Je to Pyrhovo vítězství pro Škodu. Němci si moc dobře spočítali, že podíl elektromobilů v následujících letech strmě poroste na úkor aut se spalovacími motory, takže si vyčůraně naplánovali výrobu elektromobilů k sobě do Německa, a to, co se očekává, že bude postupně objemově upadat milostivě předali na "méněcenný" východ. Jinak jsem rád, že mám Karoqa z Kvasin a ne někde od Bulhara co neuví ani správně kývat hlavou ;-)
Sakra = co to znamená to "rozletí do celého světa"? >:D
Pašíkovi padaj prodeje jak hruška = dneska je rád za evropskejch 200t. za rok = a prognóza je zhoršení. Takže sloučení výroby se Supem = je logickej nebo spíš nezbytnej krok
Americkej pašík je rád za 2-3 tisíce měsíčně. Čínskej trh už měsíce padá jak další hruška = a skrytý dluhy si asi našly cestu ven = Čínu buď teď nebo prostě za čas čeká nutná velká reorganizace jejich ekonomiky. Ona ekonomika je taková mrcha = nedá se řídit a přikazovat si = ani částečně = jak to zkoušej čínský soudruzi = co už dávno nejsou soudruzi ale miliardáři >:-[]
Sem zvědavej jak dopadne náš soudruh miliardář = se synkem co chce mluvit pravdu o tatínkovejch kšeftech :-)
Zase vypadne Karoq z ČR a na SUV jsou obecně vyšší marže. Jestli si pomůžou nebo ne se teprve uvidí. Je vlastně Passat ještě ikonou? Není to spíš Touareg?
No já bych řekl, že je ganz egal jestli se tu budou bouchat elektromobily nebo pašíci. Spíše bych se pral o vyšší podíl vývoje. Bouchat jedno i druhé mohou klidně ti Bulhaři.
Musím se poklonit, v den kdy škoda prodala poslední akcii VW sem možná trochu utřel slzu, je ale vidět, že základna firmy je fakt silná a koncern si moc proti své dojné krávě nemůže moc dovolit. Rusko, Indie, seatácké modely a ted už i ikonu vw, passat. Jen teda.. chudáci lidi v Kvasinách:) ted už z práce na světlo nikdy nevylezou.
Asi ani ten mírný pokles tam nebude, protože letos tam můžeš ještě přičíst nějakých 20 tis. Arteonů, to je také střední třída. Takže takové klasické šul nul.
Jasne, s tym suhlasim ... zas to su EU predaje, pozri ako sa predaval Accord od 90r doteraz... to su take ciselka hmm...
Samo, ze Passat to v EU tiahne, nikto nepreda tolko sedanov a myslim, ze tak lahko sa to nezmeni... pride mi, ze u konzervativcov sa sedany predavaju stale, na SK vidim dost casto mazdy 3 sedan.. Tym som nechcel vlastne naznacit nic, lebo sa ich aj tak vela nepreda :-) Iba ma to potesilo >:D
Ale jo, ale pokud sečteš Superba s Passatem, tak jsou ta čísla dost stabilní... na to, že to je poměrně dlouhých 17 let a obě auta se blíží ke generační obměně. Když z toho uděláš graf, tak to budou takové klasické vlnky, možná mírný pokles, ale nic dramatického. Vem si, že k tomu loni přibylo 236t Tiguanů a 54t Kodiaqů...
Vem si, že třeba Peugeot taky prodal 2005 přes 200t 407... loni 508 22t. Laguna byla 2002 skoro 250t, Talisman loni 32t.
Jeníku, je to jednoduché: Passatu klesajú predaje a akcionári sa musia nakŕmiť vždy! Takže, šup s výrobou "na východ"!
P.S. Etalóny VW sa vyrábajú aj v Bratislave: Touareg, Cayenne, Q7 a Q8. A úplne prvým autom, ktoré zbiehalo z pásov v Bratislave bol Volkswagen Passat Variant! ;-)
co si odbory vystávkují, s tím nemá dělník nic společného >:D pro ně to znamená víc práce za stejný peníze.
Nevím jak passat, ale superb v prodejích stále jede
Sup zřejmě ubírá čísla Pašíkovi. Ale když je sečteš = furt je to propad. A prognóza je že to bude pokračovat = proto sloučení na 1 linku. A je fuk kde ta linka bude = český zástupci zaměstnanců si vyřvali = že v česku ;-)