Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bezpečnost

Zpět na článek

Hyundai vyvíjí multikolizní airbag: Má chránit při sekundárních nárazech vozidla

13 komentářů

Avatar - rokyta.p
rokyta.p
Jo ale fce jenom jako, placebo efekt. Novinářské Kie proti Bmw tehdá ani nevystřelil. Jak křeček co spadl do mixéru 😢
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
vždyť to bylo předprodukční, snad ještě ručně skládané auto...
Avatar - vosicky.senior
vosicky.senior
Kluci, Vladimírkovi loni na Valentýna nešel nandat kondom. No a myšlenka byla na světě 😄
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
A na co? Nemají ptakořítní jen kloaku? :😉
Avatar - wakantanka
wakantanka
Nechaj tak, lebo kto chce psa byť, palicu si nájde. 😄
Niemand
Spoľahlivosť airbagov je celkovo problém. Často sa už v testoch stáva, že sa vak nenafúkne úplne. Pri nejakom Audi som videl, že prišlo ku kontaktu hlavy s volantom. A BMW by som nejak neglorifikoval. Trvalo im roky kým zvládli small overlap a na prémiu pevnosť kasne(deformačné zóny) nič moc. To zas Tucsom bol jediný model ktorý v prvej vlne dal ten test aj na strane spolujazdca. IIHS berie auta z bežnej produkcie a len Tucsom a CH-V neboli ošidené. Ostatný na pravej strane používali iné profily, alebo iná materiály. Na Golfe tiež pri bočnom náraze z pravej strany nevystrelili airbagy. U väčšiny značiek znamená bezpečnosť len hviezdičky. Ak narazíš inak ako podľa normy, tak máš smolu. Asi jediný kto zvládal aj testy zavedené v priebehu života auta je Volvo. Uvidíme či to tak zostane aj v budúcnosti.
Avatar - narona
narona
jestli v případě Hy. bude ještě koho chránit v případě sekundárního nárazu >😒]
Avatar - JirkaV8
JirkaV8
V pripade Hy. ani primarniho >😒] Vem logr z kavy, smotky vlasu, slupky z ovoce, mrtve rybicky, natrhane papiry, 2 dcl stareho mleka a par kabelu. Dej to do odpadkoveho kose a ten vyhod za zvuku internacionaly z vyskove budovy na chodnik. Plesk! Tak takhle nejak vypada svaty gral nemotoristu - Hy >😒]
car
..kdo z vás ten článek četl?
Avatar - Beefcake
Beefcake
Naco, u neho aj s rokytom je to diagnoza.
dominikferstel
očividně ani jeden, jelikož hyu je asi jediná společnost co se snaží nějak o větší bezpečnost v autě a tyhle si z toho akorát dělaj *
Avatar - xmarek
xmarek
Vycházím-li z předpokladu, že není nehoda náhoda, tak jakým způsobem nejlépe ochráním sebe a posádku? Je to prosté: [odkaz] Přestanu důvěřovat všemu co mi naservírují novináři a začnu používat zdravý Rozum, nikoliv své EGO. Ale co nás jako řidiče nejvíce ovlivní? Je to EGO a nebo Rozum?
Odpověď je nasnadě. STRACH. :-!
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Zastřel se.