Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - fostek
Další auto nepřežilo emisní norma?
fostek
| 22. 11. 2018 12:01
Je vidět, že češtin být koníčka pan Dusil.
...doporučuji umělecké jméno Massa Bob. >:D

...pro ostatní (až to opraví, budu za vola) měl to v nadpise tak, jako já v předmětu.
Avatar - fostek
Jinak vážně
fostek
| 22. 11. 2018 12:05
pokud nabízejí auto, které není homologované, trestalo by se to v současném Německu smrtí na mučednickém kůlu. Teroristická skupina Deutsche Umwelt Hilfe, maskovaná jako nezávislý orgán zrozený z perverzní rudozelené koalice p.Schroedera, je nekompromisní a zaujala v Německu místo kdysi uvolněné SS a Gestapem.

,Jinak to svědčí o neprofesionalitě v českém zastoupení Audi.
njn...stačí si zkusmo proklikat konfigurátor VW a pochopíte, co za specialisty to dělá.
(a to jezdím i s Audi a mám VW docela rád)
Avatar - Hittman
Jinak vážně
Hittman
| 22. 11. 2018 12:44
Řekl bych, že horší jak gestapo...
Avatar - Hammunasakra
Jinak vážně
Hammunasakra
| 22. 11. 2018 12:53
Viz já 12:52 = tak v tomhle taky ne >:D
Avatar - fostek
Jinak vážně
fostek
| 22. 11. 2018 12:57
Nene, opět jsi mimo ty.
I obyčejní němečtí lidé, drobní podnikatelé a tak, se už DUH děsí.
Jdou po lidech - ty víš jen zlomek. Tak se moc nevyjadřuj.
Až budeš mít obchod s elektronikou a naběhnou ti tam (ve stylu Gestapa) a začnou se několik hodin či dní rýpat ve štítcích s údajema o spotřebě elektriky a za každou chybičku tě vosolej mastnou pokutou (ze kterých se financují) nebo jako autobazar nedej bože nebudeš mít na cenovce auta kolik gramů CO produkuje, budeš mluvit jinak.
Už dneska konči, nemá to cenu. polož to. Nebuď jako jako Andrej.
Avatar - Hammunasakra
Jinak vážně
Hammunasakra
| 22. 11. 2018 13:02
Jako Andrej? Tak to nikdy nikdy nikdy >:-[]

Snad jen ty prachy = to jo jo jo >:D

Kdybych tak měl příbuzný v Německu = to bych možná věděl jak to tam funguje = aspoň že je tu Hitman a ty :-)
Avatar - fostek
Jinak vážně
fostek
| 22. 11. 2018 13:14
Hehe - omlouvám se za Andreje - to je samozřejmě přes čáru.
Jinak v tom Německu je ta situace z DUH fakt napjatá, vymyká se to kontrole a lidi maj z nich větší strach, než z Finanzamtu. Bez kecu.
Avatar - Hammunasakra
Jinak vážně
Hammunasakra
| 22. 11. 2018 13:20
Jak který = ty co maj Lexus ne >:-[]
Avatar - fostek
Jinak vážně
fostek
| 22. 11. 2018 13:24
Snažil jsem se ti vysvětlit, že to není jen o emisích aut.
Třeba když chceš na zahradě vyhubit krtka nebo slimáky, máš s nima problém.
Avatar - Hammunasakra
Jinak vážně
Hammunasakra
| 22. 11. 2018 13:26
Furt radši DUH než Gestapo ;-)
Kdy už to bude ?
Ernesto01
| 22. 11. 2018 12:37
To je samé plánuje představit, představí .... vždyť oni neumí ani obyčejný hybrid ! Dali tam hybridní ústrojí jen pro marketing a možná trochu nižší spotřebu v nějakých režimech. Reálná úspora nula, emise šílené (dle článku).

Nepředstavujte, konejte ! Samá mlha, samé PR. Ostatním serióznějším a pokročilejším automobilkám na rozdíl od koncernu tu nikdo takový prostor nedává. Přitom oni neplánují, ale reálně mají. "Audi, pozadu díky technice" ... dneska už je takový Lexus mnohem lepší.
Kdy už to bude ?
praptak
| 22. 11. 2018 12:43
Z článku vyplývá, že se výrobci nevyplatí auto homologovat, ne jaké má emise.
Avatar - fostek
Kdy už to bude ?
fostek
| 22. 11. 2018 12:44
Přesně.
Ernesto čte, tak, jak Dusil píše.
A pak slintá a slintá.
Kdy už to bude ?
Ernesto01
| 23. 11. 2018 12:13
A proč se asi nevyplatí homologovat ?
Avatar - fostek
Kdy už to bude ?
fostek
| 22. 11. 2018 12:44
Kdybys článek četl, nemlel bys ho..na.
Víš kámo, i kdyby mělo emise nula, nemohli by jej prodávat, pokud by ho nepřezkoušeli dle nových norem.
A to už nemá cenu, když končí.
Jinak, že reálně nic zastavění malého elektromotoru nepřináší, to je pravda - ale není to jenom u tohoto auta. Naopak, je to cena a složitost, co se zhoršuje.
Přesné uvedení na trh a dokonce i cena v ČR jsou už známé. Chce to jenom chtít vědět - místo blbýho kafrání.
:-!
Avatar - Hammunasakra
Kdy už to bude ?
Hammunasakra
| 22. 11. 2018 12:51
Bohužel to je naopak než si to zbaštil Dusilovi

Německý hybridní plug-iny fakt nefungujou. Takže je výrobci předělávaj = nebo s nima končej = což je tenhle případ

Jen nikdy nevím = jestli na ACZ mlžej z neznalosti nebo ze zlýho úmyslu ;-)
Avatar - Hittman
Kdy už to bude ?
Hittman
| 22. 11. 2018 12:46
Lexus je možná "lepší" v tom, že má hybrida, jestli se to dá nazvat jako "lepší", jinak je ve všem proti D3 daleko pozadu, je to prostě primárně japonec na US trh, tomu se podřizuje
Avatar - Hammunasakra
Kdy už to bude ?
Hammunasakra
| 22. 11. 2018 12:52
Vidím ze se vyznáš = jen nevim v čem >:D
Avatar - fostek
Kdy už to bude ?
fostek
| 22. 11. 2018 12:53
Má pravdu, předsedo.
Smradlavej kastrol na rejži pro rednecky, co přijdou trochu k penězům.
>:D >:D >:D
...hele, nadalo mi to. 8-s
Avatar - Hammunasakra
Kdy už to bude ?
Hammunasakra
| 22. 11. 2018 12:57
:yes: :-!
Avatar - fostek
Kdy už to bude ?
fostek
| 22. 11. 2018 13:00
škoda, že tady není smajlík s kouřením péra nebo lízačkou análu.
Jistě bys ho tam slaboduchému Ernestovi vytasil, když napsal, že Lexus je lepší než...cokoliv.
Aspoň vidíš, z jakou lůzou máš stejný preference.
Avatar - Hammunasakra
Kdy už to bude ?
Hammunasakra
| 22. 11. 2018 13:06
Ty si úplnej čtenář myšlenek = hele a na co myslím teď? >:-[]

Ernesta jeho IQ a víru atd. neznám = to co napsal v 12:37 je ale pravda :-)
Avatar - fostek
Kdy už to bude ?
fostek
| 22. 11. 2018 13:13
Gdyť to byl trolling - dneska mě to bere:)
...v poho
Avatar - Hammunasakra
Kdy už to bude ?
Hammunasakra
| 22. 11. 2018 13:24
Možná bys potřeboval viz ty 13:00 = to pomáhá a upouští páru = zaručeně ;-)
Avatar - Ham.
Kdy už to bude ?
Ham.
| 22. 11. 2018 13:57
Kolik znáš 200 koňových aut, co jezdí za necelé 4 litry na sto?
[odkaz]

Zrovna Lexus dávat za vzor je trochu pomýlené, ten ani se slaboučkou motorizací s dynamikou posunovací lokomotivy to neumí pod 5.
[odkaz]
Avatar - N6600
Kdy už to bude ?
N6600
| 22. 11. 2018 14:17
Problem porovnavania je v tom, ze Lexus CT200h je Full Hybrid a Audi A3 je Plug-In.

Takze P-I Audi ide za 3.93, FH Lexus za 5.5. Nemyslim, ze sa Lexus ma za co hanbit. Ale pre adekvatne porovnanie si vezmi Prius Plug-In a ten to dava za 2.68. Toyota/Lexus sice nemaju 200k, ale o tom tie auta ani nie su.
Avatar - Ham.
Kdy už to bude ?
Ham.
| 22. 11. 2018 14:47
5,5 litru není nic zajímavého, nota bene při tak zoufalé dynamice, kdo chce šetřit, tak si vezme auto na CNG nebo LPG a jezdí s polovičními náklady.
Avatar - N6600
Kdy už to bude ?
N6600
| 22. 11. 2018 15:48
Vzhladom na priemernu spotrebu aut s vykonom medzi 130-140 PS si myslim, ze je to stale dobre - [odkaz]

LPG tam ma spotrebu 8.66. CNG nepocitam, je tam 1ks.
Avatar - Ham.
Kdy už to bude ?
Ham.
| 22. 11. 2018 16:03
Když zůstanu v dané třídě prémiových aut, tak A3 G-tron 4,5 kg CNG, tedy kilometr něco málo přes 1 czk.
[odkaz]
Avatar - N6600
Kdy už to bude ?
N6600
| 22. 11. 2018 16:12
Za predpokladu, ze budes jazdit len na plyn. A to si nemyslim, ze sa stane. Ale to ma netrapi. Skor, ci budem mat kde natankovat. V celej CR, ak som pocital spravne, je ich 181 - [odkaz]

Co zakaz vjazdu do garazi?
Avatar - Ham.
Kdy už to bude ?
Ham.
| 22. 11. 2018 17:07
Ten, kdo si kupuje auto na plyn, tak asi předpokládá, že bude jezdit na plyn, 181 stanic postačuje. A když nepostačuje, tak jednou za čas odjede nějaký zbytek na benal. No a když CNG nevyhovuje tak si tu A3 může každý koupit jako benzín nebo jako diesel nebo jako hybrid, takže možností je milion.
Kdy už to bude ?
pogo26
| 22. 11. 2018 14:21
V reálu to bude u obou výrazně horší. Dle britské studie jezdí plug-in hybridy v průměru za 7,2l. Na spritmonitor to dávají spíš lidé, kteří spotřebu nějak řeší.
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
Kdy už to bude ?
Hammunasakra
| 22. 11. 2018 14:40
Je to smutný ale holt furt platí dávná studie Toyoty = a proto taky dělaj s výjímkou Číny jedinej plug-in = i přes to že sou lídr hybridizace
Avatar - Ham.
Kdy už to bude ?
Ham.
| 22. 11. 2018 14:45
Na sprint monitor to dávají lidé, kteří jezdí na elektřinu tam, kde mohou. Britská studie se dívá na flotilová auta, která se kupují jenom kvůli papírové spotřebě a tedy kvůli daním, přičemž v reálu je nikdy nikdo do zásuvky nedá. To není chyba aut, ale zmatené motivace, kterou nastavují vlády evropských zemí v domnění, že spasí planetu.
Avatar - Hammunasakra
Kdy už to bude ?
Hammunasakra
| 22. 11. 2018 14:48
Tahle neustále opakovaná blbost mě už s.ere = Evropa s emisema nezačala ani nikdy nebyla lídr. To je všude po planetě!

Možná rovníková Afrika = tam je poslední bašta.. :-)
Avatar - Zetti
Kdy už to bude ?
Zetti
| 22. 11. 2018 14:48
Jo, pokud plugin nenabijis tak ano. Pokud nabijis, tak jen v pripade kazdodennich dalkovych jizd. Me Outlander bere v prumeru mesicne 30 litru benzinu na 1100 km + elektrinu ze zasuvky. Studie jsou na nic, jsou lidi ktery nespotrebujou ani predepsanych 15 litru benzinu za tri mesice a jezdi denne
Kdy už to bude ?
kyklop
| 22. 11. 2018 14:59
Túto štúdiu by som moc vážne nebral, ten kto si plugin hybrib obstará, tak ho zrejme aj bude využívať. Pokiaľ ho nafasuješ a ani ten kábel nevytiahneš z obalu, tak je tá spotreba +- podobná ako pri klasickom aute. Štúdia zase nič nezistila :-)
Avatar - Hammunasakra
Kdy už to bude ?
Hammunasakra
| 22. 11. 2018 15:05
Plus viz já 14:40

Plus [odkaz] ;-)
Kdy už to bude ?
pogo26
| 22. 11. 2018 15:07
Já bych to naopak vážně bral. Plug-in hybridy se budou prodávat hlavně proto, aby se automobilky papírově dostaly na nižší emise CO2. Skoro nic jiného časem v prodeji nebude. Teda kromě elektroaut. A ty naše zachránce planety by mělo zajímat, že skutečné emise CO2 budou větší než dnes. Ale dopadne to tak, že se za pár let nějaký úředník bude zase divit, že realita je jiná než těch jejich 2,5 l/100km.
Avatar - Hammunasakra
Kdy už to bude ?
Hammunasakra
| 22. 11. 2018 15:24
Momentálně výrobci plug-in hybridů buď končej jako tady audi nebo je předělávaj = na větší baterky

Ale to je dávno vyřešený studíí Toyoty = neni problém udělat větší baterku pro větší dojezd a tak de facto menší emise = ale leze do toho cena a návratnost
Kdy už to bude ?
kyklop
| 22. 11. 2018 21:50
Čakal by som od teba viac intelektu, nikto ti plugin hybrid nevnucuje. Pokiaľ si ho zoberieš, aby si s ním brázdil diaľnice, tak si urobil blbosť. Za mňa je to lepšia alternatíva pokiaľ jazdíš denne po meste do +-50km (večer ho ppichneš do garáže do zásuvky) a potom cez víkend vybehneš mimo mesta. Pokiaľ ti dojazd na baterky nestačí, stále nie si limitovaný. Pokiaľ v tom oužasnom výskume jazdili za 7,2 , tak evidentne tie auta nabíjačku nevideli. Možno len stačilo osloviť relevantnejšiu vzorku a zistili by sme, že časti populácie nejakých 50km na deň vo väčšine prípadov stačí. Tým nechcem tvrdiť, že elektro je spása, alebo budúcnosť :-!
Avatar - Hammunasakra
Kdy už to bude ?
Hammunasakra
| 22. 11. 2018 14:43
Po dvou letech jezdim s Aurisem hybrid s identickou technikou nejčastějš za průměr 4,6 o litr níž se dostaneš s poslední generací Priusu
Když na to hodně šlapeš reálný maximum pro Auris
je 6 = víc to nejde

S hybridní RAVkou se dá jet v klidu za 6 litrů

To že dodnes nechápeš jinou dynamiku hybridů = je smutný :-)
Bejvá nejrychlejší pro to pro co je udělanej = v reálnym zrychlení ve městě. A díky stejnýmu pojetí = i nejspolehlivější = na běžnou jízdu zatim nikdo nic lepšího nevymyslel
Na dokazování si = sou jiný auta = a proto sou poruchovější a s vyšší spotřebou atd. ;-)
Kdy už to bude ?
Arese
| 22. 11. 2018 15:38
Audi "Pozadu díky technice" se to jeví jen zeleným hybridním bezmozkům. Takže asi tak. :-)
Avatar - Hammunasakra
Kdy už to bude ?
Hammunasakra
| 22. 11. 2018 15:49
No náskok díky technice to neni = asi tak ;-)
Kdy už to bude ?
Ernesto01
| 23. 11. 2018 12:17
Obávám se, že hybridní bezmozci co nepotřebují zabíijet lidi okolo sebe emisemi (dneska už to dělá i TSI) mají pravdu.

Ale jasně, já to chápu. Jednodušším lidem se to celé jeví jako kampaň, účelovka ... spiknutí proti pořádným motorům !

Realné naměřené hodnoty mluví jasně. Proč asi tenhle motor nedokáží zhomologovat ? To není o tom, že by se jim nevyplatil, ale že homologovat nejde. Vypouští tolik mikročástic, že kdyby tenhle problém "odstranili", tak žere o 2 litry na sto víc v režimu bez nabité baterky. Trochu insider informace.

Některé automobilky jsou s hybridním ústrojím pozadu o 3-5 let, Audi o 10-12. Podobnou účinnost měl první Prius. Téhle firmy se nikdo ve světě dneska už nebojí. Aktuálně nás trápí jiné automobilky, třeba Volvo je v reálném vývoji mnohem blíže cíli než němci.

Audi se zatím může jít se svou technikou leda tak zahrabat. Chápu, že Audi má své příznivce (a taky proč ne), ale na vrcholu technicky zrovna nejsou. I mezi zastaralou Německou produkcí je to v téhle třídě totální tuctovka. Natož v porovnání se světem.

Svůj um a prodejní čísla teď předvedli, když představili elektrické SUV, konkurenta Modelu X. Nikdo to nechce, prodejní čísla už radši nezveřejňují. Menší, horší dojezd, horší nabíjení, bez různých asistentů včetně autopilota, problém s konektivitou (mít neustále přehled o zácpách bez nutnosti párovat telefon je fakt hrozně moc fajn).

Takž asi tak. Prodeje klesají a klesají. Problémy s homologacemi trvají. Odškodnění za Dieselgate stále běží. Ale jasně, všechno je super, netřeba se znepokojovat. Však ona vás ta pomyslná facka z vašeho snu brzo probere. Třeba se to s novým CEO změní.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku