Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Đawson
To koukám
Đawson
| 16. 11. 2018 16:18
Musím se poklonit, v den kdy škoda prodala poslední akcii VW sem možná trochu utřel slzu, je ale vidět, že základna firmy je fakt silná a koncern si moc proti své dojné krávě nemůže moc dovolit. Rusko, Indie, seatácké modely a ted už i ikonu vw, passat. Jen teda.. chudáci lidi v Kvasinách:) ted už z práce na světlo nikdy nevylezou.
Avatar - Hammunasakra
To koukám
Hammunasakra
| 16. 11. 2018 16:45
Jak chudáci = dyť si to s odborářema téměř vystávkovali [odkaz] >:D

A při klesajících prodejích tohohle segmentu = je logický to sloučit. Popravdě = je úplně jedno jestli sem k nám nebo do Německa
Avatar - Đawson
To koukám
Đawson
| 16. 11. 2018 17:23
co si odbory vystávkují, s tím nemá dělník nic společného >:D pro ně to znamená víc práce za stejný peníze.
Nevím jak passat, ale superb v prodejích stále jede
Avatar - Hammunasakra
To koukám
Hammunasakra
| 16. 11. 2018 18:49
A já myslel = že odbory sou tu pro dělníky >:D

Sup zřejmě ubírá čísla Pašíkovi. Ale když je sečteš = furt je to propad. A prognóza je že to bude pokračovat = proto sloučení na 1 linku. A je fuk kde ta linka bude = český zástupci zaměstnanců si vyřvali = že v česku ;-)
Avatar - Emel
To koukám
Emel
| 17. 11. 2018 11:28
Hele, prodeje Passatu / Superbu v Evropě od 2000 - žádný propad se nekoná, a to přesto, že prodeje ukrajují hlavně Tiguan a Kodiaq:
2017 183.288 + 81.410
2016 206.813 + 85.879
2015 226.127 + 50.533
2014 153.677 + 46.149
2013 156.025 + 42.215
2012 194.738 + 50.235
2011 235.143 + 56.068
2010 158.269 + 49.218
2009 177.450 + 29.224
2008 236.193 + 19.155
2007 301.645 + 13.880
2006 331.917 + 14.028
2005 272.762 + 17.966
2004 227.524 + 19.074
2003 259.362 + 14.201
2002 286.075 + 10.567
2001 332.466 + 4
2000 260.112
Avatar - lamal
To koukám
lamal
| 17. 11. 2018 11:48
Nechcem ti do toho moc kecat, ale ten Passat ti tam klesá, nevsimol si si ? ;-)
Avatar - Emel
To koukám
Emel
| 17. 11. 2018 12:09
Ale jo, ale pokud sečteš Superba s Passatem, tak jsou ta čísla dost stabilní... na to, že to je poměrně dlouhých 17 let a obě auta se blíží ke generační obměně. Když z toho uděláš graf, tak to budou takové klasické vlnky, možná mírný pokles, ale nic dramatického. Vem si, že k tomu loni přibylo 236t Tiguanů a 54t Kodiaqů...

Vem si, že třeba Peugeot taky prodal 2005 přes 200t 407... loni 508 22t. Laguna byla 2002 skoro 250t, Talisman loni 32t.
Avatar - lamal
To koukám
lamal
| 17. 11. 2018 12:21
Jasne, s tym suhlasim ... zas to su EU predaje, pozri ako sa predaval Accord od 90r doteraz... to su take ciselka hmm...

Samo, ze Passat to v EU tiahne, nikto nepreda tolko sedanov a myslim, ze tak lahko sa to nezmeni... pride mi, ze u konzervativcov sa sedany predavaju stale, na SK vidim dost casto mazdy 3 sedan.. Tym som nechcel vlastne naznacit nic, lebo sa ich aj tak vela nepreda :-) Iba ma to potesilo >:D
To koukám
Šimpanz
| 17. 11. 2018 12:26
Asi ani ten mírný pokles tam nebude, protože letos tam můžeš ještě přičíst nějakých 20 tis. Arteonů, to je také střední třída. Takže takové klasické šul nul.
Avatar - Jenik3
To koukám
Jenik3
| 16. 11. 2018 16:59
Ja osobne z toho nebudu dnes spat.
To jako, ze se nemecky etalon bude vyrabet nekde "na vychode"?
To koukám
99matthew99
| 16. 11. 2018 17:01
Ale napisane bude stale Made in Germany :-)
Avatar - Hammunasakra
To koukám
Hammunasakra
| 16. 11. 2018 17:25
Spíš Made in EU ;-)
To koukám
jam2015
| 16. 11. 2018 21:32
Jeníku, je to jednoduché: Passatu klesajú predaje a akcionári sa musia nakŕmiť vždy! Takže, šup s výrobou "na východ"!
P.S. Etalóny VW sa vyrábajú aj v Bratislave: Touareg, Cayenne, Q7 a Q8. A úplne prvým autom, ktoré zbiehalo z pásov v Bratislave bol Volkswagen Passat Variant! ;-)
To koukám
jiras_
| 16. 11. 2018 18:41
Zase vypadne Karoq z ČR a na SUV jsou obecně vyšší marže. Jestli si pomůžou nebo ne se teprve uvidí. Je vlastně Passat ještě ikonou? Není to spíš Touareg?
Avatar - nalimer
To koukám
nalimer
| 16. 11. 2018 18:50
figu borovú. najvyššie marže sú na strednej a vyššej strednej triede. rádovo hovoríme 15%. SUV má menšie.
To koukám
jam2015
| 17. 11. 2018 19:55
To vieš, keď im EÚ stále toleruje flotilové pokuty za emisie. To sa potom dobre nahadzujú marže, keď ich vykrývajú kupci 3-valcových kočíkov!
Avatar - Swordfish76
To není žádná výhra
Swordfish76
| 16. 11. 2018 17:05
Je to Pyrhovo vítězství pro Škodu. Němci si moc dobře spočítali, že podíl elektromobilů v následujících letech strmě poroste na úkor aut se spalovacími motory, takže si vyčůraně naplánovali výrobu elektromobilů k sobě do Německa, a to, co se očekává, že bude postupně objemově upadat milostivě předali na "méněcenný" východ. Jinak jsem rád, že mám Karoqa z Kvasin a ne někde od Bulhara co neuví ani správně kývat hlavou ;-)
To není žádná výhra
Šimpanz
| 16. 11. 2018 17:11
No já bych řekl, že je ganz egal jestli se tu budou bouchat elektromobily nebo pašíci. Spíše bych se pral o vyšší podíl vývoje. Bouchat jedno i druhé mohou klidně ti Bulhaři.
Avatar - Hammunasakra
To není žádná výhra
Hammunasakra
| 16. 11. 2018 17:25
Na větší podíl vývoje nejsou lidi = leda kdyby komunisti nerušili vzdělání jak zběsilí [odkaz]

Už se to lepší a konečně po 30ti letech sou VŠ aspoň jakžtakž zase ok = ale ty statisíce lidí bez vzdělání = zatim eště furt chyběj
Avatar - Blue Sun
To není žádná výhra
Blue Sun
| 16. 11. 2018 18:04
Pokud výsledným produktem VŠ má být vysoká míra arogance, pak teda jedou extraligu, to jo.
Avatar - Hammunasakra
To není žádná výhra
Hammunasakra
| 16. 11. 2018 18:13
No podstata je = že my díky komančum = máme nedostatek vzdělanejch lidí = takže víc vývoje = sorry :-)

Arogance = je povahová vlastnost = známá a definovaná už ve starověkym Řecku. Jak tam na tom byli s VŠ nevim = se vzdělánim docela dobře ;-)
Konečně změny
Nlauda
| 16. 11. 2018 17:30
Tady to snad někdo myslí s těma baterkama smrtelně vážně.
Tedy u VW jsou si jisti, že ty baterky budou lidi kupovat.

Passat je skutečně Icona VW. To se rozletí do celého světa.
Avatar - Hammunasakra
Konečně změny
Hammunasakra
| 16. 11. 2018 18:07
Sakra = co to znamená to "rozletí do celého světa"? >:D

Pašíkovi padaj prodeje jak hruška = dneska je rád za evropskejch 200t. za rok = a prognóza je zhoršení. Takže sloučení výroby se Supem = je logickej nebo spíš nezbytnej krok

Americkej pašík je rád za 2-3 tisíce měsíčně. Čínskej trh už měsíce padá jak další hruška = a skrytý dluhy si asi našly cestu ven = Čínu buď teď nebo prostě za čas čeká nutná velká reorganizace jejich ekonomiky. Ona ekonomika je taková mrcha = nedá se řídit a přikazovat si = ani částečně = jak to zkoušej čínský soudruzi = co už dávno nejsou soudruzi ale miliardáři >:-[]

Sem zvědavej jak dopadne náš soudruh miliardář = se synkem co chce mluvit pravdu o tatínkovejch kšeftech :-)
Avatar - twistedTSD
Konečně změny
twistedTSD
| 16. 11. 2018 18:31
Co by dal zbytek třídy za 200k ročně, nebo aspoň 100.
Avatar - Hammunasakra
Konečně změny
Hammunasakra
| 16. 11. 2018 18:51
No i tak se celá třída celosvětově propadá = tak si odboráři vyřvali = že bude upadat u nás :-)
Avatar - WinDiesel
Konečně změny
WinDiesel
| 17. 11. 2018 09:50
hlavně na Litoměřicku >:D (cituji Járu Da Cimrmana) >:D
Avatar - Ada je zase tady
Konečně změny
Ada je zase tady
| 17. 11. 2018 08:40
Auta na baterky budou jen pro vyvolené [odkaz]
Avatar - WinDiesel
Konečně změny
WinDiesel
| 17. 11. 2018 09:51
On ten VW chce mermomocí zkrachovat. A zachraňovat to má "východní" divize.
Avatar - traveldrive
Konečně změny
traveldrive
| 18. 11. 2018 10:57
Ten článok je plný nepresností a zavádzajúcich informácií.
Avatar - holden2
pujdeme do stavky
holden2
| 17. 11. 2018 11:09
at neberou nemeckym soudruhum praci a jejich klenot >:-[]
Slovensko a BMW
Nicco
| 18. 11. 2018 17:41
Zajimave, ze BMW si nemyslelo, ze na SK byl nedostatek pracovni sily

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku