Novinky
sTiLL
0
Kozeny packet je standard od EX verzie, je na tom nieco zvlastne? Mozno u Skodovky, nie vsak u KIE.
Přejít do diskuze
No, ne jako na matějský, ale tak se myslím jmenovala i jedna zastávka...Medek před časem namluvil celou jednu trasu metra, tak jsem jen tak jezdil z konečné na konečnou a poslouchal...
Čoveče, já minule vyhrál u mekáče pití zadarmo (nějakou pepsi či co)...no výbornej kauf, necháš tam dvě kila a vyhraješ pitíčko >😒]. Ale do BMW jsem si nic nebral, nejsem prase a v autě žeru jen když se nestihnu nasnídat 😄
To těžko. Když on byl v tý zatáčce, tak já už dávno lítal s balonkem na hřišti u toho KFC.
A teď zavzpomínej na číslo autobusu, který stál na křižovatce a byl jsi z něj viděn ať máme zhruba místo bydliště GTIiho >😁
Ty tiež houby vydržíš.. >😁
Len tak medzi nami Klaudius, čo si čakal od klubu? Vlajočky, tričká a stretnutia členov nasledovníkov, na ktorých sa analyzujú myšlienky velikána?
OK, dnes toho bolo možno priveľa, ale nie viac, ako keby hojne prispieval sám Majster. Nie jedna diskusia skončila s viac ako 35% Jeho príspevkami o @!#%$@#%$. The end. :-!
Len tak medzi nami Klaudius, čo si čakal od klubu? Vlajočky, tričká a stretnutia členov nasledovníkov, na ktorých sa analyzujú myšlienky velikána?
OK, dnes toho bolo možno priveľa, ale nie viac, ako keby hojne prispieval sám Majster. Nie jedna diskusia skončila s viac ako 35% Jeho príspevkami o @!#%$@#%$. The end. :-!
Jistě Alessio... BMW. Stál jsem nedávno na křižovatce u výjezdu od Ikei na plzeňskě dálnici a od metropole jela tahle jednička, měla zelenou a ten hoch to v ní uměl. Ja zíral, jak tu dlouhou zatáčku proletěl, byl evidentně na hraně a to auto se ani nezachvělo. Fantasticky to projel, jo, tohle umí BMW1.
Takže, jistě, auto z dolní cenové příčky ti nabídne také dolní zážitky. Nebe, jak známo, je nahoře.
Takže, jistě, auto z dolní cenové příčky ti nabídne také dolní zážitky. Nebe, jak známo, je nahoře.
protoze si v cechach, nechapes ? tady si clovek radsi koupi octavku. on totiz zije v domneni, ze to je asi lepsi auto... nebo jinak uz vazne nevim...
brácho. čekal sem ze se tu tvuj prispevek objevi. prokousal jsem se prez celou tu splet super hyper low high mainstreamů, kovbojů apod a dosel sem k ocekavanemu zaveru. jako vzdy se snazis svym prispevkem vsechny presvedcit o tom, jak je golf (a focus - aby se nereklo vid ? 😉 ) jina liga a ze kupci (podle tebe skoro "tupci") cee'du jsou vlastne jen chudaci, co nemají moc penez a rozumu na to, aby si koupili golfa - takzvany blablamainstream, pro obicejny lidi je to proste obicejny golf.
to je ale pouze pohadka zamilovaneho. jak se tu jiz mnohokrat psalo. cee'd je velice kvalitni auto, ktere nabizi slusnou vybavu a kvalitu za rozumný peníz. design je taky velice solidni a tak (alespon podle me) normalni lidi nemaj duvod zbytecne utracet za klasický, drazsi golf, kdyz jim cee'd nabidne to same za mensi cenu (nekdy nabidne dokonce i neco lepsiho). pro tebe mozna nepochopitelne, pro mnohe ostatni to ale asi pochopitelne je.
a rada na zaver - radsi nedavej rady na zaver... bez a osedlej si octavii s haldexem kovboji 😄 vychutnej si tu jizdu s nejlepsi ctyrkolkou >😁 to vis, to je ta technicka spicka tridy...
P.S.: I v autech existuji vyhodne koupe. Muzes koupit luxusni sportak limitovane edice nebo nejaky kousek z historie 😉 a to je snad vše co bych k tomu měl brácho 😉
to je ale pouze pohadka zamilovaneho. jak se tu jiz mnohokrat psalo. cee'd je velice kvalitni auto, ktere nabizi slusnou vybavu a kvalitu za rozumný peníz. design je taky velice solidni a tak (alespon podle me) normalni lidi nemaj duvod zbytecne utracet za klasický, drazsi golf, kdyz jim cee'd nabidne to same za mensi cenu (nekdy nabidne dokonce i neco lepsiho). pro tebe mozna nepochopitelne, pro mnohe ostatni to ale asi pochopitelne je.
a rada na zaver - radsi nedavej rady na zaver... bez a osedlej si octavii s haldexem kovboji 😄 vychutnej si tu jizdu s nejlepsi ctyrkolkou >😁 to vis, to je ta technicka spicka tridy...
P.S.: I v autech existuji vyhodne koupe. Muzes koupit luxusni sportak limitovane edice nebo nejaky kousek z historie 😉 a to je snad vše co bych k tomu měl brácho 😉
Ceed sází (a velmi dobře) na konzervativní vzhled a nízkou cenu - v téhle kombinaci je v evropě velký potenciál. Jinak souhlas... PS: že jsou v evropě lepší (leč dražší), to ví každý. Otázka je, zda se mi vyplatí koupit si levný vůz. Půjdu na to jinak: vyplatí se mi, když mám auta rád, ušetřit sto táců na autě? Já vím, je to docela dost peněz, ale sakra žiju jen jednou. Mě kupříkladu naprosto učarovala 135i Coupé...tolik zábavy za volantem, ttakové sžití s vozem jsem ještě nezažil. Je to spíš na povídání u něčeho tekutého 😉 , ale shrnu to: cena je řekněme 1,2 milionu (slevy v tuhle chvíli nehrají roli) a cena něčeho obyčejného, třeba toho ceeda, je zhruba třetinová. A ted je tu otázka - jezdí ta 135ka fakt třikrát líp? zažiju si s ní opravdu třikrát víc legrace? No odpověď je, pro můj budoucí automobilový život, zlomová: ANO. Jezdí úplně v jiné lize a tolik zábavy, jako jsem si užil dva dny s 135kou jsem si neužil rok předtím dohromady. Ted už je to jen o penězích, resp. pokud na ni budu mít a budu si vybírat auto, nebude co řešit. Kufr to má 370 litrů, dozadu se děvčata vejdou... Problém je pochopitelně v tom, že kdyby takhle přemýšlelo víc lidí, tak by ceny takovýchto aut velmi rychle stouply spolu s poptávkou a tak...zapomeňtě, že jste to četli! K vymazání paměti dojde za 5...4..3..2..1..BLIK! ....no a to je asi všechno, co jsem chtěl ke Golfu říct 😄 😉
Pokud cituješ, nauč se správně ty odkazy psát, patří to k dobrému vychování. Jak se to dá zjistit? Pomerně přesně. Pokud sleduješ designové trendy, budeš to vědět též. Na tohle neexistují směrnice. Pokud tě to zajímá více, vezmi si nějakou kvalitní automobilku, která udává v tomhle směr a na nějakém jejím modelu jdi do historie, jistě si všimneš jistých změn. Pak to rozšiř na kjonkurenci. Možná tě překvapí, jak podobné designové postupy ta konkurence v dané době volila... Od toho už je jen krůček k tomu, abys uměl hlavní designové linie definovat jaksi obecněji v čase. Chce to cvik, a jistý věk. Pokud auta chápeš až od generrace Yaris II, zatím jen šoupej nohama a k tomuhle s raději nevyjadřuj, případně setrvej v obecném pokřiku neználků - líbí/nelíbí.
Diskuze jsem se temer neucastnil, ale souhlasim s tebou. Radsi se zasmeju nez se nudit nad stale stejnymi prispevky na tema volby toho ci jineho auta
To víš, ve zvláštní škole se užívají i specifické výukové metody, viď baschveku. Vedle toho, až toho tělocvikáře potkáš, dej se s ním do řeči, možná tě překvapí... ale až tak po deseti letech, zatím mu musíš vykat i u piva.
Proč se tu řeší blbý Cee´d a tuctová Octávie když trh nabízí tolik krásnejch aut, které přehlížíme. Prohlížel jsem úplně novou Mazdu 6 s motorizací 1,8 za 570000,-Kč což je za auto v téměř plné výbavě přijatelné. Podvozek je snad kovářská práce a interiér prostě senzační o motorech vůbec nemluvím to jsou švýcary. Toto auto je nevím proč v čechách přehlíženo a přitom mnohem spolehlivější než výše uvedení rivalové.
Já myslím, že naštěstí mé bláboly právě dokonale zase vyvažuješ ty. Je prostě znát, když píše člověk, kterej jako ty - rozumí autům, má je v malíčku a ví i co je život. Mimochodem, ať je 507 jaký je, o autech toho proti tobě ví stokrát více. Občas se podívej také na blogy, strčí tě do kapsy i s tvým plejstejšnem.
"Nezapomeň, že cee´d je vizuálně dnes tři až pět let za hlavním evropským designovým proudem v této třídě."
Jak se to dá zjistit? Podle nějakých tabulek či směrnic?
Jak se to dá zjistit? Podle nějakých tabulek či směrnic?
Připomíná mi to hodiny filosofie s naším tělocvikářem. Spousta blábolů, hlavu patu to nemělo, smysl to nedávalo a celý to působilo dojmem že je to tak nějak samo pro sebe bez vazby na realitu.
Máš pravdu ale akú poriadnu diskusiu očakávaš pod tradičnými informáciami o predajoch, kde sa pokaždé dookola omieľajú iba prázdne frázy o plastoch a vrcholných motorizáciach, ktoré si kúpi absolútne minimum ľudí? Predaje Octavie v Čechách klesajú, pretože je dlhodobo predražená, Ceedu zas naopak vzrástli, pretože ponúka lepší pomer cena/výkon. Golf je pomerne drahý a zaostáva. Škoda už zareagovala a znížila ceny. Na budúci mesiac pomer Oktavii vďaka nižšej cene s najväčšou pravdepodobnosťou vzrastie a budeme tu čítať o ľuďoch, čo sú znalí a preto si priplatia za poriadne auto. Na Slovensku je niekoľko mesiacov Golf rovnako drahý (alebo lacnejší) než porovnateľný Ceed a preto si aj drží relatívne dobré predaje. Zaostáva tam skôr ten Focus. Peugeot 308 sa moc nepredáva, no pri tých cenách sa tomu človek ani nemôže čudovať 😉
Těm kdo hledají automobil velikosti Octavie a Ceedu, rozhodování ulehčuje. Pro ty co si chtějí koupit Fabii v plné palbě, tak pro ně je pak cena zásadní.
Kia pouze provedla se Ceedem to co provedl Seat na začátku 90.let s Toledem. Vypustila na trh "velké" auto za "málo" peněz. Navíc s pohledným designem a slušnou motorizací. Touto generací se zapíše do podvědomí lidí, kteří jí začnou brát vážně. To je celé podbízení s cenou. Navíc díky šachům automobilek s cenami se můžeme jen dohadovat kdo je levný a kdo drahý.
CoolBreeeze ma pravdu. ono prave "vdaka" ludom ako GTI, ktory tu furt dokolecka obmiela svoje subpremiove a supermainstreamove vw blaboly a potom Daniel 507, ktory je kapitola sama o sebe, je uroven diskusii na tomto serveri taka, aka je. uleteny dnesok je len dosledkom toho, co sa tu deje uz velmi dlhu dobu a toho, ako to admini ignoruju. tak sa necuduj a nestazuj. pokojne si napis do auto.cz a zistis, aky maju oni pristup...
Cena neulehčuje, cena je zásadní. Co je na Ceedu horšího, to nevim, taky nevim, co je lepšího. Já bych si vybral taky Ceeda.
Tak nějak to nebude, Alessio, tak nějak to je. Lépe řečeno, takhle přesně to je. Vedle toho s tebou souhlasím, že cee´d je technicky velmi slušné auto na... velmi podskočené ceně. Principiálně bych neměl jako evropan nikdy (nikdy) důvod ani vteřinu zvažovat myšlénku, abych opustil v kompaktní třídě dokonalou evropskou produkci. A když už, pak jedině směrem k japonské produkci. Nezapomeň, že cee´d je vizuálně dnes tři až pět let za hlavním evropským designovým proudem v této třídě. Cee´d je prakticky vizuálním konkurentem především Golfu... jenže ten golf dostane po prázdninách nové kalhoty...
Máš v tom pravdu, že dneska ž toho bylo nad hlavu... ale zase z druhé strany jde tady s prominutím o ho*no. Každý měsíc stejné povídačky o prodejích kde se co nejvíce "odborníků" vyjádří a dělají z toho závěry. Tak proč si z toho neudělat recesi? 😉
A hlavně sleduj ten paradox, že třeba pod novým bezpečnostním systémem od WV je několik příspěvků
A hlavně sleduj ten paradox, že třeba pod novým bezpečnostním systémem od WV je několik příspěvků
Na přiblblý narážky se nic jinýho nedá. Konkurenti jsou, to nikde nezpochybňuju, ale rozdíl tam je celkem zásadní a dopovanej cenou.
Škodě ubližuje vysoká cena a příliš drahá doplňková výbava. Cee´d je pěkný a vybavený za slušný peníz a je otázka kde se co ošidilo aby se na tuto cenu dostal. Nikdo přeci neprodává kvalitní vůz za mrzký peníz. Jinak je to naprosto v pořádku když na Octávii útočí i jiné automobilky a snad jí Škodovka zlevní. Pak bude nepřemožitelná a prodeje porostou raketovou rychlostí.
neviem či si niekedy videl seriál M.A.S.H. Ľudia, ktorí v tom prostredí žili, ho nedokázali zmeniť, zmeniť mohli len svoj pohľad na vec, obrátiť čo sa dalo na srandu a žart, inak by to bolo, mierne povedané na nevydržanie. To, čo tu robíme je obracanie smutnej skutočnosti na žart a áno, priznávam, prehnali sme to. ďakujem za upozornenie, budem sa snažiť neopakovať to v takejto miere.
Že jsem tak smělý... co je u Ceeda termín "našlapaný až po okraj"?
Úspěch má jen a jen kvůli ceně. Třeba blbej příklad, ale stačí se u nás podívat na strukturu supermarketů. Všechny kvalitní značky jsou pryč, nebo sem vůbec nevlezly. Sedmiletá záruka při 95% nákupu auta na splátky, ne menší než 5 let hraje svojí roli. Otázka, jak dlouho jim jejich cenová strategie vydrží, až dělník v montovně bude chtít přidat pětikilo na vejplatu.
Úspěch má jen a jen kvůli ceně. Třeba blbej příklad, ale stačí se u nás podívat na strukturu supermarketů. Všechny kvalitní značky jsou pryč, nebo sem vůbec nevlezly. Sedmiletá záruka při 95% nákupu auta na splátky, ne menší než 5 let hraje svojí roli. Otázka, jak dlouho jim jejich cenová strategie vydrží, až dělník v montovně bude chtít přidat pětikilo na vejplatu.
Klaudie bereš to příliš vážně. O čem tady chceš diskutovat? O Ceedu/Octavii/Bravu? Tohle jsou témata již stokrát probraná ze všech stran, a vždy skončí o ním: "Prečo Ceed, když Octavia?"
Predek maji oba hnusny, ale zadek nevypada spatne ani u jednoho, lepsi je o neco u Ceedu dle meho.
Me se Auris libi, vevnitr taky vypada celkem k svetu, tak trochu brzdi s temi oslavami koreje...
Tak nějak to bude...až na to, že ten ceed není vůbec špatné auto, je ale relativně velmi levný - proto se dobře prodává, to je celé.
To však neznamená, že jsou stejný indulóno. Nelži si do ksichtu a nezaměňuj kvalitu s cenou. Dej si někdy irskou whisky staršího ročníku ať poznáš, jakej je rozdíl v ožrání z rumu.
Mohu se ztotožnit s názorem, který tu zazněl o kousek výše. Ani Golf, ani Focus, ani Astra nenabídnou za stejnou cenu zákazníkovi více než Ceed. To je prostě fakt. A zdá se, že mnoho Čechů to chápe.
V Evropě tomu tak docela není, takže příznivci štik ve stojatých vodách (ke kterým patřím i já) by zatím moc jásat neměli. Evropská čísla Ceeda sice nejsou špatná (minimálně jsou srovnatelná třeba s Mazdou 3), ale sedmdesáti- až osmdesátitisícové prodeje prostě na špičku nedosáhnou. Evropa je konzervativnější než my a evropské automobilky mají v Evropě lepší pozici. Je s nimi hodně zkušeností, vytvořily představu, že auto je odrazem jeho majitele a že vylepšuje jeho image. Jinak řečeno, přetvořily zákazníka k obrazu svému. A zažité představy se nedají lámat ze dne na den. Ale postupně to půjde.
V nižší střešní třídě podle mě (a zřejmě i podle mnoha českých a evropských zákazníků) nehraje image roli. V autě, kterým jezdím s rodinou na dovolenou, na nákup, do města za přáteli, image nehledám. Hledám rodinné auto, pracanta, ne ostrý hatch nebo luxusní limuzínu. No a to Ceed plní přece na jedničku - prima prostor, bezvadný malý diesel, živý malý benzín s malou spotřebou, dobrá bezpečnostní výbava a solidní jízdní vlastnosti.
GTi si může klasifikovat kompaktní segment jak chce - nechme ho při tom. Je to holt hádavý a sebestředný nadšenec. Ale superlowend? No to snad ne. Superlowend je jen jeho výplod, ale lowendem je pro mě třeba Dacia nebo Lada. Golf, Focus, C4, 308, Ceed, i30 - to je prostě střední prou. Vždyť si ta auta jsou technicky a designově velmi podobná. Jen VW se z Golfa snaží dělat něco, čím není. Je fajn, že do něj napasujou dvoulitrovej turbobenzin, ale když si jej koupí jeden člověk ze dvou set, no, to ta ekonomika trochu skřípe, takže se holt musí vydělat na těch levnějších. A to je jediný důvod jeho vyšší ceny. Moc (zbytečných) verzí výbav a motorizací, které výrobu a logistiku prodražují.
A že se Ceed kupuje jen kvůli ceně? Jo, cena rozhoduje (skoro) vždycky. V nižší střední určitě. Ale když koukám po Ceedech na ulici, nejsou to zrovna základní modely. Naopak, všechny Ceedy, co jsem zatím viděl, byly našlapané výbavou až po okraj a pěkný podíl tvořily diesely. Mimochodem, těch se prodalo asi 38% ze všech Ceedů v ČR (u Golfa 40😖. Mám pocit, že Ceedy v ČR teda nejsou "holátka" za základní cenu kolem 340.000 Kč. Když vezmu nejvyšší výbavu, dostáváme se někam za 400.000 Kč u hatche a 430.000 Kč u kombi se základním benzinem. To jsou už vcelku slušné prachy, za to se dá pořídit kterýkoli ze slovutnějších konkurentů, a to i s lepší než základní výbavou.
No, ale jak říkám, Ceed má před sebou dlouhou cestu. Jestli bude prodejně úspěšný i za rok, tak už budeme moci chválit. Teď je na to brzy. Takže já říkám - trochu zapracovat na zpětné vazbě řízení, zlepšit tlumení nerovností přední nápravou, zavést delší servisní interval a bude to fajn. Docela to Ceedu přeju.
V Evropě tomu tak docela není, takže příznivci štik ve stojatých vodách (ke kterým patřím i já) by zatím moc jásat neměli. Evropská čísla Ceeda sice nejsou špatná (minimálně jsou srovnatelná třeba s Mazdou 3), ale sedmdesáti- až osmdesátitisícové prodeje prostě na špičku nedosáhnou. Evropa je konzervativnější než my a evropské automobilky mají v Evropě lepší pozici. Je s nimi hodně zkušeností, vytvořily představu, že auto je odrazem jeho majitele a že vylepšuje jeho image. Jinak řečeno, přetvořily zákazníka k obrazu svému. A zažité představy se nedají lámat ze dne na den. Ale postupně to půjde.
V nižší střešní třídě podle mě (a zřejmě i podle mnoha českých a evropských zákazníků) nehraje image roli. V autě, kterým jezdím s rodinou na dovolenou, na nákup, do města za přáteli, image nehledám. Hledám rodinné auto, pracanta, ne ostrý hatch nebo luxusní limuzínu. No a to Ceed plní přece na jedničku - prima prostor, bezvadný malý diesel, živý malý benzín s malou spotřebou, dobrá bezpečnostní výbava a solidní jízdní vlastnosti.
GTi si může klasifikovat kompaktní segment jak chce - nechme ho při tom. Je to holt hádavý a sebestředný nadšenec. Ale superlowend? No to snad ne. Superlowend je jen jeho výplod, ale lowendem je pro mě třeba Dacia nebo Lada. Golf, Focus, C4, 308, Ceed, i30 - to je prostě střední prou. Vždyť si ta auta jsou technicky a designově velmi podobná. Jen VW se z Golfa snaží dělat něco, čím není. Je fajn, že do něj napasujou dvoulitrovej turbobenzin, ale když si jej koupí jeden člověk ze dvou set, no, to ta ekonomika trochu skřípe, takže se holt musí vydělat na těch levnějších. A to je jediný důvod jeho vyšší ceny. Moc (zbytečných) verzí výbav a motorizací, které výrobu a logistiku prodražují.
A že se Ceed kupuje jen kvůli ceně? Jo, cena rozhoduje (skoro) vždycky. V nižší střední určitě. Ale když koukám po Ceedech na ulici, nejsou to zrovna základní modely. Naopak, všechny Ceedy, co jsem zatím viděl, byly našlapané výbavou až po okraj a pěkný podíl tvořily diesely. Mimochodem, těch se prodalo asi 38% ze všech Ceedů v ČR (u Golfa 40😖. Mám pocit, že Ceedy v ČR teda nejsou "holátka" za základní cenu kolem 340.000 Kč. Když vezmu nejvyšší výbavu, dostáváme se někam za 400.000 Kč u hatche a 430.000 Kč u kombi se základním benzinem. To jsou už vcelku slušné prachy, za to se dá pořídit kterýkoli ze slovutnějších konkurentů, a to i s lepší než základní výbavou.
No, ale jak říkám, Ceed má před sebou dlouhou cestu. Jestli bude prodejně úspěšný i za rok, tak už budeme moci chválit. Teď je na to brzy. Takže já říkám - trochu zapracovat na zpětné vazbě řízení, zlepšit tlumení nerovností přední nápravou, zavést delší servisní interval a bude to fajn. Docela to Ceedu přeju.
Pouze to, ze ses zde na diskusich jiz tolikrat mylil omlouva zase tebe. Nebo, ze by to bylo predavkovanim lubrikanty?
Cee'd i Octavia jsou zastupci stejneho segmentu. Jsou primymi konkurenty.
Cee'd i Octavia jsou zastupci stejneho segmentu. Jsou primymi konkurenty.
A zjistil, že octavia je golf. No pokud vím tak špička a kvalita byl golf 3, nástupci se bohužel jeho kvalitám nevyrovnali. Octávie I, je velice dobrý začátek a s jejím nástupem konečně škodovka začala éru solidních evropských aut. Bohužel taky měla své nedostatky, největší byl nebo spíš je doslova tragický nedostatek místa na zadních sedadlech. Důkazem je prodloužená vládní verze, ta se ovšem neujala. Také motory nejsou vždy zrovna silnou stránkou a ty jsou VW. Nikdy by mne nenapadlo, že pokud tankuji měl bych kupovat i olej a dolívat jej. To jsem musel u motocyklu jawa 50, že by měli tyto vozidla něco společného ? VW passat a jeho slitinová náprava jsou taky důkazem nejlepší kvality a spolehlivosti. Octavia II už dořešila deficit místa v zádu, vylepšila podvozek, ale v její cenové relaci se pohybuje dost lepších aut a nemyslím tím golf , focus ani ceed, tak proč zrovna octavii ? Mimojiné v testech byl porovnáván podvozek a focus měl nejjistější podvozek, ale nejtvrdší, pak byl ceed, ale zase na úkor tuhosti. Pak byla octavia a golf, pohodlný, ale méně bezpečný opropti předešlým dvěma. To znamená, že není lepší a horší, ale tvrdý a bezpečný s velice dobrou manévrovatelností, ale jde cítit každá nerovnost. Nebo měkčí a pohodlnější s horšími jízdními vlastnostmi, ale pro uživatele příjemnější. Tady nejvíc záleží, komu co nejvíc vyhovuje a jak se v autě cítí a né kdo co napíše. Tak jsem se vykecal a jdu spát.
...vcelku je celá diskusia o *. Až mi prešla chuť na tento server. Všetci doradu, snáď len mimo klasiky v podaní GTI-ho + pár malých výnimiek, ste strčení v jednom hnoji a hrabete sa v ňom hrabete...Namiesto poriadnej diskusie. Tak toto ma páni, vy, ktorých pokladám za inteligentných (poznáte sa, viete koho myslím), mierne vytočilo. Zatiaľ mierne (lebo aj ja píšem trochu mimo témy článku), takže vám nadávať nebudem, ani vyhýbať sa komunikácii s vami. Ale ihneď a definitívne končím s fanklubom 507. Krátko, ale stačilo. Ukazujeme sa ako detinskejší a blbší ako ten, koho máme na muške. The end. :-!
No to je to smutne. On uz asi je 😉
PS: GTI je Matelko? Pre nezainteresovanych tu mate pekny salat z toho >😁 :yes:
PS: GTI je Matelko? Pre nezainteresovanych tu mate pekny salat z toho >😁 :yes:
ty prymitýv..nevieš že kia je korejsky lowend?! v ceede nemáš ten prémiový pocit na jazyku keď to olizuješ..ale skús si líznuť A3! >😁
tak tvojí úrovně bych chtěl jednou dosáhnout! šňupat kostkovej cukr! Páni, na to musí být gule! :-! :yes:
Zapomněl jsi na katerogie: lowpremie (ta je nad subpremií), superprémie, lowekluziv a hyperexkluziv :-!
Tak toto je názor dospělého člověka - díky ti za příspěvek. Už jsem se bál, že se tady jenom hádá parta malejch kluků, kteří se navzájem porovnávají, kdo ho má většího... Vážení, všechno opravdu není jenom o cenách - podle tohoto názoru by např. automobilky Audi, BMW nebo Mercedes nemohly prodat ani kolo! Každý člověk má na auto odlišné požadavky a právě proto je na světě tolik automobilek a právě proto se všechny uživí. A ještě jedna věc - stále se tady propírá pokles procent prodejů u Škody. Ruku na srdce - ukažte mi někdo trh, kde má jedna automobilka kolem 30% tržního podílu. Holt se tahle "deformace" trhu začíná narovnávat.
Tvoje slohy vyzaruju urcity cit pre pisanie, strhnutie davu na svoju stranu. Mas ten dar a patricne ho vyuzivas. Ale v konecnom dosledku sa komplet vsetci na tvojich textoch akurat pobavia. Keby si neexistoval, neveril by som, ako vela krat a na kolko sposobov sa da ospevovat Golf, Focus a im podobny.
Pozri, nikto ti neberie to co tu pises uz 100 rokov, ze Golf je naj v triede (mal som ho, je to tak). Ale preco to pod kazdy clanok pises stale a stale dokola? Citam tvoje clanky uz dost dlho a dost casto uz byvaju aj od temy, z cesty.
"prémie, subprémie, supermainstreaam, mainstream i superlowend i lowend"... koho to zaujima a naco to je? Ja ked si pojdem kupit auto nizsej strednej triedy podobne ako 99% ludi, nebudem potrebovat tieto pseudo nazvy tvojich tried.
Cela diskusia tu je o Ceede a Octavii, tiez o Ceede a Fabii II a kde tu o Fiate. Vsetci hltaju tvoje nazory, tak preco nenapisat nieco k teme? K diskusii? Naco zase vypisovat ze Ceed v podstate nula vo svojej triede a Golf je Boh, ked to uz nikoho nezaujima?
Diskusia bola o tom za aku cenu si co kupit, ci skor Fabiu alebo Ceed. Tvoje odporucanie na Octaviu RS a este s benzinom. No bodaj by si kazdy druhy mohol kupit Octaviu RS. Ale nemoze! Zase text z cesty. Pytam sa naco? Jasne ze kazdy by si kupil GTI ci RS ale o tom sa tu nikto nebavy a fakt to uz asi nikoho nezaujima. Skoc do reality a chop sa klavesnice.
Ak chces prispiet k diskusii, napis napr. ci by si si TY vybral radsej Fabiu II alebo Ceed, ci skor Octaviu combi alebo Ceed SW...
To ze Golf je kral, prosim v tvojom prispevku uz vynechaj. Aspon to skus. 😉
Pozri, nikto ti neberie to co tu pises uz 100 rokov, ze Golf je naj v triede (mal som ho, je to tak). Ale preco to pod kazdy clanok pises stale a stale dokola? Citam tvoje clanky uz dost dlho a dost casto uz byvaju aj od temy, z cesty.
"prémie, subprémie, supermainstreaam, mainstream i superlowend i lowend"... koho to zaujima a naco to je? Ja ked si pojdem kupit auto nizsej strednej triedy podobne ako 99% ludi, nebudem potrebovat tieto pseudo nazvy tvojich tried.
Cela diskusia tu je o Ceede a Octavii, tiez o Ceede a Fabii II a kde tu o Fiate. Vsetci hltaju tvoje nazory, tak preco nenapisat nieco k teme? K diskusii? Naco zase vypisovat ze Ceed v podstate nula vo svojej triede a Golf je Boh, ked to uz nikoho nezaujima?
Diskusia bola o tom za aku cenu si co kupit, ci skor Fabiu alebo Ceed. Tvoje odporucanie na Octaviu RS a este s benzinom. No bodaj by si kazdy druhy mohol kupit Octaviu RS. Ale nemoze! Zase text z cesty. Pytam sa naco? Jasne ze kazdy by si kupil GTI ci RS ale o tom sa tu nikto nebavy a fakt to uz asi nikoho nezaujima. Skoc do reality a chop sa klavesnice.
Ak chces prispiet k diskusii, napis napr. ci by si si TY vybral radsej Fabiu II alebo Ceed, ci skor Octaviu combi alebo Ceed SW...
To ze Golf je kral, prosim v tvojom prispevku uz vynechaj. Aspon to skus. 😉
jako nééé, v pohode, si tu vítaný, uvádzal som ťa do širšej problematiky. ciť sa ako doma, len nám tu ne_er na koberec :-!
já bych ti to napsal, ale ty bys to stejně nepochopil. A já nemám moc času na vysvětlování bo mi teče z nosu :-!
Jenom to, že lítáš ve finskym Rolsu a neznalost s touto třídou tě omlouvá. Pak těžko poznáš rozdíl i mezi Oktávkou a Ceedem 😉
Ďalší duševný výron pseudointelektuálneho indivídua, ktorý sa pasuje za hovorcu "drsných chlapákov" uznávajúcich len produkciu VW.Superlowend, hypermainstream, ultrahighend, superkvadrattrieda, ***dratlowhypersuperstream, akú duševný výplod vyprodukuješ ešte vo svojích gangliových centrách? Chlape, skús si násť frajerku a nebudeš viac onanovať nad autami nýbrž nad VW produkciou.Howgh
Můžeš mi zde v bodech (ne v nějakých vzletných frázích) sepsat oblasti v čem je Ceed lowend krom ceny? A prosím věcně a bez urážek. Děkuji
Čo prečo ty blbec? Keď na to máš, kúp si za 450t SK Golfa 1.4. Keď nemáš, niečo k tomu pridaj a budeš mať rovnako vybaveného Ceeda, ty olizovač kórejských plastov.
Každej si tu tabulku dokáže přebrat. Premii bokem a je to. Zbytek je mainstream. To, že se Cee'd prodává líp než Golf je jen proto, že Golf nedokáže za tuhle cenu nabídnout víc. Určitě tě to bolí, ale budeš se s tím muset smířít.
Supermainstream a subprémie jsou jen výplody tvýho zaraženýho mozku.
Supermainstream a subprémie jsou jen výplody tvýho zaraženýho mozku.
aha, toz ja su tu "novy" , ja okupujem moje.auto.cz a len tak nahodu som sa zapojil sem
uz sa to nestane 😉
uz sa to nestane 😉
co chces, palcek dohora mi dal aj samotny placal, stacilo mu pochvalit prispevok.
hovori sa tomu: Hidden In Plain Sight. 😉
hovori sa tomu: Hidden In Plain Sight. 😉
Tabulka...no... Někdo lemtá Pilsner Urquel a někomu stačí "světlá výčepní" z Lídlu. Taky je to vlastně pivo. Taky na to někdo má a někdo nemá i peníze.
Velmi potřebná tabulka. Jen je při čtení potřeba umět abecedu a pár čísel. Jinak se tu člověk dozví, že Bravo strčí do kapsy mnichovskou jedničku a Linea je lepším autem než Volvo C30. Nahoře jsou absolutní čísla bez ladu a skladu... prémie, subprémie, supermainstreaam, mainstream i superlowend i lowend. Uělej si hromádky a naházej na ně jednotlivé reprezentanty, pak ti to vyjde realisticky.
Nutno je zaznamenat dvě skutečnosti - jsme regulerní evropskou zemí a výsledky z devíti desetin kopírují čísla Evropy. Tou druhou skutečností je jistá anomálie v podobě druhého místa, které obsadilo auto ze superlowendu.
Lehkou analýzou koupěschopnosti západní Evropy a východního bloku dospějeme k nepřekvapivému výsledku. Oprostíme-li se nyní od zcela přirozeného národního "monopolu" škodovky, pak skutečnost, že klasický evropský mainstream (včetně golfu - supermainstreamu) tu podává méně, než superlowendová produkce z Korei není také nic překvapivého. Koneckonců, jak tu budeme postupně bohatnout, budeme se více a více blížit standardním západním poměrům, tedy největší čísla dělají reprezentanti mainstreamu a poměrně velkou část zakrojují prémie. Na nějaký novoromantický superlowend není v zemích, kde se nemusí střádat na plazmu, dostatek motivace.
Čísla cee´du jsou než čísla určovaná jeho cenou. Ostatně jsem přesvědčen, že prodávat se tu například Tíííída za sto tisíc, jdou všichni na čelních místech, včetně cee´du do háje a králem třídy se stane rázem Nissan. Tedy klid. Kovboj, co chce v Evropě jezdit solidní kompaktní třídu s náležitým image sedlá zásadně a především mistrovskou dvojku - FOCUS nebo GOLF. To je první mainstramová liga. Pak je designově roztříštěný peloton evropských koníků - od Astry s nezvládnutou zádí až po Bravo s nezvládnutým bočním profilem. Teprve pak se v dálce třese cee´d. Tak to je a (logicky) to ani nemůže být jinak, popřeli bychom desetiletí práce evropských automobilek udělat nám kompaktní mainstreamové potěšení.
Cee´d boduje tedy především cenou, stoletou zárukou a... sázkou na hodnoty, které okoukal u aktuálního focusu a u Golfu, tedy na klasický střih. Paradoxně je to současně jeho největší problém. Totiž umět udělat klasický hatchback tak, aby měl současně jiskru, to, jak se potvrzuje právě na cee´du je neskutečnej vořech.
Takže... nic nového pod sluncem - kdo má vatu lítá v kompaktech evropskou klasu, kdo má do žlabu poměrně hlouběji snaží se okolí a koneckonců i sám sebe přesvědčit o tom, že se dá na zelené louce přeskočit vesmír. Možné to je. Zatím ovšem jen ve filmech...
Rada na závěr - To nejlepší co v této třídě zde můžeš udělat je to, že si koupíš OCTAVII RS na dvoulitrovém turbobenzínu s 200 konmi pod kapotou. To je první liga této třídy. V kompaktní podobě ji pak spoluvytváří FOCUS ST a GOLF GTI. Osobně, s odkazem na aktuální trendy bych volil OCTAVII scout na haldexu. To je opravdu vizuální i technická špička třídy.
P.S. V autech neexistují výhodné koupě. Existují než... koupě. A podle toho na co máš, si stojíš (sedíš) na silnici. To je vše brácho.
Nutno je zaznamenat dvě skutečnosti - jsme regulerní evropskou zemí a výsledky z devíti desetin kopírují čísla Evropy. Tou druhou skutečností je jistá anomálie v podobě druhého místa, které obsadilo auto ze superlowendu.
Lehkou analýzou koupěschopnosti západní Evropy a východního bloku dospějeme k nepřekvapivému výsledku. Oprostíme-li se nyní od zcela přirozeného národního "monopolu" škodovky, pak skutečnost, že klasický evropský mainstream (včetně golfu - supermainstreamu) tu podává méně, než superlowendová produkce z Korei není také nic překvapivého. Koneckonců, jak tu budeme postupně bohatnout, budeme se více a více blížit standardním západním poměrům, tedy největší čísla dělají reprezentanti mainstreamu a poměrně velkou část zakrojují prémie. Na nějaký novoromantický superlowend není v zemích, kde se nemusí střádat na plazmu, dostatek motivace.
Čísla cee´du jsou než čísla určovaná jeho cenou. Ostatně jsem přesvědčen, že prodávat se tu například Tíííída za sto tisíc, jdou všichni na čelních místech, včetně cee´du do háje a králem třídy se stane rázem Nissan. Tedy klid. Kovboj, co chce v Evropě jezdit solidní kompaktní třídu s náležitým image sedlá zásadně a především mistrovskou dvojku - FOCUS nebo GOLF. To je první mainstramová liga. Pak je designově roztříštěný peloton evropských koníků - od Astry s nezvládnutou zádí až po Bravo s nezvládnutým bočním profilem. Teprve pak se v dálce třese cee´d. Tak to je a (logicky) to ani nemůže být jinak, popřeli bychom desetiletí práce evropských automobilek udělat nám kompaktní mainstreamové potěšení.
Cee´d boduje tedy především cenou, stoletou zárukou a... sázkou na hodnoty, které okoukal u aktuálního focusu a u Golfu, tedy na klasický střih. Paradoxně je to současně jeho největší problém. Totiž umět udělat klasický hatchback tak, aby měl současně jiskru, to, jak se potvrzuje právě na cee´du je neskutečnej vořech.
Takže... nic nového pod sluncem - kdo má vatu lítá v kompaktech evropskou klasu, kdo má do žlabu poměrně hlouběji snaží se okolí a koneckonců i sám sebe přesvědčit o tom, že se dá na zelené louce přeskočit vesmír. Možné to je. Zatím ovšem jen ve filmech...
Rada na závěr - To nejlepší co v této třídě zde můžeš udělat je to, že si koupíš OCTAVII RS na dvoulitrovém turbobenzínu s 200 konmi pod kapotou. To je první liga této třídy. V kompaktní podobě ji pak spoluvytváří FOCUS ST a GOLF GTI. Osobně, s odkazem na aktuální trendy bych volil OCTAVII scout na haldexu. To je opravdu vizuální i technická špička třídy.
P.S. V autech neexistují výhodné koupě. Existují než... koupě. A podle toho na co máš, si stojíš (sedíš) na silnici. To je vše brácho.
No vidíš a potom, že není lepší Fiat, dostanu dva kvalitní vozy za cenu jednoho průměrného a předraženého.
Tak na toto už fakt nemám argumenty, dostal si ma, ceed sa vo svete okrem Európy nepredáva. >😁 >😁 >😁
Technicky tomá blíže k japonským a korejským autům,než k německým.Takže to je výkoný a hlavně spolehlivý.Jen evropský desing.I když co to vlastně je evropský desing.
V celej Európe predaj za máj 15516 ks, predaj 1-5.2008 je 75126 ks čo je 43 percentný nárast oproti r.2007. Myslím, že Kia v Žiline v súčasnosti ani viac nie je schopná vyrobiť, je to na hranici možností výroby, lebo ešte súbežne vyrába Sportage. Takže je určite "stúpajúca hviezda"
Fandim kazdemu vyrobku, ktery zamicha kartami a pritvrdi v konkurenci, cene + kvalita. Jeto dobre jen a jen pro nas konecneho zakaznika, nebo ne? :yes:
Dovolil jsem si v titulku použít citát Julia Césara z filmu Asterix v Británii. Pánové! Pánové člověk Vás na chvíli nechá bez dozoru a vy tady z toho uděláte mejdan ve jménu z měkčených plastů! Brafooo >😒] Chudáka Rysqufa jste dobře zblbli! 😉 :yes:
A sTILL pochopil jednu věc! Kdyby proti Ceedu místo Octavie nasadily Fabii II Kombi (zásadně v červené!!), tak by nikdy nezískala 10% podíl na trhu! Ale počkejte až Octavia dostane facelift, který samo sebou nepotřebuje! To bude! Prečo Octaviu, když můžu mít Ceed?
A sTILL pochopil jednu věc! Kdyby proti Ceedu místo Octavie nasadily Fabii II Kombi (zásadně v červené!!), tak by nikdy nezískala 10% podíl na trhu! Ale počkejte až Octavia dostane facelift, který samo sebou nepotřebuje! To bude! Prečo Octaviu, když můžu mít Ceed?
Hochu ty seš naprostej blázen. Fakt patříš do těch Bohnic. Celá diskuze si z tebe dělá srandu a ty tady dál rozdáváš strašný "moudra". Ale ty se nad tím asi ukájíš, že si středem pozornosti. Jo seš. Ale jen díky tomu, že si z tebe dělaj P.R.D.E.L. Šašku počmáranej.
No, srovnávat prodeje Audi A3 a Brava jde asi jen těžko. Vždyť i nejlevnější A3 s 1.6 začíná na 600tis Kč, za tuhle cenu koupíš Bravo a ještě ti zbyde na GPunto.
Zde nelze nez zvolat, BRAVO CEE'D!! 10% podil na trhu pro model korejske automobilky (byt vyrobeny na Slovensku) je uzasne cislo. Jeste dnes si zive pamatuji jak jisty placal psal zde blaboly o propadaku a jeho neprodejnosti.
Cim to vlastne je? Takova otazka se zde frekventovane opakuje. Co Cee'd nabizi v porovnani s konkurenci? Popravde receno nic moc. Moznost pripojeni USB? To uz umi kdekdo. Odpoved je zde jednodussi, nez by jeden polomozek cekal. Pomer ceny a hodnoty. Cee'd nabizi to same, jako treba Golf. Pouze za neporovnatelne lepsi cenu. Vynikajici motory, dobre a pro vetsinu plne postacujici jizdni vlastnosti, design, prostor a ve verzi kombi vyborne vyresene otevirani zavazadelniku. Ergonomie plne porovnatelna se zbytkem konkurentu.
Odpoved? Cee'd? Proc ne??
Cim to vlastne je? Takova otazka se zde frekventovane opakuje. Co Cee'd nabizi v porovnani s konkurenci? Popravde receno nic moc. Moznost pripojeni USB? To uz umi kdekdo. Odpoved je zde jednodussi, nez by jeden polomozek cekal. Pomer ceny a hodnoty. Cee'd nabizi to same, jako treba Golf. Pouze za neporovnatelne lepsi cenu. Vynikajici motory, dobre a pro vetsinu plne postacujici jizdni vlastnosti, design, prostor a ve verzi kombi vyborne vyresene otevirani zavazadelniku. Ergonomie plne porovnatelna se zbytkem konkurentu.
Odpoved? Cee'd? Proc ne??
ja len pridám, že na týchto diskusiách je už všetko dávno "vyargumentované" - "znalci" kupujú koncern, zvyšok nakupuje "smetie" 😄
Nezoufej, koupíš za pár let Fabii III, bude užší, vyšší a tím pádem ještě dokonalejší 😉
Fiatu je mi líto, ale u seatu se to dá pochopit asi tak 5s potom co si do něj sedneš. Interier katastrofa.
Díky za tip, pri ďalšom čistení vyskúšam. A používá nejakú špeciálnú superjemnú handru? Vlastne čo to táram, šak píšeš že má Megana a tam nie sú tak kvalitné plasty takže sa nemusím obávať že ich zničím >😁
Skúsim aj ten nárazník pooblizovať. Celý je z plastu + aj na dverách mám nejaká plastové lišty tak potom poreportujem. >😁
Skúsim aj ten nárazník pooblizovať. Celý je z plastu + aj na dverách mám nejaká plastové lišty tak potom poreportujem. >😁
dobre, zoberiem ti radosť z toho, aby si na to prišiel sám. celá diskusia sa nesie v duchu irónie, hlavne na mäkčené plasty (aj tak mi tu ešte nikto nepochválil môj návrh na Cyberskin ako matroš na palubky - pozri Google). ak tu niekto píše očividne hovadiny, neber ho vážne, výnimka je päťstosedem_matelkov - on to vážne myslí, preto tá "nálada" na diskusii...
keby mi niekto z toho mnozstva X ludi aspon logicky podlozene faktami protiargumentoval. Kazdy len pise ze to tak nie je a hotovo, vybavene a akoze vyhral.
Vydim ze tu nie je adekvatny "super" pre sirsiu, normalnu, niekam-smerujucu diskusiu....
>😁 >😁 >😁
Vydim ze tu nie je adekvatny "super" pre sirsiu, normalnu, niekam-smerujucu diskusiu....
>😁 >😁 >😁
No ano sedan/lift >😁
Ale to gro, to hlavne je ze to je to iste len inak ohodene. Ako bol passat/suberp (+vacsia dlzka) ale inak to iste.
Ano, 6valcov a pritom su v cene rovno 2 auta! To by mohol byt dobry marketingovy tah Skody v USA 😉
Ale to gro, to hlavne je ze to je to iste len inak ohodene. Ako bol passat/suberp (+vacsia dlzka) ale inak to iste.
Ano, 6valcov a pritom su v cene rovno 2 auta! To by mohol byt dobry marketingovy tah Skody v USA 😉
Za dobré vysvedčenie som Ti sľúbil jazdu v ozajstnom aute, pamätáš? Tak ako si na tom so známkami?
v mene čakateľa na členstvo v prestížnom klube 507.*** si podobné invektívy od neználka vyprosím >😁
Jetta je sedan, okta liftback. To je celem zásadní rozdíl. Jinak cena je u fabie dobrá, když koupíš dvě v základu tak nikde jinde ti za takovou cenu 6 válců neprodaj.
HAHAHAHA ahaaaa
tak to je len sranda :yes:
sorry ja som vazne myslel ze s tou kvalitou plastou vo fabiach to myslite vazne a protim to bola len ironia >😁 :yes:
dostali ste ma, myslel som si ze ste vazne chori 😉
tak to je len sranda :yes:
sorry ja som vazne myslel ze s tou kvalitou plastou vo fabiach to myslite vazne a protim to bola len ironia >😁 :yes:
dostali ste ma, myslel som si ze ste vazne chori 😉
snáď si nemyslíš, že špička triedy - nová Fábia sa bude predávať za rovnakú cenu ako nejaká kórejská mr.dka so šmirglom na palubovke >😁
Snáď si nemyslíš, že Jetta má tak kvalitné plasty ako Octávia - špička svojej triedy. Pozorne čítam diskusie, ale 507 zatiaľ nič podobného nenapísal >😁
Ale do ....
O akej kvlaite platov tu je stale rec? Kto moze z vlastnej skusenosti porovnat fabiu a golf???
GOLF MA KVALTNEJSIE PLASTY
Nazor niekoho , kto robil autoskolu vo fabii a golf videl len na autosalone je irelevantny.
O akej kvlaite platov tu je stale rec? Kto moze z vlastnej skusenosti porovnat fabiu a golf???
GOLF MA KVALTNEJSIE PLASTY
Nazor niekoho , kto robil autoskolu vo fabii a golf videl len na autosalone je irelevantny.
A to jako myslíš že prodavač v autosalonu v nestřežené chvilce nelíže? Vždyt to tam všude píšou, samej výhodnej lízing.
jasne ze Jetta. Ale aky je rozdiel medzi Jettou a Octviou okrem optickeho rozdielu? 😉
Jaaaj ano Fabia RS. Moze mat mekcene aj stierace, za tu cenu....
Jaaaj ano Fabia RS. Moze mat mekcene aj stierace, za tu cenu....
Mas pravdu Fabia je paradny prostriedok na prevoz niecoho niekam :yes:
Nemecka kvalita s dobrou vybavou a silnym motorom za cenu Citroena C5, 407, Jetty ci Octavie :yes:
Preco si niekto kupi Touareg ked moze mat dve nadupane Fabie??? Nechapem. Ved sa tam zmesti 5 dospelych Japoncov!
Ach, uz mam Peugeot 407, to sa komfortom ani vybavou neda porovnat s Fabiou II, len ta cena je pri rovnakej konfiguracii takmer totozna... fnuk... tiez som strateny.
Nemecka kvalita s dobrou vybavou a silnym motorom za cenu Citroena C5, 407, Jetty ci Octavie :yes:
Preco si niekto kupi Touareg ked moze mat dve nadupane Fabie??? Nechapem. Ved sa tam zmesti 5 dospelych Japoncov!
Ach, uz mam Peugeot 407, to sa komfortom ani vybavou neda porovnat s Fabiou II, len ta cena je pri rovnakej konfiguracii takmer totozna... fnuk... tiez som strateny.
Ještě to můžeš napravit. Vždyt i na Slovensku máte bazar AAA kde ti dají nejlepší cenu na trhu a fabii protiučtem i s navigací zdarma ne? >😒]
Já blb si vždy myslečl že sedan z golfu je jetta, a ona je to oktavka. Bereš mi uplně iluze, už toho nech. Golf má sedadla dobrý, ale až si koupíš opravdové auto poznáš co je to pohodlná jízda. Fabia RS má totiž recara a spoustu měkčenýho plastu i v kufru víš?
Dakujem >😁 :yes😒br />
Plasty v Megane su vraj naozaj dobre, sused umyva svoje megane sedan tak, ze oblize palubovku a potom to utiera s handrou >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Plasty v Megane su vraj naozaj dobre, sused umyva svoje megane sedan tak, ze oblize palubovku a potom to utiera s handrou >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Počkaj až to budú montovať v Číne. Nikdy nevieš, čo za halucinogénne prísady tam súdruhovia pridajú 😄
Samozrejme ze nie naraz. Najskor bol zivotny osudovy omyl v podobe kupi Fabie. Ked som zistil co to je za "auto" do mesiaca bola prec. Proste male, nic ine sa o tom neda povedat. Male, male, male. Sadol som do auta, sedacka maximalne odzadu a maleeeee (meriam 182 cm). Potom prisiel Golf a vtedy som si povedal ze som si konecne prvy krat v zivote kupil auto. Asi tak. Octvia je v podstate sedan Golfu, to snad kazdy NORMALNY clovek pozna a vie. Len Octavia ma UZKE sedacky jednoducho sa tam nedalo sediet, neviem ako tam niekto vydrzi viac ako 10 minut. To je idelane auto pre japoncov co maju 40 kilo a nie pre cecho a slovakov z vidieka. Tie sedadla navrhoval bud m.agor alebo niekto z azie. Preto nie Octavia.
Precital som si diskusiu hore a musel som prehodnotit svoj nazor na moje auto, je to sh!t!!! Spravil som velku chybu ze som si nekupil Fabiu!
Konecne som sa dozvedel co mi cely cas unikalo.....tie plasty! Plasty robia auto. A ja hlupak som si myslel ze dobry motor...kaslat na tupy, hnusne tichy a nevkusne vykonny CRDi, kaslat na priestranny interier v ktorom mi palubka netlaci, pardon nemasiruje nohu ako vo Fabii. Kaslat na hnusnu, neekologicku kozu na volante, opierke, riadiacej pake a brzde. Ked pride na lamanie chleba na ceste, ten pravy plast sa presadi. Naco mi je 6 airbagov, aktivne opierky hlavy. Fabia ma taky podvozok ze to proste nepotrebuje. Siroke auto je taktiez prilis nesikovne a zatacky nemoze prejst tak bleskovo ako uzka Fabia. A bleskovy prejazd zatacok je predsa to co robi kvalitne auto. Uznavam, spravil som chybu, nechal som sa zlakat nezmyselnou zarukou 5+2 roky, nechal som sa kupit prilis prijemnou cenou. Moja chyba, moja slabost. Preto chcem varovat aspon tych, ktori este nie su strateni a neupisali svoju dusu a peniazky hnusnym korejskym kapitalistom. Neurobte tu istu chybu, nekupujte Cee'd ani i30, precitajte si toto forum a vstupte si do svedomia. Kupte Fabiu II!!! Viac pre vas uz nemozem urobit, ja uz som strateny....
Konecne som sa dozvedel co mi cely cas unikalo.....tie plasty! Plasty robia auto. A ja hlupak som si myslel ze dobry motor...kaslat na tupy, hnusne tichy a nevkusne vykonny CRDi, kaslat na priestranny interier v ktorom mi palubka netlaci, pardon nemasiruje nohu ako vo Fabii. Kaslat na hnusnu, neekologicku kozu na volante, opierke, riadiacej pake a brzde. Ked pride na lamanie chleba na ceste, ten pravy plast sa presadi. Naco mi je 6 airbagov, aktivne opierky hlavy. Fabia ma taky podvozok ze to proste nepotrebuje. Siroke auto je taktiez prilis nesikovne a zatacky nemoze prejst tak bleskovo ako uzka Fabia. A bleskovy prejazd zatacok je predsa to co robi kvalitne auto. Uznavam, spravil som chybu, nechal som sa zlakat nezmyselnou zarukou 5+2 roky, nechal som sa kupit prilis prijemnou cenou. Moja chyba, moja slabost. Preto chcem varovat aspon tych, ktori este nie su strateni a neupisali svoju dusu a peniazky hnusnym korejskym kapitalistom. Neurobte tu istu chybu, nekupujte Cee'd ani i30, precitajte si toto forum a vstupte si do svedomia. Kupte Fabiu II!!! Viac pre vas uz nemozem urobit, ja uz som strateny....
len ťa mierne opravím
"... komu sa pri pohlade na Fábiu postaví *" aby to bolo úplne jasné :yes😒br />
teda to som dopadol, z diktátov pravidelne štvorky paťky a teraz tu opravujem pravopis >😁
no nič, idem asi pooblizovať plasty vo svojom Megane
"... komu sa pri pohlade na Fábiu postaví *" aby to bolo úplne jasné :yes😒br />
teda to som dopadol, z diktátov pravidelne štvorky paťky a teraz tu opravujem pravopis >😁
no nič, idem asi pooblizovať plasty vo svojom Megane
Nenápadne sleduj sikúziu od počiatku a presvdčíš sa sám... 😉 Odpovedal si si sám a správně.. 😄
nie, že sa prestaneš cítiť nadmierne inteligentný :-! - pôvodne to mala byť reakcia na teba, spravyl som preklyk 😐
Čo sa týka Škodovky to, že mala ČR v SR skoro 50 percent bola už anomália. Ale zase "bieda" bola vonku. Teraz sa to dostáva do "normálu". V ČR a SR padá ale zase stúpa v západnej EU + Čína a iné nové trhy. A podľa toho aj upravuje svoje modely a ceny. Tak napríklad nová Fábia sa už nedá považovať za rodinné auto. To skôr už lepšie je na tom I30 a Ceeed. Ale Fabia je dobrá v meste a tým pádom je užšie a kratšie lepšie. A v západnej EU sa Fábia berie ako 2 až 3 auto do rodiny. Nie ako hlavné a jediné ako u nás. Tak asi toľko k tým predajom.
Škoda, čekal jsem od Tebe další perlu do sbírky. 😒 Nechceš to zkusit? Udělej něco pro svůj fanclub, odvděčíme se ti
ja som to vravel, diskusia zo 14.6 či kedy to bolo prepísala dejiny tohto serveru... už je len pred matelkom a po matelkovi :-!
Ano, kontroloval. Keby som tie auta nemal, som ticho. Ale mal. A golf nie je horsi!
Ach, preco niekto obhajuje neobhajitelne? Preco niekto tvrdi ze do pollitrovej flase sa zmesti viac ako do litrovej. O co vam ide?
Ceed je auto v tej istej triede ako Octavia, ale je lecnejsi, pretoze nedosahuje tu draho zaplatenu kvalitu a samozrejme kufor.
Kto chce Ceed porovnavat s Fabiou inak ako cenovo, ma urcite krasny zivot, nicim neruseny a nezatazovany - niekde v ustave.
Kto tvrdi ze Golf ma horsie plasty ako Fabia. Prosim, polozte si tu otazku este raz a pomaly sami, mozno sa uvedomite. Kolko z vas malo Fabiu a Golf? Nikto? Ako inak.
Ach, preco niekto obhajuje neobhajitelne? Preco niekto tvrdi ze do pollitrovej flase sa zmesti viac ako do litrovej. O co vam ide?
Ceed je auto v tej istej triede ako Octavia, ale je lecnejsi, pretoze nedosahuje tu draho zaplatenu kvalitu a samozrejme kufor.
Kto chce Ceed porovnavat s Fabiou inak ako cenovo, ma urcite krasny zivot, nicim neruseny a nezatazovany - niekde v ustave.
Kto tvrdi ze Golf ma horsie plasty ako Fabia. Prosim, polozte si tu otazku este raz a pomaly sami, mozno sa uvedomite. Kolko z vas malo Fabiu a Golf? Nikto? Ako inak.
Podle mě řešíte úplné blbosti, jestli je možné srovnávat to či ono, co je vetší co menší atd. Vše závisí na preferencích jednotlivých spotřebitelů na tom co oni potřebují, kolik to co stojí, jak zákazník vnímá hodnotu a kvalitu, jaké je vybavení, design, image, národní hrdost, něco magického např. to může být úplná capinka nějaká schránka, úložný prostor, která je třeba důležitá pro člověka kv. jeho koníčkům atd. Já osobně to nehodnotím podle papírových udajů, ale sednu do toho auta a na základě zkušenosti a podle toho kde se cítím líp tak to upřednostním při výběru.
Každy trochu znali vi že etalon nižši středni je FOCUS už od roku 98 nespočet testu a i volba většiny testovanych.
Perfektné. Čo viac povedať. Dnes som ho videl, ba čo viac sedel som. Teda v ňom. Teda v Cee´de. Teda v KII. Teda.... boha, čo som to vlastne chcel!!??! .. Áa.. Špičkové. Ba čo viac. Fantastické. Skutočne lízavé plasty. Keď som ich ochutnal, ten rozdiel bol famózny. Jazyk sa mi šmýkal po palubke úplne sám. Nebolo treba ho ťahať. Slina vytvárala na palubke kontinuálny prechod dizajnérskeho neba a môj jazyk zažil skutočne plastové nebo. Teda nebo. Odvtedy ako som olizoval plastového káčera na pieskovisku bol toto môj najsilnejší zážitok. Grandiózne. Vedel som. Teda vedel som to. Teda to. Že sa chcem pokloniť Kórejcom. Teda tým, čo vyrobili Cee´da. Teda Cee´da vyrobili Slováci. Boha, veď Slovák som aj ja. Tak teda klaniam sa sám sebe. Skutočne. Ďakujem si.
PS: Tupci. Vy taký pocit nového obrodenia nikdy nezažijete! Howgh.
PS: Tupci. Vy taký pocit nového obrodenia nikdy nezažijete! Howgh.
Metrosexualov nepoznam, to hej >😁
Ale jazdil som na fabii aj na golfe a kto povie ze fabia ma lepsie plasty, ten chce len zaujat lebo ma nudny nezaujimavy a bezvyznamny zivot, nakolko to je uplna hlupost (jemne som sa vyjadril) To moze povedat len niekto komu sa pri pohlade na fabiu, najlepsie taku 6 rocnu a v modrej zakladnej farbe, postavy *. (zase som sa jemne vyjadril)
Ale jazdil som na fabii aj na golfe a kto povie ze fabia ma lepsie plasty, ten chce len zaujat lebo ma nudny nezaujimavy a bezvyznamny zivot, nakolko to je uplna hlupost (jemne som sa vyjadril) To moze povedat len niekto komu sa pri pohlade na fabiu, najlepsie taku 6 rocnu a v modrej zakladnej farbe, postavy *. (zase som sa jemne vyjadril)
a ja si myslím že Rolls je lepší ako Octavia. A daj mi jediný dôvod prečo O2 a nie Rollsa, predveď sa :-!
No veď práve. Podvozok. Neviem v čom je lepší od Ceedu, ale jedno čo viem, že to 95% ľudí tiež nikdy nezistí. Lepšie motory? kamarát môj zlatý, veď Oktávky s týmito motormi stojí skoro melón. Za tie prachy už sú iné autá. A výborný TDI???? To si snáď robíš srandu. Hlavne tie čo sa montujú do Oktávok majú od výborných veeeeľmi ďaleko. Krása interiéru je vec subjektívna, tak isto či je krajšia zvonku alebo nie je. Mne osobne sa viac páči Ceed.
asi jsi odpověděl na špatnou diskusi
jinak s tebou plně souhlasím, onanie na tom že Oktávka nebo Fábie má v ČS prostoru 40% na trhu je v globálním kontextu úplně irelevantní :yes:
jinak s tebou plně souhlasím, onanie na tom že Oktávka nebo Fábie má v ČS prostoru 40% na trhu je v globálním kontextu úplně irelevantní :yes:
Ludia, spoludiskutujuci.
Docital som sa tu ze Ceed je vlastne o triedu nizsie ako Octavia a ze Fabia je ovela lepsia a oplati sa viac ako Golf.
Prosim Vas, to myslite vazne? >😁 Verim ze nie, ze je vam len teplo a bluznite.
Ak to myslite ale vazne, dakujem Vam. Aspon sa medzi Vami citim normalny a nadpriemerne inteligentny.
:yes:
Docital som sa tu ze Ceed je vlastne o triedu nizsie ako Octavia a ze Fabia je ovela lepsia a oplati sa viac ako Golf.
Prosim Vas, to myslite vazne? >😁 Verim ze nie, ze je vam len teplo a bluznite.
Ak to myslite ale vazne, dakujem Vam. Aspon sa medzi Vami citim normalny a nadpriemerne inteligentny.
:yes:
No sledujem tým jediné - zaujíma ma aké budeš mať vysvečko. Už som ti to pred chvílou napísal. Je to tak zložité pochopiť?? 😉
Když už bych měl něco olizovat v Golfu plus, tak by to byla nějaká partije krásné spolujezdkyně a ta plastově nechutná >😁
Jak chutnají plasty v Octavii? Ještě jsem je nejedl, tak bych chtěl vědět, zda to stojí za to
??? Poznas niekoho kto si v tejto situaci kupi Fabiu? Ake perfektne plasty? HAHAHAHAHAHAHAHA :yes: Ten bol dobry >😁
Počkej, oni se jako ty měkčený plasty myslej ty na palubce jo? No teda, já furt otukával nárazníky...
Ktorej časti mojej výzvy na napísanie výhod Oktávky proti Ceedu si nerozumel? ja ti to skľudom zopakujem. :-!
Golf plus vyzerá dobre. Ale je skutočným plusom v porovnaní s bežným Golfom? Sú jeho plasty naozaj špičkové? Keď olizuješ palubnú dosku Golfu plus, spomenieš si ihneď na Barbie vo Fábii? Alebo ti jazykom lomcuje chuť lacnej čínskej hračky ako v kórejských autách? >😁
mňa prosím neber vážne, je to nadlho >😒] mrkni trochu vyššie na odkaz ktorý tam dáva da_bOmb 😉
len som sa chcel opýtať ako si na tom zo slovenčiny. Keď si sa ma opýtal ty aké som mal známky na vysvečku napísal som ti. Tak ako??
To souhlas, ta 1,4 v golfu celkem stačí, ale v oktávce je to málo. 1,6 je opravdu hrozná. Ale možná by jsi se divil že opravdu dost oktávek se prodá s 1,8TSI což je vynikající motor. Oktávky v základu s 1,4/1,6 jsou spíš služebáky.
Kedy venuješ svoju fotku, prípadne káčera na šnúrke svojmu fanklubu na www.507.*** ??? Myslíš, že členovia by určite ocenili také drahé artefakty a insígnie.
Zde souhlasím, že i30 je z J.Koreje, jinak obě auta mají jen korejského investora,tj.,vývoj v Německu.Dejte korejcům počítače,ať taková auta vyvinou a možná jo, ale za 20 let.Taky realita.Takže souhlasím, že hodně dobrá německá auta s nadprůměrně dobrýmy motory.V Koreji byli leda ti dělňasi,co si v Žilině nepřečetli smlouvu a teď je korejci vydírají.Což je pro tento národ typické :no:
Nepleť sem golf... Bavíme sa o výhodách Oktávky proti Ceedu. Ak má byť toto jej jediná výhoda, tak potom zbohom Oktávia! Čakal by som od teba ako od zástancu Škody trochu obsiahlejšie vymenovanie výhod. Ale kedže si sa zmohol len na to, na čo si sa zmohol, neostáva mi nič iné ako skonštatovať, že Oktávka nemá ŽIADNU výhodu oproti Ceedu...
😄 507 to je Daniel. A o Danielovi snáď nepochybuješ😄 Ako bolo v škole Matelko? Dnes ste mali vyučovanie o trošku dlhšie. Obyčajne končíš skôr.
Mě se na to neptej, vždycky jak je postaví vedle sebe, tak nepoznám který z těch dvou je Golf plus, vždycky musím ošahat plasty a hned je jasno >😁
Hoši,jednak jsem napsal názor pod první příspěvek,na obsahu si trvám a zde něco zcela jiného:moc to prožíváte!Česko-slovenské trhy jsou tak malé,že nevypovídají vůbec o ničem.Na konci roku výrobci sečtou,jak je to celosvětově.Potom se uvidí.Malý příkla😜dcera aktuálně studuje v Kanadě,bydlí s japonkou a ta věděla,kde je Praha.Řekla v Evropě,kousek od Paříže.Věděla,neb má VŠ,že česko existuje.Vedle na pokoji bydlí dívenka(ta už má maturitu)z Turecka a netušila,že nějaká Česká rep.existuje.Já jen, aby se v zápalu diskuse na tyto drobnosti nezapomínalo.Svět fakt neřeší,kolik se čeho v česku prodá,nebo řeší?Chce to nadhled,nic víc,osobně je mi to jedno. :-!
OK, TSI a TFSI jsou skutečně špičkové motorizace, jenomže to jsou motory z vrcholu nabídky, takže procento nimi vybavených vozů bude né právě zásadní.
Spíš by škodovka potřebovala nějakou slušnou 1.4/1.6 za rozumnou cenu pro běžného zákazníka.
Spíš by škodovka potřebovala nějakou slušnou 1.4/1.6 za rozumnou cenu pro běžného zákazníka.
Akože ktoré, predsa všetky. Pozri sa na ceny Golfa na Slovensku, veď v porovnaní s božskou Oktávkou je to iba submisívny superlowend. Značka, ktorá si verí, nemôže podliezať. Golfu chýbajú špičkové plasty, aké má Fabia.
Tak mi teda skús ty na oplátku(ja som ti napísal v čom je Ceed lepší) napísať v čom je lepšia Oktávka...
trebars preto, že sa mi jednoducho Ceed viacej páči a že za menej peňazí dostanem okrem kufra slušnejšie vybavené auto. PRETO. 😉
No, jen to potvrzuje,že němci,když chtějí,umí vyvinout solidní auto a slovaci,na rozdíl od maďarů,umí poctivě a kvalitně pracovat,což je pro oblast,kde byl špičkový zbroj. průmysl spíš normální(také lepší místo KIA nemohla najít).Díky panu ex...z Hradu ten průmysl zakapal.Za to si Slovensko zaslouží i omluvu....
No zas o motorech TSI a TFSI se korejcům zatim ani nesní, nové TDI CR je taky na úrovni, ale je fakt že ceny jsou šílený.
Daniel, chlapče zlatý, skús napísať niečo zrozumiteľné, niečo čo si neprehnal svojím nervovým zakončením a teda niečo neskomolené tvojím nezameniteľným dysgrafickým spôsobom😄
PS: Okletam yt is asan atud avalh 😄
PS: Okletam yt is asan atud avalh 😄
Lebo vacsina naroda ceskeho i slovenskeho zije z ruky do huby a kazdych nasetrenych 10 tisic korun je bozi dar. A ked im niekto ponukne auto ako Ceed, kde sa nebudu 5 tlacit ako v mensich autach za vyssie ceny a este prihodi pre nich psychlogicku 7 rocnu zaruku a dobry leasing, takyto ludia idu do toho. Preto Kiu, lebo na Skodu by si v ich situacii musel setrit este 5 rokov.
Skúsim ti odpovedať. Je to totiž súbor dôvodov. Keď jedného pekného(?) dňa začneš zarábať a zarobíš si cca 800 litrov, tak si sakra rozmyslíš, či si za ne kúpiš Oktávku, alebo si kúpiš za 600 litrov Ceed s porovnateľnou kvalitou, väčším vnútorným priestorom a lepšími motormi, no a 200 ti zostane vo vačku.
Nejlepší vlákno za poslední dobu. Tak jsem se nezasmál ani nepamatuju. Klub FOREVER :yes: >😁
Podobný problém majú koncernoví kovboji aj na Slovensku - napr. zobrať Golfa 1.4 Edition za 450t SK, alebo trochu menej vybavenú fabiu 1.4 ambiente ice za 430t SK? Na rovinu, Golf nie je až také hrozné auto, odvezie človeka... Ale prečo? Prečo si má človek kúpiť Golfa, keď Fabia je špička triedy s perfektným plastmi!
Nakolko som rozumny, nebudem neadekvatne reagovat na tvoje detske vylevy. Ak je podla teba nova Fabia taka velka ako Ceed, potom mi ta je naozaj luto. To ze ma octavia kufor, este neznamena ze inde ako ceed. Teda hovoris ze Golf, focus, Astra, I30 a spol, vsetky tieto auta su take velke ako fabia? ANO presne to tvrdis, nejake 2-3 cm hore-dole u teba aj tak nehraju rolu.
Ved si to doma nakresli na papier paneboze. Porovnavas fabiu COMBI a ceed hatchback a aj tak je ceed dlhsi! Preco neporovnas verzie combi? VED PODLA TEBA SU ROVNAKEEE.
COHO SA BOJIS?
:-!
PS: vzdaj to, uz to nezahras do autu. Nikto nezdiela tvoj nazor
Ved si to doma nakresli na papier paneboze. Porovnavas fabiu COMBI a ceed hatchback a aj tak je ceed dlhsi! Preco neporovnas verzie combi? VED PODLA TEBA SU ROVNAKEEE.
COHO SA BOJIS?
:-!
PS: vzdaj to, uz to nezahras do autu. Nikto nezdiela tvoj nazor
tak toto nechapem... a tak je jasne... co to znamena?... preco ten priemer... preco?... >😁 >😁 >😁
Možno si ten auris aj videl, len si si ho nevšimol. Je to proste také auto... Prejdeš okolo a ako keby tam ani nebolo. ;-\
No já se jen bojim až dorazí skutečnej matelko. To bude pánové teprve mazec... on nás ten jumor přejde.... >😒] >😒]
Nákupka byla pochopitelně myšlena v nadneseném způsobu, prostě přestože je Bravo levné tak nejde na odbyt.Mě osobně se líbí...ale podívej jak ho například dlouhodbě drtí např. mnohem dražší Civik.
Ja taky nejezdim Ceedem. Jen porovnavam predrazenou Šišku s verglózním tedeickem se solidne udelanym Ceedem kterej ma navic lepsi motory.
Jo a jen pro informaci, spicka neni Golf, Leon a podobny smejdy, ale BMW. 😄
Jo a jen pro informaci, spicka neni Golf, Leon a podobny smejdy, ale BMW. 😄
Tak ale už nauozaj dosť!!!!! Tie vaši drísty sa sa vážne nedajôú čítať!!!Nemáte nič iné na práci? Hlavne že ste všeti múdry jak !)x,Ë/ĺhA
Jasně že se bude ceed dobře prodávat. Cena základní verze je dost slušná, i když ta 1,4 moc na 80kw v realu nevypadá. Ale řekl bych že minimálně polovina jejích kupců by jinak koupilo auto o třídu níž nebo akčního frantíka kolem 300t. Právě kvuli té ceně. Na tom ale neni nic špatného, je to chytrý tah od Kia. Auto je to dobrý, proti ostatním modelům značky to je obrovský skok v kvalitě i desingu. Ale astra, focus i golf jsou pořád znatelně lepší. Já osobně znám dva majitele ceedu a ani jeden moc spokojený neni, ale je fakt že mají jedny z prvních prodaných kusů a ve vyšší výbavě=víc možností poruchy. Zas kdyby se prodávalo jen podle kvality tak všude kolem je samá toyota. Mimochodem, auris jsem neviděl ani nepamatuju...
Ale prečo, povedz prečo Ceed keď môžeš mať špičku triedy, G, ako Gulf, ehm, Golf. Alebo Focus, alebo Octáviu. Videl si tie plasty, už si ich ochutnal? Nezabudol si ich posoliť?, niekedy to treba... Prečo nie Leon, prečo Bravo a nie Leon?!?!? Veď je to len stiloidný podväzok, eee, podvozok... Prečo Ceed keď môžeš mať špičku triedy??
Sám si ako také malé korejské decko. také matelko čo sa hrá s buragom a šoféruje zo zadného sedadla. To napíše len tupí tupec a hlupáčik korejské... 😒
Nedavno sem v Bravu jel, na Autotecu se mi libilo ve verzi Sport , to je fakt pekna, od exterieru po interier, ale normalni verze...to byla tragedie, fakt osklivej vnitrek, sileny materialy, sedacky desny, no do obycejny verze bych fakt nesel.
dosť dosť dosť! Prosím! Tak sa tu rehocem že sa už kolegovia na mňa obracajú či mám záchvat >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
prečo sa na mňa posmievaš ty tupec?? Vieš mi odpovedať prečo a hneď?? Alebo si malé matelko??
Ja vidieť že úroveň na tejto dyskúziji je velmi nízka. Prečo by mala KIA biť ako Octávia?? To povedá len Tupec tupí. Vi neviete že Octávia má jeden z najlepších podvozkov v mainstreeme?? Ten podvozok je tak dobrý, že je aj do prémie. Audi A3 vám nič nevravý čo tupci?? Čo ponáka za plasty a podvozok taká KIA?? Takí korejskí lowend?? Len hlupák si kúpi lowend z korejskí. Povecte mi prečo by som mal kupovať KIU???
myslím že uživatelé jakékoliv IMPREZY nemyslím jen ty STIčkáře rozhodně pro BRAVO nepůjdou (nic proti BRAVU) ale ta image je opravdu rozdílná
Jasne, ze Octavia je spickove auto. Problem je iba v tom, ze aj iny su spickovy. Co to znamena? No to znamena, ze predavaju sa aj ine auta. Nic sa nedeje.
Octavia caka na facelift. Sice ho nepotrebuje, ale pockaj az bude. To budu predaje. Ale vam je to zbytocne hovorit. Hlupakom je to zbytocne hovorit.
zasvätený pochopia :-!
Octavia caka na facelift. Sice ho nepotrebuje, ale pockaj az bude. To budu predaje. Ale vam je to zbytocne hovorit. Hlupakom je to zbytocne hovorit.
zasvätený pochopia :-!
Co je to nákupka? Neprodávají se hrušky s jabkama, to si laskavě zapamatuj, prodává za stejnou cenu jako ostatní, a nabízí image mládí, dravost, nejmodernější techniku a hlavně bezkonkurenční design. Není to vyloženě model pro všechny, ale orientovaný na mládí.
tak to asi vidíš trošku špatně...když si od Oktávky odmyslíš kufr, je ještě menší než Ceed 😢
Ale jak se říkal nahoře: podívej se na kombíky, vídíš tam rozdíl ve velikosti?
Ale můžeme to i klidně obrátit: to že ty si myslíš, že Oktávka je proti Ceedu jiná liga, to ještě neznamená že to tak skutečně je, že 😉
Ale jak se říkal nahoře: podívej se na kombíky, vídíš tam rozdíl ve velikosti?
Ale můžeme to i klidně obrátit: to že ty si myslíš, že Oktávka je proti Ceedu jiná liga, to ještě neznamená že to tak skutečně je, že 😉
Co to tady meleš??Fiat jede skoro za nákupku a stejně prodává málo.To seš slepej bo co.Srovnávej srovnatelný...prostě zatím je v ČR Bravo prodejní propadák.Pokud si dobře pamatuji, tak Fiat chtěl ročně dělat cca 120 000 Brav.Nic moc vysoké číslo...konkurence je zcela jinde.
Len ho neprivolávaj, lebo až sem prisviští s čerstvou poznámkou v žiackej za fajčenie na záchode, tak ti to tu naloží že sa z toho pose..rieš.. >😒]
To, že jsi napsal, že se mi líbí americká auta! A ještě ke všemu ze 70-tých let!!!!!!!! 😄
Stějně nechápu, proč se tady hádáme, když do dvou let budeme jezdit max. na kole 😉
Stějně nechápu, proč se tady hádáme, když do dvou let budeme jezdit max. na kole 😉
ježíši, ty se teda koleduješ o pořádnej výprask! Nečetl jsi diskusi vedle - 20% u škodovky je úspěch, - 20% u Fiatu je propadák. >😁
a to ještě počkejte až do Oktávky začnou dávat fičúry ze Superba - DSG, AFS, druhý nejlepší motor na světě, 9 airbagů atd., to se pak celá Kia pos.ere, zavřou fabriku, managment spácha harakiri a název KIA se jednou provždy smaže ze všech knih, novin, časopisů, internetu... >😁
Copak došly argumenty, že přecházíte na urážky??
EDDY82: Mě nezajmá co kdo o kom řekne, do jaké třídy ho vměstná, žádný server není svatý!
Řídím se tím co vidím, když vidím auto, které je velké jako Fábie, tak ho nebudu srovnávat s oktávkou....
EDDY82: Mě nezajmá co kdo o kom řekne, do jaké třídy ho vměstná, žádný server není svatý!
Řídím se tím co vidím, když vidím auto, které je velké jako Fábie, tak ho nebudu srovnávat s oktávkou....
to snad ne! Zákaz PC je sice tvrdý trest, ale snad ho alespoň nechali odpykat si trest v garáži sedíc v objetí měkkých plastů a provozujíc autoerotiku (rozuměj hlazení a olizování palubní desky) >😁
Nám Slovákom nejde o národnú hrdosť v kontexte z Ceed-om. Ty budeš tiež hrdý na to že budete montovať I-30???? Ide tu len o to, že nechápeš základné pojmy. Podľa teba bude asi najlepšie auto nejaké cupečko z USA zo 70-tych rokov. Tie mali okolo 6 metrov. To boli veru rodinné autá... :-!
to je zajímavé jak celá evropa srovnává Ceed a Octávku, jenom pár "domorodců" však zná skutečnou pravdu: Oktávka se s ní nemůže srovnávat!
A co takhle vzít Oktávku Kombi a Ceed SW? Stále je to nesrovnatelné?
A co takhle vzít Oktávku Kombi a Ceed SW? Stále je to nesrovnatelné?
Já vím, že Vám Slovákům jde o národní hrdost, já Vám ji neberu Kia Ceed je dobrý rodinný auto, ale nemůžete ho srovnávat s ochcáfkou. Je to prostě dražší Fabie, no... 😉-
Len toľko, že rázvor náprav vo Fábii je 2,46 a v Ceed-e 2,65. To je práve ten rozdiel triedy. Tých 19cm vnútorného priestoru. To jest priestor medzi nápravami, v ktorom sa tvorí priestor pre posádku. Ešte som nevidel auto, v ktorom by šofér sedel pred prednou nápravou a zadná lavica by bola za zadnou. Celková dĺžka auta ti je na hov* , keď 2/3 z toho je kufor a motor. Jedine že by si bol vlček T613. Potom by bol veľký kufor pre teba možnosť väačšieho výbehu... >😁
Linea jde docela dobře nahoru, je na tom lépe než kdejaké Toledo, a stejně jako Jetta. I Bravo ovšem jde pozvolna nahoru a nechává za sebou mnoho modelů (Leon, Impreza atd.) zde často vychvalovaných do nebes, Audi3 ho za květen také nepřekonalo. Takže :yes:
Přesný rozměr Ceedu 4,23 a Fóbiu kombi 4.22 Tohle jsem přečetl zde na stránkách auto.cz Ještě něco?
Ano pravda. Centimetre su dolezite. Ale aj na sirku! Pre mna za mna moze mat Fabia ci clio alebo hociktore mensie auto na dlzku aj 6 metrov ak sa tam ledva zmestim, sedim ako v kanoe a vsade sa otlkam. Pre mna to je proste mensie auto! A Octavia ma robustnejsi vzhlad aj materialy posobia a povedzme si rovno , aj su kvalitnejsie. Ale to mi je na dve veci ked sa mi tam sedi zle, o dost nepohodlnejsie ako v Cee´de. To potom octavia moze stat aj 5 korun ked je pre mne na h.vno.
A prosim, neohanaj sa faktami, ja som vo vsetkom co som spominal sa viezol, takze vlastna skusenost, nie len bla bla.
Preto existuju triedy, ked sa niekto nezmesti do auta, tak bude asi mensie ako to kde sa zmesti nie?
Asi nieco na tom bude? Aj tie ceny o niecom vypovedaju. Ci ako? :-!
A prosim, neohanaj sa faktami, ja som vo vsetkom co som spominal sa viezol, takze vlastna skusenost, nie len bla bla.
Preto existuju triedy, ked sa niekto nezmesti do auta, tak bude asi mensie ako to kde sa zmesti nie?
Asi nieco na tom bude? Aj tie ceny o niecom vypovedaju. Ci ako? :-!
Keď už ideš hrať na tie cm, tak si uvedom, že dôležitejšia ako celková dĺžka, je vzdialenosť náprav. Od nej sa odvíja veľkosť triedy a tým aj veľkost priestoru pre posádku. A v tomto údaji jasne vedie Ceed.
A proč ne? když se může porovnávat ochcáfka a Ceed tak proč ne Fóbie kombi a Ceed? Hm? Máš nějaký rozumný důvod? To, že patří do jiné skupiny mě nezajmá. Kdo ty třídy vymyslel? Ty? Bůh? Výrobce? PR agentura? Vždycky jsou důležitý cm. Ceed je idealní rodiný auto, ale nemůže se srovnávat s ochcáfkou. Jak už někdo napsal je to jako srovnávat hrušky a jabka.
Zrejme celkom správne nechápes pojem facelift. Pri facelifte sa menia drobnosti ako maska, svetlá, potahy, motory. Do technickej bázy (podvozková skupina) nie je mozné len tak zasiahnut. Podvozok s vacsím rázvorom musí byt úplne nový, to sa nedá "faceliftova". 😉
Jo O2 (kombi) je podle me nejhezci soucasna Skodovka. Superba jsem si jeste neprohlid zblizka
Medzi looserov by som zaradil aj Auris. Skaredy, predrazeny. Vnutri "korejskejsi" ako cee'd/i30...
S tym faceliftom suhlas. Co sa dizajnu tyka, Octavia je krasne auto s ladnymi liniami, a facelift nepotrebuje. Dufam, ze dizajneri len doladia male detaily. Hrozim sa toho, ze by s Octaviou urobili nieco take, ako s Fabiou!
Ak uz nieco na Octavii zmenit, tak mozno podvozok (golfova platforma je predsa len trosku mala), a rozsirit paletu motorov (napr. o modernejsie tdi-cr).
Ak uz nieco na Octavii zmenit, tak mozno podvozok (golfova platforma je predsa len trosku mala), a rozsirit paletu motorov (napr. o modernejsie tdi-cr).
Jojo s designem je to vidět na Pro Ceedu - design je tak evropský, že je až audiovský 😄 Každopádně je to nejpěknější výplod této značky.
To je diskutabilne, a subjektivne. Pokial ide o dizajn, podla mna i30 ma lepsie vyriesenu zadnu partiu, a cee'd predok.
Este by som dodal, ze Octavia (liftback) ma razvor osi 2575mm, a rozchod 1535/1528 (vpredu/vzadu).
Cee'd ma razvor 2650, a rozchod 1546/1544.
Kazdopadne Octavia aj Cee'd/i30 patria rozmerovo do tej istej triedy...
Cee'd ma razvor 2650, a rozchod 1546/1544.
Kazdopadne Octavia aj Cee'd/i30 patria rozmerovo do tej istej triedy...
Trochu ťa doplním(dúfam že sa neurazíš). Prečo Ceed, keď môžem mať Octaviu s mäkčenými plastami, vhodnými na oblizovanie a láskanie. Veď tie sú v aute najdôležitejšie... >😁
Poobede, keď skončí škola, tak sa sem dostaví jeden, čo nás bude presviedčať o tom, že keď príde facelift Octavie, ktorý mimochodom vôbec, ale naozaj vôbec nepotrebuje, tak potom to v predajoch všetkým ukáže! >😁 A bude mať preto ďalších 507 argumentov... >😁
Teď k článku ještě dali krásnou fotku červeného Ceedu, to bude do zítra 400 příspěvků, ani nemrknem >😁
To vie kazda blondina ze Octavia je dlhsia. A co maju robit ti co nechcu "sedan" ale prave klasicky hatch a nemaju take peniaze? - Cee´d. To Skode chyba, preto straca.
Porovnanie Fabia/Cee´d >😁 >😁 >😁
To aj Octavia cobmi straca na Peugeot 407 dakych 10 cm ale moze sa ist tak akurat schovat. Castokrat zbytocny velky kufor Octavie nie je vsetko. Neporovnavaj neporovnatelne.
Porovnanie Fabia/Cee´d >😁 >😁 >😁
To aj Octavia cobmi straca na Peugeot 407 dakych 10 cm ale moze sa ist tak akurat schovat. Castokrat zbytocny velky kufor Octavie nie je vsetko. Neporovnavaj neporovnatelne.
Ako majiteľa ceeda ma tento výsledok teší a neprekvapuje, ale udivil ma nízky predaj Fiata Bravo a Peugetu 308. Aj Hyundai i30 zatiaľ stagnuje, myslím, že každý čaká na na české kusy z Nošovíc.Ale Škoda auto zdá sa, že doma už nebude takým neohrozeným kráľom, predaje v percentách stále klesajú.
Ó môj bože! A to, že octavia vzhľadom k ceedu má predné kolesá viac smerom ku kabíne akože prospieva k zväčšeniu priestoru pre posádku. No ty si mi ale odborník. Ty v tvojom aute asi sedíš na prednej náprave...
Dovolím si nesúhlasit. Vedomie o technickej identite Ceedu a i30 je vseobecne rozsírené, ludie vedia, ze ide o "bratrancov". Ja by som to videl skor v dizajne. Hyundaiu sa podla mna nepodarilo natolko odpútat od "kórejského dizajnu" ako Kii. A to je rozhodujúce.
Nevysvětlíš mu to - pro některé jedince platí úměra delší = lepší, podobně jako dražší = kvalitnější.
Medzi riadkami tohto clánku sa dá vycítat, ze bol písaný trochu i s úmyslom spustit flame-war. Ono Skoda a Ceed v jednej vete vzdy funguje, ze? >😒]
Hyundai I30.
Má budoucnost, prodeje se hodně zvýší. Nebude to hned, spíše pozvolna, o to však dojede dál. Koupit ho dnes, znamená relativně dobrou investici, bude si dobře držet hodnotu.
Kia zpočátku čelila a vlastně stále čelí určité nedůvěře. Její prodeje neměly raketový nástup. Všichni o ní mluví, diskutují. Tak to má být.
I30 je technicky ještě o kapku lepší auto než Cee'd, bude se vyrábět u nás, bude se v budoucnu prodávat velmi dobře, ještě lépe než Slovenský Cee'd.
I30 navíc čerpá výhodu z "prošlapané cesty" od Cee'du. Nedůvěra v auta z Koreje klesá.
:yes: Cee'd. :yes: I30.
Má budoucnost, prodeje se hodně zvýší. Nebude to hned, spíše pozvolna, o to však dojede dál. Koupit ho dnes, znamená relativně dobrou investici, bude si dobře držet hodnotu.
Kia zpočátku čelila a vlastně stále čelí určité nedůvěře. Její prodeje neměly raketový nástup. Všichni o ní mluví, diskutují. Tak to má být.
I30 je technicky ještě o kapku lepší auto než Cee'd, bude se vyrábět u nás, bude se v budoucnu prodávat velmi dobře, ještě lépe než Slovenský Cee'd.
I30 navíc čerpá výhodu z "prošlapané cesty" od Cee'du. Nedůvěra v auta z Koreje klesá.
:yes: Cee'd. :yes: I30.
neviem koľko má Fábia Combi, ale Ceed má 4470mm a Octavia 4572 čiže rozdiel 10cm... A nie 25... :-!
Má převis a co? To je jenom dizajnový prvek, sice hnusnej, ale co už. Motor je uložen víc před nápravou. V Ceedu je vic za nápravou a proto ubírá prostor v kabině.
Dnes tady budou zase létat důvody poklesů a jak C´eed prodává cena... atd. Taktéž uslyšíme pevná stání na tom, že G, jako Guru je stále král a Octávia královna segmentu.
Kia u nás postavila konkurence schopný vůz a jako druhý plus na naše podvědomí hraje slovenský původ a že zanedlouho budeme i my montovat I30. Skvělý obchodní krok.
Král je od května pro tuto chvíli mrtev, ať žije král (v prodejích) :yes:
Kia u nás postavila konkurence schopný vůz a jako druhý plus na naše podvědomí hraje slovenský původ a že zanedlouho budeme i my montovat I30. Skvělý obchodní krok.
Král je od května pro tuto chvíli mrtev, ať žije král (v prodejích) :yes:
Presne tak, polovicný podiel jednej znacky na trhu nie je normálny. To, ze Octavia je prvá, ale s mensím náskokom je stále úspech. Cee´d si druhé miesto plne zaslúzi a okrem ceny a skutocnosti, ze je to kvalitné auto je to i výsledok masívnej reklamnej kampane (teda aspon v SR).
Trochu přemýšlet a více hledat - délka není všechno. Octavia se vyznačuje pouze větším prostorem pro převážení vzduchu, mrkni na moje.auto.cz a uživatele "sTiLL", myslím, že to dobře napsal ...
Až na to, že je velký jako Fabie kombi. Ochcáfka je o 30cm delší než ceed a ten "pleh navíc" je potřeba zaplatit. A kvalitě bych taky moc nevěřil, to raději I30 z Nošovic.
Nastáva situácia, ktorá bola nevyhnutná. Podiel predajov Škody sa začína dostávať do normálu. Žiadnu tragédiu, ale ani dôvod na oslavu v tom nevidím. Kia to len spustila.