Ekonomika
kari.laz
9
Když nám je tlačí do hlavy horem dolem a za chvíli ani nebude moc moznosti než hybridnich. Internet plny LGBT a hybridu, děsná doba. Ale možná tyhle dvě věci jdou druhu v ruce. >😒]
Přejít do diskuze
Reco
Ja ich okolo seba vidim dost. V mojom zapadakove pribudlo za posledneho pol roka niekolko C-HR , nejake lexusy a podobne. A kedze sme male mesto, vidiet to oproti nejakemu velkemu dost. Neverim tomu, ze su to ree😜orty, tie cisla nie su nijako zavratne.
praděda7
No vidíš jak funguje politická korektnost....řekneš to tu na plnú hubu a hned se na tebe :no: sesypú..... 😉
WinDiesel
Protože ree😜orty do Německa a Švýcarska, u nás jsou ke koupení levněji a je i dobrý kurz CZK/EUR vhodný pro ree😜orty.
První registrace v ČR neznamená že budou auta také v ČR provozována, a netýká se to jen Toyoty.
První registrace v ČR neznamená že budou auta také v ČR provozována, a netýká se to jen Toyoty.
zewlak
Já teď právě potkávám hodně hybridů. Kdysi jsem viděl priuse jednou za uherský roky teď jich vidím několik denně. A v Ostravě vidím CHRky pouze v hybridu.
Blue Sun
Všeho, nejen hybridů. Ale klidně se dál utěšujte, že těch "normálních" aut se to nedotkne.
adamzprahy
Nalijme si čistého vína, za růstem hybridů je zvýhodněné parkování v Praze od roku 2018. Nevím jak je to v jiných městěch s regulovaným parkováním. Já jich začal potkávat opravdu hodně a divil jsem se, co že se tak změnilo že najednou všichni kupují Toyoty...no a pak mi to došlo 😄
V nejužším výběru jsem měl BMW i3 a Toyotu CHR. Obojí jen kvůli parkování, dealeři obou značek mi potvrdili, že většina jejich zákazníků jim přiznává, že je to hlavní důvod jak se k těmto modelům dostali. U firmy sídlící v místě s regulací parkování je ta úspora dost velká, protože za více aut už je poplatek 20-30k/aut👋rok a to se bavíme jen o dané městské části a pokud jezdí okolo, tak stejně musí platit, tzn. klidně třeba dalších 20-30k ročně. To je celkem 40-60k ročně + odpadnutí administrativy a starostí (což se pro firmu rovná další úspoře za čas, práci, rizika atd.) a to jen díky "typu" auta. Úspora paliva to samozřejmě jen korunuje.
V ulici kde parkuju v centru je někdy bez přehánění každé druhé auto CHR nebo i3, někdy Auris, RAV4 a eGolf...ti co jsou v centru Prahy to tedy využívají opravdu hodně.
Co je ale nesmysl je fakt, že zóny byly zavedeny kvůli problémům s nedostatkem místa, což auto s nižšími emisemi nijak neřeší 8-s Jinak ale hybridy mohou určitě pomoct s emisemi ve městech, protože v nejneefektivnějším režimu, tzn. v koloně, je spalovací motor vypnutý úplně nebo alespoň převážně. Rozdíl v emisích a spotřebě paliva je pak samozřejmě enormní.
Pro zajímavost. Za prvních 1000 km s CHR (80% Praha, 20% dálnice) spotřeba 5l/100km, teď po dalších cca 700 začala klesat a mám ve stejném režimu 4.6 a jde to dolů.
V nejužším výběru jsem měl BMW i3 a Toyotu CHR. Obojí jen kvůli parkování, dealeři obou značek mi potvrdili, že většina jejich zákazníků jim přiznává, že je to hlavní důvod jak se k těmto modelům dostali. U firmy sídlící v místě s regulací parkování je ta úspora dost velká, protože za více aut už je poplatek 20-30k/aut👋rok a to se bavíme jen o dané městské části a pokud jezdí okolo, tak stejně musí platit, tzn. klidně třeba dalších 20-30k ročně. To je celkem 40-60k ročně + odpadnutí administrativy a starostí (což se pro firmu rovná další úspoře za čas, práci, rizika atd.) a to jen díky "typu" auta. Úspora paliva to samozřejmě jen korunuje.
V ulici kde parkuju v centru je někdy bez přehánění každé druhé auto CHR nebo i3, někdy Auris, RAV4 a eGolf...ti co jsou v centru Prahy to tedy využívají opravdu hodně.
Co je ale nesmysl je fakt, že zóny byly zavedeny kvůli problémům s nedostatkem místa, což auto s nižšími emisemi nijak neřeší 8-s Jinak ale hybridy mohou určitě pomoct s emisemi ve městech, protože v nejneefektivnějším režimu, tzn. v koloně, je spalovací motor vypnutý úplně nebo alespoň převážně. Rozdíl v emisích a spotřebě paliva je pak samozřejmě enormní.
Pro zajímavost. Za prvních 1000 km s CHR (80% Praha, 20% dálnice) spotřeba 5l/100km, teď po dalších cca 700 začala klesat a mám ve stejném režimu 4.6 a jde to dolů.
adamzprahy
V Praze v centru vidět jsou a hodně, důvodem je zvýhodněné parkování.
kari.laz
Nic si z toho nedělej, mě vaše komunita nijak nevadí. Ostatně za to nemůžete co do vás příroda dala, jen by jste mohli trochu omezit svou loby. Skoro mi přijde, že normální člověk bude za pár let sprosté slovo. Místo sbírek na například nemocné děti se dělají sbírky na LGBT komunitu, aby se mohlo zřídit centrum na jejich podporu, což je smutné. A v autech je to stejně, za chvíli si prostě nevybereš, buď zase nějaký hybrid, nebo nic. Smutná doba z obou pohledů.
3_diamanty
hybridne yarisy u nas celkom uz vidno.. aj aurisy .. sem tam niro .. ale inak stale dost bieda na to ze je ur rok 2019 za dverami ... chce to viac hybridov .. viac dostupnejsich hybridov ako prave yaris a auris a snad o par rokov to bude na cestach uz uplne o inom ako o dizlovych octavkach a golfikoch.... vidim tu nadej .. :yes:
Beefcake
Niekto ta nuti kupovat hybrid s pistolou ?
Mna skor desia taketo tupela, ako si predviedol, pretoze to je ocividne uz bezny standard na nete. A nielen tam.
Mna skor desia taketo tupela, ako si predviedol, pretoze to je ocividne uz bezny standard na nete. A nielen tam.
Zetti
Ty ses naucil jednu zkratku a furt ji budes omilat. Buzici a hybridy nemaji nic spolecneho, to je jen v tvem mozku.
Az dospejes a dostanes se k nejakemu dospelemu hybridu, resp. plug-in hybridu, poznas ze svet neni cernobily, ze jsi se branil necemu, co te vlastne bavi. Podruznym problemem je to ze si to nemuzes a pri tvem intelektu jeste dlouho nebudes moct dovolit. My co si to muzeme dovolit tak si to uzivame od tiche prijemne jizdy s dokonalou muzikou az po parkovani v prazskych modrych zonach.
Osobne nechapu co te na tom irituje, ono uz toho z tech aut moc nezbyva, kdyz nechces oturbenou sekacku se start stop nebo naftaka s DPF, ktery uz nemas kde zregenerovat. Na silnicich se totiz vic stoji nez jezdi. Bez se svezt treba s BMW, Mercedesem, Lexem a spousta dalsich zajimavych se jeste narodi a prestanes se odkopavat pri slovu hybrid.
Az dospejes a dostanes se k nejakemu dospelemu hybridu, resp. plug-in hybridu, poznas ze svet neni cernobily, ze jsi se branil necemu, co te vlastne bavi. Podruznym problemem je to ze si to nemuzes a pri tvem intelektu jeste dlouho nebudes moct dovolit. My co si to muzeme dovolit tak si to uzivame od tiche prijemne jizdy s dokonalou muzikou az po parkovani v prazskych modrych zonach.
Osobne nechapu co te na tom irituje, ono uz toho z tech aut moc nezbyva, kdyz nechces oturbenou sekacku se start stop nebo naftaka s DPF, ktery uz nemas kde zregenerovat. Na silnicich se totiz vic stoji nez jezdi. Bez se svezt treba s BMW, Mercedesem, Lexem a spousta dalsich zajimavych se jeste narodi a prestanes se odkopavat pri slovu hybrid.
CHerokee
Hybridy jsou pro neznalé..a pro hybridy. V některých státech už pro tyto vozy mají i třetí pohlaví >😁 >😁 :-!