Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Swordfish76
Je to Pyrhovo vítězství pro Škodu. Němci si moc dobře spočítali, že podíl elektromobilů v následujících letech strmě poroste na úkor aut se spalovacími motory, takže si vyčůraně naplánovali výrobu elektromobilů k sobě do Německa, a to, co se očekává, že bude postupně objemově upadat milostivě předali na "méněcenný" východ. Jinak jsem rád, že mám Karoqa z Kvasin a ne někde od Bulhara co neuví ani správně kývat hlavou 😉
No já bych řekl, že je ganz egal jestli se tu budou bouchat elektromobily nebo pašíci. Spíše bych se pral o vyšší podíl vývoje. Bouchat jedno i druhé mohou klidně ti Bulhaři.
Na větší podíl vývoje nejsou lidi = leda kdyby komunisti nerušili vzdělání jak zběsilí [odkaz]
Už se to lepší a konečně po 30ti letech sou VŠ aspoň jakžtakž zase ok = ale ty statisíce lidí bez vzdělání = zatim eště furt chyběj
Už se to lepší a konečně po 30ti letech sou VŠ aspoň jakžtakž zase ok = ale ty statisíce lidí bez vzdělání = zatim eště furt chyběj
Pokud výsledným produktem VŠ má být vysoká míra arogance, pak teda jedou extraligu, to jo.
No podstata je = že my díky komančum = máme nedostatek vzdělanejch lidí = takže víc vývoje = sorry 😄
Arogance = je povahová vlastnost = známá a definovaná už ve starověkym Řecku. Jak tam na tom byli s VŠ nevim = se vzdělánim docela dobře 😉
Arogance = je povahová vlastnost = známá a definovaná už ve starověkym Řecku. Jak tam na tom byli s VŠ nevim = se vzdělánim docela dobře 😉
PowerHouse
Tady to snad někdo myslí s těma baterkama smrtelně vážně.
Tedy u VW jsou si jisti, že ty baterky budou lidi kupovat.
Passat je skutečně Icona VW. To se rozletí do celého světa.
Tedy u VW jsou si jisti, že ty baterky budou lidi kupovat.
Passat je skutečně Icona VW. To se rozletí do celého světa.
Sakra = co to znamená to "rozletí do celého světa"? >😁
Pašíkovi padaj prodeje jak hruška = dneska je rád za evropskejch 200t. za rok = a prognóza je zhoršení. Takže sloučení výroby se Supem = je logickej nebo spíš nezbytnej krok
Americkej pašík je rád za 2-3 tisíce měsíčně. Čínskej trh už měsíce padá jak další hruška = a skrytý dluhy si asi našly cestu ven = Čínu buď teď nebo prostě za čas čeká nutná velká reorganizace jejich ekonomiky. Ona ekonomika je taková mrcha = nedá se řídit a přikazovat si = ani částečně = jak to zkoušej čínský soudruzi = co už dávno nejsou soudruzi ale miliardáři >😒]
Sem zvědavej jak dopadne náš soudruh miliardář = se synkem co chce mluvit pravdu o tatínkovejch kšeftech 😄
Pašíkovi padaj prodeje jak hruška = dneska je rád za evropskejch 200t. za rok = a prognóza je zhoršení. Takže sloučení výroby se Supem = je logickej nebo spíš nezbytnej krok
Americkej pašík je rád za 2-3 tisíce měsíčně. Čínskej trh už měsíce padá jak další hruška = a skrytý dluhy si asi našly cestu ven = Čínu buď teď nebo prostě za čas čeká nutná velká reorganizace jejich ekonomiky. Ona ekonomika je taková mrcha = nedá se řídit a přikazovat si = ani částečně = jak to zkoušej čínský soudruzi = co už dávno nejsou soudruzi ale miliardáři >😒]
Sem zvědavej jak dopadne náš soudruh miliardář = se synkem co chce mluvit pravdu o tatínkovejch kšeftech 😄
A při klesajících prodejích tohohle segmentu = je logický to sloučit. Popravdě = je úplně jedno jestli sem k nám nebo do Německa
Nevím jak passat, ale superb v prodejích stále jede
Sup zřejmě ubírá čísla Pašíkovi. Ale když je sečteš = furt je to propad. A prognóza je že to bude pokračovat = proto sloučení na 1 linku. A je fuk kde ta linka bude = český zástupci zaměstnanců si vyřvali = že v česku 😉
2017 183.288 + 81.410
2016 206.813 + 85.879
2015 226.127 + 50.533
2014 153.677 + 46.149
2013 156.025 + 42.215
2012 194.738 + 50.235
2011 235.143 + 56.068
2010 158.269 + 49.218
2009 177.450 + 29.224
2008 236.193 + 19.155
2007 301.645 + 13.880
2006 331.917 + 14.028
2005 272.762 + 17.966
2004 227.524 + 19.074
2003 259.362 + 14.201
2002 286.075 + 10.567
2001 332.466 + 4
2000 260.112
Vem si, že třeba Peugeot taky prodal 2005 přes 200t 407... loni 508 22t. Laguna byla 2002 skoro 250t, Talisman loni 32t.
Samo, ze Passat to v EU tiahne, nikto nepreda tolko sedanov a myslim, ze tak lahko sa to nezmeni... pride mi, ze u konzervativcov sa sedany predavaju stale, na SK vidim dost casto mazdy 3 sedan.. Tym som nechcel vlastne naznacit nic, lebo sa ich aj tak vela nepreda 😄 Iba ma to potesilo >😁
To jako, ze se nemecky etalon bude vyrabet nekde "na vychode"?
P.S. Etalóny VW sa vyrábajú aj v Bratislave: Touareg, Cayenne, Q7 a Q8. A úplne prvým autom, ktoré zbiehalo z pásov v Bratislave bol Volkswagen Passat Variant! 😉