z tychto foto by som povedal ze predfaceliftovana verzia je krajsia.... ale tak uvidime este ked bude viac foto a aj v reale... vzadu ale logo skody na veku kufra ostat mohlo... akosi mi tam chyba :*) .. asi sila zvyku
Z pohledného atraktivního auta udělali neatraktivní s čínským nádechem. Za mě jednoznačně škoda. Na auto neměli po designové stránce karoserie dělat žádné změny.
Vylepšení byly podle mně nutné hlavně uvnitř..design palubovky + odhlučnění.
Je to velká škoda, protože to vnímám podobně jako se 4 okou octávií, se kterou jsem se také dosud neztotožnil.
Facelift přináší opravdu jen těžko identifikovatelné změny, z nichž dvě jsou však přímo trapné:
1) lišta mezi zadními světly; může vůbec někdo tento prvek zaregistrovat? Navíc, původně docela originální tvar zadních světel je rázem velmi tuctový... Nepovedené!
2) při pohledu zezadu, nechybí vám něco? Mně tedy ano: znak škodovky. Náhrada nápisem Škoda je dalším prvkem, který působí velmi nepovedeně; nápis totiž při pohledu na auto opticky téměř mizí. Kulatý znak byl naprosto skvělý, signifikativní a rozhodně identifikoval škodovky mnohem lépe, než nápis... Super nepovedené!
Designéři Škodovky mají bohužel "talent" při faceliftu dříve moc pěkná auta zhoršit! Srovnání původního a faceliftovaného Superbu to bohužel opět potvrdilo... :-O
Take si myslim, ze face Skodovce moc nejde a akorat rozbije puvodni celistvou myslenku :-| Mozna ale vylepsili drncave perovani nebo interier a motory nebudou zrat olej >:-[]
No, jak tak vidím, stalo se evidentně přesně to, čeho jsem se obával, přední světlomety dotáhli nadoraz až k mřížce, tu zvětšili, vytratila se ta šikmá linka pod světlomety, a celkově to přišlo o hodně původního stylu. Naopak se mi docela líbí tvar předního nárazníku, jen ty mlhovky tam působí divně, snad kdyby byly v nárazníku umístěny v onom výřezu výše, pak by to bylo možná lepší .
Každopádně takhle podle fotek se mi to zatím moc nelíbí.
On taky Superb není auto na řezání zatáček. Je to dálkový cesťák, ne supersport. A v takovém případě si hladkost a plynulost šestiválce namaže na chleba jakékoli dvoulitrové turbo.
Zrcátka... a v kufru bude značková čepice?
Jak už jsem dneska jednou psal.
Prostě si z nás dělá celej automobilovej průmysl srandu. Já to slyším jako vzkaz: dělejte si co chcete, říkejte si co chcete... stejně budete muset kupovat to, co vám nabídneme, protože nabídka určuje poptávku.
Jsem rád, že už nejsem mladej. Pokud se něco nezmění, tak už prostě nový auto nekoupím.
Takovýhle sra_čky... a oslavné ódy na to... a dav řízenej internetem...
Nejtrestuhodnější je ten nový přední nárazník s jinými superplacatými mlhovkami - při porovnání s nádherným Kabaňovským originálem je jasně vidět, že celý předek auta opticky stahuje šikmo dolů - hrůza! 8-s8-s8-s:no:
V reálu vypadá lépe, zadek trochu jako Audi A4, předku pomáhají LEDky... Jsem spíše zvědavý na interiér a techniku...
Na D11 jezdí už 2 měsíce bez masky
že Superbu (už jen to jméno), někdy skončí v útrobách 1.5l motor.... :'-( Mám v živé paměti první Superb, který nabízel i 2.8 V6 motor, který takovému vozu padl jak ruka rukavici.. :-! Já vím, je jiná doba.... ;-\
Za mě je tenhle facelift decentní a povedený. Souhlasím s tím předním nárazníkem a hlavně ty nové mlhovky tomu sedí. Zadek s lištou mi přijde také lepší, řekl bych že to auto i pozvedá výš. Nicméně zrocvna s bílou to nevynikne, chce to jinou barvu (např smavě modrou), větší a hezčí kola a bude to OK :yes:
Tazko sa vylepsuje nieco na podarenom aute , co sa tyka dizajnu a priestora je to najlepsia a najkrajsia Skoda. Mali by sa viac zamerat na interier ako ma napr Audi staci keby tam posunuli veci z predchadzajucej gen. Audi A6 nech im to drzi koncernovu politiku. 6 valec im tam Nemci nepustia, skoda.
U faceliftu řady 742/743 (na model M) byly otřesné ty díry v předních podbězích - předek u nezatíženého auta směřoval nahoru a výřezy předních blatníků byly příliš hluboké. Jinak čumák i nové zadní čelo se povedly, o tom žádná. Modernizace řady 1000/1100 byla taky fajn. Z porevoluční doby nebyla špatná modernizace Favoritu (GP), také facelift Octavie I a Fabie I byl O.K., stejně jako Fabie II. Naopak totální katastrofou skončil facelift Octavie II, kde korejsky kapkovitá světla absolutně neladila s poměrně ostrými tvary zbytku auta.
Prej jak ruka rukavici. >:D Superb první generace se šestiválem bylo těžkopádný hovado dobrý tak na jízdu v přímce (ne že by to s 1.9TDI bylo o moc lepší). Ta 3.6 VR6 v druhý generaci taky nebyla žádná sláva.
Kdepak, aktuální dvoulitr si oba ty šestiválce namaže na chleba a na přední nápravě ušetří snad metrák... a to se počítá. :-)
Na Superbu se mi chromovaná lišta líbí, na Scale moc ne. Akorát teď tady na Superbu 3 zbytečně odrazkama dole přitáhli pozornost k falešným koncovkám výfuku. Přední mlhovky jsou uskočené trochu moc. Stejně jak Octavia 3, před face to bylo lepší. Nyní je to takové jak by roz.je.bané burzovním tuzingem :-|
Teoreticky budiž.
Prakticky vzato ale v tom koktejlu aerodynamickýho a valivýho hluku, hučení předjížděnejch tiráků a zvuku rádia ten rozdíl mezi čtyřválem a šestiválem určitě skvěle vynikne >:-[] Možná tak v poctivě odhlučněný E-klasse, ale v Superbu ani náhodou.
Takže jak říkám, já bych bral lehčí motor, se kterým si na dálnici neuškodím a na okreskách pomůžu (a ušetřím na benzínu). :-)
Tak tady máme souhrn faceliftovaných prvků podle Martina a Jirky. Škoda, že si ani jeden profík nevšiml změněného tvaru zpětných zrcátek, který podle mého soudu bude mít velký podíl na snížení hluku vzduchu obtékajícího kabinu. Téměř totožný tvar mám na svém voze a zrcátka vážně nejsou slyšet ani ve 200 km/h.
Škodováčtí designéři určitě nejsou úplně hloupí, tak vědí, co dělají, ale pořád ještě doufám, že tohle není ostrá verze faceliftu pro evropský trh, ale čínský. Pokud by takhle měl vypadat Superb pro evropský trh, tak sklidí možná úspěch na jihu Evropy, ale Češi, Němci, Slováci nebo Angláni budou mít problém design zkousnout. Ono je hezký dát přes celou záď chromovanou lištu...možná bude dobře vypadat na tmavém podkladu, ale je tam opravdu nutná? Na manažerské limuzíně střední třídy, která se kupuje do firemních flotil pro manažery právě kvůli bezkonfliktnímu konzervativnímu designu? Velká písmena se Š s háčkem...ono Škoda není Volvo...to samé přední světlomety, proč je zúžili, když právě světlomety dělaly ze Superbu do široka rozkročenou limuzínu? Jsou to možná maličkosti, které by více slušeli malému auto ve stylu Citroen Cactus ..nebo dejme tomu ještě ta Octávie, ale osadit tohle na 5 metrovou limuzínu?
chromovana lista cez celu pr.del zasahujuca kdesi az do svetiel je zda sa nova moda... mne to teda pekne nepride za kazdu cenu.... niekde to mozno ladi a pasuje ale teraz zda sa to bude mat opat kazde druhe auto hoc to bude vyzerat priserne ale nova sablona opat nepusti ... mne sa inak nelubi ani ten predny naraznik dole... ta tmava cierna plastova mriezkovana cast ktora na pohlad az moc "svieti" a dost zbytocne vizualne "rozdeluje" cely ten predny naraznik .... posobi na mna uz kusok out voci konkurencii ale toto som kritizoval aj na karoqu.. hoc ako celok je predok ok jasne ;-)
Přední nárazník se mi líbí, mlhovky super, povedené.
Vzadu si moc jistej nejsem. Možná s nějakou barvou bude ta chromová lišta ok, ale spíš ne. A to nejsem žádnej odpůrce chromu.
Zase tolik Superbů kupodivu nepotkávám, natož to, co popisuješ, to už snad více Passatů. Superb je s přehledem nejkrásnější novodobá Škoda, o tom se nikdy hádat nebudu. Ale pořád je opticky těžkopádný, těžký na zadek jako všechny Škody. Přesto dávám přednost třeba Mazdě 6, Insignii. Novou 508 jsem zatím naživo nepotkal, neposoudím. Fotky jsou lákavé, ale jsou to stále jen fotky. Fakt je, že dnes ve středním mainstreamu jsou jen hezká auta.
A tak úplně na okraj, webpaja mluvil pouze o "nejhezčích", takže tvá poznámka o prostornosti je vcelku... mimo.
Superb, 6, Arteon, 508, Insignia... všechna ta auta umí vypadat dobře, záleží na verzi / kolech / barvě. Kdybych měl vybrat jedno auto, tak teda asi 6 v sedanu... ale je to vo fous a hrozně subjektivní.
Okoukaný je pro nás, kvůli nadměrnému výskytu, jako každá škodovka v ČR. Ale ten design je velmi velmi zdařilý a nestárne. A ti lepší? Hm, zajímavá je max. nová 508, ale její design trpí na krásu výrazně horší prostorností, design totiž není jen styling, takže ten škodovácký design je lepší, protože auto působí neméně dynamicky, přitom nabízí nejlepší obestavění prostoru ve třídě, prostě špička. Nemluvě o tom, že potkat denně stopadesát 508ek v bílé, modré nebo černé na šestnáctkách, budeš psát o nezajímavém a okoukaném designu za půl roku. ;-)
Zadku bych se nebál, to je čína.
Předek mi přijde že má trošku menší jiskru než před fl, chybí tam ty kapsy pod světly, i ty vnitřnosti světel s parabolou a "křišťálem" vypadaly asi o kousek líp.
2.0 85 kW měl příjemnou charakteristiku, takový spodový tahoun :-! Můj miláček ale stále je 1.8T 110 kW od Pašíka B5 po A4. To byl motor jejej :-):yes: Až nastoupilo TFSI tak to bylo bohužel zcela na pozvracení a rozmazání konstruktérům po obličeji a TSI zatím stále smíšené dojmy :-|
Neviem kde sa najviac predava superb alebo touareg ale vyzera to tak v cine. Za mna teda riadny prepadak. A to povazujem superb za najkrajsiu skodovku.
Já jsem si změněnného tvaru zpětných zrcátek taky nevšiml, ale to bude tím, že nejsem profík. Sice ty původní na srovnávacím obrázku vypadají jako méně široké, ale je to jen obrázek a klidně to může být jiným úhlem, ze kterého je auto foceno.
len nedavno som videl uz faceliftovanu fabiu s tymi jej sikmymi "zamracenymi" kukadlami a la cina .. a posobila na mna spredu ako rozzureny vysavac... taka prerastena nas.rata skatulka ... ach jaj.. ( ale aj tak chvalim zmensenie svetlometov voci predchodocvi ) .. .. kazdopadne prva fabia je dodnes najkrajsia fabia najelegantnejsia a najlepsie proporcne zvladnuta fabia :yes:
celkovo mam citak te dizajn skody uz kusok preslapuje... nieje to ziada traga ale aj seat takto pred casom nenapadne upadol... a potom 10 rokov vyzeral furt rovnako