Testy
samael
proč tam násilně cpou ten nesmyslný název "sport". A netýká se to samozřejmě jen RR ale i spousty dalších dvoutunových obrů. Spotřeba 15 l není vůbec špatná, čekal bych, že to bude žrát nejmíň 20.
Blue Sun
autobus zkrátka má své limity. Absurdita slova "sport" v plné nahotě, ale ono to dnes vlastně už stejně znamená jen "dej tam větší motor".
A fakt se mi to ani trochu nelíbí. Zevnitř by to ještě šlo, kdyby celkový vzhled nekazil ten příšerný volant s dvojicí nádorů. Zvenku... škoda slov.
A fakt se mi to ani trochu nelíbí. Zevnitř by to ještě šlo, kdyby celkový vzhled nekazil ten příšerný volant s dvojicí nádorů. Zvenku... škoda slov.
Dinar
Docela rád vzpomínám na testování s JLR v Brně, kde měli i plnotučného RR s tímhle motorem, páč to byla neskutečná zábava, splašená stodola na okruhu, a ta zábava nebyla v tom, že by to auto bylo komicky neschopné, ale právě v tom, jak i s takovou stodolou se dalo jet sportovně. Jistě není to stejná jízda jako třeba s elisem, ale sportovní bych ji klidně nazval. RR Sport je jízdně ještě o kus dále v ovladatelnosti a agilitě a SVR k tomu přidává i skvělý motor. S čím souhlasím, je vnější vzhled, podle mě se změny SVR moc nepovedly, standardní Sport vypadá lépe.
Jinak, ono to "sportování" za volantem by bylo třeba trochu specifikovat, aby se dala hodnotit jednotlivá auta, v čem má tkvět sportovnost, v čase za jaký to auto je schopno projet nějakou trať, úsek? Nebo v zábavnosti za volantem? Obojí je dle mého velmi relativní.
Jinak, ono to "sportování" za volantem by bylo třeba trochu specifikovat, aby se dala hodnotit jednotlivá auta, v čem má tkvět sportovnost, v čase za jaký to auto je schopno projet nějakou trať, úsek? Nebo v zábavnosti za volantem? Obojí je dle mého velmi relativní.
okoloidúci
[odkaz]
-> Full specifications & photo gallery
Width: 1983 mm / 78.1 in
Width with mirrors: 2220 mm / 87.4 in
Width folded back mirrors: 2073 mm / 81.6 in
Inak podľa technických údajov na vyššie uvedenej stránke by to malo pri 130 km/h točiť cca. 1 950 otáčok, pričom podľa [odkaz]
1900 rpm: 578 Nm / 426.3 lb-ft / 115 kW / 156.4 PS / 154.1 hp
2000 rpm: 591.4 Nm / 436.1 lb-ft / 123.9 kW / 168.5 PS / 166 hp
Milé. I keď predpokladám, že jeden miestny dedo by hneď vysvetlil, že tam patrí "motorprochlapy3,0tdi" a nie "muzeálnízážehovýmotorsnízkoukompresí"
-> Full specifications & photo gallery
Width: 1983 mm / 78.1 in
Width with mirrors: 2220 mm / 87.4 in
Width folded back mirrors: 2073 mm / 81.6 in
Inak podľa technických údajov na vyššie uvedenej stránke by to malo pri 130 km/h točiť cca. 1 950 otáčok, pričom podľa [odkaz]
1900 rpm: 578 Nm / 426.3 lb-ft / 115 kW / 156.4 PS / 154.1 hp
2000 rpm: 591.4 Nm / 436.1 lb-ft / 123.9 kW / 168.5 PS / 166 hp
Milé. I keď predpokladám, že jeden miestny dedo by hneď vysvetlil, že tam patrí "motorprochlapy3,0tdi" a nie "muzeálnízážehovýmotorsnízkoukompresí"
Ivo Ivo
Mám s RRS určitou zkušenost, bohužel nemám 5 litr, pokud mohu srovnat, tak jízdní vlastnosti jsou zcela v pořádku, určitě při srovnání s Touaregem (s aktuálním modelem) tak s X5,nebo GLE. Asi bude lepší X6, ale ta zase nebude tak komfortní. Myslím že nynější facelift má možnost nastavení podvozku, což můj RRS nemá, nicméně, platí, že čím ostřeji se s ním jede, tím lépe sedí. Je možné, že ten 5 litr je už moc těžký a zhoršuje průjezd zatáčkama. U SDV6 je to OK.
pendoch
Člověk by spíš rád pod slovem sport větší motor. Dnes slovo sport znamená většinou jiný software
Dinar
Na okruhu to auto můžeš vyzkoušet mnohem blíže limitu než kdekoliv na silnici v běžném provozu, a jestli se někde projeví rozdíl v tom, je-li auto konstrukčně nízký sporťák nebo vysoká stodola, nejvíce, je to právě okruh.
Naopak na to, aby na silnici stačilo podvozkově výborné SUV (což je třeba příklad RRS) výkonově srovnatelnému (poměr výkon/váha) hatchbacku, nemusí jít nutně ani o tu nejsportovnější verzi. Ostré HB snad na milost bereš, moje zkušenost s různými HB a SUV v tomto směru říká, že na typické okresce (coby natural habitat ostrých HB) není problém stačit takovému autu (příklad HB dávám proto, že jsou to jako SUV také původem rodinná auta upravená tak, aby měla nějaký sportovní náboj), ony jsou totiž ty stodoly dneska velmi dobré a účinné, znova říkám, pocit z řízení je jistě jiný jako v elise, ale schopnosti na nějaké to označení Sport mnohá z těch aut mají.
Naopak na to, aby na silnici stačilo podvozkově výborné SUV (což je třeba příklad RRS) výkonově srovnatelnému (poměr výkon/váha) hatchbacku, nemusí jít nutně ani o tu nejsportovnější verzi. Ostré HB snad na milost bereš, moje zkušenost s různými HB a SUV v tomto směru říká, že na typické okresce (coby natural habitat ostrých HB) není problém stačit takovému autu (příklad HB dávám proto, že jsou to jako SUV také původem rodinná auta upravená tak, aby měla nějaký sportovní náboj), ony jsou totiž ty stodoly dneska velmi dobré a účinné, znova říkám, pocit z řízení je jistě jiný jako v elise, ale schopnosti na nějaké to označení Sport mnohá z těch aut mají.
webpaja
Při tom testování bylo právě nesmírně zajímavé, jak rychlý a zábavný byl velký RR a jak impotentní byl mnohem lehčí Evoque.
Blue Sun
To je právě ono, na okruhu... Jenže tohle nějak není typické okruhové auto. Běžné silnice taky zrovna nemají okruhové parametry. Na okruhu jde jezdit rychle s čímkoli, to koneckonců ukazuje nejlíp Nürburgring, ale nazvat kvůli tomu stodolu "sportovní"? Asi ne.
3_diamanty
za mna najkrajsi je aj nadalej klasicky velky range rover [odkaz] :yes:
moc sa mi paci aj novy wrangler ... ktory je v 5 dveraku dokonca dlhsi ako Gecko.... a podla mna plne zrovnatelny aj prave s velkym range roverom co do pocitu "kusiska auta" [odkaz] :yes:
moc sa mi paci aj novy wrangler ... ktory je v 5 dveraku dokonca dlhsi ako Gecko.... a podla mna plne zrovnatelny aj prave s velkym range roverom co do pocitu "kusiska auta" [odkaz] :yes:
3_diamanty
vedel som ze cez 2m to nebude ... dik :yes:
ale aj tak je o 5,1cm sirsie ako Gecko.. sila :yes:
ale aj tak je o 5,1cm sirsie ako Gecko.. sila :yes:
3_diamanty
tych 2073 mm je merana aj so spatnymi zrkadlami? lebo nechce sa mi verit ze by na pohlad relativne stihly RR sport bol vo vysledku o 141 mm sirsi ako zhruba rovnako dlhe nove velke masivne Gecko ( ktore ma sirku kasne 1932 mm ) ... tak nejak vsetky RR tu na acz ako pozeram tie testy maju v tabulkach podivne tie udaje sirky kasni a vladne tu v tomto chaos ... pritom ani jedno z nich urcite v reale cez 2m siroku kasnu nema to ani omylom.. neverim ... tak opravte si to
webpaja
...tohle je jak vizuálně, tak motoricky kouzelná konfigurace. Sice nemá dokonalý rozměr kol, ale motor, barva, nestárnoucí nádherné tvary spolu s perfektním podvozkem vše vyvažují.
Kombinací komfortu a na svou hmotnost skvělých jízdních vlastností se mu v některých konfiguracích blížila Q7, novou X5 bych potřeboval porovnat přímým přesednutím.
RRS (slovo Sport je tam nejen pro zdůraznění jiného modelu než je plnotučný RR, ale i díky reálně mrštnějšímu projevu) je stále jedním z vrcholů své třídy i přesto, že se do dvou let začne prodávat nástupce.
Kombinací komfortu a na svou hmotnost skvělých jízdních vlastností se mu v některých konfiguracích blížila Q7, novou X5 bych potřeboval porovnat přímým přesednutím.
RRS (slovo Sport je tam nejen pro zdůraznění jiného modelu než je plnotučný RR, ale i díky reálně mrštnějšímu projevu) je stále jedním z vrcholů své třídy i přesto, že se do dvou let začne prodávat nástupce.
Přepálené "race" doplňky typu difuzor, výfuky nebo nástavce prahů... a naopak, poměrně tuctová kola, která se trošku tlučou s černými doplňky (jestlipak je to zimní sada?). A potom... barva sice hezká, ale úplně nesedí ani k autu, ani (opět) k černým doplňkům (tenhle efekt, kdy modrá + černá dohromady moc nejdou, jsem pozoroval i u ORS). Jako není to vyloženě špatně, ale za mě radši nějaká klasika bez SVR v červené.