Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Vivaro nastupuje v nové generaci. Je to brácha nové Zafiry

Vivaro v nastupující generaci už nebude sourozencem Renaultu Trafic, Nissanu NV300 a Fiatu Talento, ale využije techniku PSA.
Zpět na článek
Avatar - honzaHK
26. 1. 2019 16:45
Re: Začátek konce Opelu
Takhle ne, takhle do diskuze přispívat nelze - tvoje konstatování je založené pouze na předsudcích (francouzská nespolehlivost a výrobní laxnost) a subjektivních dojmech (neněmecký charakter, Opel přestává existovat). Pokud řekneš jakési A, pak je nutné ve vší férovosti pokračovat i béčkem. Tím myslím předchozí a aktuální prodeje, potažmo statistiky spolehlivosti. Zkus to doplnit a pak dej vědět, jestli Opel přestává existovat či nikoliv.
Avatar - wakantanka
26. 1. 2019 14:39
Re: pestrý výběr
A doteraz bola úžitková divizia Oplu čo? Preznačené vozy iných výrobcov.
Avatar - WinDiesel
26. 1. 2019 18:23
Re: Začátek konce Opelu
Nebuď jako Áda s firmou Rendík & Spol. :-)
Trošku to předsudky jsou. FAKT !!! Je to Tvůj názor. FAKT !!!
Zdraví tě, komisař Cluseau. >:D
Avatar - rohYpnol
26. 1. 2019 20:31
Re: Začátek konce Opelu
Ne. THP byl jeden velký průšvih. Žádné zanedbávání ze strany uživatelů...

Motory Isuzu co se dávaly do Opelů jsou na tom dobře se spolehlivostí.

Motory Fiat JTD bezproblémové. Řada fire taktéž.
26. 1. 2019 19:04
Re: Začátek konce Opelu
Opel se již pohřbil dávno. Sám.
26. 1. 2019 19:02
Re: Začátek konce Opelu
Motory Isuzu jsou prů*er, Fiat jak který, PSA je nejlepší. Prů*serý si dělali lidi sami svým přístupem k motoru.
Avatar - WinDiesel
26. 1. 2019 18:28
Re: Začátek konce Opelu
takže ty motory:
Isuzu - 1,7 DT/DTI/CDTI
potom to GM koupilo a dnes to musí prát do amerických modelů GMC :-)
Fiat - 1,6
PSA - 1,6 a 1,5

… no tak nevím ale to mi motory PSA přijdou skoro nejlepší (paradoxně výborná je poslední generace Opláckých 1,6 CDTi, tento motor je ale majetkem GM takže se odebírá za oceán do USA a Austrálie, kde je Chevrolet velmi silný. Spousta těchto motorů se ještě stále montuje do osobních modelů, které pomalu končí a jsou nahrazovány novými generacemi používajícími komponenty PSA ...
Avatar - WinDiesel
26. 1. 2019 17:42
Re: Začátek konce Opelu
To jistě ne ale PSA to počítají jinak. Sdílením techniky uspoří obrovské peníze. A protože momentálně PSA jede, může se úspěch přenést i na Opel.
A co se týče, v Opelu jsou na sdílení techniky zvyklí.
Spolupracovali s Renaultem, Fiatem, Isuzu takže PSA je jen další v dlouhé řadě.
Avatar - rohYpnol
26. 1. 2019 17:29
Re: Začátek konce Opelu
to že se něco dobře prodává ještě automaticky neznamená že to je dobré. A naopak.
Avatar - rohYpnol
26. 1. 2019 17:46
Re: Začátek konce Opelu
Ano, uspoří. Ale budou používat cizí (a ne zrovna dobrou) techniku...
Avatar - rohYpnol
26. 1. 2019 14:22
Začátek konce Opelu
Je opravdu smutné, že když se Opel konečně dostal do stavu, kdy začal vyrábět skvělé vozy (Astra, Insignia II...), také přestává existovat...

Pouhé klony vozů PSA Opel totálně pohřbívají. Neněmecký původ, neněmecký charakter a k tomu francouzská nespolehlivost a výrobní laxnost bude pro Opel zkázou :-!
Avatar - m.z.
26. 1. 2019 13:25
pestrý výběr
Hmm, to je super, takže stejné auto už zákazník pořídí u 5 značek, tomu říkám možnost výběru, aneb PSA 100x jinak...
26. 1. 2019 23:50
Re: Začátek konce Opelu
Tvoje pocity ako neinžiniera nemusia mať reálny základ.
Odhalené tenké dráty, nezakryté části, nesmyslně složitá uspořádání - to všetko je laický pohľad, a tie veci mávajú obvykle reálny základ, ako napr. dostatočný štandard, programovaná životnosť, znižovanie nákladov (zbytočné kryty, ktoré sú len dizajnovou záležitosťou)...
Inak rád by som vedel, aká výroba auta je pre teba ideálna, keď P308 SW ideálne vyrobené nie je?
Avatar - xxc
26. 1. 2019 15:40
Re: Začátek konce Opelu
Vraj sa to konecne predava dobre a Opel je v pluse.
Avatar - rohYpnol
27. 1. 2019 10:00
Re: Začátek konce Opelu
Ne. Dostatečný standard a programovatelná životnost je něco, co je u VŠECH. a jestliže vidím, že jiné značky mají kabelové svazky krásně vyvázané, mají kryty na náchylných místech, a PSA má holé dráty, tak to není nějaký racionální základ :-!
Avatar - rohYpnol
26. 1. 2019 18:48
Re: Začátek konce Opelu
Motory Fiatu i Isuzu byly velmi dobré.

PSA 1.6 bylo fiasko :-!
Avatar - rohYpnol
26. 1. 2019 18:47
Re: Začátek konce Opelu
Ano, je to můj názor. Ale ne předsudky.

Ten názor je na základě toho, že vidím jak jsou auta udělaná. Nemusím být konstrukční inženýr abych měl špatný pocit z odhalených tenkých drátů, nezakrytých částí nebo nesmyslně složitých uspořádání...

Tohle vše neznamená automaticky, že vůz bude nespolehlivý. Ale rozhodně to nedělá dobrý dojem.

BTW. čistě subjektivně je P308 SW mým kandidátem ke koupi. Ale ani to mě nezaslepí natolik, abych neviděl že auto není vyrobeno ideálně.
Avatar - rohYpnol
26. 1. 2019 17:28
Re: Začátek konce Opelu
Není to předsudek.

Vidím jak jsou francouzská auta zpracovaná. To mi stačí k tomu, abych si mohl tvořit vlastní názor.

Jinak ano, je to subjektivní moje tvrzení a můj názor.