Rozkošné Twingo prošlo jemnou modernizací, dotkla se hlavně osvětlovací techniky, ale také podvozku a informačního systému. Nepřeplňovaný litrový tříválec bude k mání se dvěma výkony.
bolo prve twingo..... koniec koncov predaje vravia jasne :yes:
to sucasne ktore vyzera ako zmenseny autobus je sice mozno navonok zaujimave ale s povodnym odkazom twinga uz nema spolocne vobec nic.... a inak nie je to ani motokara ako sa to kazdy tester snazi "zachranit" ( kto chce motokaru kupi si F500 abarth a nie tuto stonozku s vyhrievanym kufrom )
za mna to chce twingo ako trojdverak s megapriestorom a super vyhladom ... proste reinkarnovat to uplne prve twingo ( ktore je dodnes genialne ) a spravit z neho nieco podobne co sa podarilo fiatu s F500-kou... lebo za mna jedine tak moze twingo prezit aj nadalej :*)
PS: rozkosna je F500 aj povedzme panda... alebo rozkosne bolo prave aj to prve twingo.. ale to sucasne teda moc rozkosne nie je... za mna skor gycove ...
Twingo třetí generace bylo jednu dobu jediné kromě BMW a Porsche (na přání), které má ISOFIX i na sedadle vpředu, celkem tedy tři. Kdo má malé dítě ve vajíčku, ten ví o čem mluvím, jaký je rozdíl mít dítě od 0-1 roku vpředu, a jaké je vozit ho skrz zrcátko vzadu, nevidět na něj pořádně a nechat si ho řvát vzadu, bez možnosti na něj šáhnout.
No jasně, vajíčko i sedačka se dají dát dopředu, ale míra komfortu+bezpečí s uložením vajíčka na ISOFIX základnu kliknutím, versus štelování pásů sem tam (a o dost horší bezpečnost navíc) je neporovnatelná.
Aktuálně Škodovka (Octavia, Scala) a VW (Tcross) začaly dělat to samé, a přidalo se i pár modelů Peugeot či Citroen.
Reinkarnace prvního Twinga bohužel není technicky možná. Krátká kapota navazující na přední sklo, nulový přední převis, to už dnešní normy na bezpečnost chodců nepovolí. Proto taky už druhá generace Twinga byla taková hnusně oteklá. Dnes by to bylo ještě horší. Spodní hrana předního okna je pořád výš a čumáky pořád oteklejší a s větší vzduchovou mezerou, protože chodcova hlava nesmí trefit okno a nárazník musí být z papíru a za ním 50 cm vzduchu aby si náhodou nepozorný chodec nepolámal nohy. Smiřme se s tím, že auta už nikdy nebudou tak rozkošná jako první Tvwingo, Panda,... Výhled ven z vozu? Ten se bude taky stále zhoršovat, přes vysokou hranu předního okna u dnešních aut není vidět těsně před auto, velmi praktické při manévrování nebo třeba na polňačce. Velmi položené A sloupky a skoro neexistující zadní okna taky nejsou to co bych hledal. A celé to dorazí opěrky hlavy, které u některých nových aut už nelze rozumně narovnat a stále tlačí hlavu dopředu. Velmi nepříjemné a frustrující. O opěrce hlavy ve svých starých autech ani nevím, nijak mě neomezuje.
Re: Není jiné auto na světě, které se vic potřebuje
Nebolo to drahe, nejakych 11 000 €, so zakladnym motorom porovnatelne s konkurenciou. Silnejsi motor uz bol drahy. Nechapem, preco to tak (ne)predavali. Inak motor moze byt aj vzadu, len predok treba trosku lepsie vyuzitelny.
Poradte lepsie male auto na rozvoz deti do skolky :-) Ja by som si to kludne kupil, keby mi ho vedeli pozicat a mohol som si vyskusat, ci tam vojdu. Ale nepozicali a zene sa nepacilo. 3 sedacky vosli do Corsy (do roku 2017) a este by mozno vosli do Capturu.
urezať malému autu kufor a nenahradiť to ničím adekvátnym je hrozná chyba až amatérska. Do neba kričí tá malá predná kapota, ktorá ukrýva akurát nádržku na ostrekovače. A čím to vyvažuje? Zadným náhonom? Rejdom? Veď žiadne A auto nemá problém s rejdom, nikto sa nepotrebuje točiť na mieste jak na detskom autodrome. A zadný náhon je takémuto autu nanič. Pri smarte fortu išlo o jedinečný koncept super malého auta, tam to malo význam, pri štvormiestnom už nie (predaje zodpovedali). Po geniálnej jednotke, geniálny pruser. Stiahnuť chvost a reinkarnovať jednotku a la 500.
Hlava nie, len Twingo podla testov :-) Ale neskusal som, ani som nemohol, kedze nemali pozicat. Inak jedine male auto, kde teoreticky vojdu 3 autosedacky.