Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST VW Polo 1.0 TSI (85 kW) DSG Highline & R-Line HL – Kolik stojí sportovní look?

196 komentářů

Avatar - woody-alien
woody-alien
Předevčírem to nový Swift Sport celkem schytal za "nerozumnou" cenu a jedním z argumentů kritiky bylo, že se na své parametry až moc cenově přiblížil malým hot-hatchům typu Polo GTI nebo Fiesta ST. Ani mně se těch 480 za Swiště moc nelíbí, ale jak tak koukám, s tou cenou je to vážně relativní, když se i na litrový TSI v Polu dívá poměrně zdálky. ;-)

Btw: Stejně jako u předchozí generace u toho SSS zůstala i jedna věc, která potěší. Za barvu (metalíza, perleť) se nepřiplácí ani koruna.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Cena je hodně nastřelená, jak jsem psal níže, Ibiza FR ve stejné konfiguraci stojí skoro o 100 tisíc kreditů méně a také má sportovní look.

Možná je to tím příplatkem za DSG, ale i když jsem si na automat zvykl, do takového auta, kde příplatek stojí skoro 10 % ceny auta navíc, bych to asi oželel.
Avatar - white label
white label
Na litrové Polo (i když Highline/R-Line HL) je to prostě moc, tečka. To je lepší jít rovnou do GTI.
Na druhou stranu není litr jako litr a zrovna tohle je motorizace z Up!u GTI, a ten s ním nejezdí zrovna špatně.
Avatar - fOE
fOE
Spousta lidi chce sportovni look, uz vyrazne mene lidi chce i sportovni podvozek, spotrebu, pojistku a dalsi "nepohodlnosti". Automobilky moc dobre vedi ze i tohle bude tahnout, i kdyz polo GTI ma prajslajstung vyrazne lepsi nez litrove polo za pulmio+.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Zrovna VW to docela pochopilo a Rpaket se tak dá koupit i k obyčejnějším verzím, třeba Golfů 1.0 Rline jezdí dost :-)
Avatar - fOE
fOE
Jop, VW to chape, jeste pred VW to chapalo BMW a dalsi, kde si taky Mpaket a jine M doplnky muzes poridit ke vsemu, i k modelum, ktere plnohodnotne ///M ani nemaji. :-) Vzhled proste prodava (a nic proti nicemu, ta moznost individualizace zvlast nemeckych aut je proste prijemne plus pro ty co za to utracet chteji, a ti co ne se muzou tesit z toho jak usetrili).
Avatar - Ozzman
Ozzman
Prémie to má snad všechna, ne ? AMG paket, Sline.. ;) Divím se, že to už nedělají všichni výrobci napříč mainstreamem :-)
Avatar - fOE
fOE
... a R-Sport u jaguaru, jop, z premie na tom slape vetsina (nevim jak lexus, Alfa atd.). Ono i v tom mainstreamu to neni jen VW, to ale tobe psat asi nemusim >:D
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jojo... třeba takovej Fokus STline se švihadlama vzadu... to byla paráda >:-[] Ale exteriérem si mohl provokovat nejeden Hothatch >:D
Avatar - _Karel_
_Karel_
Lexus to nepotřebuje, ten to má v základu. :-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
Lexus má v základu Pus*sy magnet >:D
Avatar - _Karel_
_Karel_
>:-[]
Evidentně jo, Hamuně se líbí.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Lexus má F-sport.
Avatar - white label
white label
Není už to nic extra vzácného ani v mainstreamu.
comper
To veru hej, nakonfiguroval som 1.0 r line a normalne gti a rozdiel dvetisic eur. Ten rozdiel by som doplatil aj keby som mal zrat suchy chleba kym na to nasetrim.
Avatar - fOE
fOE
A v tom je prave ten vtip, na tebe R-line polo vubec necili. ;-)
Avatar - iudex
iudex
>:D :yes:
Avatar - white label
white label
Tomu rozumím ;-) , akorát nevím jestli si v tom rozdílu zohlednil i tzv. Ficovu daň z "nadvýkonu"?
comper
Vidis, na vymysel toho primitiva som zabudol. Tak to budu este dalsich pat kil, suchy chleba bude o cosi dlhsie.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Up! s foukaným litrem může bejt i zajímavej, minulý Twingo RS takový bylo i bez turba. Pokud se Pola týká, při té ceně za silnější 1.0 TSI plus nějaký extras bych už rovnou spolu s comperem chroustal suchej chleba kvůli GTI nebo šel jinam. ;-)
Avatar - white label
white label
Proto jsem taky psal, že to už je lepší jít rovnou do Pola GTI.
Ségra teď právě mění bílého CrossUp!u za stříbrného Up!u GTI, takže si dynamicky výrazně polepší. ;-)
Avatar - iudex
iudex
No to znie zaujímavo, potom daj report, ako Up GTI jazdí.
webpaja
Jenže Up je výrazně lehčí ne?
Ondris
Jedna věc je sleva, kterou je možný na Polovůz získat (najednou je Highline DSG hrubě pod 400k s DPH, druhá věc je to, jestli je aktuálně tuhle kombinaci možný dodat (až na speciální výjimky ne).
Mě je to auto fakt sympatický, do města super.
comper
Ehm, kto to tu v pondelok frflal nad cenou swiftu sport?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Již léta se tu najde někdo, kdo se diví ceně předváděcí novinářské verze.....
comper
A zaklad za 510 kde musis priplacat aj za led svetla a dalsie veci je podla teba lepsi?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Není, tady už je podiv na místě...
Avatar - iudex
iudex
Ja a ak si pamätáš, ako lepšiu value for money som dával práve Polo GTI. A to dvojnásobne platí pre tieto litre, za tie prachy je to choré a potom to GTI vyzerá zrazu ako kauf roka.
comper
Okej, myslel som to humorne. Tie ceny ozaj nedavaju zmysel nebrat gti a to este som zvedavy ako tam strcia 1.5 tsi.
Avatar - iudex
iudex
Dobrá poznámka, pri týchto cenách tam skutočne nie je priestor na 1,5TSI. Ak niekedy príde 1,5TSI, mohlo by to teoreticky spôsobiť zlacnenie 1,0TSI, ale ja by som to skôr videl na zdraženie GTI. 8-s
Avatar - Ozzman
Ozzman
Budu-li se pohybovat v nekombíkovém světě a shánět kompakt do města, není tohle lepší volba, než Golf ? Pohodlně odveze 2 lidi, horor to nebude na kratší trase ani ve 4. Je lehčí a menší, takže litrový motor mu udělí slušnou dynamiku (0-100 za 9,5s je velmi slušné), auto je vybavené, dobře vypadá, jediné co by mi vadilo je, že palubka má uprostřed ten nevzhledný plast, tady je Golf dotaženější i přesto, že se vlastně jedná již o končící generaci a čeká se na nástupce.

Sporné může být použití ve městě, když vidím subtilní stará Pola, která se vejdou všude, ale na druhou stranu, pořád je to malé auto.

Problém asi nastane při pohledu na cenu, protože ta i dotáhla Golf >:D K testovanému Rline kousku se vyjadřovat nebudu, za to mám krásné kombi střední třídy, ale i tak je Polo docela drahé.

Ibiza FR ve stejné motorizaci s DSG stojí 453 Tis, kdo nepotřebuje AT, tak jen 413tis, Popřípadě za 541 tisíc je tu FieSTa ;)
Avatar - miromen
miromen
Ty maš často jednoduche a jasne soudy. Už u předchozi generace a kdo vi jak před tim se psalo, že Polo je teměř Golf. A realně, když to přeženu tak společny měly akorat tak znak.
Sice jsem s novym polem nejel, ale z toho co se lze dočist tak je vše při starem a jedine co bych dokazal u něj ocenit je prostornost, kterou v B segmentu řešim. Jinak by mi neměl co nabidnou snad jedině sportovnějši varianta GTI. Ale je mi jasne, že běžny uživatel na tohle kouka mnohem jednodušši optikou. A vzhledově je to dobre retro, včetně interieru, jako by VW oprašil 3 generace stary model.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mám soud toho jediného, který může soudit a na jehož názoru záleží..... potencionálního zákazníka ;)

Každý máme takový svůj soud a tenhle je můj :-)

Nehodnotím techniku i když, myslím, že dnes už bychom našli daleko více společného, mezi Golfem a Polem, než dříve.

Kdo kupuje Hatchback ? Asi málokdo na rodinné užití, ty sám máš 5dv Fokuse, kolik vás v něm jezdí převážně? Nepředpokládám, že jezdíte plně obsazeni a vozíte věci, protože jinak by si vzal kombík.

Takže typický zákazník bude starší pár, nebo naopak mladý pár bez dětí, maximálně s malým děckem. Pro tyto účely je Polo dostatečně veliké, vždyť už dorostlo do velikosti kompaktní třídy let nedávno minulých, nabízí část motorizací jako Golf , stejně jako možnost volby DSG, výbavu si také můžeš nakonfigurovat až na cenu Passatu.

Golf může mít silnější motor, a asi má lepší interiér, ale to už jsme cenou jinde, ale s 1.0TSI má také vlečnou nápravu. Takže srovnatelný Golf 1.0TSI o tolik dál nebude, pokud je pravda co píší v testu i o odhlučnění. Proč tedy platit o více, než 80 tisíc ? Srovnatelný Golf 1.0 TSI DSG je v pouze jako Comfort line (550), Marathon (583) a RlineCL(573)) a to jsou nižší výbavy, jejich srovnání se mi nechce hledat.
Avatar - miromen
miromen
Je sice pravda, že přišel G7, ktery je stale aktualni a ja měl tu čest v době G6, takže Polo se překryvalo s oběma generacema. A maš pravdu i v tom, že bliže jsou k sobě i diky te prostornosti. Ale když vemu tu G6 a předchozi Polo tak nešlo jen o techniku a celkove provedeni, ale naladěni těch dvou aut bylo dost rozdilne. Polo bylo vyloženě odtažite až gumove, jak jsem tehdy psal, auto idela pro ženskou. Tim samo netvrdim, že by golf byl zaměřenim běžny sportovec.
Avatar - Ozzman
Ozzman
G6 ale měla vždy multilink, ne ? Dnes už tohle taky v motorizacích, o kterých se bavíme, není rozdílné, viděl bych to snad jen na některé části interiéru a možná odhlučnění? Litrové TSI stejně bude auto primárně na příměstský a městský provoz, občas na dovču, takže v těchto podmínkách vidím velmi malý rozdíl mezi Polem a G7.
Avatar - miromen
miromen
On byl velky rozdil, už jem mezi ibizou a tim polem. Rozdil jsem samozřejmě očekaval, ale určitě v menšich tolerancich a za mě by to tomu polu rozhodně prospělo. Ja tehdy nechapal tvrzeni přimo od němcu, kteři po prvnich jizdach tvrdii, že polo je teměř golf. On i ten interier byť architekturou podobny byl dost vzdalen tomu golfu. Celkově vzato jasny třidni rozdil včetně jinak zaměřeneho odladěni.
Avatar - wikinko
wikinko
ozzy, ak vidis maly rozdiel medzi polom a golfom, tak si nikdy nesedel v pole alebo golfe.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mluvím o verzích s 1.0 TSI
Avatar - wikinko
wikinko
ved aj ja
Sebbe.92
Mám nové Polo HL 1,0TSI 85kW s manuálem a bez dalších extra blbostí. Upřímně, mi vyhovuje daleko víc, než Golf, u kterého se mi popravdě moc nelíbí ten interiér. Rozdíly mezi aktuálním Golfem a novým Polem opravdu nejsou tak velké (měl jsem i služební Golf Alltrack). Co se týče kvality, skoro mě až překvapilo! A zejména pak jak moc je jiné oproti Škodováckým chudým příbuzným. A to v materiálech, hlučnosti, komfortu.. No a jestli se šetřilo na vyplni zadních dveří? Tam nejezdím. >:-[] mimo město spotřeba kolem 5l, dálnice pak cca 6,3l.

jo a Kolmane PS: v kufru je mezipodlaha, všiml sis jo? Takže umí být i hluboký a i docela do roviny se sklopenymi sedadly. Taky mám v obyčejném HL i tu LED lištu na palubce a dveřích, tak nevím, proč píšeš, že je to až v R-line?.. ;-\
Avatar - _Karel_
_Karel_
Oslovovat někoho příjmením a tykat je podle mě dost neslušné.
Avatar - wakantanka
wakantanka
No mne príde priestrannejšie ako Octavia I. a tých ako rodinný sťahovák jazdí hafo. Akurát nemá ten obr kufor čo sa však dá riešiť aj boxom na streche. Takže pre rodiny čo so sebou neťahajú pol domácnosti to bude použiteľné.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ale ten obr kufr je podle mě pro rodinu (pokud jezdí na dovolené) poměrně zásadní. Týden na horách (4xlyže, boty, helmy) podle mě s Polem nejde absolvovat ani s rakví.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Když omezíš zbytečnosti typu notebooků, tabletů a podobných kravin, pak to jde. Jednu akci ročně bych takhle dovedl absolvovat, ale jezdit to pravidelně by byl nesmysl.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nemělo by to být obráceně ? Kdyz omezis lyžáky, helmy, kabáty, tak tam pár notebooku a tabletů složis >:D
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
350 litrů mi nepřipadá zase tak málo, vždyť hatche nižší střední nemají o mnoho více. Prkna na střechu, bágly dovnitř, to by šlo. V Neonu jsme se odvezli na výcvik s kompletní výbavou (maskáče s doplňky, dvoje kanady, spacáky, jídlo...) a to byl sedan s 380 litry.
Ale jo, je fakt, že když dneska jede rodinka na dovolenou, stěhuje se půl domácnosti, "co kdyby náhodou"... Pro mě, který se na dva týdny letní cykloběhoplavecké dovolené sbalí do šedesátky krosny včetně nářadí na kolo i helmy to není moc pochopitelné, ale..
Avatar - Ozzman
Ozzman
Však to byl taky vtip. Já jsem obecně rozmlsany z větších kombíků, kterými jezdím vlastně od jakziva (až na první auto Seat Cordoba, který byl sedan) , už jako student jsem jezdil třeba na lyžáky , kdy jsme se s kamarádem nacpali do Laguny kombi a všechno volné místo vyplnili basami piva >:D Nikdo ze spolužáků nechápal, proč se nám do tak velkého auta nevejde spolujezdec. Nyní jsme zatím jen dva a na dovolenou narveme kufr k prasknutí. Kdyz je prostor , proč si nevzít to a tamhle to....

Jsem jeden z těch, ketri opravdu kufr využívají... Jedeš někam .. hele máj ve slevě skříňku, beru... Podívej , máme už špatnou Myčku a tahle je super... Bereme... Jen sklopis sedačky. Dělám muziku, takže nástroj + aparát.... Prostě jiné auto asi ani mít nemohou.

Ale vím, že se dá pracovat i s menšími auty a taky efektivně. Odjezdili jsme ve 3 dovolenou Fokusem 3 HB ( ten má taky kolem 350l cca), Dost dobře jsem se občas poskládal do sedanu VW Jetta a to i na lyže ( až na malý otvor do kufru je sedan překvapivě dobrá volba), nebo co se vejde do dvojkového Superbu sedan/liftback ( ten má velkou výhodu 5. Dveří), ale nedávno jsem měl problém na pár dní po ČR se ve dvou naskládat do Kugy.. to bylo přesně o tom, že jsem rozmazlenej na prostor a kufr.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Po pěti letech života s Peugeotem 206 mi jakékoli auto připadalo velké. A dodnes mě překvapuje, kolik toho pobere malé Clio kombi. A dodnes nadávám Renaultu za to, jak stávající Clio vykastrovali po motorové stránce, když další generace kombi už nebude.
Ovšem zákon "vždy malého kufru" znám taky, to když se balila bývalky rodina na letní dovolenou. Galaxy byla pro čtyři lidi malá...
Avatar - woody-alien
woody-alien
Už jsem to tu psal, rodina je jako PUR pěna....vždy bezezbytku vyplní vymezený prostor. ;-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já mám pravidlo "naskládej se po roletu" >:D Teď to bude mít těžší, protože nové Mondeo má kufr znatelně menší, než to předchozí >:-[]
kyklop
A nezabudni pri balení na to najdôležitejšie......Ťažisko ! :-! >:D
Nonsens
to je fakt, taký tablet ti vezme celý kufor >:D
Avatar - iudex
iudex
>:D :yes:
Avatar - white label
white label
Dáš tam dva tucty noťasů a čtyři tucty tabletů a pak nevíš kam s PC. ;-)
kyklop
a aj server musíš nechať doma ;-\
Avatar - wakantanka
wakantanka
Myslené to bolo tak, že väčšinu presunov to zvládne a raz dvakrát dovolenku do roka tiež. Záleží od konkrétnych požiadaviek. Ja mám veľké auto s veľkým kufrom, ale tiež si pamätám časy keď sme ešte s rodičmi sa vedeli aj s lyžami, lyžiarkami a výbavou vojsť do 120. Akurát sme nemali helmy.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ale jo, v pohodě, jen tak debatujem :-)
Ono to nejspíš bude tak, že do Pola se po střechu vejdeš, a pak koupíš obří MPV a taky se po střechu vejdeš (obojí myšleno na dovolenou).
Avatar - wakantanka
wakantanka
Mno po hrozbe manželke že na dovolenku k moru berieme jej Daihatsu, pretože plánovala zobrať fakt polovicu domácnosti, nakoniec dostala rozum a išli sme Mpvčkom.
Avatar - white label
white label
Můj známý má ženskou, která je totálně zanořená do fitness, a když kamkoli jedou tak sebou musí brát (kromě všeho ostatního) i celou sadu činek, včetně těch těžších. >:D
Avatar - wakantanka
wakantanka
Mno, ale ona si to zrejme donesie aj z auta odnesie keďže fitness >:D >:D >:D
To ja som to nasmeroval k mojej žene kvôli tomu, že nás čakali dva týždne pri mori v dvoch rôznych lokalitách, teda reálne dvakrát komplet auto vyložiť a samozrejme aj naložiť. A to sa mi teda nechcelo, teda to nosenie, pri vedomí, že 80 % z toho nikto z nás určite nepoužije. >:D >:D >:D
Avatar - white label
white label
Já bych se dnes na lyže klidně vykašlal, všude ti je půjčí a pokud jedeš na lyže jednou dvakrát za sezonu, tak je to v pohodě i finančně (doma ti lyže akorát stárnou a děcka z nich rychle vyrostou), a taky kdo se s tím má pořád někam tahat, stačí mít pro dospělé lyžáky (dětem půjčit, kupovat jim je na jednu sezonu je blbost) a helmy. ;-)
P.S. Pro ty co jezdí často se dá výhodně půjčit "výzbroj" i na celou sezonu.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tak jsem koukl na ceník půjčovny na Kyčerce a máš pravdu. Ti hajzlíci furt rostou, každý rok řešíme alespoň část výbavy, Půjčovna u dětí určitě není dražší.
Avatar - white label
white label
Takže jezdíte lyžovat do Karlovic, to by ses mohl někdy stavit na kafe.
Ze které strany tam jezdíš? Od Karolinky, od Hutiska-Solance, od Bumbálky, buď přes Horní Bečvu, nebo přes Bílou?
Avatar - _Karel_
_Karel_
Byli jsme v Karolínce poslední čtyři roky, ale jde to tam od desíti k pěti, letos jedeme do Orlických h. Když někdy pojedu do R., dám vědět a rád se stavím. Prý máš dobrý kafe. :-)
Avatar - white label
white label
Tak snad... ;-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
Kaslete na hory ! Už je sníh i tady v Praze !!! Rychle si přijeďte sjet Vítkov a Petřín ! Do zítra to roztaje >:D
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Do zítřka? V Boleslavi se sníh přišel ukázat, že taky existuje... odpoledne po něm nebude ani památka.
Avatar - white label
white label
Komu chybí sníh, přijeďte do Beskyd, na Lysé hoře už jsou dva metry sněhu...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tam z Prahy nedojedeme.... máme letní gumy a nezapomeň, 4x4 je taky k ničemu a nepotřebujeme ho... >:-[]
Avatar - white label
white label
Jen přijeď, jednu cestu zvládneš i Fordem a zpátky hezky tradičně vlakem... >:D >:-[]
Avatar - Ozzman
Ozzman
>:D Pche ! Ford mě odvezl zpátky i z takových dálek, kam se nejezdí ani na Audivýstavy s reprobednama >:D Třeba z Kosova, nebo Řecka >:D

Je fakt, že to byl ještě ten poctivej, kdežto ty nový, jak by řekl Topper... ty jdou už do háje >:D
Avatar - white label
white label
4x4 není nutné ani tady, tím spíš u aut do velikosti Golfu, ale bez slušných zimních pneu tu teď budeš v ..., však víš kde. ;-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
Zimáky mám celkem slušné, zatím jsem se rozjel všude... i u Muzea, když napadlo >:-[] Znáš ta pořekadla ne? >:D
Avatar - white label
white label
Jj,. ...a v Praze kalamita jak na Sibiři, tři centimetry sněhu... a u Muzea čtyři!
Avatar - Ozzman
Ozzman
No... čtyři.. tu asi budou někde..... jo ty myslíš na silnici? >:D Tam nic...
Avatar - white label
white label
A co na střeše Muzea, taky nic?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, tam už stojí Japonci frontu na sáňky.... >:D Ale myslím, že vstup zdarma 31.12.18 skončil... >:D
Avatar - woody-alien
woody-alien
Vám nestačilo, že jste pokazili diskuzi pod Autem roku. Vy budete zlobit i tady.....koho zajímá sníh, když se řeší Polo ? Asi vás budu muset rozsadit. 8-s >:D ;-)
Avatar - white label
white label
Jsme prostě [odkaz] ;-)

Nj, redakce musela k vůli nám přidat další článek s novou čistou diskusí.
Avatar - Ozzman
Ozzman
O Polu tu nikdo diskutovat už asi nechce, tak alespoň má redakce bohatou diskuzi, navíc je tohle snad lepší "flame" , než ten obvyklý ve stylu zelené diskuze... >:D
Avatar - white label
white label
Někdo mi dokonce tvrdil, že prý se v Muzeu ještě pořád neprodávají trdelníky se zmrzlinou, čemuž se mi nechce věřit. že byste až tak diskriminovali turisty? >:D
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ne, ale neboj, hned přes silnici je všeho do sytostí ! Mekáč, KFC, Párek v rohlíku, Pervitin, kur*vy, kebab... >:D Hele, Woody už se na nás zlobí >:D
Avatar - white label
white label
Byl jsem v Praze (po delší době) teď mezi svátky, spali jsme nad Mekáčem u Karlova mostu a parkovali nad Malostranským náměstím, takže pohledů na turisty s trdelníkem se zmrzlinou jsem si užil dosyta. Z Evropy hlavně taliáni a spousta asiatů.
Když jsem šel přes ten hlavní světelný přechod pro chodce u Karlova mostu, směrem k mostu, tak s tím davem, který se na nás vyvalil jsem si připadal jak v Matrixu. :-O 8-s >:-[]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak do těch míst se podívám velmi zřídka >:D Já jsem zase navštívil to nově otevřené Muzeum a byli jsme tam skoro jediní češi >:D Občas zajdu na Václavák, na klobásu (fakt jsou tam dobrý >:D Ať se jdou všichni Hipsteři z celý Prahy vycpat se svými bioRaw) a ty davy turistů taky nedávám. Obecně si jako čech v centru Prahy připadám méněcenný, protože jsme nejméně vítaní zákazníci >:D

Nenenecháš si dát deset deka pražské šunky za pětikilo, chudáci taxikáři tě nemohou hodit z Karláku na Anděl za dva litry.... a tak..
Avatar - white label
white label
Do Muzea byla fronta jak za války na potravinové lístky a česky by ti v ní nikdo nerozuměl ani slovo. >:-[]
Avatar - woody-alien
woody-alien
Jo, je to drsný. S dětma jsem se pokusil přes Karlův most přejít v létě a vůbec se nedivím, že chytly lehkej klaustrofobickej záchvat. Těžko už mi dneska někdo uvěří, že jsem Karlův most používal jako běžnou zkratku ze školy (kousek od Národního divadla) na Malostranský náměstí. Bylo to rychlejší (a zajímavější) než lézt do metra. V zimě ses tam někdy pomalu bál, když jsi potkal tři lidi a Pepíčka Kemrů na kozím dechu, tak to bylo slávy. >:D
Avatar - Ozzman
Ozzman
Za Prahou směr západ jsme měli ráno zasypáno solidně, autobus ve škarpě, ale tady na Vinohradech už to vypadá trochu jinak, ale pořád se na střechách trochu drží >:D
kyklop
Ja mám pre staršiu dcéru lyže z požičovne, beriem to na dva roky a nie je problém počas trvania vymeniť za väčšie. Klasika , po roku je všetko malé, prípadne už sme menili boty v strede zimy, atď. Je to komfortné :-)
kyklop
Je to len o miere rozmaznanosti a (ne)nosení zbytočnosti. A to v prípade mojich dovoleniek mám k dispozícií mega kufor a priestor >:D >:-[]
Avatar - fOE
fOE
Kdo potrebuje Polo?
Kam se dnes nevlezu s golfem se s nejvetsi pravdepodobnosti nevlezu ani s Polem. Cena podobna, ale velikost, dospelost (odhlucneni, stabilita pri vyssich rychlostech, materialy atd.) furt budou na strane golfu. Zkratka s polem to jde, s golfem to jde lip. :-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
S prostorností souhlas, ale rozdíl tam je v ceně kolem 100 tisíc a hodně moc by mě zajímal právě ten rozdíl v technice a odhlučnění. Když se podíváš, že lidi si chválí perfektní komfort u aut, jako je Rapid, tak Polo snad nebude horší >:D

Golf dospělejší bezpochyby je, ale je dospělejší o ten cenový rozdíl? Myslím, pokud srovnáváme stejně motorizované verze.

Golf samozřejmě bez pochyb může být o dost lepším autem, když se tak nakonfiguruje.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Já bych u Golf/Polo začal tím, že Golf bude mít sedadla, a Polo lavice.
Teda, přiznávám, že na osobní dojem si nepamatuju a soudím zejména z fotogalerie a z obecné zkušenosti.
Pro mě by už jen toto byl dost zásadní argument.
Avatar - white label
white label
jo
Avatar - Đawson
Đawson
Radši bych vzal Sandero s 0.9tce a těch 300 papírů co by mi zbylo projezdil >:D
Avatar - _Karel_
_Karel_
Nebo můžeš vzít kolo a těch 480 papírů projíst.
Avatar - Đawson
Đawson
Vzhledem k mé váze, radši to sandero >:D
Avatar - wikinko
wikinko
Ahoj, kupoval som v lete auto manzelke, limit cca 16teur. do pola som si sadol, ani som nemal chut sa ist previest, za tu cenu interier neprijemne plastovy. t-roc este drahsi avsak este plastovejsi. vdaka konciacemu golfu 7 sa cenovo a jazdne omnoho viac oplati vziat golfa ako polo. nakoniec som vzal G7 s 81kw 1,0.
Avatar - Ozzman
Ozzman
V aktuálním Polu jsem neseděl, starší plastové byly, ale článek popisuje interiér velmi kladně :-)

Pokud si měl výraznou slevu na G7, pak není o čem, ale ceníkově je tam rozdíl nemalých 100 tisíc +/-
Avatar - wikinko
wikinko
ani aktualne polo sa neda s G7 porovnat, aj polo GTI mi pripadalo oproti zakladnemu golfu ako chudobny pribuzny. velmi som bol nakloneny kupe pola, ale nechcel som to manzelke spravit aby presadala z prijemneho pohodlneho golfu 6 do pola. aj oproti tomu golfu6 je sucasne polo len taky... pologolf ;)
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tak golf 6 ma moj svokor [odkaz] ... a mne pride ze je architekturou palubky aj celkovym know-ow prave blizky tomu predoslemu polu ktore mam zase ja ( on ma vsak podstatne vacsi dotykac .. ten moj je len 5 palcovy v comfortline vybave aj ked higline polo ho malo az 6 palcovy ).... ale sedi to.. oba vozy su dobou vzniku v podstate podobne ... aj ked ja mam uz v mojom pole ( v roku 2014 preslo faceliftom ) volant uz z G7 da sa povedat.. moc pekny fakt .... o co som si vsimol aj palubak mu na jeho G6 neukazuje par detailov ktore ja uz mam .. ale ano.. G6 je kabinou hodne komfortny a prijemny spolocnik to suhlasim ... sli sme s nim v aprili minuleho roku do nemecka ( 10-12 hodinova cesta tam a potom aj naspat )... a skutocne sa pytam.. treba tu cloveku na to E klasse za 2 melony? alebo nejake predrazene monstrum? ... vobec nie ;-) .. aj bezny golfik uz postaci na vsetko a na vsetky bezne potreby -- a uz teraz sa tesim na G8... dozaista golf tu opat nesklame :yes:

za mna G6 je tiez hodne poctive auto este aj dnes sa vedla konciacej G7 vobec nestrati a je nadalej paradnym kuskom .... golf je proste golf ... :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nic proti Golfu, v Jette (5tkovy Golf) jsem absolvoval třeba 13 h cestu na jih Chorvatska a neměl jsem problém , ale když se pak stejnou cestou projedes s autem o třídu výše , které má na dálnici daleko lepší odhlučnění, komfort a i stabilitu ve vyšších rychlostech , tak pochopíš, proč si někdy kdo hodně jezdí koupit třeba to Eklasse. Stejně tak jsem najel desítky tisíc km se Supem2 , což i přes marketing je většinou věci Golf ( v dost věcech je i horší včetně interiéru a odhlučnění), Trasy vždy kolem 10-12 h ( Polsko, Maďarsko, Rumunsko, Německo, Belgie) a vždy se z auta těším do svého. Už jen přejetí prvního retardéru kousek od baráku je strašný rozdíl. A o tom, že jsem zlamanej ani nemluvím.

Golf je super auto, ale ve své třídě...

Už jsem to psal pod článek o Fokusu, na což si mi radši ani neodpověděl, ale jdi se někam projet ! Přijeďte do Prahy a já tě svezu... Nebo nevím >:D Ale občas tu vynasis dost zvláštní soudy. Dlouhá trasa je právě to, kde se rozdíly mezi třídami automobilů poznají nejvíce. Ja bych Golfa měnil za Polo jen jako HB pro příměstský provoz, což byl smysl tohoto příspěvku.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Načo komu prémia, na čo komu prerastená stredná trieda, treba človeku na dlhé trasy E-klasse ? ;-)

Jj, když jsem byl kluk a neměl v tu chvíli parťáka, taky jsem si pinkal tenisákem proti zdi. >:-[]
Avatar - Ozzman
Ozzman
>:-[]
Avatar - Dinar
Dinar
Zases zabil! >:D :yes:
Avatar - wikinko
wikinko
topper, to snad zartujes s tou eklasse. ako mozes take daco povedat po jednej ceste. keby si kazdy druhy tyzden otacal ke-praha na golfe tak by si to asi netvrdil. prave som si uzatvaral minulorocnu knihu jazd, na sluzobnej octe som spravil za rok 69t km. Za E klasse by som bol schopny aj vrazdit.
na ziadnom golfe/octavii si nevies nastavit napriklad hlavovu opierku tak, aby sa o nu dala realne opriet hlava. nehovoriac o komforte pruzenia, odhlucneni, radeni prevodovky atd atd.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Upřímě tě za těch 69 tisíc v Octě lituji... Tohle si snad užívá jen taxikář Andy..a ten musí být masochista.

Nemůžeš někdy zajet do Košic a svézt Toppera v něčem ze střední třídy ?
Avatar - wakantanka
wakantanka
Nikam chodíť nemusí, on v KE býva tiež >:D
Avatar - wikinko
wikinko
ozzy, nie je to take strasne, na dialnici pod 170 nejazdim, na horskych priechodoch mu davam takisto zabrat, ked je sneh chodim sa na polne cesty smykat. proste si so mnou uzije kazde auto. ked som vracal predosly sluzobak (bmw 3) bol po 300t km ako novy. tato octa je celkom ok, haldex funguje perfektne, motor je silny, kufor obrovsky, miesto vzadu si deti pochvaluju. jedine co mi na aute vadi je prevodovka a sedadla. len kvoli nastavitelnej hlavovej opierke a menicovemu automatu bude moje buduce auto insignia (biturbo 4x4)
Avatar - white label
white label
Na dálnici pod 170 nejezdíš? Jak to děláš a na jakých dálnicích to jezdíš?
Avatar - wikinko
wikinko
white label ty si asi na slovensku este nebol. u nas sa na dialnici nesmu predbiehat kamiony a provoz je tu asi tak stvrtinovy ako u vas. do prahy jazdim asi 2x mesacne, u vas by sa dialnice ani nemali nazyvat dialnice.
Avatar - white label
white label
Slovensko? Kde to je? >:D
Bydlím kousek od slovenských hranic a roční! slovenskou dálniční známku si kupuji každý rok, loni dokonce hned na dvě auta, tak neuč orla lítat.
Vím moc dobře, jak to chodí na slovenských dálnicích, takže pohádky o tom, jak tam "pod 170 nejezdíš" si nech pro někoho, kdo ti to bude baštit. ;-)
Avatar - wikinko
wikinko
prepac, ale nepleties si Slovensko so Slovinskom alebo tak nejak?
Avatar - white label
white label
O mě se bát nemusíš, já se nejsem ten, kdo si, z nás dvou, něco plete... :-)
Avatar - wikinko
wikinko
ja si nic nepletiem, a ked si na Slovensku, uhni mi ked blikam ;)
Avatar - white label
white label
Jasně, až tam na dálnici potkám služební Octávku co nejezdí pod 170, tak ji pustím před sebe, i kdybych musel brzdit. ;-)
Avatar - wakantanka
wakantanka
Keď máš na pokuty, resp. jazdiš veľa v noci ... tak sa dá
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tam je i jiná dálnice, než ten kousek mezi Břeclaví a Gyorem? >:-[]
Avatar - white label
white label
Letos zkus stejnou cestu absolvovat v nějaké zánovní vyšší střední prémii a pak nám popíšeš rozdíly v dojmech.
Košice - Praha se dají udělat i na kole (nebo pěšky), na co jakékoli auto, natož ještě zbytečně luxusního Golfa... >:-[]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nebo to můžeš letět s ČSA, ale to radši ten Golf...
Avatar - wakantanka
wakantanka
mám taký pocit, že už len pár dní, potom utrum a žiadne letecké spojenie Košice - BA, ani Košice - Praha, údajne ČSA nemajú vhodné malé lietadlo, takže finito >:D
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
ČSA už snad nemá žádná letadla, ne? Nebo to teprve chystají?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nebuď takový detailista >:D Lítají pod značkou ČSA :d
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
To právě už do budoucna taky nemají, jestli jsem to pochopil správně. Letadla dostane Travel Service a jim zůstane už jen prodej letenek.
Avatar - Ozzman
Ozzman
V poslední době jsem vždy při čekání na zpožděné letadlo ČSA dostal vyhrkanou 737 pomalované od Smartwings....
Avatar - wikinko
wikinko
Kosice -Praha samozrejme zostava, rusi sa iba medzipristatie v BA.
Avatar - white label
white label
Ano.
Avatar - wakantanka
wakantanka
No aspoň že tak.
Avatar - fOE
fOE
Kriste svezte ho uz nekdo necim ze stredni / vyssi stredni, tohle se vazne neda cist furt :-O
Avatar - white label
white label
To se lehko řekne, ale východní Slovensko je trošku z ruky... ;-)
Avatar - fOE
fOE
Tak schvalne na koho ten cernej petr padne, ja to mam dle googlemaps 840km a 8H48m >:-[]
Avatar - white label
white label
Kam přesně, do Popradu, nebo až do Košic?
Já to mám určitě blíž, ale nejblíž asi bude speedfred, takže Julia QV, a to zní hodně dobře... ;-)
Avatar - fOE
fOE
Dal jsem to do Kosic.
Giulia QV, mno, to bude chtit tak patero trenek... >:D
... ale proc delat tvrdaka, jedny bych nejspis spotreboval taky. :-)
Avatar - white label
white label
Tak do Košic to mám 323 km, 3 hod 58 min.
Proboha kde bydlíš, že to máš do Košic daleko skoro jako z Aše (rozdíl jen 16! km)?
:-O >:-[]
Avatar - woody-alien
woody-alien
Řekl bych, že "za kopečkama" u sousedů. ;-)
Avatar - white label
white label
Možná.
No, já to mám do Košic asi nejblíž ze všech zdejších neslovenských uživatelů a dokonce blíž, než někteří slovenští, nechci přímo ukazovat prstem. ;-)
Avatar - iudex
iudex
Jasné že to máš bližšie než ja. Ja to mám 367 km. Takže ako píše Nemec fOE, čierny Peter je Tvoj. :-) Mimochodom v pondelok som moc ďaleko od tých Košíc nebol.
Avatar - white label
white label
Jel jsem před koncem roku okruh R-Olomouc-Praha-Brno-Bratislava-Bytča-R…
Vyjeli jsme 29.12. a vrátili se 1.1. 1. noc v Praze, 2. noc v Brně, 3. noc v Blavě - Silvestr u Dunaje v River parku.
Avatar - fOE
fOE
Sasko ;-)
EDIT: to patrilo k te otazce o koment vys.
Avatar - white label
white label
Čas komentu?
15:40?
Avatar - fOE
fOE
white label dnes 14:59
Avatar - white label
white label
Ale přesně k té si adresoval i tu reakci, tak potom nevím proč ten edit?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nežije Speedfred v ČR ? Myslím, že jsem zaslechl něco o Vysočině..... takže... zatím vedeš >:-[]
Avatar - speedfred
speedfred
No neviem či by bola QV dobrý referenčný bod ako má jazdiť "stredná". To by bolo ešte viac náreku že to je tvrdé,hlučné atď,atď....no hlavne je trocha rozkysnutá či ako to nazval a jemu sa auto musí aj páčiť,takže nič. Radšej ho zveziem na Galaxy.Do KE by som to mal ale asi max 250km keby som bol na SK.
Ozzy - pravdu máš.
Avatar - iudex
iudex
Fredy, ako doma, meter snehu a 510k zadokolka, to asi nosíš lopatu ako seriovú výbavu, či? >:-[]
Avatar - speedfred
speedfred
Tak vcelku sa dá s rozvahou jazdiť,limitujúca je svetlá výška v tomto snehu.
Avatar - white label
white label
Tak ty bys mu ukázal jak rychle může jezdit a třeba někdo další, pro změnu, jak komfortně. ;-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
661 km... na to kašlu, to radši jedu na Rujánu >:-[]
Avatar - woody-alien
woody-alien
>:-[]
769 km, 8h12m, to si spíš dáme sraz my dva. Stejně se u mě momentálně prerastená stredná nevyskytuje. ;-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nemáš to kratší přes Polsko vrchem ? >:-[]
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Zase má na jednu stranu trošku pravdu - pokud takovou cestu jedeš jednou za rok nebo za život, pak ti to Éčko opravdu nebude připadat užitečné. Když jsem před pár lety jel Brno-Torino a zpět v jedničkovém Focusu, taky to šlo. Ale znovu bych to v tom roce už absolvovat nechtěl.
Avatar - white label
white label
Není nutné vlastnit vyšší střední, ale pokud se o auta někdo aspoň trochu zajímá, měl by mít alespoň částečné povědomí o jízdních "rozdílech" mezi jednotlivými třídami.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Zkrátka a dobře, měl by se jít někam projet, aby nekecal blbosti
Avatar - miromen
miromen
Hm jenom ta představa, ale u butatóta nic překvapujiciho.
Předni sedačky v G6 knk z HL jsou velmi fajn na kratke a středni štreky, na ty dlouhe, už tak dobře neposlouži. Vzadu je to jednim slovem špatne a je to rozhodně slabina G6.
Poctivost nebo třeba kvalita taky nejsou rozhodně na chlubeni....hodně je hodně přehnane.
Jo a pro připomenuti, představ si, ale kotouče krom jineho na G6 take korodiji.
Avatar - wakantanka
wakantanka
čo tak čítam, tak iné auto ako od VW si ani nezvažoval či?
Avatar - woody-alien
woody-alien
Třeba já. I když chápu tvůj názor, znám obě ta auta natolik dobře, abych se držel svého starého hesla : Polo NENÍ Golf. I Golf v nějaké střízlivé výbavě typu Maraton Edition pocitově Polo deklasuje.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já jsem si tohoto vědom a nerozporuji to, ale podívej se na některé komentáře, ty jsi člověk, kterého auta zajímají a ten rozdíl poznáš... někomu však to Polo naprosto stačí a supluje i Golf >:D Někomu i Eklasse...

Každopádně mezi Golfem a Polem je menší rozdíl, než mezi Fabií a Oktavíí
Avatar - iudex
iudex
Naša skúsenosť nám potvrdzuje, že Golf je stále o triedu lepší ako Polo vo všetkom a vždy radšej výbehového Golfa 7 ako nové Polo (notabene keď na ten Golf sú aktuálne zaujímavé ceny, resp. zľavy).
Na druhej strane z (len statického) vyskúšania Pola som bol pozitívne prekvapený, naozaj tam je veľký medzigeneračný pokrok čo do vnútorných rozmerov, ako aj dojmu kvality a hodnotnosti interiéru. Viackrát som písal, že pre seba by som s Polom (ideálne GTI) nemal žiaden problém, naozaj presahuje štandard triedy a je to viac, ako len malé supermini do mesta. Ale keď ten rozdiel oproti cene Golfu je tak malý... (a sme na začiatku). ;-)
topten
kdyz s vetsi a tezsi oktavkou, s tim samym motorem, jste se chlubili, ze jste po dalnici jezdili za 5.9 ???
[odkaz]
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, je to celkem dost, ale neboj, u sesterské Ibizy je pořád v nabídce 1.6 TDI... Ten na dálnici pojede pod 5 ;)
topten
kdyz se podivam do spritmonitoru, kolik tam je od roku 2017 evidovanejch dyzlovejch ibiz, tak 9 proti 133 benzinovejm.
[odkaz]
je videt ze lidi pomalu dostavaj rozum, az na tech 9 dunihlavu ;-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
U malých aut taky nevidím důvod jít do nafty... i když ta Ibiza s plnohodnotným 4válcem 1.6 TDI mi zní tak nějak sympatičtěji, než třívalcový litr.
topten
potiz tehle malejch aut je, ze moc nenabizej ctyrvalcovej benzin
takova 1.5tsi by tomu urcite slusela a vsadim boty, ze prijde
Avatar - Ozzman
Ozzman
Aby si ty boty neprohrál >:D Co pak bude to Polo odlišovat od Golfu ? Myslím, že 1.5TSI by byla pouze, kdyby nebylo dvoulitrové GTI... ale uvidíme.
comper
Na jesen mi jeden predajca tvrdil ze 1.5 tsi bude tento rok, i ked na ten motor vela slavy nepocut...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ibiza ten motor měla, nevím, proč už není v ceníku v ČR, tak asi uvidíme. Mne by to osobně nedávalo do Pola smysl, protože pak v HB už moc důvodů jít do Golfu nemám, možná až na multilink ? Nebo se to 1.5 TSI ještě netýká ? Teď nevím.
Avatar - praptak
praptak
1,5 TSI se to u VW týká (má víceprvek), Seat a Škoda mají do do 110 kW včetně, kromě čtyřkolek, jednoduchou zadní nápravu.
Avatar - praptak
praptak
Momentálně má v koncernu VW z malých aut v ceníku 1,5 TSI jen Seat Arona.
Avatar - beibej
beibej
A kam by se cenově vešel? Počítám že by byl v HL dražší než GTI >:-[]
Rasto
No zas 8 mi príde naozaj veľmi veľa. To nedávam ani so svojou zastaralou 1.6-tkou v zime a plnom obsadení. Veril by som, že sa to pohybuje od 6,5 - 7,5.
_Teddy_
8 na dialnici, 7 v meste, a medzi plusmi uvedene "spotreba paliva"???

To mi hlava nepobere. Kam sa podela ta vychvalovana uspornost litrovych 3-valcov?
Contradark
Chybí mi tam výškově nastavitelná opěrka vpředu (tu nepořídíte, jen podélně), dále madla nad dveřmi - nejsou nad žádnými dveřmi, ani za příplatek. Není osvětlena přihrádka v palubce před spolujezdcem a vadí mi ta hnusná anténa (prut). V levnějších verzích není sladěné osvětlení přístrojového štítu a ovládacích knoflíků (jedno je bílé, druhé červené) - Hmmm, jak se tohle vždycky vyčítalo Korejcům!...Takže za mě JE co vytknout, co se interiéru týče.
Avatar - praptak
praptak
Madla mě také překvapila, nemá je ani Ibiza. Jinak se jedná o pěkně malé auto.
Contradark
Nevím proč už se nedělají. Přitom předchůdce je měl. Mě překvapuje, že se o tom ve všech testech mlčí, stejně jako o té loketní opěrce. To jsou přece věci, kterých si má novinář hned všimnout...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Pro mě byly největším kulturním šokem výplně zadních dveří. Na první pohled to na Polu není vidět, ale šetřilo se.
Contradark
Ano, šetřilo se na zdánlivě detailech, ale ty dělají celek. Auto má můj nej kámoš. Je to pohodlné, tiché, prostorné. Ale ty detaily mě dost zarazily, zvláště si jich všímám, protože máme v rodině Polo o generaci starší a tak můžu srovnávat.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Předchozí Polo je ještě stará škola. Mě překvapilo, že v jeho nástupci zůstala aspoň měkčená deska (kterou nedopřáli ani T-Rocu). Asi chtěli Polo výrazněji odlišit od Ibizy. Ale zpracování lesklého dekoru už mi přišlo takové fórové.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Na výraznější odlišení od Ibizy ani nepotřebovali měkčenou desku. Menší Seaty jsou interiérový waterloo. Když už jsi psal o kulturním šoku, tak za mě z poslední doby jednoznačně vede Arona. Auto za půl miliónu (Xcellence) a uvnitř úděs, od sedaček přes palubku a volant až k výplním dveří.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ona ani Ateca za bratru 900 tisíc není zrovna luxusní i když má třeba fajn sedačky a volant.

Ibizy/Cordoby bývaly celoplastové... tedy od generace 2003 + všechny, které jsem zkoušel, nebo jsme je měli doma a v rodině.

Mezi námi, i když je to trochu lepší, tak pokud srovnáš cenu a interiér u některých dražších Škodovek, tak dojdeš na podobné závěry, typický příklad je Octavie.
Avatar - Dinar
Dinar
Tchán má atecu za nějakých 600 tis a interier mi přijde naprosto ok, měkčené materiály, kůže na volantu, voliči, chrom rámečky jsou kovové, sedačky v alcantaře, zrovna o víkendu jsem si prohlížel uvnitř kadjara za podobný peníz a ten mi přišel horší, co do materiálů.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já jsem to srovnával s Karoqem a ty víš, že Škodovku nemusim, v podobné konfiguraci a cenovce, uvnitř jsem si připadal jako v trochu dražším autě, než v Atecem ale asi to bude i tím, že je mladší. Za 600 ještě dejme tomu proč ne, to je o 1/3 méně, ale za 900 už je to na pováženou.

Kadjar je auto, které za těch 500-600 tisíc je tak akorát co do materiálů, více bych za něj taky nedal.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Nevím, neseděl jsem v tom...ale v Ibize to hodně záleží na výbavě a dekorech. Interiér Reference můžeš rovnou omývat wapkou na benzínce a Style je jen o chlup lepší. FR už by měla mít kožený dekor s prošíváním, na fotkách nevypadá nejhůř.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
auto dozaista paradne ... ale vibrujuci trojvalec by som v ziadnom aute nechcel ak konkurencia ma nadaj aj 4 valce ... len skoda ze 1,5tsi polo uz stoji tolko co o triedu vacsie a celkovo aj namakanejsie vozy a k tomu ak sa nemylim ma 1,5tka aj to nezmyselne vypinanie valcov... ach jo... tak teraz babo rad.. :-(
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Beztak tvé další auto bude tříválec s vypínáním válce. ;-)
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a co tak spodem stouchany jednovalec... ;-) ... nie sem uz daleko od neho

tak dalsich 4-5 mozno aj 6 rokov asi nebudem musiet este nic riesit ( ved cas ukaze ) ale potom neskor uz chcem nieco hybridne ;-) ... a tam je velka sanca ze bude aj nadalej 4 valec... hodne som zvedavy na novy yaris dalsej generacie ( aj ten v hybride ) ... ak pojde dizajnom aj celkovym know how po vzore novej corolly tak to uz rovno teraz zacinam opat sporit na dalsie auto :*) ...