Lexus je možná "lepší" v tom, že má hybrida, jestli se to dá nazvat jako "lepší", jinak je ve všem proti D3 daleko pozadu, je to prostě primárně japonec na US trh, tomu se podřizuje
pokud nabízejí auto, které není homologované, trestalo by se to v současném Německu smrtí na mučednickém kůlu. Teroristická skupina Deutsche Umwelt Hilfe, maskovaná jako nezávislý orgán zrozený z perverzní rudozelené koalice p.Schroedera, je nekompromisní a zaujala v Německu místo kdysi uvolněné SS a Gestapem.
,Jinak to svědčí o neprofesionalitě v českém zastoupení Audi.
njn...stačí si zkusmo proklikat konfigurátor VW a pochopíte, co za specialisty to dělá.
(a to jezdím i s Audi a mám VW docela rád)
Nene, opět jsi mimo ty.
I obyčejní němečtí lidé, drobní podnikatelé a tak, se už DUH děsí.
Jdou po lidech - ty víš jen zlomek. Tak se moc nevyjadřuj.
Až budeš mít obchod s elektronikou a naběhnou ti tam (ve stylu Gestapa) a začnou se několik hodin či dní rýpat ve štítcích s údajema o spotřebě elektriky a za každou chybičku tě vosolej mastnou pokutou (ze kterých se financují) nebo jako autobazar nedej bože nebudeš mít na cenovce auta kolik gramů CO produkuje, budeš mluvit jinak.
Už dneska konči, nemá to cenu. polož to. Nebuď jako jako Andrej.
To je samé plánuje představit, představí .... vždyť oni neumí ani obyčejný hybrid ! Dali tam hybridní ústrojí jen pro marketing a možná trochu nižší spotřebu v nějakých režimech. Reálná úspora nula, emise šílené (dle článku).
Nepředstavujte, konejte ! Samá mlha, samé PR. Ostatním serióznějším a pokročilejším automobilkám na rozdíl od koncernu tu nikdo takový prostor nedává. Přitom oni neplánují, ale reálně mají. "Audi, pozadu díky technice" ... dneska už je takový Lexus mnohem lepší.
Já bych to naopak vážně bral. Plug-in hybridy se budou prodávat hlavně proto, aby se automobilky papírově dostaly na nižší emise CO2. Skoro nic jiného časem v prodeji nebude. Teda kromě elektroaut. A ty naše zachránce planety by mělo zajímat, že skutečné emise CO2 budou větší než dnes. Ale dopadne to tak, že se za pár let nějaký úředník bude zase divit, že realita je jiná než těch jejich 2,5 l/100km.
Hehe - omlouvám se za Andreje - to je samozřejmě přes čáru.
Jinak v tom Německu je ta situace z DUH fakt napjatá, vymyká se to kontrole a lidi maj z nich větší strach, než z Finanzamtu. Bez kecu.
Kdybys článek četl, nemlel bys ho..na.
Víš kámo, i kdyby mělo emise nula, nemohli by jej prodávat, pokud by ho nepřezkoušeli dle nových norem.
A to už nemá cenu, když končí.
Jinak, že reálně nic zastavění malého elektromotoru nepřináší, to je pravda - ale není to jenom u tohoto auta. Naopak, je to cena a složitost, co se zhoršuje.
Přesné uvedení na trh a dokonce i cena v ČR jsou už známé. Chce to jenom chtít vědět - místo blbýho kafrání. :-!
Problem porovnavania je v tom, ze Lexus CT200h je Full Hybrid a Audi A3 je Plug-In.
Takze P-I Audi ide za 3.93, FH Lexus za 5.5. Nemyslim, ze sa Lexus ma za co hanbit. Ale pre adekvatne porovnanie si vezmi Prius Plug-In a ten to dava za 2.68. Toyota/Lexus sice nemaju 200k, ale o tom tie auta ani nie su.
škoda, že tady není smajlík s kouřením péra nebo lízačkou análu.
Jistě bys ho tam slaboduchému Ernestovi vytasil, když napsal, že Lexus je lepší než...cokoliv.
Aspoň vidíš, z jakou lůzou máš stejný preference.
Po dvou letech jezdim s Aurisem hybrid s identickou technikou nejčastějš za průměr 4,6 o litr níž se dostaneš s poslední generací Priusu
Když na to hodně šlapeš reálný maximum pro Auris
je 6 = víc to nejde
S hybridní RAVkou se dá jet v klidu za 6 litrů
To že dodnes nechápeš jinou dynamiku hybridů = je smutný :-)
Bejvá nejrychlejší pro to pro co je udělanej = v reálnym zrychlení ve městě. A díky stejnýmu pojetí = i nejspolehlivější = na běžnou jízdu zatim nikdo nic lepšího nevymyslel
Na dokazování si = sou jiný auta = a proto sou poruchovější a s vyšší spotřebou atd. ;-)
Obávám se, že hybridní bezmozci co nepotřebují zabíijet lidi okolo sebe emisemi (dneska už to dělá i TSI) mají pravdu.
Ale jasně, já to chápu. Jednodušším lidem se to celé jeví jako kampaň, účelovka ... spiknutí proti pořádným motorům !
Realné naměřené hodnoty mluví jasně. Proč asi tenhle motor nedokáží zhomologovat ? To není o tom, že by se jim nevyplatil, ale že homologovat nejde. Vypouští tolik mikročástic, že kdyby tenhle problém "odstranili", tak žere o 2 litry na sto víc v režimu bez nabité baterky. Trochu insider informace.
Některé automobilky jsou s hybridním ústrojím pozadu o 3-5 let, Audi o 10-12. Podobnou účinnost měl první Prius. Téhle firmy se nikdo ve světě dneska už nebojí. Aktuálně nás trápí jiné automobilky, třeba Volvo je v reálném vývoji mnohem blíže cíli než němci.
Audi se zatím může jít se svou technikou leda tak zahrabat. Chápu, že Audi má své příznivce (a taky proč ne), ale na vrcholu technicky zrovna nejsou. I mezi zastaralou Německou produkcí je to v téhle třídě totální tuctovka. Natož v porovnání se světem.
Svůj um a prodejní čísla teď předvedli, když představili elektrické SUV, konkurenta Modelu X. Nikdo to nechce, prodejní čísla už radši nezveřejňují. Menší, horší dojezd, horší nabíjení, bez různých asistentů včetně autopilota, problém s konektivitou (mít neustále přehled o zácpách bez nutnosti párovat telefon je fakt hrozně moc fajn).
Takž asi tak. Prodeje klesají a klesají. Problémy s homologacemi trvají. Odškodnění za Dieselgate stále běží. Ale jasně, všechno je super, netřeba se znepokojovat. Však ona vás ta pomyslná facka z vašeho snu brzo probere. Třeba se to s novým CEO změní.
Ten, kdo si kupuje auto na plyn, tak asi předpokládá, že bude jezdit na plyn, 181 stanic postačuje. A když nepostačuje, tak jednou za čas odjede nějaký zbytek na benal. No a když CNG nevyhovuje tak si tu A3 může každý koupit jako benzín nebo jako diesel nebo jako hybrid, takže možností je milion.
Za predpokladu, ze budes jazdit len na plyn. A to si nemyslim, ze sa stane. Ale to ma netrapi. Skor, ci budem mat kde natankovat. V celej CR, ak som pocital spravne, je ich 181 - [odkaz]
Na sprint monitor to dávají lidé, kteří jezdí na elektřinu tam, kde mohou. Britská studie se dívá na flotilová auta, která se kupují jenom kvůli papírové spotřebě a tedy kvůli daním, přičemž v reálu je nikdy nikdo do zásuvky nedá. To není chyba aut, ale zmatené motivace, kterou nastavují vlády evropských zemí v domnění, že spasí planetu.
Čakal by som od teba viac intelektu, nikto ti plugin hybrid nevnucuje. Pokiaľ si ho zoberieš, aby si s ním brázdil diaľnice, tak si urobil blbosť. Za mňa je to lepšia alternatíva pokiaľ jazdíš denne po meste do +-50km (večer ho ppichneš do garáže do zásuvky) a potom cez víkend vybehneš mimo mesta. Pokiaľ ti dojazd na baterky nestačí, stále nie si limitovaný. Pokiaľ v tom oužasnom výskume jazdili za 7,2 , tak evidentne tie auta nabíjačku nevideli. Možno len stačilo osloviť relevantnejšiu vzorku a zistili by sme, že časti populácie nejakých 50km na deň vo väčšine prípadov stačí. Tým nechcem tvrdiť, že elektro je spása, alebo budúcnosť :-!
Túto štúdiu by som moc vážne nebral, ten kto si plugin hybrib obstará, tak ho zrejme aj bude využívať. Pokiaľ ho nafasuješ a ani ten kábel nevytiahneš z obalu, tak je tá spotreba +- podobná ako pri klasickom aute. Štúdia zase nič nezistila :-)
V reálu to bude u obou výrazně horší. Dle britské studie jezdí plug-in hybridy v průměru za 7,2l. Na spritmonitor to dávají spíš lidé, kteří spotřebu nějak řeší.
[odkaz]
Jo, pokud plugin nenabijis tak ano. Pokud nabijis, tak jen v pripade kazdodennich dalkovych jizd. Me Outlander bere v prumeru mesicne 30 litru benzinu na 1100 km + elektrinu ze zasuvky. Studie jsou na nic, jsou lidi ktery nespotrebujou ani predepsanych 15 litru benzinu za tri mesice a jezdi denne
Momentálně výrobci plug-in hybridů buď končej jako tady audi nebo je předělávaj = na větší baterky
Ale to je dávno vyřešený studíí Toyoty = neni problém udělat větší baterku pro větší dojezd a tak de facto menší emise = ale leze do toho cena a návratnost