Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeToyota Camry má český ceník. S hybridem vyráží do boje proti Superbu či Passatu
227 komentářů
Emel
Jsem zvědavý, jak to bude s výbavou... pokud je pro parkovací senzory nutné jít do top verze, tak je to trošku komplikace. Jinak ale proč ne, pokud chce někdo auto na pohodlné přesouvání na větší dálky, s nízkou spotřebou, bez zvláštních nároků na dynamiku...
Přední a zadní senzory mají všechny výbavy, v nejvyšší jsou jen navíc s nějakou " funkcí rozpoznání překážky". Což bude nějaká toyotina, co jiného by měly dělat parkovací senzory.
Víme že si nejchytřejší na světě = a neni možný že by někdo vymyslel něco co tebe nenapadne [odkaz] 😄
Funkce navíc vymejšlí každej = v tom je Toyota stejná jako Audi = a kdokoli 😉
Funkce navíc vymejšlí každej = v tom je Toyota stejná jako Audi = a kdokoli 😉
Stejně tak víme my, že seš místní trotl. Systém automatického brždění při sešlápnutí nesprávného pedálu prezentují v českém katalogu jako něco, co snad dělají všechny parkovací senzory. Nebo snad standardní parkovací senzory dělají něco jiného, než rozeznávají překážku?
8-s
8-s
No a někdo kdo je nejchytřejší jako ty = to nedá ani s nápovědou = a tim pádem = já sem trotl >😁 >😒]
Tak to snížíme do tvý úrovně = je to lepší senzor = než si zvyklej = i když ti to hlava nebere 😄
Tak to snížíme do tvý úrovně = je to lepší senzor = než si zvyklej = i když ti to hlava nebere 😄
Tak to dáme do tvý úrovně - není to lepší senzor. Jen to dá včas rozkaz brzdám.
Nekritizuju funkci, ale hloupý a nic neříkající pojmenování.
Nekritizuju funkci, ale hloupý a nic neříkající pojmenování.
Nojo = tak jo = musíme někdy probrat koncernový názvy 😄
Dáme to do reálný úrovně = označení lepší = znamená fakt lepší = než.. 😉
Tys začal = s další Toyotinou = což teda nevim co znamená. A ani nevim co znamená to další 😄
Dáme to do reálný úrovně = označení lepší = znamená fakt lepší = než.. 😉
Tys začal = s další Toyotinou = což teda nevim co znamená. A ani nevim co znamená to další 😄
Když bude stupidní koncernový označení, tak to budu kritizovat stejně (jako např. nové označení motorizací Audi). Až toho budeš schopen u Toyoty a spol. ty, dej vědět.
Ok :yes: 😄
Já si dojdu zkusit ten motor = amíci ho už dali mezi 10 nejlepších [odkaz] tak sem zvědavej
A sem zvědavej co na něj řeknou místní fandové krabic od mlíka s turbíčkem 😄
Já si dojdu zkusit ten motor = amíci ho už dali mezi 10 nejlepších [odkaz] tak sem zvědavej
A sem zvědavej co na něj řeknou místní fandové krabic od mlíka s turbíčkem 😄
Že taková krabice od mlíka fpassatu spalující jediné správné palivo (zdravim Ádu), mu ukáže záda 😉
Takže, asi tak 😄
Takže, asi tak 😄
Ty ses ***, vem si klasickou Koktavku, vezmi auto a zacni parkovat dozadu, klasicke senzory ti jen pipaji aby si vedel, ze tam neco je, ale rozeznani prekazky a pripadne zastaveni pokud nebudes reagovat a hrozil by naraz, tak ti auto zastavi. Nejprve naco nastuduj nez zacnes placat kraviny. Vubec tomu nerozumis, ale meles tady sracky.
>😁 nejses ty hamunuv brácha? Ten je podobné nechápavej. Kdyby senzory na oktavce neuměly rozeznat překážku, asi by nepipaly, osle. Ze umí Toyota zastavit jsem napsal, myslel jsem, že celkem jasne, ale evidentně ne tak, aby to pochopil úplný ***.
Fakt bžunda když někdo rozsahu tvejch neznalostí = furt a furt.. >😒]
Hlavně doufejme že ty bratry sestry nemáš >😁
Hlavně doufejme že ty bratry sestry nemáš >😁
Výbava je známá = článek na ACZ je = článek na ACZ 😄
[odkaz]
Trochu dál de technický skoro dvojče Lexus ES [odkaz]
[odkaz]
Trochu dál de technický skoro dvojče Lexus ES [odkaz]
Ok, vidím, máte pravdu... co je to přesně za vychytávku že senzory "detekují překážku" by mě taky zajímalo.
V tom co tam je vidím jen dvě drobnosti:
- vypadá to, že vyhřívané sedačky můžu mít jen v kůži a v prostřední výbavě vůbec ne, to je divný
- automatická clona zrcátka až v nejvyšší výbavě, to už beru celkem za standard
A pak pár drobností, co tam není:
- vyhřívané sklo a volant
- podpora AndroidAuto / CarPlay (pokud to Toyota nedodělala)
V tom co tam je vidím jen dvě drobnosti:
- vypadá to, že vyhřívané sedačky můžu mít jen v kůži a v prostřední výbavě vůbec ne, to je divný
- automatická clona zrcátka až v nejvyšší výbavě, to už beru celkem za standard
A pak pár drobností, co tam není:
- vyhřívané sklo a volant
- podpora AndroidAuto / CarPlay (pokud to Toyota nedodělala)
[odkaz]
Nabídka Camry je tu silně omezená = nejen 1 motorem = ale třeba i barvama
Nabídka Camry je tu silně omezená = nejen 1 motorem = ale třeba i barvama
Když mě spíš zajímá ten Android... ale dobře, zas mě moc nebere Camry, tak je to teoretická diskuse.
S malym zpožděnim to samý [odkaz]
Rozdíl v pestrosti nabídky verzí Camry v Asii nebo americkym kontinentu a bohužel třeba i v Rusku a tady je smutně velkej
Třeba časem při faceliftu = i když pohon tu zůstane asi jen tenhle jedinej
Rozdíl v pestrosti nabídky verzí Camry v Asii nebo americkym kontinentu a bohužel třeba i v Rusku a tady je smutně velkej
Třeba časem při faceliftu = i když pohon tu zůstane asi jen tenhle jedinej
Přídavný systém těch senzorů je určitě ok (zabrzdí, když vemeno couve do překážky), pojmenování v českém katalogu Toyoty je "velmi inteligentní".
Mě by docela štvalo připlácet si za tucty asistentů, ale ceny jsou vzhledem k bohaté výbavě slušné.
Že si můžu volant nastavovat elektricky(zbytečnost) a přitom nelze vyhřívat (skvělá věc) - další Toyotina. 8-s
Mě by docela štvalo připlácet si za tucty asistentů, ale ceny jsou vzhledem k bohaté výbavě slušné.
Že si můžu volant nastavovat elektricky(zbytečnost) a přitom nelze vyhřívat (skvělá věc) - další Toyotina. 8-s
Tuto funkci mají i senzory u koncernu (teoreticky by ji měly mít všechny vozy) pokud máš funkci automatického parkování. Funguje to i když parkuješ sám. Při couvání jsem za Oktávkou přehlédl sloupek a auto okamžitě zabrzdilo i když mi senzory nepípali ale začal jsem zrychlovat. Bohužel se o této vlastnosti skoro nikde nepíše.
Ja vidím ako najväčší nedostatok to že nie je kombi. Tieto autá idú veľa do fleetov a bez kombíka sa toho veľa nepredá.
Anonym
prodeje v ČR se budou pohybovat v jednotkách procent čísel Pašíků a Supů.
Prosím, bykupci, neútočte.
Fostek to ví, tak to konstatuje.
Pamatujte, kolikrát fostek už pronesl dokonalá proroctví!
Pamatujte na Stinger!
Na bykupování...a na čísla Stiger vs Arteon.
Místo kafrání a blábolení se oddejte fostekově všeobjímající jasnozřivosti a buďte rádi, že můžete sdílet jeho věštecká slova!
:-! :-! >😁
Prosím, bykupci, neútočte.
Fostek to ví, tak to konstatuje.
Pamatujte, kolikrát fostek už pronesl dokonalá proroctví!
Pamatujte na Stinger!
Na bykupování...a na čísla Stiger vs Arteon.
Místo kafrání a blábolení se oddejte fostekově všeobjímající jasnozřivosti a buďte rádi, že můžete sdílet jeho věštecká slova!
:-! :-! >😁
MBRANOM
Od kedy je 130 a 88 kw dokopy 160 kw? Som nevedel :-! 😄 😄
Hittman
Kazashi. Víc psát netřeba.
Krom toho, že v tom máš chybu... Jaká je pointa? Kizashi bylo přece sportovně orientované auto, s 4x4... Camry je koráb s hybridem.
A obě auta pohřbí CVT. PROOOOOOOOOOČ !
Protože jak si můžeš dneska přečíst i českejch testech = rádi plynulejš než nejlepší HDM automaty = a hlavně = e-cvt není CVT 😄
At to klidne cuka ale aspon to pak vypada ze to jede. To konstantni eeeeeee me nici. To neni nakupni auto to je sekacka.
Nemel furt kraviny = podobně se to menuje = ale e-CVT neni CVT
e-CVT je prostě bezestupňovej automat. Je tam nějaký zásadní rozdíl proti normálnímu bezestupňovými automatu, který nevidím ?
Technicky naprosto zásadní = CVT neboli variátor co přehnaně kritizuješ = je do funkčního stavu dovedenej ultrazmetek Audi Multitronic = tu kritizuj = ta si to zaslouží
Podstatně míň to kam japonci dovedli dnešní CVT = to je na běžný ježdění vůbec ne špatný a s fakt plynule měnitelnym převodovym poměrem. Osobně dám přednost HDM automatu = ale hysterie kterou tu občas někdo předvádí = ta je dost mimo
E-CVT nemá narozdíl od CVT pás nebo řetěz = ale elektromotor! Podobnej je fakt jen název = tobě na CVT vadí = právě ten řetěz žejo 😄
Podstatně míň to kam japonci dovedli dnešní CVT = to je na běžný ježdění vůbec ne špatný a s fakt plynule měnitelnym převodovym poměrem. Osobně dám přednost HDM automatu = ale hysterie kterou tu občas někdo předvádí = ta je dost mimo
E-CVT nemá narozdíl od CVT pás nebo řetěz = ale elektromotor! Podobnej je fakt jen název = tobě na CVT vadí = právě ten řetěz žejo 😄
Mě na CVT vadí jízdní projev. Zmáčkneš plyn na podlahu a pokud chceš od auta maximální výkon tak vyletí otáčky do konstatní hladiny a máš pocit, že řídíš skůtr (nic proti skůtrům). Jestli elektromotor tohle změní, pak beru kritiku zpět.
Ostatně moje máma má Yarise hybrid s CVT a do města pro ženskou je to super auto. Jenže tam to většinou moc nehoníš. Jakmile od toho něco očekáváš, tak je ten jízdní projev žalostný.
Vím, že tyhle CVT uměj i přednastavené stupně ale proč nutit CVT převodovku do něčeho, na co nebyla konstruovaná, když můžeš mít normální HDM nebo dualspojku...
Ostatně moje máma má Yarise hybrid s CVT a do města pro ženskou je to super auto. Jenže tam to většinou moc nehoníš. Jakmile od toho něco očekáváš, tak je ten jízdní projev žalostný.
Vím, že tyhle CVT uměj i přednastavené stupně ale proč nutit CVT převodovku do něčeho, na co nebyla konstruovaná, když můžeš mít normální HDM nebo dualspojku...
S dualspojkama sou problémy fakt ostudný = v každym druhym testu si můžeš přečíst že HDM řadí líp. Dneska už to platí i pro Bentley
Nejlepší je klasickej HDM automat = 8, 9, 10 stupňů od ZF, Mercedesu, Aisinu
Patent Toyoty e-CVT je logická součást hybridů = a CVT zase pro běžný ježdění. Jestli máš rád dupání na plyn atd. = jasně manuál nebo HDM
Dvojspojka jedině v drahejch značkách = krom Bentley
Ve Ferrari, Porsche, McLarenu = skvělá volba
V mainstreamu s ní maj celý roky všichni jen problémy = i když teď v poslední době BMW v levnejch modelech možná = i když osobně bych i v těch levnějších modelech BMW dal asi přednost 8 st. Aisinu
Nejlepší je klasickej HDM automat = 8, 9, 10 stupňů od ZF, Mercedesu, Aisinu
Patent Toyoty e-CVT je logická součást hybridů = a CVT zase pro běžný ježdění. Jestli máš rád dupání na plyn atd. = jasně manuál nebo HDM
Dvojspojka jedině v drahejch značkách = krom Bentley
Ve Ferrari, Porsche, McLarenu = skvělá volba
V mainstreamu s ní maj celý roky všichni jen problémy = i když teď v poslední době BMW v levnejch modelech možná = i když osobně bych i v těch levnějších modelech BMW dal asi přednost 8 st. Aisinu
Mám firemní Octavii 2.0 TDI DSG takže ti můžu s klidem říct, že to funguje velmi obstojně. Rychlost reakcí na pádla je slabá (např. v BMW 440i to je jiná liga) a občasné "cukání", tolik charakteristické pro DSG se děje ale když se to veme kolem a kolem, neměnil bych za manuál a pro mě je to lepší automat než HDM (tedy alespoň z hlediska funkčnosti, ne životnosti >😒] ). Nicméně CVT nikdy. To je děs. To konstatní eeeeeeee bych vydržel tak asi den. Radši budu rok stát na jižní spojce s manuálem než mít auto s eeeeeeeeee CVT.
Tak vzhledem k praci s tim státnim v koloně = rozhodně radši e-CVT
Ale slušný HDM třeba 10st. Aisin co řadí rychlejš než dvojspojka = nebo ZF8HP = jednoznačně
Nemám zkušenost s eeee = ale nějak se mi to nezdá = e-CVT neslyšíš = teda jen když si stoupneš na pedál plynu a stojíš. Mám teď nedávno projetý Německo tam a zpátky v podstatě celý plnou rychlostí = a eeee sem teda nezaznamenal. Docela přijatelný ticho = až to byla nuda jet furt pryč maximálkou = při který se motor relativně nudí
Ale slušný HDM třeba 10st. Aisin co řadí rychlejš než dvojspojka = nebo ZF8HP = jednoznačně
Nemám zkušenost s eeee = ale nějak se mi to nezdá = e-CVT neslyšíš = teda jen když si stoupneš na pedál plynu a stojíš. Mám teď nedávno projetý Německo tam a zpátky v podstatě celý plnou rychlostí = a eeee sem teda nezaznamenal. Docela přijatelný ticho = až to byla nuda jet furt pryč maximálkou = při který se motor relativně nudí
Sto lidí, sto chutí. Já mám pedál na zemi často, takže to eeee slýchám taky často. Když jezdíš klídeček, tak věřím, že ti to vyhovuje.
Já bych jezdil rychlejš = ale ono neni kde = všude provoz a kamery = to je na houby kombinace
CVT a dvojspojky nájdeš v najlacnejších vozidách. Slušné 10st aisini, alebo 8st ZF sa nachádzajú v opačnej cenovej skupine
Jediny problem je akurat mentalny. Na rozdiel od klasickych, u ktorych mozes citit otacky a "kopanec", ma CVT plynuly zatah. Tvrdit, ze to neide, je kolosalna kravina.
Nikdo netvrdí, že to nejede. To je právě ono, že to nejede jen pocitově. Reálně to jede. Tohle už se řešilo asi 2 roky zpět, kdy BMW jasně vzkázalo, že umějí udělat automat ještě hladší než je ale zákazníci si přejí mít tam ten pocit, že to je mechanický, že to po zařazení zase zatlačí do sedačky, že je to prostě pocitově sportovnější - ikdyž reálně není. Jenže tenhle X faktor (nevím jak to lépe nazvat) je právě to, co prodává. To je to, co dělá lidem za volantem radost. Tedy alespoň těm, co radost za volantem hledají.
Kizashi se prodávalo i v manuálu, bez AWD. Takže svádět neúspěch na CVT netřeba.
A navíc bylo fakt hezké.... tím neříkám ,že Camry je ošklivé, ale adept nejkrásnějšího sedanu asi zrovna nevyhraje.
Ta sportovní verze je celkem fajn...
[odkaz]
[odkaz]
Hm, ta vypada moc pekne. Ta bude i tady ? A bez CVT ? 😄
Bohužel ne = 2,5 litr v silnější verzi 151kW s 8st. HDM automatem = nebude. V6 3,5 ve dvou verzích 183kW a 222kW a 8st. HDM automatem = nebude
V některejch státech myslim v Thajsku a tak se prodává i s 2litrem = taky nebude 😄
V některejch státech myslim v Thajsku a tak se prodává i s 2litrem = taky nebude 😄
Mně se tehdy hlavně líbilo, jak Kizashi jezdí. Teď ani nemluvím o nějakým "sportování", ale vem si, že to mělo do délky 4.65 a vážilo jako kompakt. Pocitově prostě lehké, agilní i s relativně velkým motorem na předku. Přes praktickou část (sedan) jsem se ovšem nepřenesl.
WinDiesel
Mercedes už u nás začal prodávat E-klasse a S-klasse s plug-in-hybridem a dieselem. Asi tak milion koní v součtu, milion Nm a spotřeba realistická 3,5 l/100 km (WLTP), dle NEDC 1,5.
Tak tož asi tak Toyotko. Stříš vedle ale to vždy když chceš prodávat stejné káry v USA a v Evropě. Ford to taky zkusil a jak dopadl? Když se Evropě Toyotko nepřizpůsobíš, prodeje nebudou.
Jasně, Mercedes chce 1,8 mega a jak známo diesely nejsou pro sociální případy a diesel už vůbec ne.
Já ale E-class nechci a tak musím čekat rok 2 na odpovídající SUV. Zatím jsem naprosto spokojen v V6 v dieselu takže nespěchám.
Tak tož asi tak Toyotko. Stříš vedle ale to vždy když chceš prodávat stejné káry v USA a v Evropě. Ford to taky zkusil a jak dopadl? Když se Evropě Toyotko nepřizpůsobíš, prodeje nebudou.
Jasně, Mercedes chce 1,8 mega a jak známo diesely nejsou pro sociální případy a diesel už vůbec ne.
Já ale E-class nechci a tak musím čekat rok 2 na odpovídající SUV. Zatím jsem naprosto spokojen v V6 v dieselu takže nespěchám.
To ale neni USA a Evropa = to je Evropa a zbytek planety 😉
Plug-in-hybrid má problematickou návratnost = proto Toyota, krom Číny kde dou tak trochu ode zdi ke zdi a momentálně tam vládne EV šílenství, dělá jen jeden plug-in
A tenhle typ pohonu [odkaz] atmo benzín + elektromotor = vychází celkově nejlíp = ve spolehlivosti i životnosti i celkovejch nákladech
Plug-in-hybrid má problematickou návratnost = proto Toyota, krom Číny kde dou tak trochu ode zdi ke zdi a momentálně tam vládne EV šílenství, dělá jen jeden plug-in
A tenhle typ pohonu [odkaz] atmo benzín + elektromotor = vychází celkově nejlíp = ve spolehlivosti i životnosti i celkovejch nákladech
KANKUNEN
Chci dynamiku a pohodu beru benzín, Kolenovrtství na první chci dynamiku a slušnou spotřebu, beru naftu, kolenovrtství na druhou chci nízkou spotřebu a klidně budu jezdit jako manták, beru hybrid od Toyoty. Však on už tě ten uječený Atkinson s nízkým krouťákem zbaví choutek na dynamiku.
Denně s hybridama jezdim = drtivá většina aut po Praze a okolí = zdržuje mě 😄
Hele a to neni vtip! 😉
Dávno je limite silnice a provoz = auto s 218 koněma = je bohužel skoro rozmařilost >😒]
Hele a to neni vtip! 😉
Dávno je limite silnice a provoz = auto s 218 koněma = je bohužel skoro rozmařilost >😒]
nejsou ty zdržující auta zaparkované
Taky si to řikám když blikne zelená = sou to fakt lemry pomalý = než zařadí a než motor zabere = to je výhoda elektromotoru = ihned naplno :yes:
Tak to vypadá, že rozdrtíš i čipnuté TDI. :-!
To je tak, když Sakra závodí a ostatní o tom neví >😁 Škoda, že je srab a tomu nafťáku se nepostaví napřímo >😁
Ne = to si to ty jen furt eště nepochopil >😁
Nejde o to že si chceš něco dokázat = de o reálný denní ježdění. Kdyby se tvý a mý zpracovalo na počítači = čuměl bys jak seš v reálu znovu a znovu = pomalejší 😉
A to je filozofie Toyoty = dělat auta do reálnýho provozu. Ale dost lidí vyznává to co chceš ty = jednou poměřit dokázat si = nevim přesně co 😄
Tak já radši to reálný = zrychlení v běžnym provozu = atmo benzín a elektromotor = zatim na běžnej provoz nikdo nic lepšího nevymyslel. Jak sis všim = všechny automobilky napodobujou Toyotu = ne obráceně 😉
Nejde o to že si chceš něco dokázat = de o reálný denní ježdění. Kdyby se tvý a mý zpracovalo na počítači = čuměl bys jak seš v reálu znovu a znovu = pomalejší 😉
A to je filozofie Toyoty = dělat auta do reálnýho provozu. Ale dost lidí vyznává to co chceš ty = jednou poměřit dokázat si = nevim přesně co 😄
Tak já radši to reálný = zrychlení v běžnym provozu = atmo benzín a elektromotor = zatim na běžnej provoz nikdo nic lepšího nevymyslel. Jak sis všim = všechny automobilky napodobujou Toyotu = ne obráceně 😉
Nejsem pomalejší... Tvou výhodu elektromotru může smazat i pohon spojeny s automatem .. ať už je to moje auto nebo auta podobného typu...
Takže možná první metr vystrcis kapotu dále, ale na druhém metru te pak každé takové auto smazne...někdo sem nedávno dával i měření...
Takže možná první metr vystrcis kapotu dále, ale na druhém metru te pak každé takové auto smazne...někdo sem nedávno dával i měření...
Takže furt nepochopil = ty jezdíš v běžnym provozu = nadoraz? To sou ty měření 😉
Někdo holt navrhuje auta a nejen auta platí to zčásti i pro hifi = na efekt. No a někdo na reálný ježdění. Tak jako je hezkej výkon několik tisíc Wattů = tak o tom v reálu zesilovač neni. I když to na někoho jistě působí
A stejný je to v autech = nastavení toho co toužíš furt předjet = je pro běžnou jízdu. Odpovídajícně = pro to jak se jezdí. A proto = když budeme mít satelitní záznam jízdy tvýho a mýho auta = vyhraju. A fakt mě dennodenně furt mraky aut zdržujou = a jo je to samozejmě i e-CVT převodovkou
Tak a teď to už chápeš = teda možná? 😉
Někdo holt navrhuje auta a nejen auta platí to zčásti i pro hifi = na efekt. No a někdo na reálný ježdění. Tak jako je hezkej výkon několik tisíc Wattů = tak o tom v reálu zesilovač neni. I když to na někoho jistě působí
A stejný je to v autech = nastavení toho co toužíš furt předjet = je pro běžnou jízdu. Odpovídajícně = pro to jak se jezdí. A proto = když budeme mít satelitní záznam jízdy tvýho a mýho auta = vyhraju. A fakt mě dennodenně furt mraky aut zdržujou = a jo je to samozejmě i e-CVT převodovkou
Tak a teď to už chápeš = teda možná? 😉
Ano,po Praze většinou ze semaforu šlapu na plyn , abych byl z křižovatky pryč a brzdí mne jen většina provozu..... Jestli je to pro tvé auto nadoraz, to nevím. Ale takhle jsem jezdil s MT FWD a nebyl jsem o moc pomalejsi... Pořád je tam limit toho provozu a omezené rychlosti .. takže reálné můžeš být rychlejsi jen při plném plynu bez provozu a tam auta podobná mému budou vždy rychlejší, než tvůj hybridní Auris ..bohužel... Ať už je to 0-100, O-50kmh a podobne..
Tvou logikou nebudeš ani dle GPS rychlejší než litrová Fabie...
Tvou logikou nebudeš ani dle GPS rychlejší než litrová Fabie...
Ale neblbni víš = ať pro 100 kW nižší střední nebo 197 koní nijak velký SUV = to fakt myslíš že je nadoraz? 😉
Koukám že to jak staví auta Toyota = furt ne a ne pochopit 😄
Koukám že to jak staví auta Toyota = furt ne a ne pochopit 😄
Pochopit k cemu je to dobré ano, ale lhaní o tom, že budeš rychlejší než moderní turbodiesel nebo turbo benzín ... To nepochopím 😉 Jak Ravka zrychluje nevím, ale Auris rozhodně pomalejsi je než mě auto ... a jestli závodíš s lidmi, kteří se na semaforu flákaji... ( Jo tech je většina) je jako když ti tady řeknu, že kdysi davno táta předjel na dálnici Ferrari s Felicii a budu tvrdit, že je Felicie rychlejší...... Ferrari jelo konstantne stovkou ....takže asi tak.....
No vidim = že furt nechápeš rozdíl = mezi sprintem a normálnim ježděnim. Je to asi jako když se lidi soustředěj na naprosto bezvýznamný 0-100 = až budou semafory na dálnicích zajímavej údaj 😉
Auris určitě ne v běžnym provozu = zkus si představit ten záznam reálný jízdy a zrychlení branej ze satelitu = hybrid a běžný auta okolo. Většina lidí na to kouká jako ty = 1.8 benzín hybrid je určitě pomalejší = ty by čuměli na ty reálný záznamy jízd 😄
Je to jak to auto nebo zesík postavíš = buď je pro tebe fakt zásadní hodnota pro výběr zesíku maximální výkon a nebo zvuk 😉
Auris určitě ne v běžnym provozu = zkus si představit ten záznam reálný jízdy a zrychlení branej ze satelitu = hybrid a běžný auta okolo. Většina lidí na to kouká jako ty = 1.8 benzín hybrid je určitě pomalejší = ty by čuměli na ty reálný záznamy jízd 😄
Je to jak to auto nebo zesík postavíš = buď je pro tebe fakt zásadní hodnota pro výběr zesíku maximální výkon a nebo zvuk 😉
Ale to je o tom jak ridis a reagujes ! Hybrid s automatem bude úplně stejně v provozu rychlý , jako každý, kdo tak rychlý bude chtít být ať už má 60k nebo 260k.
Ty chceš říct, že dáš lehce nohu na plyn a jedeš rychleji , než většina lidí, kteří se v tu dobu hrabou v telefonu, sahají po řadící pace, nebo si upravují xicht v zrcátku... To je pravda... Ale já tohle pozoruji taky po presednuti do automatu v naftě. To ale není o tom, že je tvé auto rychlejší a když nevíš jak reaguji na semaforech, tak nemůžeš vědět jestli si ryhcjelsi nebo ne. Když zavaham a budu se hrabat v nose, tak mi ujede i litrova Fabie...
Ale pokud budu vedle tebe stát na semaforu a oba se rozjedeme naplno, ukážu ti záda... A každé takové naftové auto... Do 50km/h i do 100km/h.... Vždy a ve všech situacích... A proto lidí více kupují konvenční motorizace...
Ty chceš říct, že dáš lehce nohu na plyn a jedeš rychleji , než většina lidí, kteří se v tu dobu hrabou v telefonu, sahají po řadící pace, nebo si upravují xicht v zrcátku... To je pravda... Ale já tohle pozoruji taky po presednuti do automatu v naftě. To ale není o tom, že je tvé auto rychlejší a když nevíš jak reaguji na semaforech, tak nemůžeš vědět jestli si ryhcjelsi nebo ne. Když zavaham a budu se hrabat v nose, tak mi ujede i litrova Fabie...
Ale pokud budu vedle tebe stát na semaforu a oba se rozjedeme naplno, ukážu ti záda... A každé takové naftové auto... Do 50km/h i do 100km/h.... Vždy a ve všech situacích... A proto lidí více kupují konvenční motorizace...
Výhoda hybridu je, že je rychlejší, když rychlý být nechceš... 😉
Hurá.... Jednou větou a srozumitelně... :yes: Třeba někdy Sakra dosahne na vyšší úroveň
Víc vět a složitejch = sorry zapomněl sem že mluvim s tebou = budu si to pamatovat: Pro ozzyho kratce a jednodušše = on tomu řiká vyšší úroveň 😉
Víš kolikrát sem se ti tu filozofii Toyoty pokoušel vysvětlit? 😄
V zásadě fakt dobře stručně a jasně = jí Emel popsal :yes: >😁 >😒]
Víš kolikrát sem se ti tu filozofii Toyoty pokoušel vysvětlit? 😄
V zásadě fakt dobře stručně a jasně = jí Emel popsal :yes: >😁 >😒]
Ty nejen že nectes co píší ostatní, ale ani to, co píšeš ty... To co popisuje Emel je něco jiného, než to, co píšeš ty i když to asi myslíte stejně... Tak jsem to popsal ale i já...
Počkej, já už jsem to možná pochopil, s tím běžným provozem, satelitním snímáním a tak.
Modelový příklad. Vyjedu z baráku, nechám svůj konvenční spalovací vehikl ohřát olej a pak jedu dle libosti. Když mi začne nejmenovanej hybrid kazit radost lpěním na tachometrové 70, prostě ho předjedu a zmizím. Dojedu další auto, pokud to jde, předjedu a zmizím. Takhle třeba minu pár aut a dojedu do města. První semafor, druhej semafor a všechna mnou předjetá auta mě začínají dojíždět. V centru města už mě mají. Hybrid se zařadí do pravého, já jedu v pokračujícím přímém směru. Těm vpravo padne zelená dřív než mě a tím pádem je hybrid najednou přede mnou a už smutně koukám pouze na jeho koncová světla.
Takže hybrid vítězí a navíc s poloviční spotřebou. Znechucen zastavuji, házím klíče (jasně pravěk, ještě pořád mám od zapalování klíče) do kanálu a na mobilu vyhledávám nejbližší termín Toyota - Den otevřených dveří. Buďme realisté - Sakra má pravdu. 😉
Teda až na těch 180 s prstem v nose, můj bývalý 1.2 TCe v dodávkové krabici byl svědkem něčeho jiného. 😄
Modelový příklad. Vyjedu z baráku, nechám svůj konvenční spalovací vehikl ohřát olej a pak jedu dle libosti. Když mi začne nejmenovanej hybrid kazit radost lpěním na tachometrové 70, prostě ho předjedu a zmizím. Dojedu další auto, pokud to jde, předjedu a zmizím. Takhle třeba minu pár aut a dojedu do města. První semafor, druhej semafor a všechna mnou předjetá auta mě začínají dojíždět. V centru města už mě mají. Hybrid se zařadí do pravého, já jedu v pokračujícím přímém směru. Těm vpravo padne zelená dřív než mě a tím pádem je hybrid najednou přede mnou a už smutně koukám pouze na jeho koncová světla.
Takže hybrid vítězí a navíc s poloviční spotřebou. Znechucen zastavuji, házím klíče (jasně pravěk, ještě pořád mám od zapalování klíče) do kanálu a na mobilu vyhledávám nejbližší termín Toyota - Den otevřených dveří. Buďme realisté - Sakra má pravdu. 😉
Teda až na těch 180 s prstem v nose, můj bývalý 1.2 TCe v dodávkové krabici byl svědkem něčeho jiného. 😄
Nebuď už trapnej = filozofie Toyoty je prostě jiná = auto ne na machrování 1 za rok = ale na reálnou jízdu těch zbylejch 365 dní = i ten den závodu = víc najedeš reálně 😉
No a tobě de o těch pár vteřin závodu = no a mě spíš o těch 8 tisíc 800 hodin ročně 😄
Prostě buď hybrid nebo [odkaz] to mezi tim = to je.. 😉
No a tobě de o těch pár vteřin závodu = no a mě spíš o těch 8 tisíc 800 hodin ročně 😄
Prostě buď hybrid nebo [odkaz] to mezi tim = to je.. 😉
Hele a všiml sis, že debatuješ pod autem vyšší střední, tedy asi ne typicky městským autě? To nic.
Takový dálniční křižník s maximálkou 180kmh, to je panečku skoro rozmařilost.
Takový dálniční křižník s maximálkou 180kmh, to je panečku skoro rozmařilost.
Já vim že je = na 99% planety = je to pořádnou pokutu 😉
Neni to omezení motorem ale převodovkou = takže když jedeš na maximum = motor je samozřejmě těžce v pohodě = platí i pro Auris
Je to taková skromná vyšší střední = i tady je to nakonec náhrada typický střední
Nad Camry je eště Avalon [odkaz]
Nevim jestli občas někde jezdíš = dávno je limitem stav a kapacita silnic a dálnic. Kdy si jel naposled nějak zásadně rychlejš než 180 km/h
Neni to omezení motorem ale převodovkou = takže když jedeš na maximum = motor je samozřejmě těžce v pohodě = platí i pro Auris
Je to taková skromná vyšší střední = i tady je to nakonec náhrada typický střední
Nad Camry je eště Avalon [odkaz]
Nevim jestli občas někde jezdíš = dávno je limitem stav a kapacita silnic a dálnic. Kdy si jel naposled nějak zásadně rychlejš než 180 km/h
180-200 km/h se v ČR dá celkem bezpečně popojet, pokud nejsi ve zúžení na D1 a nebo v nějaké dopravní špičce. Není to dlouhodobě, ale krátkodobé zmizení ze situace, kdy se banda volů vybržďuje, najíždí na sebe a nebo nebezpečně kličkuje (denní situace na silnicích několikrát za pár desítek km), pak se můžu vrátit na své tempo 140 tacho a pokračovat v klidu dál.
Navíc mimo ČR jsou i úseky, kde se dá i víc.
Takže obhajoba, že se stejně víc nesmí, je mylná, nehledě na to, kolik si takové Camry třeba v Německu při 160ti tempomatových vezme ( až se tak dá projet i celé Německo až na pár výjimek).
Navíc mimo ČR jsou i úseky, kde se dá i víc.
Takže obhajoba, že se stejně víc nesmí, je mylná, nehledě na to, kolik si takové Camry třeba v Německu při 160ti tempomatových vezme ( až se tak dá projet i celé Německo až na pár výjimek).
Nejde přece o to že to de = jel sem i v Česku o dost rychlejš. Ale nejezdí se tak = nekecej že tu běžně jezdíš 180-200 km/h
180 km/h jede s prstem v nose Auris samozřejmě starší verze tohohle pohonu v končící RAV4 takže i Camry. A spotřeba bude vzhledem k vyšší účinnosti motoru a tomu že to neni Recreational Active Vehicle ale sedan = lepší
Pokud si kupuješ auto na lítání po německejch dálnicích = tak máš pravdu lepší bude V6 verze 😄
Pokud jezdíš tak jak jezdíš = hybrid je ideál. A po český ale i německý dálnici = jede těžce v pohodě. Moje zkušenost je že většina lidí o rychlosti kecá = už jen těch trvalejch 180 km/h většina lidí dlouhodobě nejede 😉
180 km/h jede s prstem v nose Auris samozřejmě starší verze tohohle pohonu v končící RAV4 takže i Camry. A spotřeba bude vzhledem k vyšší účinnosti motoru a tomu že to neni Recreational Active Vehicle ale sedan = lepší
Pokud si kupuješ auto na lítání po německejch dálnicích = tak máš pravdu lepší bude V6 verze 😄
Pokud jezdíš tak jak jezdíš = hybrid je ideál. A po český ale i německý dálnici = jede těžce v pohodě. Moje zkušenost je že většina lidí o rychlosti kecá = už jen těch trvalejch 180 km/h většina lidí dlouhodobě nejede 😉
Je to o tom, že u Auta velikosti Camry se nepředpokládá, že bude jezdit jen po městě a diesel podobného výkonu není horším , dynamický i lepším a spotřebou podobným autem bez tohoto omezení.. až bude na dálnici 110 a policie bude tvrde trestat každou ovčí co vybočí z davu.... I tak bude nafta úsporná...😁
No nafta má svý negativa a furt zapomínáš = že je 2-násobně zvýhodňovaná!
V tu chvíli jak dáš stejný podmínky = i tvý nadšení pro naftu silně odpadne
Když pak srovnáš benzín naftu = vyjde ti to co dávno po celý planetě = naftový motory tak od 2,5 podle některejch dokonce až od 3,5 tuny
V tu chvíli jak dáš stejný podmínky = i tvý nadšení pro naftu silně odpadne
Když pak srovnáš benzín naftu = vyjde ti to co dávno po celý planetě = naftový motory tak od 2,5 podle některejch dokonce až od 3,5 tuny
Kdyby byly v Pr. Ryby .... Víš co vid....... Situace je taková, jaká je... Pořád je ta nafta zajímavá volba...
Ne kdyby = zajímavá je jen proto = že je dotovaná
To neni zajímavý = to je prostě nesmysl. Je to asi jako by na Fordy byla nižší daň než na ostatní auta = to by sice bylo jako zajímavý = ale totální kravina 😄
To neni zajímavý = to je prostě nesmysl. Je to asi jako by na Fordy byla nižší daň než na ostatní auta = to by sice bylo jako zajímavý = ale totální kravina 😄
Kravina by to byla, ale nic by to nezměnilo na tom, že by to pak byl super kup a lidí by to brali.... Prostě si můžeš přát a omlouvat, že by kdyby ... Ale ono to tak není , az to nastane, přizpůsobim se tomu já a celý trh 😉
Jo chtěl bych = tuhle fakt pitomou anomálii = konečně zrušit = a vrátit se do normálu = kterej je víceméně po celym světě
Sou zajímavý naftový motory a takovej R6 OM656 by si svý místo na slunci obhájil i bez pitomý dotace = ale jinak.. jak to padlo už před 3 rokama po Dieselgate = reálně nafta patří tak do velkejch SUV možná až do dodávek do aut od 3,5 tuny
Sou zajímavý naftový motory a takovej R6 OM656 by si svý místo na slunci obhájil i bez pitomý dotace = ale jinak.. jak to padlo už před 3 rokama po Dieselgate = reálně nafta patří tak do velkejch SUV možná až do dodávek do aut od 3,5 tuny
No já už mám druhé naftové HDI takže z tvého neporkiveneho a osobními preferencemi nezaujatého pohledu bys mne měl vzít na milost 😉
Já mám s HDI docela dobrý zkušenosti = s 2.2 HDi sme toho najezdili mraky = dost dobrej motor :yes😒br />
Což nic nemění na absurdnosti dotovaný nafty 😄
Což nic nemění na absurdnosti dotovaný nafty 😄
Jezdil jsem s HTP v Praze a okolí... taky mne to zdržovalo a byl jsem zdaleka nejrychlejší, když jsem měl dost odvahy....
Reálné měření ale ten Hybrid s tím nafťákem nebo turbobenzínem prostě prohraje, pokud bude volná cesta..... pořád platí má nabídka na úprk ze semaforu 😉.
Reálné měření ale ten Hybrid s tím nafťákem nebo turbobenzínem prostě prohraje, pokud bude volná cesta..... pořád platí má nabídka na úprk ze semaforu 😉.
Na úprk ze semaforu byla stejně nejlepší Mazda... bez plamenů z výfuků to není ono. Mnohý řidič skútru, co se optimisticky postavil vedle na čáru, skončil s popáleninami třetího stupně 😄
Od té doby co mi jeden agresivní řidič p308 za tuhle semaforovou podpasovku zpět předjel a vysprchoval tak, že sem v práci voněl jak kdybych se koupal ve fridexu, si dávám na dost aut pozor ..na Mazdy taky >😁
tak auta za to nemozu to vies... 😉
ja sa uz nikam neplasim... a poviem ti... pustim si prijemnu hudbu.. a razom aj ta cesta do prace je "prijemna" ... hoc idem 5-10 minut skor ako by stacilo ale mam pohodu
dnes nam uz cez noc u nas v KE normalne ze nasnezilo... rano ti idem po nocnej o 6tej z prace.. vypadovka.. kazdy ma hned hlava nehlava obieha ( skoro no .. cest vynimkam s pudom sebazachovy ) ... sotva pritom daco bolo vidno.. mrholilo ... tma... mokro... a nakoniec klasika jak vzdy... nejaki kamionaci pred nami na rychlostnej ceste vsetkych "pretekarov" zbrzdili... tak k comu sa plasit a riskovat pre par usetrenych sekund ... jazdim dnes uz na pohodu a cuduj sa svete neraz dojdem casovo skoro narovnako ako nejeden "pretekar" ( vsimam si to ) ... obzvlast v meste to vidim.. kde sa kazdy plasi a nakoniec to dane auto vidim ze sa mota a nemozne kruti pri obchodaku a ja skor zaparkujem a vystupim ako takyto "nerozhodny" pretekar ... s kludom a s nadhladom nakoniec clovek aj tak dosiahne viac :yes:
ja sa uz nikam neplasim... a poviem ti... pustim si prijemnu hudbu.. a razom aj ta cesta do prace je "prijemna" ... hoc idem 5-10 minut skor ako by stacilo ale mam pohodu
dnes nam uz cez noc u nas v KE normalne ze nasnezilo... rano ti idem po nocnej o 6tej z prace.. vypadovka.. kazdy ma hned hlava nehlava obieha ( skoro no .. cest vynimkam s pudom sebazachovy ) ... sotva pritom daco bolo vidno.. mrholilo ... tma... mokro... a nakoniec klasika jak vzdy... nejaki kamionaci pred nami na rychlostnej ceste vsetkych "pretekarov" zbrzdili... tak k comu sa plasit a riskovat pre par usetrenych sekund ... jazdim dnes uz na pohodu a cuduj sa svete neraz dojdem casovo skoro narovnako ako nejeden "pretekar" ( vsimam si to ) ... obzvlast v meste to vidim.. kde sa kazdy plasi a nakoniec to dane auto vidim ze sa mota a nemozne kruti pri obchodaku a ja skor zaparkujem a vystupim ako takyto "nerozhodny" pretekar ... s kludom a s nadhladom nakoniec clovek aj tak dosiahne viac :yes:
Arese
Chybějící turbodiesel + chybějící nehybridní silný benzín + chybějící verze kombi + podivný asijský design = zanedbatelné evropské prodeje. To už u Toyoty definitivně ztratili veškerou soudnost?
P.S. Opravdu si nedovedu ani představit, že bych si coby zákazník toužící po velkém autě něco takového koupil místo nádherného Superba 2.0 TDI nebo 2.0 TSI, popř. Passatu, či Insignie! 😉
P.S. Opravdu si nedovedu ani představit, že bych si coby zákazník toužící po velkém autě něco takového koupil místo nádherného Superba 2.0 TDI nebo 2.0 TSI, popř. Passatu, či Insignie! 😉
Tak, bestseller to u nás nebude, na druhej strane Toyota potrebovala nejaký top model a takto ju to nič nestálo dokopy, aj keby to urobili v kombíku, v EU by to bestseller. Takže to bude také pekné rozšírenie nudnej šede passatov a superbov.
Počúvaj, kde sa stratila tvoja recenzia na Leona? To si ju stiahol po tom, čo ti ho v diskusii niekto pohanil?
Počúvaj, kde sa stratila tvoja recenzia na Leona? To si ju stiahol po tom, čo ti ho v diskusii niekto pohanil?
Beefcake
Pride na trh overene auto, bestseller v celosvetovom meradle a tunajsi Pepikovia a Jozkovia / bychari hned vidia vsade problem - nema to kufor=kombi, nema to 6valec, nejake udajne nevhodne oznacenie park.asistenta atd...
Toyota predava nie malo modelov hybridov na nasich trhoch (okrem toho, ze to je celosvetovy lider s najvacsimi skusenostami) tak asi tak nejake vedomie o moznostiach predaja a ladeni tejto techniky ma, ze ano ...
Sorry, ale meradlo vacsiny tunajsich, tym myslim CZ/SK "odbornikov", je znacne pokrivene tym, ako si ich vychovali tunajsie automobilky. Cim skor si to uvedomia, tym lepsie.
Jediny problem tam vidim, ze mozno cena mohla zacina na nizsej hodnote, aby sa to "uz od" viac vynimalo.
Toyota predava nie malo modelov hybridov na nasich trhoch (okrem toho, ze to je celosvetovy lider s najvacsimi skusenostami) tak asi tak nejake vedomie o moznostiach predaja a ladeni tejto techniky ma, ze ano ...
Sorry, ale meradlo vacsiny tunajsich, tym myslim CZ/SK "odbornikov", je znacne pokrivene tym, ako si ich vychovali tunajsie automobilky. Cim skor si to uvedomia, tym lepsie.
Jediny problem tam vidim, ze mozno cena mohla zacina na nizsej hodnote, aby sa to "uz od" viac vynimalo.
Já bych se tak nerozčiloval. Ona to není zášť, spíše jednoduchá "matika" - stačí se podívat, jaká auta jezdí povětšinou kolem tebe, na míru předsudků v naší společnosti a potažmo na kombinaci toyota/sedan/cenovka a je hned jasné, že tisícovky ba možná ani stovky to nebudou. Já přeju úspech téměř každému modelu, jelikož mám auta rád, ale někdy to prostě tlačit nejde. Třeba bude překvapením, u firemní klientely si nejsem jist, u soukromých osob zřejmě ne.
A až imperativní přání lokálního úspěchu na základě "celosvětově" ověřeného úspěchu na žačátku tvého příspěvku přece zcela popírá účel rozmanitosti trhu.
A až imperativní přání lokálního úspěchu na základě "celosvětově" ověřeného úspěchu na žačátku tvého příspěvku přece zcela popírá účel rozmanitosti trhu.
Pozri si na ukazku, co mam na mysli - debatu napr. tu: [odkaz] Krasna ukazka mentality, resp. idiocie.
Ten celosvetovy predaj som spominal len preto, lebo sa tu robi z Toyoty nie prvy raz nejaky sposobom neschopna automobilka.
Ten celosvetovy predaj som spominal len preto, lebo sa tu robi z Toyoty nie prvy raz nejaky sposobom neschopna automobilka.
Vzhledem k tomu, že jsi na českém serveru, je diskuse o tom, kde je to auto bestsellerem, poměrně irelevantní. Tady díru do světa neudělá. I když jsem s ním jezdil v Dubaji, v Thajsku, a všude se mi líbilo, jako přemisťovadlo, velké, pohodlné, tiché.
Já myslím, že otázka stojí tak ...
Pokud bych chtěl auto v této třídě (a měl na něj peníze), byl bych ochoten utratit své (!!) peníze právě za tohle auto?
Pokud bych chtěl auto v této třídě (a měl na něj peníze), byl bych ochoten utratit své (!!) peníze právě za tohle auto?
Nevidim v tom problem, pretoze prave vdaka menu a predajnosti ma velku istotu, ze nesliapne vedla. A plus minus za cenu miestnej uniformy, t.j. Superbu/Passatu. Naviac japonske auta maju isty charakter voci EU sterilnosti. To je samozrejme moj nazor.
skejpa
Kdo chce auto opravdu řídit, tohle prostě nekoupí. Ne proto, že je to hybrid. Ne proto, že tu opět v EU chybí nejsilnější motorizace (stejně jako u nové Mazdy 6 - děkujeme EU).
Ale prostě proto, že tam zase nacpali CVT. OK, v Yarisovi to beru. Ale kurna tohle je velkej sedan. To sakra nemaj poradnou dvouspojku nebo aspoň rychle řadící klasickej automat (jako mazda) ?
Tohle auto zase bude předurčené k neúspěchu.
Ale prostě proto, že tam zase nacpali CVT. OK, v Yarisovi to beru. Ale kurna tohle je velkej sedan. To sakra nemaj poradnou dvouspojku nebo aspoň rychle řadící klasickej automat (jako mazda) ?
Tohle auto zase bude předurčené k neúspěchu.
U všech ostatních verzi včetně tohohle 2,5 litru bez hybridu = je 8 st. HDM automat
Neprodeje velkejch motorů nemaj co dělat s EU = každej by tu svý nejdražší verze rád prodával
Neprodeje velkejch motorů nemaj co dělat s EU = každej by tu svý nejdražší verze rád prodával
A proto Mazda v sestce prodala nejvic motoru ve verzi 2.5i - tedy to nejsilnejsi, co je. Toyota taky neni zrovna fleetove vozidlo, takze by se tahle volba urcite taky neztratila. A je to kvuli EU. Protoze prodeje nedosahnou takovych cisel, aby to ospravedlnilo pokutu za emise vetsiho motoru.
Nojo ideologie = vždycky zvítězí 😄
Každej by tu rád prodával to nejdražší = ale stejně tak to tady ani ta Mazda nezkouší s 2,5 turbo
Je ale smutný že ty lepší verze v tomhle případě V6 3,5 koupíš jak tady vedle v Rusku nebo v Austrálii samozřejmě na americkym kontinentu = a my tady spíš tříválce
Šestiválce tu už nedominujou ani v prémii = natož v mainstreamu
Každej by tu rád prodával to nejdražší = ale stejně tak to tady ani ta Mazda nezkouší s 2,5 turbo
Je ale smutný že ty lepší verze v tomhle případě V6 3,5 koupíš jak tady vedle v Rusku nebo v Austrálii samozřejmě na americkym kontinentu = a my tady spíš tříválce
Šestiválce tu už nedominujou ani v prémii = natož v mainstreamu
Mazda by to tady ráda nabídla ale kvůli těm podělaným emisním pokutám to není rentabilní. To není tak, že by to neprodali. Prodali. Jen by toho nebylo dost na EU...
Neblbni = emise platěj všude a prodávaj se tu i daleko výkonnější i objemnější motory
To házení všeho zlýho na EU = to je fakt vítězství [odkaz] 😄
To házení všeho zlýho na EU = to je fakt vítězství [odkaz] 😄
Jistěže mají co dělat s EU. Hlavní blok prodeje velkých motorů jsou pokuty za CO2 počítaný z normovaný spotřeby.
Limit pro 2020 je 95g/100km = 4l benzínu na 100. Auto s normovanou spotřebou 8l/100 = 95g*95€/g = 9000€ = 230.000Kč pokuta za nadlimitní emise... to je šílený. A přitom se pořádnej benzín ve střední třídě reálně do osmi nevejde.
Limit pro 2020 je 95g/100km = 4l benzínu na 100. Auto s normovanou spotřebou 8l/100 = 95g*95€/g = 9000€ = 230.000Kč pokuta za nadlimitní emise... to je šílený. A přitom se pořádnej benzín ve střední třídě reálně do osmi nevejde.
No a v Kalifornii s jejich dominancí velkoobjemovejch motorů je to myslim 4,7 litru = to prostě neni o Evropě = pozadu už je fakt jen ta Afrika 😄
To že se auta budou víc rozlišovat na běžný a výkonný velkoobjemový víceválcový fakt jen pro bohatý = víme dávno! Zatim to furt eště de = furt si můžeš koupit nějakej Mustang atd.
Tenhle benzín s 218 koněma se určitě vejde do 6ti = kdo chce víc má možnost si připlatit. A ta bude eště dlouho. Bohužel nejzajímavější léta stoupajících výkonů aut sme zažili za železnou oponou a pak chudý když bankrotem ekonomiky komunistů spadla
To že se auta budou víc rozlišovat na běžný a výkonný velkoobjemový víceválcový fakt jen pro bohatý = víme dávno! Zatim to furt eště de = furt si můžeš koupit nějakej Mustang atd.
Tenhle benzín s 218 koněma se určitě vejde do 6ti = kdo chce víc má možnost si připlatit. A ta bude eště dlouho. Bohužel nejzajímavější léta stoupajících výkonů aut sme zažili za železnou oponou a pak chudý když bankrotem ekonomiky komunistů spadla
Nejsmutnější na celé CO2 věci je fakt, že si EU vybrala motoristy jako "lehký terč" a vhodný subjekt příjmu a na buzeraci. Na opravdové škůdce si bohužel netroufne.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
3_diamanty
ako sukromne auto si iste svojich zakaznikov najde aj v eu... aj ked u nas stredna trieda uz obecne pada ku dnu... a takato lod to proste dnes uz v eu nebude mat lahke... ale napriek tomu som rad za toto toyotacke spestrenie nasho trhu v strednej triede a tu moznost volby :yes😒br />
z pohladu sukromnika ktory ma povedzme melon urceny na auto by som iste camry rad vyskusal aj ked priznavam ze mat tie moznosti tak asi by ma najviac lakal arteon pripadne optima s tgdi .. ale mozno prave camry by bola po vyskusani lepsia.. takze chce to urcite dat camry sancu ... navyse o spolahlivosti a kvalite tu tiez nemusime pochybovat... dokonca verim ze v tomto bude na tom este lepsie ako arteon alebo optima ( ktore ale iste su uz na tom super ) :yes:
z pohladu sukromnika ktory ma povedzme melon urceny na auto by som iste camry rad vyskusal aj ked priznavam ze mat tie moznosti tak asi by ma najviac lakal arteon pripadne optima s tgdi .. ale mozno prave camry by bola po vyskusani lepsia.. takze chce to urcite dat camry sancu ... navyse o spolahlivosti a kvalite tu tiez nemusime pochybovat... dokonca verim ze v tomto bude na tom este lepsie ako arteon alebo optima ( ktore ale iste su uz na tom super ) :yes:
Koupil by si Arteon.... Ze stejného důvodu, proč si koupil Polo ...
Camry bude za milion super vybavené funkční auto. Odpovídající Arteon bude o 50% dražší. Těžko říct, jestli i silnější. Rozhodně to ale nebude hybrid.
Camry má v základu tunu asistentů, a vůbec pěknou výbavu. Dynamikou minimálně srovnatelný Arteon s 2,0TDI 140kw a pro běžného smrtelníka zcela dostatečnou výbavou (nejvyšší R-line) stojí ceníkových 1,1mil. vč. automatu. Reálně zcela bez problému pod milion.
Tu větu "těžko říct, jestli Arteon za 1,5mil. bude i silnější", beru jako vtip.
Tu větu "těžko říct, jestli Arteon za 1,5mil. bude i silnější", beru jako vtip.
Arteon nemá vůbec cenu řešit = jednak má šíleně drahý příplatky = a hlavně: Porazil ho i Pažout 508. A aby toho nebylo málo = na domácí půdě 😉
Ač jsem za vítězství 508 rád, tak bych to rád upřesnil: Byl poražen Arteon v základní motorizaci...
Ale horší podvozek ovladatelnost převodovka nebo komfort = to zůstane stejný
Zapomněls že místo 176kW TDI je doporučovaný radši 140 kW verze a místo ty 110? 😄
Zapomněls že místo 176kW TDI je doporučovaný radši 140 kW verze a místo ty 110? 😄
Převodovky nejsou stejný. Komfort - je zcela běžný, že naftová a benzínová verze (obecně) nejsou stejně (ne)komfortní.
No v principu sou = víš že DSG je kritizovaný i v drahejch Audinách = ve všech verzích je to 8st. HDM vs 2spojka
ad Komfort a jízdní vlastnosti = viz já 22:27 hned úvod
Top by byla docela pecka [odkaz]
ad Komfort a jízdní vlastnosti = viz já 22:27 hned úvod
Top by byla docela pecka [odkaz]
Nezapoměl, ale mezi 176kw a 110kw rozdíl prostě je >😁 Bohužel jsem to nejel ve stejném autě, ale jezdil jsem 110kw OIII Scout a 176KW Passatem a rozdíl jsem pocítil znatelný, vždyť je to rozdíl jedné 1.9TDI 66kw >😒] Ale ten rozdíl poznáš hlavně nad 130km/h... souhlasím, že od 176kw jsem čekal větší "posazení" na zadek, ale rychle jede.. né , že ne .
Horší podvozek v základu, třeba DCC to dotáhne ?
Navíc benzinové TSI může mít jiné nastavení podvozku, lehčí motor, takže jízdní vlastnoti se mohou lišit...
Horší podvozek v základu, třeba DCC to dotáhne ?
Navíc benzinové TSI může mít jiné nastavení podvozku, lehčí motor, takže jízdní vlastnoti se mohou lišit...
Pořád jsou BiTDI a 2,0TSI motory, proti kterým nemá 508 co postavit.
Víceméně ani jiná mainstreamová automobilka mimo koncern. Ford o biturbo přišel , tak má jen 240k Ecoboost , což je pořád slabší a Opel v naftě má snad taky jen 200k a silný turbo benzín už taky nebude ne ?
Opel má 210k biturbo diesel a 200k turbo benzín. Pokud se nepletu, Optima má pořád 180kW 2.0TGDI. I ta 225k 1.8TCe v Talismanu najednou vypadá líp 😄 .
Je to divná situace... v kompaktech má 180kW kde kdo... někdy si říkám, že jsem měl radši vzít tu Cupru, než nám takový nemravný auta někdo zakáže 😄
Je to divná situace... v kompaktech má 180kW kde kdo... někdy si říkám, že jsem měl radši vzít tu Cupru, než nám takový nemravný auta někdo zakáže 😄
Opel 200k z 1.6T o dvoulitr zatím přišel... doufám, že né napořád , Ford 2.0 EB 240k a VW jede na 280k TSI.. to je pořád dost rozdíl oproti oběma značkám.
Opel 210kBiturbo, (Ford někdo říká, že Biturbo v Mondeu už nebude, ale má taky 210k, jinak 180k) a VW 240k - zase o kus víc, než konkurence. Nejblíže bude asi Optima.
V nižší střední je to jiné, tam třeba i ten Ford má 2.3EB s 350k, nebo Renault jak píšeš.
Opel 210kBiturbo, (Ford někdo říká, že Biturbo v Mondeu už nebude, ale má taky 210k, jinak 180k) a VW 240k - zase o kus víc, než konkurence. Nejblíže bude asi Optima.
V nižší střední je to jiné, tam třeba i ten Ford má 2.3EB s 350k, nebo Renault jak píšeš.
Nezakáže = jen budou cenově jen pro vyvolený = doba kdy si šestiválec třeba BMW moh koupit celkem normální pracující = ne teda u nás = spíš už skončila. A ten trend bude pokračovat
Výkon i objem budou dál k pořízení = ale holt draho = jen pro někoho
Jezdim s končící generací pohonu co má Camry = navíc v trochu nevhodný karoserii typu SUV = kdo myslí že 197 koní nestačí a neni dokonce v běžnym českym provozu nadprůměr je..
No a tahle verze 2,5 hybrid má vyšší účinnost = takže menší spotřebu a 218 koní
Výkon i objem budou dál k pořízení = ale holt draho = jen pro někoho
Jezdim s končící generací pohonu co má Camry = navíc v trochu nevhodný karoserii typu SUV = kdo myslí že 197 koní nestačí a neni dokonce v běžnym českym provozu nadprůměr je..
No a tahle verze 2,5 hybrid má vyšší účinnost = takže menší spotřebu a 218 koní
Bi-naftu dělal Pažout dávno před VW 😉
A ty i Ozzy víte = že kdo tu koncernovou zkusil = doporučuje slabší alternativy = to neni dobrý doporučení 😄
A ty i Ozzy víte = že kdo tu koncernovou zkusil = doporučuje slabší alternativy = to neni dobrý doporučení 😄
ad podvozek = nedomýšlíš co je u VW problém = lehká nestabilní záď = to lehčí motor vpředu nezlepší = když něco tak zhorší
Jasně že je rozdíl ve výkonu = ale i tak se na tom všechny recenze shodnou = což je docela drsný když to domyslíš
Takže jestli ti de jen o vyšší výkon = jo. Problém je ale to co sám píšeš = poznáš to nad povolený limity na týhle planetě
Systémy typu DCC jistě fungujou = ale furt je lepší mít rovnou lepší podvozek = než z důvodu fyziky uskakující zadek = a ten pak elektronicky krotit
To by byla docela pecka [odkaz]
Jasně že je rozdíl ve výkonu = ale i tak se na tom všechny recenze shodnou = což je docela drsný když to domyslíš
Takže jestli ti de jen o vyšší výkon = jo. Problém je ale to co sám píšeš = poznáš to nad povolený limity na týhle planetě
Systémy typu DCC jistě fungujou = ale furt je lepší mít rovnou lepší podvozek = než z důvodu fyziky uskakující zadek = a ten pak elektronicky krotit
To by byla docela pecka [odkaz]
Dinar
s prodeji v řádu desítek kusů ročně fanouškům toyoty, pak ok, ovšem myslí-li camry jako alternativu k fleetovým modelům střední třídy, pak je v Evropě s touto variantou štěstí nečeká. Deset let stará technika, převodovka ze skůtru, omezení vmax. na 180, s tím půjde těžko uspět tam, kde (střední management, cesťáci) preferují hlavně rychlost za co nejmenší spotřebu, žádná omezení... Objektivní kvality camry typu tichost, vláčný podvozek, nejsou tím, co konzumenti fleetových aut chtějí. Navíc, pokud jde o hybridy, je Evropa už jinde, v této třídě se stává standardem plug-in hybrid, jízda čistě na elektřinu, k tomu plnohodnotný spal. motor bez omezení rychlosti. Pro evropský trh je camry hybrid špatně zvolený model.
Plugin bude cenovo zase inde.
Přesně :yes😒br />
Plug-in je cenově jinde = a na hraně návratnosti. Furt vychází nejlíp hybrid ála Toyota jak ho před desítkama let začali dělat
I když to neni na efekt = od toho sou jiný motorizace 😉
Plug-in je cenově jinde = a na hraně návratnosti. Furt vychází nejlíp hybrid ála Toyota jak ho před desítkama let začali dělat
I když to neni na efekt = od toho sou jiný motorizace 😉
Prevodovka ze skutru to si mal napisat az v Patek.... >😁 , zalial som to radsej 21 rocnym Eldoradom...
"žádná omezení.." a " jízda čistě na elektřinu" - to ako ide dokopy ?
"plnohodnotný spal. motor bez omezení rychlosti - musi mat na tachometri 260km./h, co sme riesili ako deti ?
"plnohodnotný spal. motor bez omezení rychlosti - musi mat na tachometri 260km./h, co sme riesili ako deti ?
Budulinek
zda se mi to a nebo ty toyky jsou cim dal osklivejsi
Zdá. Podívej se pár let zpátky, jak vypadal předposlední Auris nebo třeba Verso. Toyota nikdy moc hezkých aut neměla. A to nemluvím o [odkaz]
Camry vypadá určitě líp než končící Avensis s dlouhým převisem, CHR je na poměry Toyoty odvaz a taky se na to dá koukat... Corolla uvidíme, končící Auris taky nebyl marný.
Camry vypadá určitě líp než končící Avensis s dlouhým převisem, CHR je na poměry Toyoty odvaz a taky se na to dá koukat... Corolla uvidíme, končící Auris taky nebyl marný.
Ale V6 ani V8 neni problém = v tomhle případě od Lexusu
Mainstreamovej zákazník v Evropě natož chudý východní Evropě = na V6 prostě nemá 😉
[odkaz]
Tedy sorry, ale ten odkaz je spíše v duchu: přání otcem myšlenky ...
Kam ty lidi na ty nesmysly choděj? >😁
Nezaručim ti že ty čísla sou zcela přesný = ale obecně docela jo. TAkže otázka je = proč jim nevěříš? 😉
Tohle je o znalostech
Prokazatelně doháníme posledních 29 let západ Evropy a vůbec svět = my. Konkrétně my sme v roce 1990 byli asi na 10% Rakouska = smutný že před komančem zhruba nastejno = za 40 let fakt brutal propad. Že je to rozpočtem, HDP na hlavu atp. už mnohem lepší = to asi víš
Takže nevim jak to myslíš = rád si vyslechnu
Ani tomuto nevěříš? 😲
Opravdu rádoby vtipné, ale fakt mimo. Teda ne že by část z toho nebyla pravda = ale ouplně blbý závěry 😄
Na tu podstatu asi stačí selskej rozum = když já mám milion a ty 100 tisíc = dohromady nejsme pracháči >😁
Zaostání a chudoba východní Evropy = je dodnes problém. A levnější pracovní síla ani nic co zmiňuješ = na ten základ nemá moc vliv 😉
Salam alejkum 😄
Rozhodně zkus podobné "sofistikované" argumenty prodat tomu , co mne komentoval pod Tebou >😒] - tam budeš na správné adrese, i "rozumové" vlně 😉
Tvá argumentace je vtipně originální = ale spíš jen účelově podporující úvodní myšlenku = která na hodně procent neni správná. Jak sem napsal = ne že by to nebyly správný fakta = ale výsledek máš, zdá se mi, ideologicky posunut = tam kde ho chceš mít 😉
Možná by to chtělo občas trochu cizího peří = pokud nebereš NZT nebo tak něco = neni důvod ho občas nepoužít = sou chytřejší = co naděláme 😄
Vídeňské školy? Myslíš Mengera a spol. = rakouské ekonomické školy? No tehdy jsme byli jeden stát = takže jo naše škola je základ >😒]
Tak jestli víš chápeš něco co běžný analytici ne = tak to řekni. Jinak si fakt myslim = že to co všichni víme = vyhodnocuješ = tak jak to chceš vidět
Andromedou zmíněná voda je typickým příkladem - ač jsem docela pacifista, tak bych možná byl pro trest smrti pro ty, co prodali zcela zásadně strategickou věc jako je voda do rukou cizí soukromé firmy. Pro mě na úrovni vlastizrady.
Prodej vody nebo nerostných surovin je naše volba, to my si musíme určit pravidla. Je těžké namalovat čáru, co je to to "národní stříbro" které se prodávat nemá a čemu naopak bude líp pod fungující globální firmou. Třeba Andromedou rovněž zmíněné banky - tam si myslím, že byl prodej v pořádku (v principu, IPB se třeba nepovedla). Voda by měla zůstat pod státní kontrolou... ale možná stačí důsledná regulace a není potřeba ji přímo vlastnit? Nevím, tohle není "moje téma".
Ta "čára národního stříbra" může být obecně nejasná, ale to se strategické suroviny jako je voda zcela jistě netýká.
Když se vrátíme k tomu, co chtěl Andromeda říct (podle mě) - nebýt chudé východní Evropy, byl by i západ chudší. Jsem přesvědčený (čísla samozřejmě nemám, a asi je nemá nikdo), že celková bilance je pro ně jasně plusová.
Bankovní poplatky mě třeba neuráží. Pokud někdo vyvíjí a udržuje systémy internetového bankovnictví, doplňuje peníze do bankomatů, vyřizuje moje bezhotovostní transakce... z mého pohledu je logické za to něco platit. Pokud je tohle všechno zadarmo, tak se to prostě dotuje z něčeho jiného... je to příjemné, ale asi to není úplně správně.
Samotné bank. poplatky mě taky neuráží, nic není zadarmo. Ale u nás jsou rekordně vysoké.
Banka nemá mít největší zdroj příjmů = z poplatků za to že jí svěříš prachy a ona si s nima může dělat co chce. To je ten rozdíl když ty si vymejšlíš = a já sem ekonom
No poznamenanej ekonomickym vzdělánim a ekonomickym příbuzenstvem a bráchou v bance >😁 >😒]
Napsals "Samotné bankovní poplatky mě taky neuráží, nic není zadarmo" = no a já vysvětluju = že za to že smí využívat tvý peníze = tak by to mělo být zadarmo!
Zatimco ty dostaneš úrok halíř za rok = tak ty peníze se používaj i když ti je na chvíli nepřipíšou = tak někde vydělávaj. Takže banky si vydělaj až až až
Že u nás dokonce víc na poplatcích = než na dealingu = to je fakt hodně smutný
Fajn, pokud mají klienty, co nechají na běžném účtu 100.000+, tak se jim to zaplatí z úroků... takových bude ale asi minimum. Obecně si myslím, že retailové bankovnictví bez poplatků je prodělečný byznys a zachraňují to úvěry. Peněz je dneska všude spousta... a po omezení hypoték jich možná bude ještě víc.
Podmínka v mý bance je 1 mio >😁
Nebo aspoň 50 tisic čistýho měsíčně 😄
Krizi sme řešili tištěním bankovek = a i když lidi jako Babiš hodně těch peněz stáhli pro sebe = je jich fakt přebytek
Ale to je dočasný = přijdou další zdražení
Banka naše prachy používá = a když to umí fakt hodně vydělá = poplatek za to že ty prachy maj maj platit oni = v podobě úroků
Poplatky za příchozí platby nebo za výpis poslaný elektronickou poštou apod. = to sou totální ujetiny
Rozhodl ses tak? Chceš to tak vidět? 😄
Máš poslední Speciál = nemám ho tady takže jen popaměti = je tam zmínka týkající se vlastně i tohohle: "Jak to = že sou ty hospodský kecy vždycky přesně obráceně?"
Je to buď znalost a prostě věci rozumíš a víš. Nebo plácání = hospodský kecy = a to je to zajímavý. Kdyby si házeli korunou = trefěj to správný častějš! Když neházej = skoro bez výjímky = to viděj vždycky obráceně. Jak je to možný? >😒]
Tak jak si k tomu závěru došel? Chceš to tak vidět? Nebo dokonce potřebuješ to tak vidět? 😄
Když si zmínil tu Škodovku = ani celej stát neměl tolik peněz = co VW do Škody okamžitě investoval 😉
Jen jediná firma typu Škodovka je přínos jak prase. Platí narozdíl od největšího zaměstnavatele v zemi Agrofertu celý ty roky daně = vždycky v TOP TEN
Slušně platí i lidi = ty platěj taky daně a utrácej a to sou zas daně = prostě přínos jak hrom
Nevim proč to Andromeda tak vidí a už sem se s tim u vzdělanejch inteligentních lidí = neekonomickýho směru = setkal. Považuju ho za inteligentního = ale tady se na 99% hrubě plete
Amíci maj vyšší kupní sílu = takže dokonce i německý auta = maj levnější než Němci doma v Německu 😄
A protože to takhle funguje = vtipně jak správně zmiňuješ = tak proto češi z pohraničí jezděj na nákup radši do Němec = a neni to vtip 😉
Zajímavý že buď věci rozumíš = a když ne tak si většinou myslíš = že to je přesně opačně = než to je >😒]
V evropě trh pokřivuje předevšim jiná daň z nafty = to je dost zásadní = a fakt to pokřivuje vnímání aut 😐
Podívej se jak je kvůli tomu pokřivenej Áda nebo Win >😁
Zajímavý že buď věci rozumíš = a když ne tak si myslíš že to je přesně opačně 😄
Platí obecně = zvláštní žejo? Kdyby si neznalý házeli korunou = trefěj to častějš >😒]
Naopak 6 válec by měl šanci oslovit ty zákazníky, kteří postrádají 6 válec v superbu a passatu, kde vždycky býval.
Od toho sou ale jiný auta [odkaz]
Sou končiny kde se zase prodá víc sedanů = i když to sem asi nikdy nedorazí. I když nikdy neřikej nikdy 😄
Tuhle de*ilní demagogii nesnáším = " Já vozím jen nákup, tak všichni ostatní kombik taky nepotřebujou" ....
A prevoz veci neznamena stahovanie.
Camry V6 3,5 napříč planetou nabízí = tady by byl asi víceméně bez šance. I když s 8st. automatem a za americkou cenu = to by nebylo špatný 😉