeme umět vůbec nic.
Jen hrát hry na čínských telefonech.
Howgh.
Takže na jedné straně tím, že kupujeme jejich výrobky podporujeme tuhle linii a utvrzujeme je v tom, že je to funkční...
A na druhé straně tím připravujeme naše lidi o práci, o možnost se naučit věci dělat... a během nějakých dvou generací už prostě nebudeme umět vůbec nic.
Jen hrát hry na čínských telefonech.
Howgh.
A kazde cinske auto je "ukradnute" ? Este, ze to nevadi tymto styrom automobilkam.
"A na druhé straně tím připravujeme naše lidi o práci, o možnost se naučit věci dělat... a během nějakých dvou generací už prostě nebudeme umět vůbec nic."
Dufam, ze vsetko Made in China si uz davno vyhodil a samozrejme nekupujes.
Funkcne to je, pretoze tunajsi ludia si nechaju kvoli par centom vrtat do kolena.
Takyto radikalizmus nie je o nic lepsi ako cinska vyroba.
"A na druhé straně tím připravujeme naše lidi o práci, o možnost se naučit věci dělat... a během nějakých dvou generací už prostě nebudeme umět vůbec nic."
Dufam, ze vsetko Made in China si uz davno vyhodil a samozrejme nekupujes.
Funkcne to je, pretoze tunajsi ludia si nechaju kvoli par centom vrtat do kolena.
Takyto radikalizmus nie je o nic lepsi ako cinska vyroba.
megacruiser
my si to jen odmítáme přiznat. Konkrétně třeba osazovací automaty používají v Číně o 2 generace novější než to nejlepší, co lze koupit v Evropě! LED, baterie, fotovoltaika, tam už Čína nemá konkurenci i díky tomu, že centrálně investuje do zdrojů nerostů po celém světě. Konkurence potom doslova nemá z čeho vyrábět nebo nakupuje suroviny mnohem dráž. Nemožnost podnikat v Číně bez společného podniku s nějakým čínským potom znamená, že zahraniční výrobci se prostě musí s Číňany podělit o svoje know-how. Smáli jsme se činským motorkám i autům. Dnes třeba okopírovali Kawasaki Versys 650 a prodávají ho pod svojí značkou s úplně jinými plasty. Tak jak Čína zničila výrobce textilu v Evropě a elektroniky třeba v Japonsku, tak zničí zřejmě i automobilky, případně si je prostě koupí...
Nepíš to, tu to ľudia vidieť ani počuť nechcú.
Čína není technologický lídr, jen obchodní. To je obrovský rozdíl.
Technologický lídr by byla, pokud by táhla vývoj. Ale i ty sám píšeš, že jen táhnou obchod a přeplácí prostě konkurenci. Ve vývoji jsou stále o generaci až dvě pozadu za zbytkem světa. Sice ten náskok postupně stahují, ale ještě hezkých pár let potrvá, než to budou oni, kdo potáhne svět.
Technologický lídr by byla, pokud by táhla vývoj. Ale i ty sám píšeš, že jen táhnou obchod a přeplácí prostě konkurenci. Ve vývoji jsou stále o generaci až dvě pozadu za zbytkem světa. Sice ten náskok postupně stahují, ale ještě hezkých pár let potrvá, než to budou oni, kdo potáhne svět.
Trafil ho cim ?
Ze Toyota ma s elektrifikaciou aut najvacsie a najdlhsie skusenosti ? Vyse 20 rocne.
Ked sa vacsine automobiliek o tom ani nesnivalo.
A predala Xnasobne viac hybridov ako zvysok dokopy.
A Honda s hybridmi zacala len o cosi neskor.
Argument, ze elektromobilita nema s hybridmi nic spolocne fakt neberiem.