Novinky
Nič proti snahe Porsche ale počuli ste alebo čítali ste niekedy, že by niekto jazdil s Porsche za 11l alebo dokonca pod 10l ? Ja nie. Vždy to bolo nim 15 až 18l. 😉 A na okruhoch nad 30l.
Já myslím, že ta spotřeba je hodně idealizovaná, a spíše je takto uvedena nějaká počítačově dosažitelná hodnota, která vyhoví EU. Ve skutečnosti majitelé neuvažují v rámcích litrů, ale spíš desetilitrů, takže jestli 13,15 nebo 18 nikoho z nich netrápí, prostě se vejdou do 20ti...
No já nevim, podle mě je 911 takovy civilní sportovní auto, dá se s tím jezdit denně do práce, o víkendu na chalupu a v neděli na okruh 😉
Porsche 911 je pro mě naprostá ikona, ale zároveň auto které si dovedu představit jako svoje hlavní auto a ne jen srandu když je pěkně a suchu jako ferrari, lambo atd. A na druhou stranu je někde jinde než BMW 3M a podobný auta.
Takže si myslím že i ta spotřeba je důležitá, asi nikoho nezájímá desetina sem nebo tam, ale takové snížení díky nové převodovce znát na klidné jízdě bude, na okruhu asi těžko
😉
Porsche 911 je pro mě naprostá ikona, ale zároveň auto které si dovedu představit jako svoje hlavní auto a ne jen srandu když je pěkně a suchu jako ferrari, lambo atd. A na druhou stranu je někde jinde než BMW 3M a podobný auta.
Takže si myslím že i ta spotřeba je důležitá, asi nikoho nezájímá desetina sem nebo tam, ale takové snížení díky nové převodovce znát na klidné jízdě bude, na okruhu asi těžko
😉
Jo to já souhlasím, že 911 je vhodná i pro denní provoz. Jen se domnívám, že pro majitele novýho auta za 3 a půl mega není asi odchylka ve spotřebě v rámci litrů nikterak podstatnou finanční zátěží, vzhledem k ostatním nákladům na provoz. Př. o 3 litry víc by znamenalo i při 40Kč/l o 120Kč na 100 km víc. To pro osobu schopnou ufinancovat 911ku nemají být "peníze".
No v jednom rozhovoru s Walter Rohrlem, padlo že 911 Turbo jímž běžně jezdí dokáže být vcelku úsporný vůz. Po několikatisícové jízdě po Evropě měl průměrnou spotřebu 11 litrů. Já reálný průměr při běžném využívání dynamiky v rámci rychlostních limitů vidím okolo 13l.
Jízda po okruhu je zkrátka někde jinde, kdy spotřeba zcela určitě nepůjde pod dvacet 😉 .
Jízda po okruhu je zkrátka někde jinde, kdy spotřeba zcela určitě nepůjde pod dvacet 😉 .
Tak to si udělej první zářez, páč jsem s 3l motorem jezdil běžně 9-11l. Teď po chiptuningu je to horší, ale stále ok 😄
Jinak na te nový facelift jsem zvědavej i na tu novou převodovku
Jinak na te nový facelift jsem zvědavej i na tu novou převodovku
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Změna je život, ale to platí u ženskejch, nebo lahváčů. Porsche je nesmrtelný.
Jo taky me to uz moc nebere. Ten vyvoj v designu je neco jako u Audi. Oni by vlastne ani nemuseli mit designery. Nic proti 911 - je to obrovska ikona, ale nebylo by od veci prijit vedle toho jeste s necim novym. Ne pouze dalsi designove derivaty 911 (Boxster, Cayman a Panamera). Panamera byla dokonala prilezitost k tomu udelat zmenu (zmenu jako ZMENU, ne pouze zmenu v poctu dveri). Ale bohuzel (aspon podle spyphotos) to tak nevypada.
Presne to isté ma napadlo, načo majú vývoj, keď už roky vyrábajú to isté auto, keby tak robila Škoda, tak by ešte teraz vyrábala Š-1000 MB, len by mala iné svetlá, nárazníky a modernizovaný motor.V Nemecku ich jazdí skutočne veľa, hoci ja naozaj neviem, čo s takým autom u nás, aj keď mu image, kvalitu a krásu neberiem.
tak to je masakr.
To jeste v podstate nic neni.U nas se siri bludy o Mercedesu v AMGcku,ktery tam ma dvoustovku za 5,3s.......... >😒] 8-s 😒 :no: (zatim sem ho nevidel,ale podle me to bude klasicky cecko a tech 5,3 bude ke stovce......)
Tak čtu řazení Porche do segmentů GT,supersport,kočkopes a já nevím co vše tu padlo,ale nikdo nenapsal,jen to jediné,je to LEGENDA.R8 je možná sportovnější,placatější a já nevím jaká,ale vyrábí se cca 8 měsíců.Kůň z Itálie je u6 trochu jinde zaměřením a většina z nich je taky LEGENDA.Prostě tyhle auta se nekupují pro to kolik skutečně jedou(mimochodem zeptejte se nějakého majitele jestli jel max rychlostí),ale protože je to LEGENDA a jako takové jsou opečovávány,hýčkány a garážovány.Do práce se nimi jezdí jen v létě a když je hezky.Prostě LEGENDA.
Na konkorenčním webu, jsem se dočetl že cena prý má být cca o 12tisíc eur nižší než u původního modelu, jsou tam uvedené ceny 69 tisíc za carreru, 79 za carreru S a cabrio a 82 za cabrio S. Nějak se mi to nezdá aby porsche zleňovalo nový facelift a ještě o takovou pálku. Ale na druhou stranu možná strašák v podání Nissana funguje ... Nevíte někdo o této situaci, protože Carrera S pod 2 mega je suprová záležitost.
No,myslím,že R8 se začíná stávat opravdu jen designově zajimavým vozítkem.Když už i základní model carrery má lepší parametry zrychleni než vůz jehož cena sahá těsně pod 4 miliony(pokud nechcete jezdit s holým zadkem)...čím nás chce tedy Audi obalamutit?stále to nechápu...auto jede pěkně,sedí super,ale až takový vítr to zase není...
Je PORSCHE 911... a pak teprve jsou auta.
BRAVO :yes: :yes: :yes:
Pravdou je, že ta modrá 911 na třetím snímku má asi nejčistší exteriér, co jsem po 50ti letech na Porsche viděl. Charakterizoval bych to jako "ani linka navíc". Taková "pure 356 essence", tedy něco co by mě hodně přitahovalo, kdybych na ní mohl pomýšlet.
P.S. Este malé rúhanie: co tak i british racing green? 😉
Moje volba je 911 4S. Mimochodem jsem ji dnes zahlédl na Karlově náměstí, nádherný zvuk atmosférického boxeru se svou barvou hodně blíží původním vzduchem chlazeným.
Z toho důvodu upřednostňuji S-ko před Turbem.
GT3 je asi jedno z nejlepších "masturbačních" nástrojů světa! >😁