Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - lordlord
.
| 31. 12. 2018 13:38
Není to roděleno na 3 stránky, co se stalo?
.
| 31. 12. 2018 13:57
Včera jseme si byli zahrát hokej,ale s autobusem jsme teda nehráli..
Avatar - lordlord
.
| 2. 1. 2019 15:12
?
Avatar - Blue Sun
Hm,
| 31. 12. 2018 14:15
autobus zkrátka má své limity. Absurdita slova "sport" v plné nahotě, ale ono to dnes vlastně už stejně znamená jen "dej tam větší motor".
A fakt se mi to ani trochu nelíbí. Zevnitř by to ještě šlo, kdyby celkový vzhled nekazil ten příšerný volant s dvojicí nádorů. Zvenku... škoda slov.
Avatar - Dinar
Hm,
| 2. 1. 2019 08:19
Docela rád vzpomínám na testování s JLR v Brně, kde měli i plnotučného RR s tímhle motorem, páč to byla neskutečná zábava, splašená stodola na okruhu, a ta zábava nebyla v tom, že by to auto bylo komicky neschopné, ale právě v tom, jak i s takovou stodolou se dalo jet sportovně. Jistě není to stejná jízda jako třeba s elisem, ale sportovní bych ji klidně nazval. RR Sport je jízdně ještě o kus dále v ovladatelnosti a agilitě a SVR k tomu přidává i skvělý motor. S čím souhlasím, je vnější vzhled, podle mě se změny SVR moc nepovedly, standardní Sport vypadá lépe.

Jinak, ono to "sportování" za volantem by bylo třeba trochu specifikovat, aby se dala hodnotit jednotlivá auta, v čem má tkvět sportovnost, v čase za jaký to auto je schopno projet nějakou trať, úsek? Nebo v zábavnosti za volantem? Obojí je dle mého velmi relativní.
Avatar - Blue Sun
Hm,
| 2. 1. 2019 10:09
To je právě ono, na okruhu... Jenže tohle nějak není typické okruhové auto. Běžné silnice taky zrovna nemají okruhové parametry. Na okruhu jde jezdit rychle s čímkoli, to koneckonců ukazuje nejlíp Nürburgring, ale nazvat kvůli tomu stodolu "sportovní"? Asi ne.
Hm,
| 2. 1. 2019 10:14
Při tom testování bylo právě nesmírně zajímavé, jak rychlý a zábavný byl velký RR a jak impotentní byl mnohem lehčí Evoque.
Avatar - Dinar
Hm,
| 2. 1. 2019 12:10
Na okruhu to auto můžeš vyzkoušet mnohem blíže limitu než kdekoliv na silnici v běžném provozu, a jestli se někde projeví rozdíl v tom, je-li auto konstrukčně nízký sporťák nebo vysoká stodola, nejvíce, je to právě okruh.

Naopak na to, aby na silnici stačilo podvozkově výborné SUV (což je třeba příklad RRS) výkonově srovnatelnému (poměr výkon/váha) hatchbacku, nemusí jít nutně ani o tu nejsportovnější verzi. Ostré HB snad na milost bereš, moje zkušenost s různými HB a SUV v tomto směru říká, že na typické okresce (coby natural habitat ostrých HB) není problém stačit takovému autu (příklad HB dávám proto, že jsou to jako SUV také původem rodinná auta upravená tak, aby měla nějaký sportovní náboj), ony jsou totiž ty stodoly dneska velmi dobré a účinné, znova říkám, pocit z řízení je jistě jiný jako v elise, ale schopnosti na nějaké to označení Sport mnohá z těch aut mají.
Hm,
| 4. 1. 2019 08:44
Člověk by spíš rád pod slovem sport větší motor. Dnes slovo sport znamená většinou jiný software
Já nechápu,
| 31. 12. 2018 14:51
proč tam násilně cpou ten nesmyslný název "sport". A netýká se to samozřejmě jen RR ale i spousty dalších dvoutunových obrů. Spotřeba 15 l není vůbec špatná, čekal bych, že to bude žrát nejmíň 20.
No podle mě
| 31. 12. 2018 14:56
Mám s RRS určitou zkušenost, bohužel nemám 5 litr, pokud mohu srovnat, tak jízdní vlastnosti jsou zcela v pořádku, určitě při srovnání s Touaregem (s aktuálním modelem) tak s X5,nebo GLE. Asi bude lepší X6, ale ta zase nebude tak komfortní. Myslím že nynější facelift má možnost nastavení podvozku, což můj RRS nemá, nicméně, platí, že čím ostřeji se s ním jede, tím lépe sedí. Je možné, že ten 5 litr je už moc těžký a zhoršuje průjezd zatáčkama. U SDV6 je to OK.
Avatar - 3_diamanty
sirka vozu
| 31. 12. 2018 16:06
tych 2073 mm je merana aj so spatnymi zrkadlami? lebo nechce sa mi verit ze by na pohlad relativne stihly RR sport bol vo vysledku o 141 mm sirsi ako zhruba rovnako dlhe nove velke masivne Gecko ( ktore ma sirku kasne 1932 mm ) ... tak nejak vsetky RR tu na acz ako pozeram tie testy maju v tabulkach podivne tie udaje sirky kasni a vladne tu v tomto chaos ... pritom ani jedno z nich urcite v reale cez 2m siroku kasnu nema to ani omylom.. neverim ... tak opravte si to
sirka vozu
| 31. 12. 2018 17:11
[odkaz]

-> Full specifications & photo gallery
Width: 1983 mm / 78.1 in
Width with mirrors: 2220 mm / 87.4 in
Width folded back mirrors: 2073 mm / 81.6 in

Inak podľa technických údajov na vyššie uvedenej stránke by to malo pri 130 km/h točiť cca. 1 950 otáčok, pričom podľa [odkaz]
1900 rpm: 578 Nm / 426.3 lb-ft / 115 kW / 156.4 PS / 154.1 hp
2000 rpm: 591.4 Nm / 436.1 lb-ft / 123.9 kW / 168.5 PS / 166 hp

Milé. I keď predpokladám, že jeden miestny dedo by hneď vysvetlil, že tam patrí "motorprochlapy3,0tdi" a nie "muzeálnízážehovýmotorsnízkoukompresí"
Avatar - 3_diamanty
sirka vozu
| 31. 12. 2018 19:48
vedel som ze cez 2m to nebude ... dik :yes:

ale aj tak je o 5,1cm sirsie ako Gecko.. sila :yes:
sirka vozu
| 2. 1. 2019 07:35
Právě, že to přes 2m je...
Avatar - Emel
RR
| 31. 12. 2018 16:07
Range je pořád jedno z nejhezčích velkých SUV, jestli ne úplně nejhezčí. Tahle konfigurace ale zrovna ne.

Přepálené "race" doplňky typu difuzor, výfuky nebo nástavce prahů... a naopak, poměrně tuctová kola, která se trošku tlučou s černými doplňky (jestlipak je to zimní sada?). A potom... barva sice hezká, ale úplně nesedí ani k autu, ani (opět) k černým doplňkům (tenhle efekt, kdy modrá + černá dohromady moc nejdou, jsem pozoroval i u ORS). Jako není to vyloženě špatně, ale za mě radši nějaká klasika bez SVR v červené.
Avatar - 3_diamanty
RR
| 31. 12. 2018 20:03
za mna najkrajsi je aj nadalej klasicky velky range rover [odkaz] :yes:

moc sa mi paci aj novy wrangler ... ktory je v 5 dveraku dokonca dlhsi ako Gecko.... a podla mna plne zrovnatelny aj prave s velkym range roverom co do pocitu "kusiska auta" [odkaz] :yes:
RRS SVR
| 31. 12. 2018 20:10
Naprosto fantastický auto. Víc k tomu netřeba.
M
| 1. 1. 2019 18:43
:no:
Krasavec s charismatem i silou...
| 2. 1. 2019 07:41
...tohle je jak vizuálně, tak motoricky kouzelná konfigurace. Sice nemá dokonalý rozměr kol, ale motor, barva, nestárnoucí nádherné tvary spolu s perfektním podvozkem vše vyvažují.
Kombinací komfortu a na svou hmotnost skvělých jízdních vlastností se mu v některých konfiguracích blížila Q7, novou X5 bych potřeboval porovnat přímým přesednutím.

RRS (slovo Sport je tam nejen pro zdůraznění jiného modelu než je plnotučný RR, ale i díky reálně mrštnějšímu projevu) je stále jedním z vrcholů své třídy i přesto, že se do dvou let začne prodávat nástupce.
SUV
| 4. 1. 2019 17:23
Za mě rozhodně jedno z nejpovedenějších SUV

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku