Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Polo 1.0 TSI (85 kW) DSG Highline & R-Line HL – Kolik stojí sportovní look?

Nejnovější vydání VW Polo opět dorazilo do redakční garáže. Tentokrát s nejvýkonnějším litrem a automatem, navíc ve dvou rozdílně ušitých kabátcích.
Zpět na článek
10. 1. 2019 09:06
10. 1. 2019 11:00
10. 1. 2019 11:12
10. 1. 2019 17:50
11. 1. 2019 07:16
11. 1. 2019 08:18
Avatar - woody-alien
9. 1. 2019 13:39
Praxe relativity
Předevčírem to nový Swift Sport celkem schytal za "nerozumnou" cenu a jedním z argumentů kritiky bylo, že se na své parametry až moc cenově přiblížil malým hot-hatchům typu Polo GTI nebo Fiesta ST. Ani mně se těch 480 za Swiště moc nelíbí, ale jak tak koukám, s tou cenou je to vážně relativní, když se i na litrový TSI v Polu dívá poměrně zdálky. ;-)

Btw: Stejně jako u předchozí generace u toho SSS zůstala i jedna věc, která potěší. Za barvu (metalíza, perleť) se nepřiplácí ani koruna.
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Ozzman
9. 1. 2019 13:52
Re: Praxe relativity
Cena je hodně nastřelená, jak jsem psal níže, Ibiza FR ve stejné konfiguraci stojí skoro o 100 tisíc kreditů méně a také má sportovní look.

Možná je to tím příplatkem za DSG, ale i když jsem si na automat zvykl, do takového auta, kde příplatek stojí skoro 10 % ceny auta navíc, bych to asi oželel.
Avatar - white label
9. 1. 2019 14:10
Re: Praxe relativity
Na litrové Polo (i když Highline/R-Line HL) je to prostě moc, tečka. To je lepší jít rovnou do GTI.
Na druhou stranu není litr jako litr a zrovna tohle je motorizace z Up!u GTI, a ten s ním nejezdí zrovna špatně.
9. 1. 2019 14:22
Re: Praxe relativity
Spousta lidi chce sportovni look, uz vyrazne mene lidi chce i sportovni podvozek, spotrebu, pojistku a dalsi "nepohodlnosti". Automobilky moc dobre vedi ze i tohle bude tahnout, i kdyz polo GTI ma prajslajstung vyrazne lepsi nez litrove polo za pulmio+.
Avatar - Ozzman
9. 1. 2019 14:36
Re: Praxe relativity
Zrovna VW to docela pochopilo a Rpaket se tak dá koupit i k obyčejnějším verzím, třeba Golfů 1.0 Rline jezdí dost :-)
9. 1. 2019 15:08
Re: Praxe relativity
Jop, VW to chape, jeste pred VW to chapalo BMW a dalsi, kde si taky Mpaket a jine M doplnky muzes poridit ke vsemu, i k modelum, ktere plnohodnotne ///M ani nemaji. :-) Vzhled proste prodava (a nic proti nicemu, ta moznost individualizace zvlast nemeckych aut je proste prijemne plus pro ty co za to utracet chteji, a ti co ne se muzou tesit z toho jak usetrili).
Avatar - Ozzman
9. 1. 2019 15:11
Re: Praxe relativity
Prémie to má snad všechna, ne ? AMG paket, Sline.. ;) Divím se, že to už nedělají všichni výrobci napříč mainstreamem :-)
9. 1. 2019 15:17
Re: Praxe relativity
... a R-Sport u jaguaru, jop, z premie na tom slape vetsina (nevim jak lexus, Alfa atd.). Ono i v tom mainstreamu to neni jen VW, to ale tobe psat asi nemusim >:D
Avatar - Ozzman
9. 1. 2019 15:20
Re: Praxe relativity
Jojo... třeba takovej Fokus STline se švihadlama vzadu... to byla paráda >:-[] Ale exteriérem si mohl provokovat nejeden Hothatch >:D
Avatar - _Karel_
9. 1. 2019 15:28
Re: Praxe relativity
Lexus to nepotřebuje, ten to má v základu. :-)
Avatar - Ozzman
9. 1. 2019 16:54
Re: Praxe relativity
Lexus má v základu Pus*sy magnet >:D
Avatar - _Karel_
9. 1. 2019 16:56
Re: Praxe relativity
>:-[]
Evidentně jo, Hamuně se líbí.
Avatar - twistedTSD
9. 1. 2019 16:09
Re: Praxe relativity
Lexus má F-sport.
Avatar - white label
9. 1. 2019 15:54
Re: Praxe relativity
Není už to nic extra vzácného ani v mainstreamu.
9. 1. 2019 14:42
Re: Praxe relativity
To veru hej, nakonfiguroval som 1.0 r line a normalne gti a rozdiel dvetisic eur. Ten rozdiel by som doplatil aj keby som mal zrat suchy chleba kym na to nasetrim.
9. 1. 2019 15:05
Re: Praxe relativity
A v tom je prave ten vtip, na tebe R-line polo vubec necili. ;-)
Avatar - white label
9. 1. 2019 20:07
Re: Praxe relativity
Tomu rozumím ;-) , akorát nevím jestli si v tom rozdílu zohlednil i tzv. Ficovu daň z "nadvýkonu"?
9. 1. 2019 22:58
Re: Praxe relativity
Vidis, na vymysel toho primitiva som zabudol. Tak to budu este dalsich pat kil, suchy chleba bude o cosi dlhsie.
Avatar - woody-alien
10. 1. 2019 07:51
Re: Praxe relativity
Up! s foukaným litrem může bejt i zajímavej, minulý Twingo RS takový bylo i bez turba. Pokud se Pola týká, při té ceně za silnější 1.0 TSI plus nějaký extras bych už rovnou spolu s comperem chroustal suchej chleba kvůli GTI nebo šel jinam. ;-)
Avatar - white label
10. 1. 2019 09:09
Re: Praxe relativity
Proto jsem taky psal, že to už je lepší jít rovnou do Pola GTI.
Ségra teď právě mění bílého CrossUp!u za stříbrného Up!u GTI, takže si dynamicky výrazně polepší. ;-)
Avatar - iudex
10. 1. 2019 10:36
Re: Praxe relativity
No to znie zaujímavo, potom daj report, ako Up GTI jazdí.
11. 1. 2019 07:20
Re: Praxe relativity
Jenže Up je výrazně lehčí ne?
9. 1. 2019 14:42
Re: Praxe relativity
Jedna věc je sleva, kterou je možný na Polovůz získat (najednou je Highline DSG hrubě pod 400k s DPH, druhá věc je to, jestli je aktuálně tuhle kombinaci možný dodat (až na speciální výjimky ne).
Mě je to auto fakt sympatický, do města super.
9. 1. 2019 13:44
85 kw polo za 700 tacov?
Ehm, kto to tu v pondelok frflal nad cenou swiftu sport?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ozzman
9. 1. 2019 13:52
Re: 85 kw polo za 700 tacov?
Již léta se tu najde někdo, kdo se diví ceně předváděcí novinářské verze.....
9. 1. 2019 13:58
Re: 85 kw polo za 700 tacov?
A zaklad za 510 kde musis priplacat aj za led svetla a dalsie veci je podla teba lepsi?
Avatar - Ozzman
9. 1. 2019 14:01
Re: 85 kw polo za 700 tacov?
Není, tady už je podiv na místě...
Avatar - iudex
9. 1. 2019 20:02
Re: 85 kw polo za 700 tacov?
Ja a ak si pamätáš, ako lepšiu value for money som dával práve Polo GTI. A to dvojnásobne platí pre tieto litre, za tie prachy je to choré a potom to GTI vyzerá zrazu ako kauf roka.
9. 1. 2019 22:56
Re: 85 kw polo za 700 tacov?
Okej, myslel som to humorne. Tie ceny ozaj nedavaju zmysel nebrat gti a to este som zvedavy ako tam strcia 1.5 tsi.
Avatar - iudex
10. 1. 2019 10:38
Re: 85 kw polo za 700 tacov?
Dobrá poznámka, pri týchto cenách tam skutočne nie je priestor na 1,5TSI. Ak niekedy príde 1,5TSI, mohlo by to teoreticky spôsobiť zlacnenie 1,0TSI, ale ja by som to skôr videl na zdraženie GTI. 8-s
Avatar - Ozzman
9. 1. 2019 13:48
Kdo potřebuje Golf?
Budu-li se pohybovat v nekombíkovém světě a shánět kompakt do města, není tohle lepší volba, než Golf ? Pohodlně odveze 2 lidi, horor to nebude na kratší trase ani ve 4. Je lehčí a menší, takže litrový motor mu udělí slušnou dynamiku (0-100 za 9,5s je velmi slušné), auto je vybavené, dobře vypadá, jediné co by mi vadilo je, že palubka má uprostřed ten nevzhledný plast, tady je Golf dotaženější i přesto, že se vlastně jedná již o končící generaci a čeká se na nástupce.

Sporné může být použití ve městě, když vidím subtilní stará Pola, která se vejdou všude, ale na druhou stranu, pořád je to malé auto.

Problém asi nastane při pohledu na cenu, protože ta i dotáhla Golf >:D K testovanému Rline kousku se vyjadřovat nebudu, za to mám krásné kombi střední třídy, ale i tak je Polo docela drahé.

Ibiza FR ve stejné motorizaci s DSG stojí 453 Tis, kdo nepotřebuje AT, tak jen 413tis, Popřípadě za 541 tisíc je tu FieSTa ;)
Rozbalit vlákno
126
Avatar - miromen
9. 1. 2019 14:53
Re: Kdo potřebuje Golf?
Ty maš často jednoduche a jasne soudy. Už u předchozi generace a kdo vi jak před tim se psalo, že Polo je teměř Golf. A realně, když to přeženu tak společny měly akorat tak znak.
Sice jsem s novym polem nejel, ale z toho co se lze dočist tak je vše při starem a jedine co bych dokazal u něj ocenit je prostornost, kterou v B segmentu řešim. Jinak by mi neměl co nabidnou snad jedině sportovnějši varianta GTI. Ale je mi jasne, že běžny uživatel na tohle kouka mnohem jednodušši optikou. A vzhledově je to dobre retro, včetně interieru, jako by VW oprašil 3 generace stary model.
Avatar - Ozzman
9. 1. 2019 15:10
Re: Kdo potřebuje Golf?
Mám soud toho jediného, který může soudit a na jehož názoru záleží..... potencionálního zákazníka ;)

Každý máme takový svůj soud a tenhle je můj :-)

Nehodnotím techniku i když, myslím, že dnes už bychom našli daleko více společného, mezi Golfem a Polem, než dříve.

Kdo kupuje Hatchback ? Asi málokdo na rodinné užití, ty sám máš 5dv Fokuse, kolik vás v něm jezdí převážně? Nepředpokládám, že jezdíte plně obsazeni a vozíte věci, protože jinak by si vzal kombík.

Takže typický zákazník bude starší pár, nebo naopak mladý pár bez dětí, maximálně s malým děckem. Pro tyto účely je Polo dostatečně veliké, vždyť už dorostlo do velikosti kompaktní třídy let nedávno minulých, nabízí část motorizací jako Golf , stejně jako možnost volby DSG, výbavu si také můžeš nakonfigurovat až na cenu Passatu.

Golf může mít silnější motor, a asi má lepší interiér, ale to už jsme cenou jinde, ale s 1.0TSI má také vlečnou nápravu. Takže srovnatelný Golf 1.0TSI o tolik dál nebude, pokud je pravda co píší v testu i o odhlučnění. Proč tedy platit o více, než 80 tisíc ? Srovnatelný Golf 1.0 TSI DSG je v pouze jako Comfort line (550), Marathon (583) a RlineCL(573)) a to jsou nižší výbavy, jejich srovnání se mi nechce hledat.
Avatar - miromen
9. 1. 2019 15:22
Re: Kdo potřebuje Golf?
Je sice pravda, že přišel G7, ktery je stale aktualni a ja měl tu čest v době G6, takže Polo se překryvalo s oběma generacema. A maš pravdu i v tom, že bliže jsou k sobě i diky te prostornosti. Ale když vemu tu G6 a předchozi Polo tak nešlo jen o techniku a celkove provedeni, ale naladěni těch dvou aut bylo dost rozdilne. Polo bylo vyloženě odtažite až gumove, jak jsem tehdy psal, auto idela pro ženskou. Tim samo netvrdim, že by golf byl zaměřenim běžny sportovec.
Avatar - Ozzman
9. 1. 2019 15:27
Re: Kdo potřebuje Golf?
G6 ale měla vždy multilink, ne ? Dnes už tohle taky v motorizacích, o kterých se bavíme, není rozdílné, viděl bych to snad jen na některé části interiéru a možná odhlučnění? Litrové TSI stejně bude auto primárně na příměstský a městský provoz, občas na dovču, takže v těchto podmínkách vidím velmi malý rozdíl mezi Polem a G7.
Avatar - miromen
9. 1. 2019 15:44
Re: Kdo potřebuje Golf?
On byl velky rozdil, už jem mezi ibizou a tim polem. Rozdil jsem samozřejmě očekaval, ale určitě v menšich tolerancich a za mě by to tomu polu rozhodně prospělo. Ja tehdy nechapal tvrzeni přimo od němcu, kteři po prvnich jizdach tvrdii, že polo je teměř golf. On i ten interier byť architekturou podobny byl dost vzdalen tomu golfu. Celkově vzato jasny třidni rozdil včetně jinak zaměřeneho odladěni.
Avatar - wikinko
9. 1. 2019 16:47
Re: Kdo potřebuje Golf?
ozzy, ak vidis maly rozdiel medzi polom a golfom, tak si nikdy nesedel v pole alebo golfe.
Avatar - Ozzman
9. 1. 2019 16:51
Re: Kdo potřebuje Golf?
Mluvím o verzích s 1.0 TSI
9. 1. 2019 18:20
Re: Kdo potřebuje Golf?
Mám nové Polo HL 1,0TSI 85kW s manuálem a bez dalších extra blbostí. Upřímně, mi vyhovuje daleko víc, než Golf, u kterého se mi popravdě moc nelíbí ten interiér. Rozdíly mezi aktuálním Golfem a novým Polem opravdu nejsou tak velké (měl jsem i služební Golf Alltrack). Co se týče kvality, skoro mě až překvapilo! A zejména pak jak moc je jiné oproti Škodováckým chudým příbuzným. A to v materiálech, hlučnosti, komfortu.. No a jestli se šetřilo na vyplni zadních dveří? Tam nejezdím. >:-[] mimo město spotřeba kolem 5l, dálnice pak cca 6,3l.

jo a Kolmane PS: v kufru je mezipodlaha, všiml sis jo? Takže umí být i hluboký a i docela do roviny se sklopenymi sedadly. Taky mám v obyčejném HL i tu LED lištu na palubce a dveřích, tak nevím, proč píšeš, že je to až v R-line?.. ;-\
Avatar - _Karel_
9. 1. 2019 19:39
Re: Kdo potřebuje Golf?
Oslovovat někoho příjmením a tykat je podle mě dost neslušné.
Avatar - wakantanka
9. 1. 2019 18:42
Re: Kdo potřebuje Golf?
No mne príde priestrannejšie ako Octavia I. a tých ako rodinný sťahovák jazdí hafo. Akurát nemá ten obr kufor čo sa však dá riešiť aj boxom na streche. Takže pre rodiny čo so sebou neťahajú pol domácnosti to bude použiteľné.
Avatar - _Karel_
9. 1. 2019 19:37
Re: Kdo potřebuje Golf?
Ale ten obr kufr je podle mě pro rodinu (pokud jezdí na dovolené) poměrně zásadní. Týden na horách (4xlyže, boty, helmy) podle mě s Polem nejde absolvovat ani s rakví.
Avatar - Blue Sun
9. 1. 2019 19:56
Re: Kdo potřebuje Golf?
Když omezíš zbytečnosti typu notebooků, tabletů a podobných kravin, pak to jde. Jednu akci ročně bych takhle dovedl absolvovat, ale jezdit to pravidelně by byl nesmysl.
Avatar - Ozzman
9. 1. 2019 20:09
Re: Kdo potřebuje Golf?
Nemělo by to být obráceně ? Kdyz omezis lyžáky, helmy, kabáty, tak tam pár notebooku a tabletů složis >:D
Avatar - Blue Sun
9. 1. 2019 21:18
Re: Kdo potřebuje Golf?
350 litrů mi nepřipadá zase tak málo, vždyť hatche nižší střední nemají o mnoho více. Prkna na střechu, bágly dovnitř, to by šlo. V Neonu jsme se odvezli na výcvik s kompletní výbavou (maskáče s doplňky, dvoje kanady, spacáky, jídlo...) a to byl sedan s 380 litry.
Ale jo, je fakt, že když dneska jede rodinka na dovolenou, stěhuje se půl domácnosti, "co kdyby náhodou"... Pro mě, který se na dva týdny letní cykloběhoplavecké dovolené sbalí do šedesátky krosny včetně nářadí na kolo i helmy to není moc pochopitelné, ale..
Avatar - Ozzman
10. 1. 2019 06:43
Re: Kdo potřebuje Golf?
Však to byl taky vtip. Já jsem obecně rozmlsany z větších kombíků, kterými jezdím vlastně od jakziva (až na první auto Seat Cordoba, který byl sedan) , už jako student jsem jezdil třeba na lyžáky , kdy jsme se s kamarádem nacpali do Laguny kombi a všechno volné místo vyplnili basami piva >:D Nikdo ze spolužáků nechápal, proč se nám do tak velkého auta nevejde spolujezdec. Nyní jsme zatím jen dva a na dovolenou narveme kufr k prasknutí. Kdyz je prostor , proč si nevzít to a tamhle to....

Jsem jeden z těch, ketri opravdu kufr využívají... Jedeš někam .. hele máj ve slevě skříňku, beru... Podívej , máme už špatnou Myčku a tahle je super... Bereme... Jen sklopis sedačky. Dělám muziku, takže nástroj + aparát.... Prostě jiné auto asi ani mít nemohou.

Ale vím, že se dá pracovat i s menšími auty a taky efektivně. Odjezdili jsme ve 3 dovolenou Fokusem 3 HB ( ten má taky kolem 350l cca), Dost dobře jsem se občas poskládal do sedanu VW Jetta a to i na lyže ( až na malý otvor do kufru je sedan překvapivě dobrá volba), nebo co se vejde do dvojkového Superbu sedan/liftback ( ten má velkou výhodu 5. Dveří), ale nedávno jsem měl problém na pár dní po ČR se ve dvou naskládat do Kugy.. to bylo přesně o tom, že jsem rozmazlenej na prostor a kufr.
Avatar - Blue Sun
10. 1. 2019 07:29
Re: Kdo potřebuje Golf?
Po pěti letech života s Peugeotem 206 mi jakékoli auto připadalo velké. A dodnes mě překvapuje, kolik toho pobere malé Clio kombi. A dodnes nadávám Renaultu za to, jak stávající Clio vykastrovali po motorové stránce, když další generace kombi už nebude.
Ovšem zákon "vždy malého kufru" znám taky, to když se balila bývalky rodina na letní dovolenou. Galaxy byla pro čtyři lidi malá...
Avatar - woody-alien
10. 1. 2019 07:33
Re: Kdo potřebuje Golf?
Už jsem to tu psal, rodina je jako PUR pěna....vždy bezezbytku vyplní vymezený prostor. ;-)
Avatar - Ozzman
10. 1. 2019 09:03
Re: Kdo potřebuje Golf?
Já mám pravidlo "naskládej se po roletu" >:D Teď to bude mít těžší, protože nové Mondeo má kufr znatelně menší, než to předchozí >:-[]
10. 1. 2019 22:10
Re: Kdo potřebuje Golf?
A nezabudni pri balení na to najdôležitejšie......Ťažisko ! :-! >:D
10. 1. 2019 13:21
Re: Kdo potřebuje Golf?
to je fakt, taký tablet ti vezme celý kufor >:D
Avatar - iudex
10. 1. 2019 14:02
Re: Kdo potřebuje Golf?
>:D :yes:
Avatar - white label
10. 1. 2019 14:12
Re: Kdo potřebuje Golf?
Dáš tam dva tucty noťasů a čtyři tucty tabletů a pak nevíš kam s PC. ;-)
10. 1. 2019 22:11
Re: Kdo potřebuje Golf?
a aj server musíš nechať doma ;-\
Avatar - wakantanka
9. 1. 2019 20:11
Re: Kdo potřebuje Golf?
Myslené to bolo tak, že väčšinu presunov to zvládne a raz dvakrát dovolenku do roka tiež. Záleží od konkrétnych požiadaviek. Ja mám veľké auto s veľkým kufrom, ale tiež si pamätám časy keď sme ešte s rodičmi sa vedeli aj s lyžami, lyžiarkami a výbavou vojsť do 120. Akurát sme nemali helmy.
Avatar - _Karel_
9. 1. 2019 20:40
Re: Kdo potřebuje Golf?
Ale jo, v pohodě, jen tak debatujem :-)
Ono to nejspíš bude tak, že do Pola se po střechu vejdeš, a pak koupíš obří MPV a taky se po střechu vejdeš (obojí myšleno na dovolenou).
Avatar - wakantanka
10. 1. 2019 11:15
Re: Kdo potřebuje Golf?
Mno po hrozbe manželke že na dovolenku k moru berieme jej Daihatsu, pretože plánovala zobrať fakt polovicu domácnosti, nakoniec dostala rozum a išli sme Mpvčkom.
Avatar - white label
10. 1. 2019 11:37
Re: Kdo potřebuje Golf?
Můj známý má ženskou, která je totálně zanořená do fitness, a když kamkoli jedou tak sebou musí brát (kromě všeho ostatního) i celou sadu činek, včetně těch těžších. >:D
Avatar - wakantanka
10. 1. 2019 12:52
Re: Kdo potřebuje Golf?
Mno, ale ona si to zrejme donesie aj z auta odnesie keďže fitness >:D >:D >:D
To ja som to nasmeroval k mojej žene kvôli tomu, že nás čakali dva týždne pri mori v dvoch rôznych lokalitách, teda reálne dvakrát komplet auto vyložiť a samozrejme aj naložiť. A to sa mi teda nechcelo, teda to nosenie, pri vedomí, že 80 % z toho nikto z nás určite nepoužije. >:D >:D >:D
Avatar - white label
9. 1. 2019 20:15
Re: Kdo potřebuje Golf?
Já bych se dnes na lyže klidně vykašlal, všude ti je půjčí a pokud jedeš na lyže jednou dvakrát za sezonu, tak je to v pohodě i finančně (doma ti lyže akorát stárnou a děcka z nich rychle vyrostou), a taky kdo se s tím má pořád někam tahat, stačí mít pro dospělé lyžáky (dětem půjčit, kupovat jim je na jednu sezonu je blbost) a helmy. ;-)
P.S. Pro ty co jezdí často se dá výhodně půjčit "výzbroj" i na celou sezonu.
Avatar - _Karel_
9. 1. 2019 20:37
Re: Kdo potřebuje Golf?
Tak jsem koukl na ceník půjčovny na Kyčerce a máš pravdu. Ti hajzlíci furt rostou, každý rok řešíme alespoň část výbavy, Půjčovna u dětí určitě není dražší.
Avatar - white label
9. 1. 2019 20:57
Re: Kdo potřebuje Golf?
Takže jezdíte lyžovat do Karlovic, to by ses mohl někdy stavit na kafe.
Ze které strany tam jezdíš? Od Karolinky, od Hutiska-Solance, od Bumbálky, buď přes Horní Bečvu, nebo přes Bílou?
Avatar - _Karel_
9. 1. 2019 21:21
Re: Kdo potřebuje Golf?
Byli jsme v Karolínce poslední čtyři roky, ale jde to tam od desíti k pěti, letos jedeme do Orlických h. Když někdy pojedu do R., dám vědět a rád se stavím. Prý máš dobrý kafe. :-)
Avatar - white label
9. 1. 2019 22:06
Re: Kdo potřebuje Golf?
Tak snad... ;-)
Avatar - Ozzman
10. 1. 2019 06:47
Re: Kdo potřebuje Golf?
Kaslete na hory ! Už je sníh i tady v Praze !!! Rychle si přijeďte sjet Vítkov a Petřín ! Do zítra to roztaje >:D
Avatar - Blue Sun
10. 1. 2019 09:07
Re: Kdo potřebuje Golf?
Do zítřka? V Boleslavi se sníh přišel ukázat, že taky existuje... odpoledne po něm nebude ani památka.
Avatar - white label
10. 1. 2019 09:12
Re: Kdo potřebuje Golf?
Komu chybí sníh, přijeďte do Beskyd, na Lysé hoře už jsou dva metry sněhu...
Avatar - Ozzman
10. 1. 2019 09:13
Re: Kdo potřebuje Golf?
Tam z Prahy nedojedeme.... máme letní gumy a nezapomeň, 4x4 je taky k ničemu a nepotřebujeme ho... >:-[]
Avatar - white label
10. 1. 2019 09:16
Re: Kdo potřebuje Golf?
Jen přijeď, jednu cestu zvládneš i Fordem a zpátky hezky tradičně vlakem... >:D >:-[]
Avatar - Ozzman
10. 1. 2019 09:22
Re: Kdo potřebuje Golf?
>:D Pche ! Ford mě odvezl zpátky i z takových dálek, kam se nejezdí ani na Audivýstavy s reprobednama >:D Třeba z Kosova, nebo Řecka >:D

Je fakt, že to byl ještě ten poctivej, kdežto ty nový, jak by řekl Topper... ty jdou už do háje >:D
Avatar - white label
10. 1. 2019 09:19
Re: Kdo potřebuje Golf?
4x4 není nutné ani tady, tím spíš u aut do velikosti Golfu, ale bez slušných zimních pneu tu teď budeš v ..., však víš kde. ;-)
Avatar - Ozzman
10. 1. 2019 09:23
Re: Kdo potřebuje Golf?
Zimáky mám celkem slušné, zatím jsem se rozjel všude... i u Muzea, když napadlo >:-[] Znáš ta pořekadla ne? >:D
Avatar - white label
10. 1. 2019 09:29
Re: Kdo potřebuje Golf?
Jj,. ...a v Praze kalamita jak na Sibiři, tři centimetry sněhu... a u Muzea čtyři!
Avatar - Ozzman
10. 1. 2019 09:30
Re: Kdo potřebuje Golf?
No... čtyři.. tu asi budou někde..... jo ty myslíš na silnici? >:D Tam nic...
Avatar - white label
10. 1. 2019 09:32
Re: Kdo potřebuje Golf?
A co na střeše Muzea, taky nic?
Avatar - Ozzman
10. 1. 2019 09:35
Re: Kdo potřebuje Golf?
Jo, tam už stojí Japonci frontu na sáňky.... >:D Ale myslím, že vstup zdarma 31.12.18 skončil... >:D
Avatar - woody-alien
10. 1. 2019 09:42
Re: Kdo potřebuje Golf?
Vám nestačilo, že jste pokazili diskuzi pod Autem roku. Vy budete zlobit i tady.....koho zajímá sníh, když se řeší Polo ? Asi vás budu muset rozsadit. 8-s >:D ;-)
Avatar - white label
10. 1. 2019 09:45
Re: Kdo potřebuje Golf?
Jsme prostě [odkaz] ;-)

Nj, redakce musela k vůli nám přidat další článek s novou čistou diskusí.
Avatar - Ozzman
10. 1. 2019 09:47
Re: Kdo potřebuje Golf?
O Polu tu nikdo diskutovat už asi nechce, tak alespoň má redakce bohatou diskuzi, navíc je tohle snad lepší "flame" , než ten obvyklý ve stylu zelené diskuze... >:D
Avatar - white label
10. 1. 2019 09:43
Re: Kdo potřebuje Golf?
Někdo mi dokonce tvrdil, že prý se v Muzeu ještě pořád neprodávají trdelníky se zmrzlinou, čemuž se mi nechce věřit. že byste až tak diskriminovali turisty? >:D
Avatar - Ozzman
10. 1. 2019 09:46
Re: Kdo potřebuje Golf?
Ne, ale neboj, hned přes silnici je všeho do sytostí ! Mekáč, KFC, Párek v rohlíku, Pervitin, kur*vy, kebab... >:D Hele, Woody už se na nás zlobí >:D
Avatar - white label
10. 1. 2019 09:59
Re: Kdo potřebuje Golf?
Byl jsem v Praze (po delší době) teď mezi svátky, spali jsme nad Mekáčem u Karlova mostu a parkovali nad Malostranským náměstím, takže pohledů na turisty s trdelníkem se zmrzlinou jsem si užil dosyta. Z Evropy hlavně taliáni a spousta asiatů.
Když jsem šel přes ten hlavní světelný přechod pro chodce u Karlova mostu, směrem k mostu, tak s tím davem, který se na nás vyvalil jsem si připadal jak v Matrixu. :-O 8-s >:-[]
Avatar - Ozzman
10. 1. 2019 10:05
Re: Kdo potřebuje Golf?
Tak do těch míst se podívám velmi zřídka >:D Já jsem zase navštívil to nově otevřené Muzeum a byli jsme tam skoro jediní češi >:D Občas zajdu na Václavák, na klobásu (fakt jsou tam dobrý >:D Ať se jdou všichni Hipsteři z celý Prahy vycpat se svými bioRaw) a ty davy turistů taky nedávám. Obecně si jako čech v centru Prahy připadám méněcenný, protože jsme nejméně vítaní zákazníci >:D

Nenenecháš si dát deset deka pražské šunky za pětikilo, chudáci taxikáři tě nemohou hodit z Karláku na Anděl za dva litry.... a tak..
Avatar - white label
10. 1. 2019 10:10
Re: Kdo potřebuje Golf?
Do Muzea byla fronta jak za války na potravinové lístky a česky by ti v ní nikdo nerozuměl ani slovo. >:-[]
Avatar - woody-alien
10. 1. 2019 11:48
Re: Kdo potřebuje Golf?
Jo, je to drsný. S dětma jsem se pokusil přes Karlův most přejít v létě a vůbec se nedivím, že chytly lehkej klaustrofobickej záchvat. Těžko už mi dneska někdo uvěří, že jsem Karlův most používal jako běžnou zkratku ze školy (kousek od Národního divadla) na Malostranský náměstí. Bylo to rychlejší (a zajímavější) než lézt do metra. V zimě ses tam někdy pomalu bál, když jsi potkal tři lidi a Pepíčka Kemrů na kozím dechu, tak to bylo slávy. >:D
Avatar - Ozzman
10. 1. 2019 09:12
Re: Kdo potřebuje Golf?
Za Prahou směr západ jsme měli ráno zasypáno solidně, autobus ve škarpě, ale tady na Vinohradech už to vypadá trochu jinak, ale pořád se na střechách trochu drží >:D
10. 1. 2019 22:14
Re: Kdo potřebuje Golf?
Ja mám pre staršiu dcéru lyže z požičovne, beriem to na dva roky a nie je problém počas trvania vymeniť za väčšie. Klasika , po roku je všetko malé, prípadne už sme menili boty v strede zimy, atď. Je to komfortné :-)
10. 1. 2019 22:08
Re: Kdo potřebuje Golf?
Je to len o miere rozmaznanosti a (ne)nosení zbytočnosti. A to v prípade mojich dovoleniek mám k dispozícií mega kufor a priestor >:D >:-[]
9. 1. 2019 15:21
Re: Kdo potřebuje Golf?
Kdo potrebuje Polo?
Kam se dnes nevlezu s golfem se s nejvetsi pravdepodobnosti nevlezu ani s Polem. Cena podobna, ale velikost, dospelost (odhlucneni, stabilita pri vyssich rychlostech, materialy atd.) furt budou na strane golfu. Zkratka s polem to jde, s golfem to jde lip. :-)
Avatar - Ozzman
9. 1. 2019 15:25
Re: Kdo potřebuje Golf?
S prostorností souhlas, ale rozdíl tam je v ceně kolem 100 tisíc a hodně moc by mě zajímal právě ten rozdíl v technice a odhlučnění. Když se podíváš, že lidi si chválí perfektní komfort u aut, jako je Rapid, tak Polo snad nebude horší >:D

Golf dospělejší bezpochyby je, ale je dospělejší o ten cenový rozdíl? Myslím, pokud srovnáváme stejně motorizované verze.

Golf samozřejmě bez pochyb může být o dost lepším autem, když se tak nakonfiguruje.
Avatar - _Karel_
9. 1. 2019 15:42
Re: Kdo potřebuje Golf?
Já bych u Golf/Polo začal tím, že Golf bude mít sedadla, a Polo lavice.
Teda, přiznávám, že na osobní dojem si nepamatuju a soudím zejména z fotogalerie a z obecné zkušenosti.
Pro mě by už jen toto byl dost zásadní argument.
Avatar - Đawson
9. 1. 2019 16:38
Re: Kdo potřebuje Golf?
Radši bych vzal Sandero s 0.9tce a těch 300 papírů co by mi zbylo projezdil >:D
Avatar - _Karel_
9. 1. 2019 16:40
Re: Kdo potřebuje Golf?
Nebo můžeš vzít kolo a těch 480 papírů projíst.
Avatar - Đawson
9. 1. 2019 18:09
Re: Kdo potřebuje Golf?
Vzhledem k mé váze, radši to sandero >:D
Avatar - wikinko
9. 1. 2019 16:45
Re: Kdo potřebuje Golf?
Ahoj, kupoval som v lete auto manzelke, limit cca 16teur. do pola som si sadol, ani som nemal chut sa ist previest, za tu cenu interier neprijemne plastovy. t-roc este drahsi avsak este plastovejsi. vdaka konciacemu golfu 7 sa cenovo a jazdne omnoho viac oplati vziat golfa ako polo. nakoniec som vzal G7 s 81kw 1,0.
Avatar - Ozzman
9. 1. 2019 16:53
Re: Kdo potřebuje Golf?
V aktuálním Polu jsem neseděl, starší plastové byly, ale článek popisuje interiér velmi kladně :-)

Pokud si měl výraznou slevu na G7, pak není o čem, ale ceníkově je tam rozdíl nemalých 100 tisíc +/-
Avatar - wikinko
9. 1. 2019 17:15
Re: Kdo potřebuje Golf?
ani aktualne polo sa neda s G7 porovnat, aj polo GTI mi pripadalo oproti zakladnemu golfu ako chudobny pribuzny. velmi som bol nakloneny kupe pola, ale nechcel som to manzelke spravit aby presadala z prijemneho pohodlneho golfu 6 do pola. aj oproti tomu golfu6 je sucasne polo len taky... pologolf ;)
Avatar - 3_diamanty
9. 1. 2019 23:31
Re: Kdo potřebuje Golf?
tak golf 6 ma moj svokor [odkaz] ... a mne pride ze je architekturou palubky aj celkovym know-ow prave blizky tomu predoslemu polu ktore mam zase ja ( on ma vsak podstatne vacsi dotykac .. ten moj je len 5 palcovy v comfortline vybave aj ked higline polo ho malo az 6 palcovy ).... ale sedi to.. oba vozy su dobou vzniku v podstate podobne ... aj ked ja mam uz v mojom pole ( v roku 2014 preslo faceliftom ) volant uz z G7 da sa povedat.. moc pekny fakt .... o co som si vsimol aj palubak mu na jeho G6 neukazuje par detailov ktore ja uz mam .. ale ano.. G6 je kabinou hodne komfortny a prijemny spolocnik to suhlasim ... sli sme s nim v aprili minuleho roku do nemecka ( 10-12 hodinova cesta tam a potom aj naspat )... a skutocne sa pytam.. treba tu cloveku na to E klasse za 2 melony? alebo nejake predrazene monstrum? ... vobec nie ;-) .. aj bezny golfik uz postaci na vsetko a na vsetky bezne potreby -- a uz teraz sa tesim na G8... dozaista golf tu opat nesklame :yes:

za mna G6 je tiez hodne poctive auto este aj dnes sa vedla konciacej G7 vobec nestrati a je nadalej paradnym kuskom .... golf je proste golf ... :yes:
Avatar - Ozzman
10. 1. 2019 06:57
Re: Kdo potřebuje Golf?
Nic proti Golfu, v Jette (5tkovy Golf) jsem absolvoval třeba 13 h cestu na jih Chorvatska a neměl jsem problém , ale když se pak stejnou cestou projedes s autem o třídu výše , které má na dálnici daleko lepší odhlučnění, komfort a i stabilitu ve vyšších rychlostech , tak pochopíš, proč si někdy kdo hodně jezdí koupit třeba to Eklasse. Stejně tak jsem najel desítky tisíc km se Supem2 , což i přes marketing je většinou věci Golf ( v dost věcech je i horší včetně interiéru a odhlučnění), Trasy vždy kolem 10-12 h ( Polsko, Maďarsko, Rumunsko, Německo, Belgie) a vždy se z auta těším do svého. Už jen přejetí prvního retardéru kousek od baráku je strašný rozdíl. A o tom, že jsem zlamanej ani nemluvím.

Golf je super auto, ale ve své třídě...

Už jsem to psal pod článek o Fokusu, na což si mi radši ani neodpověděl, ale jdi se někam projet ! Přijeďte do Prahy a já tě svezu... Nebo nevím >:D Ale občas tu vynasis dost zvláštní soudy. Dlouhá trasa je právě to, kde se rozdíly mezi třídami automobilů poznají nejvíce. Ja bych Golfa měnil za Polo jen jako HB pro příměstský provoz, což byl smysl tohoto příspěvku.
Avatar - woody-alien
10. 1. 2019 07:38
Re: Kdo potřebuje Golf?
Načo komu prémia, na čo komu prerastená stredná trieda, treba človeku na dlhé trasy E-klasse ? ;-)

Jj, když jsem byl kluk a neměl v tu chvíli parťáka, taky jsem si pinkal tenisákem proti zdi. >:-[]
Avatar - Dinar
10. 1. 2019 10:53
Re: Kdo potřebuje Golf?
Zases zabil! >:D :yes:
Avatar - wikinko
10. 1. 2019 09:32
Re: Kdo potřebuje Golf?
topper, to snad zartujes s tou eklasse. ako mozes take daco povedat po jednej ceste. keby si kazdy druhy tyzden otacal ke-praha na golfe tak by si to asi netvrdil. prave som si uzatvaral minulorocnu knihu jazd, na sluzobnej octe som spravil za rok 69t km. Za E klasse by som bol schopny aj vrazdit.
na ziadnom golfe/octavii si nevies nastavit napriklad hlavovu opierku tak, aby sa o nu dala realne opriet hlava. nehovoriac o komforte pruzenia, odhlucneni, radeni prevodovky atd atd.
Avatar - Ozzman
10. 1. 2019 09:34
Re: Kdo potřebuje Golf?
Upřímě tě za těch 69 tisíc v Octě lituji... Tohle si snad užívá jen taxikář Andy..a ten musí být masochista.

Nemůžeš někdy zajet do Košic a svézt Toppera v něčem ze střední třídy ?
Avatar - wakantanka
10. 1. 2019 12:58
Re: Kdo potřebuje Golf?
Nikam chodíť nemusí, on v KE býva tiež >:D
Avatar - wikinko
10. 1. 2019 15:37
Re: Kdo potřebuje Golf?
ozzy, nie je to take strasne, na dialnici pod 170 nejazdim, na horskych priechodoch mu davam takisto zabrat, ked je sneh chodim sa na polne cesty smykat. proste si so mnou uzije kazde auto. ked som vracal predosly sluzobak (bmw 3) bol po 300t km ako novy. tato octa je celkom ok, haldex funguje perfektne, motor je silny, kufor obrovsky, miesto vzadu si deti pochvaluju. jedine co mi na aute vadi je prevodovka a sedadla. len kvoli nastavitelnej hlavovej opierke a menicovemu automatu bude moje buduce auto insignia (biturbo 4x4)
Avatar - white label
10. 1. 2019 15:40
Re: Kdo potřebuje Golf?
Na dálnici pod 170 nejezdíš? Jak to děláš a na jakých dálnicích to jezdíš?
Avatar - wikinko
10. 1. 2019 18:04
Re: Kdo potřebuje Golf?
white label ty si asi na slovensku este nebol. u nas sa na dialnici nesmu predbiehat kamiony a provoz je tu asi tak stvrtinovy ako u vas. do prahy jazdim asi 2x mesacne, u vas by sa dialnice ani nemali nazyvat dialnice.
Avatar - white label
10. 1. 2019 18:51
Re: Kdo potřebuje Golf?
Slovensko? Kde to je? >:D
Bydlím kousek od slovenských hranic a roční! slovenskou dálniční známku si kupuji každý rok, loni dokonce hned na dvě auta, tak neuč orla lítat.
Vím moc dobře, jak to chodí na slovenských dálnicích, takže pohádky o tom, jak tam "pod 170 nejezdíš" si nech pro někoho, kdo ti to bude baštit. ;-)
Avatar - wikinko
10. 1. 2019 19:56
Re: Kdo potřebuje Golf?
prepac, ale nepleties si Slovensko so Slovinskom alebo tak nejak?
Avatar - white label
10. 1. 2019 20:07
Re: Kdo potřebuje Golf?
O mě se bát nemusíš, já se nejsem ten, kdo si, z nás dvou, něco plete... :-)
Avatar - wikinko
10. 1. 2019 20:17
Re: Kdo potřebuje Golf?
ja si nic nepletiem, a ked si na Slovensku, uhni mi ked blikam ;)
Avatar - white label
10. 1. 2019 20:41
Re: Kdo potřebuje Golf?
Jasně, až tam na dálnici potkám služební Octávku co nejezdí pod 170, tak ji pustím před sebe, i kdybych musel brzdit. ;-)
Avatar - wakantanka
10. 1. 2019 20:15
Re: Kdo potřebuje Golf?
Keď máš na pokuty, resp. jazdiš veľa v noci ... tak sa dá